Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
7 oikein.
Ei varsinainen tietokilpailu mutta piti pitkän aikaa miettiä mitä ohjelmaa juonsi Helge Herala. Kyseessä oli valehtelijoiden klubi ja esinetuntemuksista oli siellä apua.
29.03.2023 22:38
Tuossahan rangaistus tuli kahdesta eri palvelusrikoksesta ja pelkästään luetun perusteella minusta nuo toiset esimerkit olivat kyllä vakavampia.
Se että aamulenkillä käytetään järvessä on toki väärin jos ei siitä ole mainintaa päiväohjelmassa mutta minusta tuollainen asia olisi mennyt esimiehen nuhteilla.
Kyllähän tuo yllätyksellisyys on perusteltavissa mutta en sanoisi että tuo on se oikea keino. Itselläni oli kertausharjoituksessa tehtävänä tehdä ryhmäni kanssa tuliylläkkö kilometri puolustuslinjan edessä. Lähdettiin suorittamaan ja kapparit olivat keksineet laittaa vastaan tulemaan antautuvan vihollisen. Siinä piti sitten miettiä mitä tehdä sekä tehtävän että vangin suhteen. Radiota ei ollut joten itse se päätös piti tehdä. Koulutuksellisesti erittäin hyvä veto.
Itse olisin tuon järveen menon antanut suorittaa vapaaehtoisesti. Jos järvessä kaikki olisivat käyneet niin olisi kummasti kasvattanut yhteishenkeä.
"Naispuoliset varusmiehet olivat joutuneet käsketysti riisuuntumaan alusvaatteilleen varusmiesten ollessa heidän lähettyvillään. Tämä oli aiheuttanut asianomistajille ahdistusta ja pelkoa."
Itse kun kävin intin aikana jolloin tuvassa oli vain asevelvollisia niin ei oikein ole käsitystä miten nykyään toimitaan mutta minulla nyt on sellainen kuva että asustelevat samoissa tuvissa. Tuskinpa siellä tuvassa paljon alusvaatteisillaan olla mutta mietin vain että jos punkkaat samassa tuvassa pitkän aikaa niin samaan järveen meno kuitenkin ahdistaa ja pelottaa. Tietysti jos alusvaatteet kastuessaan muuttuvat läpinäkyviksi niin eipä sinne järveen silloin oikein ole intoa lähteä.
29.03.2023 12:00
Siinä mielessä samantapainen tilanne kuin Israelissa. Yritetään runnoa lakia läpi tavalla joka sotii demokratian pelisääntöjä vastaan. Kyllä jotenkin tuon mielenosoituksen ymmärrän mutta tuo mellakointi menee kyllä yli. Tulee mieleen että mukana on myös tahoja jotka lähtevät mukaan vain purkaakseen pahaa oloaan.
Itse tuossa katselin että itselläni alin eläkeikä on noin 66 vuoden kohdalla ja siitä ei olisi kuin 1,5 vuotta täyteen eläkkeeseen. Ylin eläkeikähän on 70-vuotta sillä silloin päättyy eläkkeen kertyminen ja vakuuttamisvelvollisuus. Töissä voi jatkaa jos työntekijä ja työnantaja erikseen sopivat. Toki tässä ehtii tulla vielä ainakin yksi iso eläkeuudistus ennen eläkeikääni. Saa nähdä tuleeko sitten muutoksia tuohon vakuuttamisvelvollisuuteen.
25.03.2023 20:46
Pyöräretki Ahvenanmaalle. Täältä junalla Turkuun ja veneellä Maarianhaminaan josta sitten saarelta saarelle kiertelemään.
Tuon matkan tekisin ihan itsekseni. Lapset eivät nyt hirveästi pyöräilystä välitä joten säästän heidät tuolta matkalta.
25.03.2023 20:22
Sauna lämpiää, ruoka on uunissa ja yritän ratkaista pääsiäiskortin kohtalon.
25.03.2023 19:53
Olisko TPS-kannattajilla kun Erkki Liikanen aloittaa maalilaulun?
25.03.2023 19:51
Ei mulla siis ole treffejä tiedossa; toi vaan oli yleinen toteamus omasta treffailuhistoriasta.
25.03.2023 19:48
Tuo Mauri oli oikeastaan se minkä takia tuota sarjaa tuli katsottua. Jotenkin itsellä tuo sisäinen Mauri tahtoo nousta pintaan ennen treffejä.
Itse asiassa eilen olin labrassa ja lupailivat tuloksia maanantaiksi mutta aamulla olivat jo ilmestyneet. Onneksi olit taustalla onnettarena sillä ennustuksesi osui oikeaan. Kreatiniiniarvo oli palautunut normaaliksi ja näköjään lääkäri pelannut varman päälle kun oli ottanut myös uraattiarvot ja nekin ihan normaalit.
Oli nyt kuitenkin taas herätys siihen suuntaan että paljon pystyy tekemään itsekkin terveyden suuntaan.
25.03.2023 16:04
1. Suurin osa ajasta verkkarit. Tänään toki pyöräillessä toppahousut, lumitöissä pilkkihaalarit ja salilla sekä avannossa sortsit.
2. Olen hyvän pahojen olojen oksennussankona. Töissä tai siviilissä jos ihmisillä on paha olla niin tulevat minulle siitä kertomaan. Otan ihan luottamuksen osoituksena.
3. Tuhkan harmaa.
5. Horoskoopin mukaan tuli. "onko tämä oikein"; aika lailla kuvaa minua.
4. Olisin tv-hahmo Mauri sarjasta Pulkkinen eli ko tapaus. https://www.youtube.com/watch?v=1DRLERmK6WY
Leppoisaa viikonloppua
24.03.2023 23:25
10 oikein.
Ruokapuolelta sakkasi ja artistien kaupunki meni kyllä arvauksella.
24.03.2023 09:49
Näinpä ja jos itsellä olisi valta niin kieltäisin läksyjen antamisen. Jotenkin tuntuu vähän kohtuuttomalta että pitkän koulupäivän jälkeen koulu jatkuu vielä kotona kun pitäisi päästä palautumaan kavereiden tai harrastusten pariin.
23.03.2023 11:13
Koska en ihan tarkaan tiedä miten sinä tuon miesvihan käsität niin pieni katkelma erään Suomalaisen naisjärjestön kannanotosta.
""Ainoa järjellisille naisille jällellä oleva keino on tehdä vallankumous, tuhota rahajärjestelmä, luoda täydellinen automaatio ja tuhota miessukupuoli."
Onko tuo sinusta sellainen eroottisesti latautunut ensitreffien jännityksen rikkoja vai näetkö siinä kentien joitakin vihamielisyyden häivähdyksiä?
22.03.2023 23:30
".....tyytymättömät miehet asuvat valtaosin maaseudulla tai pienillä paikkakunnilla...."
Jos tämän nyt arkipäivästää niin meillä on töissä kohderyhmään sopivia henkilöitä joiden työmatka on noin 30km. Helsingissä päätetään korottaa polttoaineiden hintoja mainostaen että kannattaa vaihtaa vety- tai pistokeautoon. Harvalla duunarilla on varaa laittaa kymppitonneja uuteen autoon joten lopputulema on että henkilö ajaa edelleen samalla autolla tankaten kallistunutta polttoainetta, päästöt ei vähene mutta henkilöä nätisti sanottuna harmittaa.
Yhteiskunnan näkemys on että tämä on miehen oma vika koska "... eivät ole pystyneet sopeutumaan miehen roolin kulttuuriseen muutokseen tai uusiin vaatimuksiin."
Olisi ollut mukavaa saada tuohon samaan artikkeliin syitä myös nuorten naisten näkemyksistä tyytymättömyydestään. Todennäköisesti ovat kuitenkin eri alueilta koska täältä naiset on aikalailla kadonneet.
22.03.2023 23:25
Itse kuulun siihen heimoon joka hakkasi kymmensormijärjestelmällä konetta jossa kirjaimet pystyi laittamaan nippuun.
22.03.2023 21:29
Jep. Itse taas ajattelin tuota lähinnä siltä kantilta että meillä on koulu aika teoriapainotteinen ja jos sitä muutettaisiin tekemisen suuntaan niin ehkä paremmin jaksettaisiin koulussa ne vähemmät teoriatunnit.
Tämä tuskin toteutuu sillä meillä on vahva yliopistomailma jolle on tärkeää että oppilaat jotka sinne etenevät ovat sellaisella pohjalla varustettuja että sieltä myös valmistuvat jotta yliopistojen rahoitus saadaan turvatuksi.
22.03.2023 21:28
Kyllä niitä löytyy. Itsekin tiedän kaksi.
22.03.2023 17:07
Itselle tuli pari päivää sitten Fingerpori kun olin vaalimainoksia jakamassa.
Kävelin ovelle ja postiluukun kohdalla luki kurki.
Totesin vaan itsekseni että en taida kehdata joten pistin esitteen
luukusta ja jatkoin matkaa.
22.03.2023 17:04
Siis Sauli Niinistö kulki nimellä Sauli Niinistö jo vuonna 1972.
22.03.2023 17:01
En tiedä onko rakenteessa eroja vai vaikuttaako kasvatus, ympäristö tai nykyisin myös some valintoihin.
Kuitenkin jos miettii meidän työmarkkinaa niin aika sukupuolittuneet ne kyllä ovat. Kyllähän mekin olemme miettineet että millainen konepajateollisuuden pitäisi olla tai näyttää että saataisiin naisia sinne enemmän. Eikä kyse ole nyt sukupuolesta vaan siitä että ei niitä tulijoita ole joten kaikkea yritetään että ala olisi kiinnostavampi kaikille.
Samoin välillä ihmetyttää etteikö kouluja pystyttäisi muokkaamaan sellaisiksi että se kiinnostaisi myös poikia vai eikö ole halua edes yrittää.
Itse luulen että tänä päivänä ihmisiä kiinnostaa arjessa sellainen tekijä kuin euro. Hankitaan sellaiset koneet ja vempaimet jotka ovat kokonaistaloudellisesti järkevimmät.
22.03.2023 16:56
Aivan, käsitin tuon väärin.
En tiedä mitä sanattomat koodit tuosta paitojen yhteneväisyydestä sanovat. Voi olla että erilainen paita taas korostaisi tilannetta. Kyllähän moni oli sitä mieltä että kysessä on työasu jonka käytöstä työnantaja määrää. Jos ei käytä niin ei ole asiaa kentälle
21.03.2023 20:16
19 / 180