Kuka onkaan kiinnostunut jääkiekkoilijoista?

Nainen39vee

Palstalla toistuu jatkuvasti ihmeellinen käsitys, että nimenomaan jääkiekkoilijat olisivat naisten mielestä erityisen "kuumia" ja että jokaisen naisen unelmamies olisi jääkiekkoilija. Mihin tällainen käsitys perustuu?

Johtuuko se siitä, että palstamiehet ovat itse pikkupoikina ja teineinä tykänneet lätkästä ja katsoneet pelejä, kenties ihailleet itse jääkiekkoilijoita (ei homoseksuaalisesti, vaan kuten kasvavat lapset/nuoret usein tekevät: esikuvamielessä) - ja nyt he sitten kokevat, että koska omasta mielestä jääkiekkoilijat olivat tosi "mageita", niin naistenkin täytyy ajatella samalla lailla?

32

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfjhgfjhgfjhg

      Ei kiinnosta. En tiedä ketään, ketä kiinnostaisi. Toki kunnioitan sitä, kuinka paljon he ovat jo pikkupojista lähtien tehneet töitä uransa eteen. (En tosin itsekään kelpaisi yhdellekään jääkiekkoilijalle.)

      Sanoisin, että näyttelijä tai muusikko -siinä ammatit, jotka kiinnostavat naisia huomattavasti enemmän.

      • Nainen39vee

        Minäkin arvostan heitä kyllä siinä missä muitakin ihmisiä, jotka osaavat jotain, saavuttavat tavoitteitaan jne.


      • 1866

        Tuskin ainakaan Suomalainen näyttelijä tai muusikko, nehän ei ole mitenkään erityisen rikkaita.


      • hjhgjhghj
        1866 kirjoitti:

        Tuskin ainakaan Suomalainen näyttelijä tai muusikko, nehän ei ole mitenkään erityisen rikkaita.

        Taidan olla liian vanha vastaamaan tähän. :) En tiedä yhtään, mitä nykyajan nuoret arvostaa.
        Saattaa olla, että joku tubettaja (??) vie nykyään kaikki naiset.


    • " jokaisen naisen unelmamies olisi jääkiekkoilija. "

      Kuka ja missä on väittänyt että _jokaisen_ naisen unelmamies on kiekkoilija?

      Kuinka monta % vaikkapa SM-liigakiekkoilijoista on vastentahtoisesti sinkkuna verrattuna muihin samanikäisiin miehiin?

      • Nainen39vee

        En tiedä kiekkoilijoiden suhteista tai sinkkuudesta. Ja joo, ehkäpä ei ole kirjaimellisesti väitetty, että "jokaisen", mutta kuitenkin on toistuvasti väitetty siihen suuntaan, että jääkiekkoilijat saavat parhaat naiset ja ne naiset, joilla on valinnanvaraa, ottavat jääkiekkoilijan. Villeimmät kirjoitukset jopa väittävät, että naisia ei voi saada kukaan jos ei ole julkkis, rikas tai jääkiekkoilija (jotkut tosin lisäävät listaan myös bodaajan). Tämä kuulosta minusta siltä, että miehet itse ihailevat noita miehiä.

        Minäkään en ole koskaan kuullut yhdenkään naisen sanovan, että jääkiekkoilijat olisivat kuumia tai kiinnostavia. Enemmänhän miehet itse lätkää seuraavat kuin naiset. Minun tuttavistani lätkästä muuten tykkäävät eniten ei-heteronaiset :D


      • 1866

        Suomalaiset NHL kiekkoilijat saavat todistetusti kauneimmat Suomalaiset naiset.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        En tiedä kiekkoilijoiden suhteista tai sinkkuudesta. Ja joo, ehkäpä ei ole kirjaimellisesti väitetty, että "jokaisen", mutta kuitenkin on toistuvasti väitetty siihen suuntaan, että jääkiekkoilijat saavat parhaat naiset ja ne naiset, joilla on valinnanvaraa, ottavat jääkiekkoilijan. Villeimmät kirjoitukset jopa väittävät, että naisia ei voi saada kukaan jos ei ole julkkis, rikas tai jääkiekkoilija (jotkut tosin lisäävät listaan myös bodaajan). Tämä kuulosta minusta siltä, että miehet itse ihailevat noita miehiä.

        Minäkään en ole koskaan kuullut yhdenkään naisen sanovan, että jääkiekkoilijat olisivat kuumia tai kiinnostavia. Enemmänhän miehet itse lätkää seuraavat kuin naiset. Minun tuttavistani lätkästä muuten tykkäävät eniten ei-heteronaiset :D

        Jääkiekkoilija on vain erityistapaus ammattiurheilijasta, mutta suomalaisista ammattiurheilijoista nyt suuri osa sattuu olemaan kiekkoilijoita. Mutta millä muulla alalla mies voi olla uransa huipulla tai yleensäkään joku parikymppisenä? Ja jos mies on joku, niin naisia riittää. Monet naiset kun haluavat siipeillä osansa siitä, että mies saavuttaa jotakin.


      • 5454353543535

        Ei kukaan.

        Mutta ei muidenkaan miesten tarvitse olla vastentahtoisesti sinkkuna, jos ei kuulu syystä tai toisesta siihen pieneen 10% marginaaliin, joka ei ketään kiinnosta. Tuo sama ryhmä löytyy muuten myös naisista. Nyt olikin kyse siitä, onko jääkiekkoilijalla eniten statusta kaikista mahdollisista ammateista. Tyhjäpäinen missi ei nykyään tosiaankaan edusta ytnien tasokkainta kärkeä.


      • Naisasialooser11

        10% ei ole pieni vaan noin puoli miljoonaa miestä.


    • OksettavaJääkiekko

      Päinvastoin. Jääkiekkotamineissa olevat aikuiset ihmiset ovat todella vastenmielisen näköisiä, suorastaan oksettavia!
      En voi ymmärtää kuinka joku voi noita katsoa ja vielä ihailla? Mieluummin vaikka potkupallo.

    • ex-raitis3

      Eivät jääkiekkoilijat välttämättä ole naisten suosiossa vaan miehen pitäisi olla kiinostunut seuraamaan lätkää jos naisen haluaa. Ei tämä tarkoita että itse pitäisi pelata. Riitää kun käy jätkäporukalla katsomassa peliä ja seuraa sitä televisiosta.

    • ex-raitis3

      Ja luulen että palstan sinkut nimenomaan eivät nuorempana olleet kiinostuneet lätkästä ja sen takia ovatkin naisettomia. Pitäisi kuitenkin vain pakottaa itsensä katsomaan lätkäottelua telkasta ja lähteä jätkäporukalla lätkämatsiin vaikkei oikeasti yhtään kiinostaisikaan.

    • hienoahienoa

      Muistan nuorena kun lätkäjätkillä oli muijia kuin muille jakaa. Mitä nykyään olen tilannetta seurannut, niin lätkäjätkillä ja rallikuskeilla on parhaat naiset ja joutuvat muutenkin olemaan vähiten yksin.

      • hgfhgfhgf

        Parhaat naiset eli kauneimmat naiset? Sekö määrittää? Vai tunnetko nuo naiset henkilökohtaisesti?


    • pitkätukka-68

      Jääkiekkoilijat on ainakin kirjaimellisesti pelimiehiä, mutta onhan heillä kuulemma hyvä kroppa.

    • PalstaTrolli

      Olet vähän kuin se miss suomi telkkarissa.

      Hän ei ymmärtänyt juontajan puujalkaa siitä, että ei ole vielä päätetty kenen SM-liigan kiekkoilijan kanssa hän alkaa seurustella.

      Ja muutenkin.

      Minulla on sukulainen SM-liigassa pelailemassa. Hänen pikkusiskonsa lakkiaisissa kaikki naimattomat naisenpuolet iältään 13-29 kuhisivat jullin ympärillä.

      Myös ensimmäinen tyttöystäväni kasvoi minusta välittömäsi erilleen löydettyään niin ihanan jääkiekkoilijan jolle NHL siinteli.

      Tai se kummin-kaiman-koirantaluttajan-sukulainen, jonka tarkoituksena oli omien puheidensa mukaan naida kaikkien erään liiga-joukkueen miesten kanssa vuoden aikana. Kolme ei hänen väitteidensä mukaan suostunut.

      Vaan kyllä se kiekkoilija on missinsä ansainnut.

      Että tietäkää te se!

    • totuuskomissioz

      Aloittaja on ilmeisesti ruma koska ymmärtää ettei hänellä ole mahdollisuuksia jääkiekkoilijaan joten hän ei boi ymmärtää miksi nuoret ja kauniit naiset tai hyvin moni heistä on kuumina pelasjiin, F1 kuskeihin ja vastaaviin komistuksiin :D

      • Nainen39vee

        Ei kun mä olen kiinnostunut naisista ;) Ja en edes ole sinkku. En vaan itse tunne ketään, joka olisi koskaan ollut kuumana jääkiekkoilijoihin, F1-kuskeihin tms.


      • Naisasialooser11

        Mainitse sitten jääkiekkoilija tai F1 kuski joka ei saa naisia.


      • Höhöhösulle
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mainitse sitten jääkiekkoilija tai F1 kuski joka ei saa naisia.

        Suurin osa normaaleista miehistä saa naisia.


      • totuuskomissioz
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ei kun mä olen kiinnostunut naisista ;) Ja en edes ole sinkku. En vaan itse tunne ketään, joka olisi koskaan ollut kuumana jääkiekkoilijoihin, F1-kuskeihin tms.

        Voi olla ruma vaikka on kiinnostunut naisista, ei se sitä estä.

        Perusteluna se ettei itse tunne ketään on kai kolmanneksi huonoin ja kestämättömin perustelu.


      • Nainen39vee
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Voi olla ruma vaikka on kiinnostunut naisista, ei se sitä estä.

        Perusteluna se ettei itse tunne ketään on kai kolmanneksi huonoin ja kestämättömin perustelu.

        "Voi olla ruma vaikka on kiinnostunut naisista, ei se sitä estä."

        Kyllä, mutta pointti olikin se, että koska minua eivät miehet kiinnosta, on aivan samantekevää, olisiko joku miespuolinen jääkiekkoilija potentiaalisesti kiinnostunut vai ei.

        "Perusteluna se ettei itse tunne ketään on kai kolmanneksi huonoin ja kestämättömin perustelu. "

        Sen takia aloitinkin tämän ketjun. Koska palstalla esitetty "totuus" kuulostaa absurdilta enkä itse tunnista ilmiötä, halusin aiheesta keskustelua. Että jospa joku osaisi selittää, mistä tämä uskomus tai ilmiö johtuu jne. Ja että voidaan pohtia, pitääkö se paikkansa.

        Ihan yhtä huono argumentti on toisaalta sekin, että jos nainen ei ole kiinnostunut jääkiekkoilijasta tai jos hän ei ole jääkiekkoilijan kanssa, niin se johtuu vain siitä, että hän on "liian ruma jääkiekkoilijalle".


    • 37ttuo

      Eihän se jääkiekko naisia tietenkään kiinnosta, tuskin ymmärtävät siitä mitään mutta se ammattilaisten rahapussi, tuskin tavallinen jääkiekkoilija joka käy samalla normitöissä, kiinnosta ketään..

    • Kai se johtuu siitä, että jääkiekkoilijat ovat usein lööpeissä naisineen.

      Ja onhan esimerkiksi miss Suomi 1998 naimisissa Jari Kurrin kanssa.

      Tuollaisesta kai se mielikuva syntyy.

      Mutta mistä on syntynyt mielikuva, että miehet käyvät kuumana sairaanhoitajiin. Itse en ole niin heistä viehättynyt.

    • "Päätelmä: missi pariutuu lätkäpelaajan kanssa jopa 240 kertaa todennäköisemmin kuin mitä olisi tilastollisesti todennäköistä!

      Ja tässä vielä muistutukseksi tunnetuimmat missi-jääkiekkoilija-parit.

      Vuoden 1999 Miss Suomi Vanessa Forsman ja Jari Kurri. Pari meni naimisiin vuonna 2004. Vuoden 2003 missikisojen ensimmäinen perintöprinsessa Piritta Hannula on naimisissa Niklas Hagmanin kanssa. Pari asteli alttarille kesällä 2006.

      Suvi Miinala kruunattiin Miss Suomeksi vuonna 2000. Hän meni naimisiin SM-liigapelurin Jukka Tiilikaisen kanssa vuonna 2006. Vuoden 2006 perintöprinsessa Karoliina Yläjoki on naimisissa Lukon Perttu Lindgrenin kanssa.

      Vuoden 2013 Miss Suomi Lotta Hintsa meni reilu kuukausi takaperin naimisiin Kristian Näkyvän kanssa. Pari asuu nyt eri osoitteissa, sillä Kristian aloitti kauden Ruotsissa Linköpingissä ja Lotta viimeistelee opintojaan Suomessa.

      Vuonna 2011 ensimmäiseksi perintäprinsessaksi sijoittunut, mutta myöhemmin Miss Suomeksi kruunattu Sara Sieppi liitettiin pitkään muun muassa Mikael Granlundiin. Mutta lopulta jääkiekkoilija ei kelvannutkaan, vaan Sieppi on siirtynyt näyttelijä-laulaja Roope Salmisen kanssa saman katon alle."

      Ylläoleva lainaus city-lehdestä.

      Eli ilmeisesti tämä mielikuva on lähtöisin misseistä ja jääkiekkoilijoista.

      • KukapaEi

        Tästä voimme siis vetää johtopäätöksen, että kiekkoilijat käyvät kuumina misseihin.


    • Gnuk

      No missit ainakin... :D

    • olipataastuubaa

      Eiköhän jääkiekkoilijoiden ja missien suhteet ole jo aikalailla kulttuurinen ilmiö, eikä mikään poikkeus. Aloittaja sitten puhuu "ihmeellisistä käsityksistä" kuten yleisradio joukkoraiskaavista matuista, että kaikki on vain suurta väärinkäsitystä.

    • ei.yht.tulevaisuutta

      Itse olen antanut pakit jääkiekkoilijalle, ja vieläpä kahdesti samalle hepulle.

      Heppu oli sinnikäs eikä ekoista pakeista lannistunut, joten toi itse tämän kiekkoasian esiin. Itsehän en noita urheilijoita tunnista eikä penkkiurheilu kiinnosta pätkääkään.

      • totuuskomissioz

        Mitäs pakit tykkäs hepusta?


      • Hmmmmmmmmm
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Mitäs pakit tykkäs hepusta?

        Pakit tais pitää kimppakivaa sen hyökkääjähepun kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe