Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Kiitos+järkiperäisestä+pohdinnastasi.Trolli-+sanan+merkitys+on+käsitteenä+aika+laaja+kun+sitä+lähemmin+tarkastelee.+Hyvin+monet+palstalaiset+heittelevät+tuota+sanaa+heidän+kanssaan+eri+mieltä+olevista+kirjoittajista.+Aivan+yhtä+hyvin+heidän+omat+kirjoituksensa+täyttävät+trolli-+sanonnan+määreet.Trollilla+tarkoitetaan+viestiä+tai+henkilöä+joka+haluaa+ärsyttää+ihmisiä+saadaksen+vastauksiksi+kiihkeää+ja+tunteenomaista+vastinetta.Myönnän+olevani+tämän+käsitteen+mukaisesti+trolli.+On+hauskaa+lukea+juurikin+niitä+vastauksia+joiden+kirjoittajien+ihon+alle+olen+päässyt+vaatimattomilla+väitteilläni+tai+kirjoituksillani.+Muistakaamme+silti+että+meillä+on+vain+5+aistia+joiden+ulkopuoliset+tuntemukset+voivat+kaikki+olla+valetta+koska+niitä+emme+voi+todentaa.
  2. Olen+aivan+otettu+että+saan+kunnioitetun+hra+Kollimaattorin+vastauksen+sinänsä+hyvin+epätieteelliseen+väittämääni.En+ole+koskaan+käynyt+"päiväntasaajan"+eteläisellä+puoliskolla+enkä+siten+tiedä+yhtään+mitään+kuinka+tähdet+siellä+vaeltelevat.+Hauskaa+seurattavaa+se+varmasti+sielläkin+on+jos+muuta+tekemistä+ei+öisin+löydä.Eteläisin+paikkaa+minulla+lienee+Manila,+siellä+oli+valosaaste+niin+kauhiata+etten+siellä+nähnyt+kuin+turistibaarien+tyttösiä.Halpoja+toki+olivat.