Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3971
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kahdella tapaa.
Ensinnä paljon helpommin löytyy aikoja kalenterista naiselle kuin miehelle joka pyytää kalakaveriksi.
Toiseksi asentaisin kairaan akkuvääntimen ettei tarvitse käsin kairata.
Oletan että nainen myös kertoo mikäli hän jotakin pilkkitarviketta tarvitsee. Itsellä nyt aina mukana tuplavarusteet joten siitä voi lainata jos tarvii. No sen verran kyllä huomioin että otan mukaan sekä avaruushuopa-makuualusta yhdistelmän että pilkkijakkaran. Jos tuntuu että nainen on kiinnostunut enemmän pilkkimisestä niin menen makuupilkille mutta jos kiinnostus kohdistuu minuun niin istuskelen jakkaralla jolloin meillä on halutessa myös katsekontakti.
11.01.2024 23:53
Odotukset ova korkealla niin fyysisen tekemisen kuin henkisen olon suhteen. Eikä ainakaan tämä maanantai anna aihetta muuttaa odotuksia.
Keskiviikkona vasta töihin joten tänään kävin testaamassa suksia johon kaveri oli tehnyt pohjatyön. Täytyy todeta että suksi toimi paremmin kuin minä. Eli taas se ensimmäinen sata kilometriä on totuttelua ja tekniikan hakemista.
Huomenna salilla katsotaan opinko vielä uusia temppuja kun treeniohjelmaan on tullut Romanialainen maastaveto.
Kuitenkin viikonloppuna oli mukava tajuta ettei itselläni ole oikeaa elämää joten ihan hyvin pystyi ottamaan kaverin kissat viikoksi hoitoon kun tämä lähti komennukselle. Jotenkin siitä tulee hyvä mieli kun voi olla jollekin avuksi. Vähän outoa kun talossa on ympärillä liikettä mutta mukavaa näin.
08.01.2024 21:10
Onnea ja menestystä valitsemallenne uralle.
Paljon paikallista sopimista.
07.01.2024 22:37
Esiintyjänä yleensä pieni kuoro jossa itse olen mukana. Ei löydy varmaan mistään soittolistojen kärkisijoilta mutta aiheuttaa monenlaisia tunteita tilanteesta riippuen. Joskus jopa helpotusta mutta joskus taas riittämättömyyttä; pohjalla kuitenkkin suru ja luopumisen tuska.
Virsi 631- oi herra jos mä matkamies maan
07.01.2024 22:07
Enpä erityisemmin ja yleisestikin tuo makean syönti on jäänyt vähälle tässä viime aikoina. Muutenkin kun yrittää pysyä painoluokassa alle 85kg niin tämä joulun houkutukset ei ainakaan helpota tilannetta.
07.01.2024 21:54
Konvehtirasia. Varmaan joulupukin mielestä olen ollut tuhma koska tuollaisen toi. Varmasti oli meinaan tietoinen ettei minulla ole ketään jolle sen syöttäisin.
07.01.2024 18:05
Lumen pudotus katolta ja räystäiden puhdistus.
Itsellä kun on lievä korkean paikan kammo niin lähtiessä pitää muistuttaa että putoamisen pelko tuo näihin hommiin myös oman viihdearvonsa.
07.01.2024 17:52
Oppivelvollisuus ja mahdollisuus kouluttautua taustasta riippumatta.
Asevelvollisuus ja puoluetuki ovat mahdollistaneet demokratian säilymisen.
Epäilen että ilman näitä meillä olisi vähemmän ympäristössämme asioita joista voimme olla kiitollisia.
06.01.2024 20:05
Hyvää ja onnekasta vuotta 2024
1. Oletko koskaan voittanut arpajaisissa? Mitä?
Lotossa pikusummia. Jostakin urheiluseuran arpajaisista hedelmäkorin.
2. Jos et asuisi Suomessa, missä maassa haluaisit asua?
Itävalta. Tämä tasamaa on jo nähty.
3. Juotko joskus suoraan mehupurkista?
Eipä ole taloudessa mehutölkkejä
4. Oletko tällä hetkellä rakastunut?
Kyllä, kohde vain puuttuu
5. Mistä hedelmästä pidät eniten?
Avokado
6. Oletko koskaan käynyt hieronnassa?
Usein
7. Olisitko itse hyvä hieroja?
Olen
8. Oletko käynyt armeijaa? Jos et, olisitko halunnut?
11 kk varusmiehenä ja yli 50 kertausvuorokautta
9. Oletko nähnyt elokuvan Napoleon? Jos et, aiotko mennä katsomaan? Jos olet, mitä tykkäsit?
Trailerin katsoin; tuskin menen ainakan ilman seuraa.
10. Osaatko paistaa lättyjä? Koska viimeksi olet paistanut niitä ja kenelle?
Osaan mutta itseäni varten en viitsi. Käyn kyllä kahvilassa tai huoltsikalla niitä syömässä.
11. Kuvaile itseäsi yhdellä adjektiivilla.
Käyttökelpoinen
12. Oletko koskaan tanssinut valssia?
Omissa häissä kolme valssia ja lasten vanhojen tansseissa kahdesti
13. Millaisia magneetteja sinulla on jääkaapin ovessa?
Lasten koulukuvat
14. Oletko hyvä suutelija? Miksi?
Takaapäin kyllä; koska siinä on yllätysmomentti mukana.
15. Saunotko mieluummin yksin vai muiden kanssa?
Miesporukalla; sen jälkeen mailma on taas hiukan parempi.
16. Pizza vai hampurilainen? Mikä maku/mitkä täytteet?
Hampurilainen, täytteissä määrä korvaa laadun.
17. Oletko koskaan nähnyt lehmän läjää?
Kyllä
18. Entä hirven papanoita?
Kyllä
19. No oletko koskaan astunut edes koiran kakkaan?
Kyllä, saappaat jalassa, kengät jalassa sekä paljain jaloin.
20. Mitä liikuntalajia inhosit eniten koulussa?
Hiihto
21. Mistä liikuntalajista pidät eniten nykyään?
Hiihto
22. Pidätkö sushista?
Otanta liian pieni vastaukseen
23. Osaatko syödä puikoilla?
En ainakaan sopparuokia
24. Oliko sinulla eilen hyvä päivä?
Oman mittapuun mukaan ei.
03.01.2024 01:38
Pätkiä sarjoista joita tuli joskus seurattua.
Pikku Britannia
https://www.youtube.com/watch?v=W-1fL266wqk
Frazier
https://www.youtube.com/watch?v=J6t9R4GBejo&t=9s
03.01.2024 00:00
Oli sen verran pakkasta etten viitsinyt ottaa pyörää joten kävelin töihin ja työvuoron jälkeen takaisin. Vajaa 30 pakkasta ilman tuulta on ihan mukava reippailukeli jos on asianmukaisesti pukeutunut. 7 km suuntaansa otti noin tunnin ja vartin eli mukava happihyppy.
02.01.2024 23:28
Tuo 12h järjestelmä on laajastikin käytössä teollisuudessa niillä jotka tekevät keskeytymätöntä 5-vuoroa. Toinen yleinen on 6x8h ja neljä vapaata.
On tuossa puolensa, ihan jo työpäiviä tulee 70 vähemmän vuodessa. Paljon säästää työmatkakuluissa ja ennenkaikkea ajassa.
02.01.2024 23:24
Lyhyellä aikavälillä, olohuoneeseen Vallilan verho; todennäköisesti Edinburg Fancy-kuviolla. Lisäksi varastohuoneeseen elämäni ensimmäinen tyttökalenteri.
Keskipitkällä aikavälillä ajattelin hommata elämäni ensimmäisen tatuoinnin.
Pitkällä aikavälillä jatkuu "kohti hyvää vanhuutta" projekti jonka tarkoituksena on mahdollistaa mahdollisimman pitkään kotona asuminen. Nyt kun vuonna 2023 viimein hyväksyin sen että loppuelämäni olen ilman parisuhdetta niin tähän rinnalle alan kehittämään kriteeristöä, mittareita sekä toimintatatapoja jotka sitten mahdollistavat "laadukkaamman yksinäisyyden"
Paljon vaikuttaa alkuvuodesta tuleva päätös siitä millaista vuorojärjestelmää meillä jatkossa käytetään. Jos mennään 4x12h-järjestelmään jonka jälkeen on kuusi vapaata niin jotenkin järkevästi tuo vapaa-aika on hyödynnettävä. Koulutusta, keikkahommia tai jotakin tuohon on sitten keksittävä.
01.01.2024 21:39
".....perusteella sinkkuja ja seurustelevia vastaajia piirrevitutti enemmän kuin avioliitossa ja avoliitossa olevia, ja avoliitossa olevia puolestaan enemmän kuin avioliitossa olevia (p < 0.014). Tilannevitutuksen osalta havaittiin, että sinkkuja vitutti enemmän kuin avioliitossa ja avoliitossa olevia vastaajia (ps < 0.012)."
Tämä tuli tuolta vastaan liittyen sinkkuuteen.
Mitä omiin politikkoihin tulee niin Suomessa eduskunta aloitti Natokeskustelun huhtikuun lopulla 2022 ja aineisto kerättiin 4.4. – 17.4.2022. Tuohon kun lisätään osallistujien perustiedoista kohta josta käy ilmi että korkeasti koulutettuja oli 2x verrrattuna muihin koulutusasteisiin yhteensä niin uskon että arvostus politikkoihin oli korkeampi kuin koskaan.
Nyt jos kysyttäisiin niin veikkaisin että poliitikot tuolta taas löytyisivät. Sanoisin myös että jos poliitikoiksi lasketaan vaikka kansanedustajat niin harva sieltäään aiheuttaa mitään reaktiota. Iso osa edustajista taitaa olla niitä joista suurin osa kansasta ei ole edes kuullut.
01.01.2024 20:28
Talvella vien usein matot ensin tamppaustelineeseen jonka jälkeen heitän ne vielä hankeen. Sillä aikaa pyyhin tasopinnat, imuroin sekä pesen lattiat.
Kun haen matot hankikylvystä vien ne hetkeksi saunaan kuivumaan ennen paikalleen laittoa. Saunaan ei mahdu kuin kaksi mattoa kerrallaan kuivumaan. Kaksi mattoa nyt menee kainalossa jolloin tuulenhalkojan voi tarvittaessa pyyhkäistä vaikka toisessa kädessä olevaan nenäliinaan (tai hihaan jos kukaan ei ole näkemässä).
01.01.2024 19:41
Kysyminen kuulemma aiheuttaa kiusallisen valinnan jos ei ole varma. Pitäisi suostua jotta toinen ei tulkitse kieltäytymistä kiinnostuksen puutteena. Ennemmin sitten olen pelannut varman päälle kuin ottanut suostumuksen jota toinen ei oikeassti ole halunnut antaa.
Viimeinen lause pitää toki paikkansa. Suhteet minulla tuntuvat kestävän sitten vuosia mikäli ovat alkaakseen jaoten kokemukseni erilaisista ja eri tyyppisistä naisista ovat ohuet.
01.01.2024 19:17
Onhan tuota tullut tehtyä. Painottunut yleensä syksyyn tai pikkujouluaikaan. En niinkään muiden iskuyritysten takia vaan kylmää iltaa vastaan. Kun on lähtenyt tyttöjen iltoihin tai pikkujouluihin niin pitänyt muistuttaa että taksitolpalla voi joutua pidempäänkin odottamaan. Joko siten on todennut että näillä ei ehkä tarkene tai sitten on käynyt niin että m184 on soitettu yöllä hakemaan.
31.12.2023 17:54
Viime kokemukset muutaman vuoden takaa Tinderistä. Panostin sekä tekstiin että kuviin sen verran että yhteydenottoja jokunen tuli. Kaikki kaatuivat alun jälkeen kysymykseen siitä miten pitkä olen tai vastaukseeni että haen aktiivisesti tällä hetkellä uutta työpaikkaa.
Sitä ennen oli s24:ssa profiili ja silloin tuli käytyä treffeilläkin tai ehkä enemmänkin hakemassa pakkeja. Siinä kun odottelin paikalla ajettiin autolla ohi tai kurkattiin kulman takaa; toki joskus tultiin sanomaan myös moikka ja samaan hengenvetoon todettiin että meillä ei ole kemiaa ja jatkettiin matkaa.
Siinä vaiheessa poistin profiilin kun tajusin että treffi-illan lähestyttyä aloin suunnitella missä kaupoissa käyn ja mitä ostan. Eli lähtökohta oli kauppareissu isommassa kaupungissa jossa kylkiäisenä käväisen treffeillä.
Toki on sanottava että muutaman möhläsin itsekkin joko jännittämällä tai kun en useamman treffin jälkeen hakenut fyysisempää läheisyyttä. Oletin ilmeissesti liian pitkään että nainen ahdistuu tai kokee jopa lähentelynä ehdotukset vaikka pusuista ja he taas tulkitsivat passiivisuuteni merkiksi ettei haluta ystävyystä edetä pidemmälle.
Minulle vaikuttaa henkilöstä eniten se miten hän kuvailee elämäntilannettaan ja tulevaisuuden näkymiään.. Jos nämä on helposti sovitettavissa omaan elämäntilanteeseen ja tyyliin niin siitä on hyvä alkaa rakentamaan.
Mitään kuvia kamelinvarpaista tai tms ei ole tullut mutta kerran toivoin että olisi kuviin lisännyt käsiraudat tai ruoskan. Treffit sujui hyvin ja mentiin naisen luo enkä oikein ollut valmistautunut että heti olisi pitänyt alkaa sitomaan. Itse kun oletin että mennään juomaan vain iltakahvit. Sen verran varoittamatta tuli tilanne että karkasin kämpiltä; yksi elämäni virheistä.
31.12.2023 17:09
Edellisessä työpaikassa olin kolme kautta ennekuin työnantaja vaihtui. Nykyinen on meillä ihan kelpo tapaus joten en ole häntä lähtenyt vaaleissa haastamaan. Sen toki olen hänelle todennut, kuten myös pääluotolle, että kaikki se tietotaito ja kokemus joka minulla on, on myös heidän käytettävissään.
Työsuojeluvaltuutettuna tuli sitten kyselyä josko liiton ammattiosastotoiminta kiinnostaisi ja kohta sitten osaston hallituksessa ja vähän kuin kylkiäisenä myös sak:n paikallisosaston edustajana. Lapsetkin kun alkoivat olla jo isoja niin tuli vielä lähdettyä tuonne paikallispolitiikan kiemuroihin.
Mitään veret seisauttavaa ay-jyrää tai politiikan terävää kärkeä ei minusta saa mutta aina jos edes jotakin pientä saa aikaan niin kyllä voi kahvit itselleen tarjota.
Varmaan suurimmalle osalle tämä palsta on sellaista alltoliikettä tuon aktiivisuuden kanssa ja mukava paikkahan tämä on kunhan muistaa että palsta on hyvä renki mutta huono isäntä.
28.12.2023 23:25
Tervehdys ja kiitokset.
Olisihan se ollut mukavaa jos tuo olisi myös viitannut pituuteen. Ihan tinder palautteen perusteella voisin veikata että olisin tuolla mitalla jo parisuhteessa. Joskus asiat on kiinni puuttuvasta yhdeksästä sentistä; myös pituuskasvussa.
Enemmän on viime ajat kyllä menneet keskusteluja seuratessa eikä aina ole ollut mielessä näkökulmaa jolla olisi jotakin lisäarvoa siihen keskusteluun. En tiedä moniko nimimerkki jo on mutta ihan näkökulmien puolesta toivoisin monen harkitsevan asettumista ehdolle vuoden 2025 kunnallisvaaleissa. Potentiaalia tältä palstalta löytyy.
28.12.2023 16:50
19 / 199