Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4060

1. Vähän+ristiriitaiset+ajatukset.+Rinnehän+tässä+selkeästi+hakee+profiilin+nostoa+esiintymällä+kansan+rivien+tulkkina.+Siihen+toki+nyt+on+hyvä+aika+kun+Soinia+ei+näy+eikä+vihreiden+tai+vasemmistoliiton+johtajia+vissiin+päästetä+pois+kotoa+kun+on+niin+hiljaista.Toisaalta+olisin+toivonut+edes+pientä+filtteröintiä+sillä+4,65%+leikkauksen+rinnastaminen+nikalaukaukseen+on+kyllä+hieman+kärkevä.+Olisi+sieltä+kansan+riveistä+löytynyt+joku+painokelpoisempikin+vertaus.Itse+nyt+vain+pelkään+että+tässä+käy+kuten+synnytystalkoo-termille+eli+itse+asia+jää+sivuraiteelle+ja+keskitytään+tähän+käytettyyn+termiin+tai+terminologiaan.++Synnytystalkoista+ei+tainnut+sitten+oikeasti+innostua+kuin+presidenttipari.++Jos+ihan+politikointia+miettii+(+josta+en+juuri+muuten+mitään+ymmärrä)+niin++aika+nasevaan+aikaan+tämä+tuli.+Kokoomus+ja+ministeri+Orpo+kielsivät+juhlarahan+painatuksen+jossa+kuvattiin+sisällissotaa.+Lisäksi+näillä+hallituksessa+olevilla+smurffeilla++on+vaikeaa+enää+esiintyä+työväen+edustajana+ja+keskustan+vahvuus+eli+maakunnallinen+valta+vähenee+kun+ihmiset+muuttavat+pois+kotiseuduiltaan.
  2. Teuvo+kyllä+ehtii+ja+toivon+että+erotetaan+ainakin+määräajaksi+jotta+ehtii+vielä+paremmin+hoitamaan+itsensä+kuntoon.+En+oikein+edes+ymmärrä+miksi+siellä+eduskunnassa+pitää+viinalla+läträtä+kenenkään.+Minun+mielestä+se+on+työpaikka+ja+sen+mukaan+siellä+on+syytä+käyttäytyä.Mitä+tuohon+kamppanjaan+tulee+niin+käsittääkseni+alunperin+siinä+ei+suinkaan+ollut+kyse+siitä+ahdisteleeko+yksi+vai+kaikki+miehet+vaan+tarkoitus+oli+tuoda+esille+se+häirinnän+laajuus+jota+naiset+tässä+asiassa+kokevat.+Siinä+mielessä+haarniskamiehen+kanssa+samoilla+linjoilla+että+olisi+ollut+parempi+jos+asia+olisi+muokkaantunut+suuntaan++että+on+uhri+ja+häntä+häiriköinyt+on+häirikkö+tai+ahdistelija.+Suomessa+se+meni+sitten+suuntaan+jossa+mietittiin+mikä+on+ahdistelun+ja+flirtin+raja.+Ehkä+jollakin+liikkeellä+tai+aatesuunnalla+oli+tällainen+toive+että+saadaan+vastaanasettelu+naiset+uhreja+->+miehet+ahdistelee.+Sinänsä+tietysti+hyvä+jos+syyllistetään+koko+sukupuoli+niin+siinä+ehkä+pystytään+paremmin+vaikuttamaan+asenteisiin+ja+kulttuuriin.+Haittapuolena+nyt+tietysti+on+se+että+toinen+sukupuoli+joutuu+sitten+koko+ajan+vastaanottavaksi+osapuoleksi+tässä+kamppailussa.+Esimerkiksi+ylellä+oli+juttua+jossa+ihmeteltiin+miten+jääkiekkoliigan+huippumaalivahti+elättää+perheen+vaikka+vaimo+on+maajoukkuetason+pelaaja.++Miehen+olisi+ilmeisesti+pitänyt+hylätä+seuran+sponsorin+mahdollistava+rahakas+sopimus.++Toisaalta+jos+mennään+kovasti++henkilötasolle+niin+siinä+annetaan+toiselle+aika+hyvät+aseet+käteen+iskeä+suoraan+selkään.+Tästä+on+viitteitä+Yhdysvalloissa;+senaattori+Ray+Moore+hävisi+vaalit+sen+jälkeen+kun+häntä+syytettiin+ahdistelusta.+Edustaja+Johnsson+taas+ampui+itsensä,+kun+häntä+kohtaa+tuli+syytöksiä.+Ei+auttanut+vaikka+poliisit+olivat+todenneet+edustajan+syyttömäksi.+Leima+ja+tuomio+oli+jo+annettu.
  3. Noissa+pakkien+vastaanotoissa+varmasti+on+miehillä+toivomisen+varaa.+Toki+niitä+kun+aikansa+kerää+niin+kyllähän+se+oma+tapa+päästä+niistä+yli+muotoutuu.+Mitä+tuohon+kamppanjaan+miesten+osamattomuudesta+tulee+niin+ainakin+itse+toivoisin+että+seksi+olisi+kahden+suuntaista+kanssakäymistä.++Olisi+mukava+jos+se+nainen+siellä+lakanoissa+kertoisi+mistä+pitää,++mikä+tuottaa+nautintoa+ja+mitä+toivoisi.+Jotenkin+sitä+ei+nyt+vaan+pääse+toisen+pään+sisään+lukemaan+niitä+ajatuksia.+Tietysti+jos+suurimman+tyydytyksen+saa+siitä+että+aktin+jälkeen+pystyy+kirjoittamaan+"fiktiivisen"+tarinan+toisen+sukupuolen+kyvyttömyydestä+ja+samalla+haluaa+leimata+edellisen+partnerin+niin+siihenhän+tämä+käy+vallan+mainiosti.+Ei+muuta+kuin+makaa+selällään+ilman+että+edes+pulssi+nousee+ja+miettii+sanamuodot+ja+lauserakenteet+valmiiksi.+Se+tunne+kun+olet+päässyt+treffeillä+illasta+aamunkoittoon+ja+seuraana+päivänä+tällä+on+fiktiivinen+tarina+miesten+kyvyttömyydestä+huomioida+naisten+seksuaaliset+tarpeet."+Ihan+vaan+fiktiotarinana+olin+säälistä+mennyt+sänkyyn+sellaisen+nimimerkin+kanssa+jossa+kirjain+koristaa+toisen+sukupuolen+saniteettitilojen+ovea+ja+numerot+kun+laskee+yhteen+niin+tulee+epäonnen+luku.+Se+mies+ei+yhtään+osannut+huomioida+naista+sillä+vaikka+minä+kahdesti+huokasin+niin+ei+osannut+lukita+minua+sängynpäätyyn+ja+jatkaa+työntöjä+samaan+tahtiin+kuin++neljä+rasvattua+kääpiötä+heittelee+terälehtiä+sänkyyn+kahden+lampaan+syödessä+raeruohoja+eteisessä.+Miehet+ei+osaa+huomioda+meitä+naisia+vaan+niillä+on+vain+se+oma+nautinto+pääasia."Eipä+tuommoiseen+pysty+mitään+vastaamaan+vaan+minut+on+jo+tuomittu+tuhkamunaksi+ja+toivottu+julkiseen+mestaukseen.+Pahoittelut+myös+muille+saman+sukupuolen+edustajille.+Minun+kautta+tuli+leimattua+kaikki.
  4. Tässä+varmasti+on+myös+minulla+se+ongelma+että+haen+ikäistäni+seuraa.+Jos+naiset+taas+kelpuuttavat+15-20+nuorempia+niin+onhan+se+selvä+että+tällainen+nätisti+sanottuana+kauemman+aikaa+sitten+syntynyt+mies+jää+toiseksi.++Näinhän+se+tietysti+pitääkin+mennä+että+aina+seuraava+sukupolvi+pyyhältää+edelle.Toki+jos+ottaisi+sitten+itse+parikymmentä+vuotta+vanhemman+niin+silloin+itse+olisin+vielä+parhaassa+työiässä+kun+toinen+alkaisi+jo+olla+eläkkeellä.+Olisi+kutenkin+mukavampi+jos+edes+hiukan+samoihin+aikoihin+mentäisiin+eläkkeelle.Sinänsä+parisuhteet+on+tuttuja+ja+niiden+koukerot+tiedossa+että+kyllähän+tämän+loppumatkan+vaeltaa+helposti+yksinkin.Se+että+kauneus+nyt+olisi+katsojan+silmässä+niin+suhtaudun+hieman+kriittisesti.+Nuoruuden+tyttöystävän+sisko+oli+sokea+mutta+niin+vain+piti+miestään+komeana+vaikka+ei+ollut+häntä+ikinä+nähnyt.+Samoin+jos+ensinäkemältä+kaunis+ihminen+tulee+juttelemaan+ja+sanoo+asioita+jotka+on+vaikka+arvojesi+vastaisia+niin+ei+tämä+henkilö+enää+vaikuta+kauniilta+vaikka+silmät+kyllä+näkevät+hänet+samanlaisena+jos+olosuhteet+eivät+ole+muuttuneet.+Usein+baareissa+on+nähty+että+ihmiset+kävelevät+kohti+huomaamatta+mutta+joku+tuoksu+saa+päät+kääntymään.