nazi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä
viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?5978330Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä
viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?5978330Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä
viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?5978330432 Herziä.
En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.256114432 Herziä.
En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.256114432 Herziä.
En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.256114Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.
Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom1962322Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.
Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom1962322Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.
Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom1962322Jessica Aro on riisuttu alasti!
Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia962239Jessica Aro on riisuttu alasti!
Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia962239Jessica Aro on riisuttu alasti!
Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia962239Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?
Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis492029Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?
Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis492029Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?
Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis492029Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.
Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T301970Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.
Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T301970Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.
Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T301970Gleasonin kartta on hyvin tuttu kaikille joita Maan muoto kiinnostaa.
Tässä puolentoista tunnin (!) analyysi siitä. Sen jaksavat katsoa ainoastaan asiasta oikeasti kiinnostuneet: https://www1251764Gleasonin kartta on hyvin tuttu kaikille joita Maan muoto kiinnostaa.
Tässä puolentoista tunnin (!) analyysi siitä. Sen jaksavat katsoa ainoastaan asiasta oikeasti kiinnostuneet: https://www1251764