Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4060
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähän+ristiriitaiset+ajatukset.+Rinnehän+tässä+selkeästi+hakee+profiilin+nostoa+esiintymällä+kansan+rivien+tulkkina.+Siihen+toki+nyt+on+hyvä+aika+kun+Soinia+ei+näy+eikä+vihreiden+tai+vasemmistoliiton+johtajia+vissiin+päästetä+pois+kotoa+kun+on+niin+hiljaista.
Toisaalta+olisin+toivonut+edes+pientä+filtteröintiä+sillä+4,65%+leikkauksen+rinnastaminen+nikalaukaukseen+on+kyllä+hieman+kärkevä.+Olisi+sieltä+kansan+riveistä+löytynyt+joku+painokelpoisempikin+vertaus.
Itse+nyt+vain+pelkään+että+tässä+käy+kuten+synnytystalkoo-termille+eli+itse+asia+jää+sivuraiteelle+ja+keskitytään+tähän+käytettyyn+termiin+tai+terminologiaan.++Synnytystalkoista+ei+tainnut+sitten+oikeasti+innostua+kuin+presidenttipari.++
Jos+ihan+politikointia+miettii+(+josta+en+juuri+muuten+mitään+ymmärrä)+niin++aika+nasevaan+aikaan+tämä+tuli.+Kokoomus+ja+ministeri+Orpo+kielsivät+juhlarahan+painatuksen+jossa+kuvattiin+sisällissotaa.+Lisäksi+näillä+hallituksessa+olevilla+smurffeilla++on+vaikeaa+enää+esiintyä+työväen+edustajana+ja+keskustan+vahvuus+eli+maakunnallinen+valta+vähenee+kun+ihmiset+muuttavat+pois+kotiseuduiltaan.
07.01.2018 15:19
Ongelma+näyttää+olevan+mutta+ihan+ei+tuosta+laajuus+kyllä+aukene.+Uskaltaisitko+heittää+lukuja+peliin?+Jos+tulee+sata+viestiä+vaikka+vikossa+niin+moniko+menee+profiilin+kriteereistä+ohi?
Aikanaan+kun+vielä+oli+ajatus+löytää+se+parempi+puolisko+niin+pistin+myös+ilmoitukseen+että+liikunnallinen.+Jälkeenpäin+ajatellen+olisi+voinut+laittaa+myös+se+aikova+liikkujakin.+Oltaisi+siten+yhdessä+harrasteltu+ja+etsitty+meille+sopivia+liikuntamuotoja.+
Siinähän+sitä+oltaisi+tutustuttu+kun+oltaisiin+käyty+keilaamassa,+pelaamassa+sulkkista+,+suunnistettu+tai+vaikka+soudeltu+järvellä+tai+oltu+rankametsässä.
07.01.2018 13:15
No+jos+ihan+perusteista+lähdetään+ja+hän+haluaa+tulla+kylään+niin
ensin+kysyn+että+tehdäänkö+ruokaa+yhdessä+vai+haluaako+valmiiseen+pöytään.+
Yhdessä+tekeminenhän+on+sitä+parasta+tutustumista.+Keittiössä+kun+ne+katseet
voivat+vaihvihkaa+kohdata+kun+siinä+puuhastellaan.+Samoin+kaikki+käsien+vahinkohipaisut+
kertovat+millä+mielellä+ollaan+liikkeellä.+
Jos+valmiiseen+pöytään+haluaa+eikä+ole+ruokalajirajoitteinen+niin+alkuun+voisin+
tarjota+jonkun+avokado-pohjaisen+salaatin.+Pääruokana+olisi+tumma+olutpihvi+kerma-
perunoiden+kanssa.+
Tällä+naamalla+kun+ei+ole+toivoa+päästä+fyysiseen+läheisyyteen+niin+korvikkeena+naiselle
voisin+tarjota+jälkkärinä+suklaista+vadelmapiirakkaa.
06.01.2018 23:27
Tuo+termi+on+kyllä+jo+vakiintuneesa+käytössä.+Hieman+enenmmän+tunteella+jääkiekkoon+suhtautuvat+käyttävät+tuota+termiä+erään+Suomalaisen+jääkiekkojoukkueen+kannattajista.+Eiköhän+tuo+kuitenkin+asiayhteydestä+selviä+kumpaa+ryhmää+tarkoitetaan.+
Miksi+muuten+kirjoitustaidoton+aina+ottaisi+toisen+p-kirjaimen+pois;+voihan+joskus+poistua+myös+r.
06.01.2018 13:26
Paavo+Nurmi-+juoksi+Suomen+mailmankartalle.
Jere+Lehtinen-+ei+juuri+itsestään+pitänyt+ääntä+vaikka+oli+mailmanmestari+ja+stanleycup-voittaja.+Siinä+sivussa+kolmesti+voitti+Frank+J.+Selke+Trophyn.+
Teuvo+Kohonen+-+neuroverkot
A.I.Virtanen+-+maatalouspuolen+ansiot.
Sauli+Niinistö+ja+Pekka+Haavisto+-+vaikka+perhe+ja+parisuhdetaustat+ovat+erilaiset+niin+hyvin+mahtuu+saman+pöydän+ääreen+keskustelemaan.+Hyvä+esimerkki+meille+monelle.
Tuossa+yksittäisiä,+mutta+lisäksi+ryhmänä+tietysti+kaikki+talvi.+jatko-+ja+Lapinsotaan+osallistuneet.+Tämä+ilman+perusteluja.
06.01.2018 12:36
Itse+olin+kyllä+ajatellut+että+jos+sivulle+kaatuu+niin+laskeutuu+olkapää+edellä.++Toki+jollakin+tuo+nenä+edellä+tulo+on+mahdollista.
Aloin+myos+hieman+pohtia+että+jos+kaatumistilannetta+verrataan+risteykseen+niin+onhan+oikealle+tai+vasemmalle+kääntyminenkin+eteenpäinmenoa.+Reitti+päätepisteeseen+ei+kuljekkaan+kohtisuoraan+vaan+sinne+voi+olla+toinen/useampi+reitti.+Kiitokset+teille+keskustelusta;+tästä+ohjeesta+tuli+monisyisempi+kuin+olin+alunperin+tajunnut.
Toki+jos+taakseppäin+kaatuu+ja+samalla+pyörähtää+niin+voi+tulla+nenälleen,+mutta+jos+niin+vaikeaan+tilanteeseen+joutuu+niin+sitten+otetaan+käyttöön+joku+toinen+ohje.
06.01.2018 00:18
Eteenpäin+on+menty+jos+nenälleen+kaatuu.
05.01.2018 21:00
Joulun+aikaan+alkoi+kurkkukivulla+yskällä.+Pientä+kuumetta+joulun+ja+uudenvuoden+välissä.
Nyt+sitten+nuha+eli+jotakin+vaihtelua+tuohon+yhä+jatkuvaan+yskään.
04.01.2018 23:54
Koittakaa+välillä+ilman+ehkäisyä.
20.12.2017 18:21
Teuvo+kyllä+ehtii+ja+toivon+että+erotetaan+ainakin+määräajaksi+jotta+ehtii+vielä+paremmin+hoitamaan+itsensä+kuntoon.+En+oikein+edes+ymmärrä+miksi+siellä+eduskunnassa+pitää+viinalla+läträtä+kenenkään.+Minun+mielestä+se+on+työpaikka+ja+sen+mukaan+siellä+on+syytä+käyttäytyä.
Mitä+tuohon+kamppanjaan+tulee+niin+käsittääkseni+alunperin+siinä+ei+suinkaan+ollut+kyse+siitä+ahdisteleeko+yksi+vai+kaikki+miehet+vaan+tarkoitus+oli+tuoda+esille+se+häirinnän+laajuus+jota+naiset+tässä+asiassa+kokevat.+Siinä+mielessä+haarniskamiehen+kanssa+samoilla+linjoilla+että+olisi+ollut+parempi+jos+asia+olisi+muokkaantunut+suuntaan++että+on+uhri+ja+häntä+häiriköinyt+on+häirikkö+tai+ahdistelija.+Suomessa+se+meni+sitten+suuntaan+jossa+mietittiin+mikä+on+ahdistelun+ja+flirtin+raja.+Ehkä+jollakin+liikkeellä+tai+aatesuunnalla+oli+tällainen+toive+että+saadaan+vastaanasettelu+naiset+uhreja+->+miehet+ahdistelee.+
Sinänsä+tietysti+hyvä+jos+syyllistetään+koko+sukupuoli+niin+siinä+ehkä+pystytään+paremmin+vaikuttamaan+asenteisiin+ja+kulttuuriin.+Haittapuolena+nyt+tietysti+on+se+että+toinen+sukupuoli+joutuu+sitten+koko+ajan+vastaanottavaksi+osapuoleksi+tässä+kamppailussa.+Esimerkiksi+ylellä+oli+juttua+jossa+ihmeteltiin+miten+jääkiekkoliigan+huippumaalivahti+elättää+perheen+vaikka+vaimo+on+maajoukkuetason+pelaaja.++Miehen+olisi+ilmeisesti+pitänyt+hylätä+seuran+sponsorin+mahdollistava+rahakas+sopimus.++
Toisaalta+jos+mennään+kovasti++henkilötasolle+niin+siinä+annetaan+toiselle+aika+hyvät+aseet+käteen+iskeä+suoraan+selkään.+Tästä+on+viitteitä+Yhdysvalloissa;+senaattori+Ray+Moore+hävisi+vaalit+sen+jälkeen+kun+häntä+syytettiin+ahdistelusta.+Edustaja+Johnsson+taas+ampui+itsensä,+kun+häntä+kohtaa+tuli+syytöksiä.+Ei+auttanut+vaikka+poliisit+olivat+todenneet+edustajan+syyttömäksi.+Leima+ja+tuomio+oli+jo+annettu.
20.12.2017 18:17
Kyllähän+noita+aina+silloin+tällöin+osuu+kohdalle.+Yhden+kanssa+treffattiin+useampi+kerta+mutta+ei+oikein+saatu+hommaa+lentoon+joten+lopetettiin.+Pari+ollut+sellaista+jotka+olivat+näillä+kulmilla+vain+työreissussa.+Toinen+oli+ihan+vaan+aikaa+viettämässä+tinderissä+mutta+toiselle+olisi+ihan+kyyditkin+maistuneet.+Molempien+kanssa+jäi+ihan+kirjoitteluasteelle.
Yleensä+nuo+kuihtuvat+aika+alkuun+kun+itse+joutuu+tekemään+kaiken+työn+keskustelun+ylläpitämiseksi.+Siitä+olen+päätellyt+ettei+nyt+ihan+mahdottomasti++toista+kiinnosta.
18.12.2017 18:33
Itse+olen+tämän+termin+ajatellut+niin+että+hyväksytään+se+ettei+olla+enää+nuoria+mutta+vielä+ei+haluta+antaa+vanhuudelle+periksi.+Jos+vaikka+nuorena+cooper+on+mennyt+3000m+ja+nyt+menee+2600m+niin+ymmärretään+katsoa+tuo+saavutus+siihen+omaan+ikään+suhteutettuna+.+Jos+tuo+3000+on+nuorella+kiitettävä+niin+tuo+2600m+voi+olla+tietyn+ikäiselle+myös+kiitettävä.
Samoin+jos+nuorena+on+käynyt+mielessä+vaikka+taideopinnot,+mutta+ei+ole+ollut+mahdollisuutta+niin+nyt+sitten+mennään+johonkin+taidepiiriin+toteuttamaan+itseään.++
Eli+elää+ikäisekseen+aktiivista+elämää.
Toki+aloittajan+kanssa+samaa+mieltä+ettei+tuo+sana+kerro+sinällään+ihmisestä+paljoa.+Vähän+sama+kuin+huumorintaju.+Kaikilla+kai+nyt+sellainen+on+mutta+ilmituksesta+saisi+ehkä+enemmän+irti+jos+siinä+kerrotaan+että+pitää+Fingerporilaisesta+huuomorista+tai+sitten+on+kovasti+kallellaan+Brittihuumorin+puolelle.
17.12.2017 20:04
Sehän+oli+mukavasti+tehty+sinulta.++Harmi+ettei+natsannut.
Jos+sillä+oli+aamusta+työvuoro+tai+se+oli+vegaani+ja+olit+tehnyt+karjalanpaistia.
Älä+nyt+kuitenkaan+tuosta+luovuta.
16.12.2017 12:40
1.+Kuuluuko+alkoholi+jouluusi?->+perinteinen+joulusnapsi+ennen+ruokailua.
2.+Ketä+ihmisiä+tapaat+jouluna?->+sukulaisia,+kavereita.+Laajuus+ja+aikataulut+vielä+auki
3.+Pitääkö+kinkulla+olla+sinappihuntu+yllä?->+ei+tarvi;+mutta+voi+olla
4.+Maistuuko+lipeäkala?->+toki
5.+Oletko+ollut+niin+kiltti+tänä+vuonna,+että+saat+lahjoja?->+kiltti+kyllä+mutta+toive+on+olla+ilman+lahjoja
6.+Mikä+on+joulun+sanoma+sinulle?->+huomioikaa+ihmiset+ympärillänne
7.+Pitäisikö+palstalle+julistaa+joulurauha?->+Hyvä+ajatus
8.+Onko+varaa+ostaa+lahjoja,+jos+tienaa+säälittävät+12€+tunnissa+lisät?->+kyllä+on;+kaveri+on+ollut++työttömänä+jo+jonkun+aikaa+ja+nyt+antoi+pienet+säästöt+hyväntekeväisyyteen+ja+ilmoitti+sukulaisille+ja+kavereille+että+siellä+on+kaikkien+yhteinen+joululahja.
16.12.2017 12:34
Noissa+pakkien+vastaanotoissa+varmasti+on+miehillä+toivomisen+varaa.+Toki+niitä+kun+aikansa+kerää+niin+kyllähän+se+oma+tapa+päästä+niistä+yli+muotoutuu.+
Mitä+tuohon+kamppanjaan+miesten+osamattomuudesta+tulee+niin+ainakin+itse+toivoisin+että+seksi+olisi+kahden+suuntaista+kanssakäymistä.++Olisi+mukava+jos+se+nainen+siellä+lakanoissa+kertoisi+mistä+pitää,++mikä+tuottaa+nautintoa+ja+mitä+toivoisi.+Jotenkin+sitä+ei+nyt+vaan+pääse+toisen+pään+sisään+lukemaan+niitä+ajatuksia.+
Tietysti+jos+suurimman+tyydytyksen+saa+siitä+että+aktin+jälkeen+pystyy+kirjoittamaan+"fiktiivisen"+tarinan+toisen+sukupuolen+kyvyttömyydestä+ja+samalla+haluaa+leimata+edellisen+partnerin+niin+siihenhän+tämä+käy+vallan+mainiosti.+Ei+muuta+kuin+makaa+selällään+ilman+että+edes+pulssi+nousee+ja+miettii+sanamuodot+ja+lauserakenteet+valmiiksi.+
Se+tunne+kun+olet+päässyt+treffeillä+illasta+aamunkoittoon+ja+seuraana+päivänä+tällä+on+fiktiivinen+tarina+miesten+kyvyttömyydestä+huomioida+naisten+seksuaaliset+tarpeet.
"+Ihan+vaan+fiktiotarinana+olin+säälistä+mennyt+sänkyyn+sellaisen+nimimerkin+kanssa+jossa+kirjain+koristaa+toisen+sukupuolen+saniteettitilojen+ovea+ja+numerot+kun+laskee+yhteen+niin+tulee+epäonnen+luku.+Se+mies+ei+yhtään+osannut+huomioida+naista+sillä+vaikka+minä+kahdesti+huokasin+niin+ei+osannut+lukita+minua+sängynpäätyyn+ja+jatkaa+työntöjä+samaan+tahtiin+kuin++neljä+rasvattua+kääpiötä+heittelee+terälehtiä+sänkyyn+kahden+lampaan+syödessä+raeruohoja+eteisessä.+Miehet+ei+osaa+huomioda+meitä+naisia+vaan+niillä+on+vain+se+oma+nautinto+pääasia."
Eipä+tuommoiseen+pysty+mitään+vastaamaan+vaan+minut+on+jo+tuomittu+tuhkamunaksi+ja+toivottu+julkiseen+mestaukseen.+Pahoittelut+myös+muille+saman+sukupuolen+edustajille.+Minun+kautta+tuli+leimattua+kaikki.
16.12.2017 12:11
Tässä+varmasti+on+myös+minulla+se+ongelma+että+haen+ikäistäni+seuraa.+Jos+naiset+taas+kelpuuttavat+15-20+nuorempia+niin+onhan+se+selvä+että+tällainen+nätisti+sanottuana+kauemman+aikaa+sitten+syntynyt+mies+jää+toiseksi.++Näinhän+se+tietysti+pitääkin+mennä+että+aina+seuraava+sukupolvi+pyyhältää+edelle.
Toki+jos+ottaisi+sitten+itse+parikymmentä+vuotta+vanhemman+niin+silloin+itse+olisin+vielä+parhaassa+työiässä+kun+toinen+alkaisi+jo+olla+eläkkeellä.+Olisi+kutenkin+mukavampi+jos+edes+hiukan+samoihin+aikoihin+mentäisiin+eläkkeelle.
Sinänsä+parisuhteet+on+tuttuja+ja+niiden+koukerot+tiedossa+että+kyllähän+tämän+loppumatkan+vaeltaa+helposti+yksinkin.
Se+että+kauneus+nyt+olisi+katsojan+silmässä+niin+suhtaudun+hieman+kriittisesti.+Nuoruuden+tyttöystävän+sisko+oli+sokea+mutta+niin+vain+piti+miestään+komeana+vaikka+ei+ollut+häntä+ikinä+nähnyt.+Samoin+jos+ensinäkemältä+kaunis+ihminen+tulee+juttelemaan+ja+sanoo+asioita+jotka+on+vaikka+arvojesi+vastaisia+niin+ei+tämä+henkilö+enää+vaikuta+kauniilta+vaikka+silmät+kyllä+näkevät+hänet+samanlaisena+jos+olosuhteet+eivät+ole+muuttuneet.+Usein+baareissa+on+nähty+että+ihmiset+kävelevät+kohti+huomaamatta+mutta+joku+tuoksu+saa+päät+kääntymään.
12.12.2017 22:25
Täällä+ehkä+myös+jonkinmoinen+tyytyjä.
En+tiedä+mitä+minun+kanssa+treffanneet+naiset+ovat+minusta+ajatelleet+kun
ovat+pakkeja+tarjoilleet,+mutta+aika+nopeasti+pakit+ovat+tulleet+joko+heti+treffien
alussa+tai+kotiintulon+jälkeen.+Itse+kun+usein+treffeistä+on+jäänyt+ajatus+että+tuossa
toisessa+olisi+potentiaalia.
Itse+en+kuitenkaan+ajattele+asioita+noin+pitkälle+kuin+parisuhde,+yhteiselämä+tai+yhteinen+
hautapaikka.+Oma+ajatukseni+koskee+seuraavia+treffejä.+Joskus+olen+pakkeja+antanut+kun+
toinen+on+täysin+erilainen+kuin+oletin+mutta+suurimmalle+osalle+olen+jatkoja+pään+sisälläni+
suositellut.+Itse+kun+kuulun+niihin+ihmisiin+jotka+eivät+rakastu+samantein+vaan+kiintymys+ja+
ihastuminen+sitten+yhdessäolon+ja+tekemisen+kautta+jalostuu+rakkaudeksi.
Itse+vain+epäilen+että+naiset+ehkä+sitten+tunnistavat+heti+kuka+on+se+oikea+kun+taas+itse+
haluan+ja+toivon+useampien+treffien+tuovan+naisista+niitä+piirteitä+esille+joista+voisin+päätellä+sovimmeko+yhteen.+
Toki+varmaan+vaikuttaa+sekin+että+itse+käyn+harvemmin+treffeillä+kuin+kvarttaalivuosittain+ja+jos+naisilla+on+tilanne+että+voivat+käydä+treffeillä+aina+kun+vaan+on+kalenterissa+tilaa+niin+tilanne+on+hieman+toinen.
12.12.2017 19:03
Eipä+ole+hirveästi+lihavuus+emännän+saatavuuteen+vaikuttanut.
Rasvaprosentti+15+ja+viskeraalinen+rasvakin+erinomaisella+tasolla.
Itseni+pidän+kyllä+muuten+hyvässä+kunnossa;+en+naisten+vaan+oman+elämänlaatuni
kannalta.+No+jos+sitten+viisikymppisenä+kelpaisi+naisille+vaikka+en+minä+tiedä+miten;+toki
jos+tuo+plus+tarkoittaa+paljoja+lisävuosia+niin+voidaan+olla+ehkä+tilanteessa+jossa+ollaan
jo+miesten+markkinoilla.
12.12.2017 18:27
"+No+moikka.+Valitettavasti+minulla+ei+ole+minkäänlaista+koulutusta
tai+kokemusta+kuvaamisesta.+En+ole+edes+varma+kummalla+on+nopeampi
suljinaika;+kameralla+tai+suolellani.+Toki+tunnen+yhden+valokuvaajaharrastajan
jota+voin+kyllä+suositella"
Sitten+antaisin+tämän+tutun+puhelinnumeron+ja+toivottaisin+hauskaa+iltaa.
11.12.2017 22:20
Toki+jos+minä+menen+laminaatteja+ostamaan+niin+niistä+on+mallikappaleet+seinillä+tai+telineissä+jossa+voit+sitten+"koputelle+ja+tutkia"+niitä+ominaisuuksia+ilman+ostamisen+pakkoa.+Samoin+ne+mainoskuvat+ovat+yleensä+eri+taustaa+vasten+kuin+sinulla+tulisi+käyttöön.
Eikä+vielä+ole+yksikään+laminaatti+todennut+että+en+lähde+mukaasi+koska+vaadin+tasokkaamman+seinäpinnan.
10.12.2017 16:48
198 / 203