- Oletko kuullut että kantasuomalaisille olisi valtion varoista kustannettu lomamatkoja Afrikkaan?
- En ole.
- Oletko kuullut että somaleille olisi valtion varoista kustannettu lomamatkoja Afrikkaan.
- Kyllä olen.
Kuulemani kapakkakeskusteu.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan paljon niitä kelan rahoja lähetetään myös matujen sukulaisille kehitysmaihin? Kiva olisi tietää.
- Anonyymi
mamut lähettää kotimaihinsa n 44 milj euroa vuodessa
siitä kerrottiin kerran lehdissä
- Anonyymi
Olivatko lähteesi luotettavia vai vinouttiko rasismi heidän ajatteluaan? Entä miten arvelisit alkoholin vaikuttaneen mielipiteen muodostukseen?
- Anonyymi
Olisi parempi että ne ympärileikkaukset tehtäisiin täällä sairaalassa eikä epähygieenisissä olosuhteissa siellä Somaliassa. Tämä varmaan sopisi monikulttuurisuuden kannattajille.
- Anonyymi
No onpas aloittajalla valikoiva kuulo!
- Anonyymi
Miksei saa laittaa linkkiä Suomen viranomaisen sivuille?
Virallinen ulkoministeriön sivu? :D - Anonyymi
Kelarahoja päätyy Isikselle myös. Niitä huijataan monin tavoin, esim Ruotsissa on paljastunut, etä joillakin on useita henkilöllisyyksiä. Suomessa on varmasti myös. Sitten on matunainen, yksinhuoltaja vain teoriassa, perhe asuu yhdessä, kukaan ei uskalla puuttua, koska rasismi. Sillä matumiehellä on myös omakin asunto, ilmainen tietysti. Siellä hän majoittaa paperittomia korvausta vastaan, kukaan ei uskalla puuttua, koska rasismi. Ja niin edelleen, kyllä konsteja on, millä lypsää rahaa hölmäläisiltä.
Minä olen huolissani matujen työpaikkojen puolesta tämän pandemian kourissa.
Kuinka ryöstöjä voitaisiin tehdä etätyönä?- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Minä olen huolissani matujen työpaikkojen puolesta tämän pandemian kourissa.
Kuinka ryöstöjä voitaisiin tehdä etätyönä?Ryöstäjien pitää siirtyä nettihuijauksiin.
- Anonyymi
Kaikkea tuota katsotaan Suomessakin läpi sormien. Kysymys on jakamattomasta typeryydestämme!
- Anonyymi
Saihan se Irakin joku ministerikin KELAlta rahaa. Hienoa, että on jakaa kaikille ympäri maaillman velkarahaa. Hölmöläistarinat on saaneet ihan uuden ulottuvuuden.
- Anonyymi
Ei Keja ole maksanut Irakin ministerille mitään.
Se tapahtui Ruotsissa.
Ruotsin piti olla jo "menetetty", mutta heillä pyyhkii ja talous on kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Keja ole maksanut Irakin ministerille mitään.
Se tapahtui Ruotsissa.
Ruotsin piti olla jo "menetetty", mutta heillä pyyhkii ja talous on kunnossa.Talonräjäyttelyt vahvistavat rakennusteollisuutta.
- Anonyymi
Kaikki matkat kielettävä tartuntavaaran vuoksi.
- Anonyymi
"Norjan tilastokeskuksen toteuttamassa kyselytutkimuksessa selvitettiin, kuinka moni Norjassa vähintään kaksi vuotta asuneista 16-74-vuotiasta humanitaarisista maahanmuuttajista on vieraillut kotimaassaan. Kyselyyn vastanneista 48 prosentilla oli Norjan kansalaisuus.
Somaliasta lähtöisin olevista oli kotimaassaan vieraillut 24 prosenttia, afgaaneista 40 prosenttia ja irakilaisista peräti 71 prosenttia. Reilusti yli puolet näistä vierailuista oli kestoltaan yli neljä viikkoa. Kolme neljästä kotimaassaan vierailleesta kertoi matkan tarkoituksen olleen loma."
https://www.aftenposten.no/norge/i/e1nKlK/flyktet-fra-krig-til-norge-men-mange-reiser-ofte-tilbake-til-hjemlandet
Suomessa tuskin on eroja matkailunhimossa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta, tonneha vois vaikka mennä ite. :D
- Anonyymi
Kaikkien täytyy tehdä Kelalle loma-anomus Afrikkaan. Kaikki mukaan ja matkaan. Kyllä se vielä jollekin osuu kohdalleen.
- Anonyymi
Oletko kuullut perusta, jolla ei ole kuppaa?
- Anonyymi
Kuppaa on myös Perussa. Kuppaa on myös suurimmalla osalla PiFfiläisillä ja näkyvänä häiriköintinä palstalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233794
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041924- 1071438
- 811325
Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l1421050Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B1671005Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.621001Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä72991- 70932
Valjut juhlat
Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,30910