Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Kiitoksia+kommentistasi.En+ymmärtänyt+ensi+virkettäsi+koska+mikään+tuossa+luettelemistani+aiheista+eivät+toki+ole+minun+ajatelmiani+saati+keksimiäni.Kirjoitan+aina+ja+vain+tällä+omalla+nimimerkilläni,+mikä+saa+ajattelemaan+muuta?Ja+kyllä;+"meillä"+on+tapana+palata+myös+debunkattuihiin+aiheisiin+jos+aika+ja+kiinnostus+siihen+riittää.Korona-+virukseen+en+ole+paneutunut,+tiedon+tulva+on+kansainvälisesti+niin+massiivista+että+olen+siihen+tukehtua.+Olen+tilannut+pari+kymmentä+eri+kansallisuutta+olevaa+uutistoimiston+kanavaa+joista+tulee+aiheesta+vyöryä+yötä+päivää.Kotimainen+uutisointi+on+vieläkin+tasoa+että+peskää+käsiänne...+++:-)
  2. Jaan+huolesi+ja+sää+onkin+aiheuttanut+historiassa+jopa+nälänhätiä+satokuolemien+takia.+Onneksi+näistä+ei+enää+ole+pelkoa+kiitos+kansainvälisen+kaupan.Säiden+ennustaminen+edes+muutaman+vuoden+tarkkuudella+on+täysin+mahdotonta.+Puheet+jatkuvasti+etenevästä+ilmaston+lämpenemisestä+on+vain+keino+jolla+maailman+eliitti+rahastaa+muhkeita+rahoja+kansakunnilta.Jos+luulitte+että+tämä+talvi+on+ainutlaatuinen+niin+katsokaapa+tämä:https://www.youtube.com/watch?v=cP5aa77GASY&t=4s