Kiitos+hra+Numbalille;+tuo+tieto+mahtisakoista+ilman+maskeja+kulkeville+yllätti.Täällä+suomessa+niiden+puutteesta+on+tulossa+hallituskriisi.Niitä+ei+ole+KENELLÄKÄÄN!;+eikä+niitä+saa+ostaa+mistään.Sairaalahenkilökunnalle+ostettiin+parin+päivän+tarpeita+vastaava+10:llä+miljoonalla+mutta+ne+olivat+käyttökelvottomia+heidän+tarpeisiinsaNyt+paljastuu+tämä+kommunistien+luoma+globaalimaailman+talouden+ihanuus+koko+raadollisuudessaan+joka+romahtaa.Tämä+pandemia+ajaa+tietysti+meidän+nationalistien+laariin+ja+korostaa+omavaraisuuden+tärkeytttä+kaikilla+toimialoilla.Kuka+sanoi?+:-+Seiso+Suomi+omilla+jaloillasi+äläkä+luota+vieraaseen+apuun!
Kova+taisto+on+käyty+likkasten+lempinimistä+jotka+ovat+useinkin+vähintäinkin+epäselviä.Eikä+niitä+muista+koska+oppaat+vaihtuvat+tiuhaan+alan+miehillä.Useamman+oppaan+vuokranneen+on+parasta+kutsua+heitä+kuten+minä+eli+vaimo+n:o+1,2,3,+etc.....Jokusen+kerran+olen+suorittanut+muistitestin+aamusella+vierestäni+heräävälle+oppaalle.Olen+kysynyt+että+muistaako+hän+minun+nimeni?Joka+kerta+on+tullut+ujon+anteeksipyytävän+hymyn+takaa+kielteinen+vastaus.Muistamme+että+baarilikkasten+ensimmäiset+kysymykset+kuuluvat:-+Mitä+kuuluu?-+Mistäs+tuut?-+Mikä+sun+nimes+on?