Olisi kiva kuulla varsinkin miesten kokemuksia Tinderistä.
Osa tuntuu käyvän monilla treffeillä (naiset) mutta eivät löydä ketään.
Sitten on useampi mies sanonut että ei sieltä löydy kuin panoja jos niitäkään eli ei voi ottaa vakavasti ja kaiken ratkaisee se komea naamakuva josta pitäisi jotenkin päätellä vielä toisen persoonasta jotain.
Olen luonnossa ihan jees näköinen mies, mutta tuskin saisin kovin paljon matcheja tinderistä.
Toinen juttu on se että etsin persoonallista naista joka kuitenkaan ei ole huoramainen tai pyöreä.
Siinä on kaksi ominaisuutta joita vihaan yli kaiken naisissa.
Joten tinder taitaa olla hyödytön?
Tinderin käyttäjiä (erityisesti miehiä?)
10
385
Vastaukset
No itsellä on Tinder, mutta hiljaista on ollut ensimmäisen viikon jälkeen. En tosin ole kerennyt katselemaankaan koko ohjelmaa toiseen viikkoon.
Mukavia keskusteluja, mutta ei erikoisempaa innostusta puolin ja toisin, vaikka matchejä on jokunen.
Noita treffiohjelmia on enemmän ja vähemmän. Luultavasti inflaatio iskee noissa kaikkeen.. jokapuolelta ukkoo ja akkaa siellä ja täällä, vapaana ja avioliitossa/suhteessa etsii toisiaan.
Ja ilmeisen hyvä bisnes on toi treffisivujen pyörittäminen, kun niitä on niin monta.
Mitä sitten tulee oikean ihmisen sieltälöytymiseen....
Ihan yhtä hyvä tuuri kuin löytää se kassajonosta kaupassa...ainoa etu noissa on, että tiedät, että hekin hakee seuraa...kassajonossa norkoilija luultavammin on vaan ostoksilla.- Aitosinkkumies-
Tinderistä voi saada tykkäyksen jos itse näpyttelee tuhat tykkäystä. Ihan testimielessä näpyttelin kaikkia ja yksi tykkäsi.
- jokumies83
Oma 160km säde on varsin nopeasti loppuun käyty, vaikka siinä on pari kolmekin suurempaan kaupunkia... Pistin kokeeksi tindun uudestaan viikko sitten, tulos alueelta ei yhtään tykkäystä. Pari kertaa olen kyllä nähnyt että ilmoittaa matsista, mutta kun menee kattomaan niin hyvin äkkiä se myöskin poistuu ilman että kerkeää laittaan mitään viestiä... virhe täppäyksiä tieten... tasan tarkkaan ei kukaan ole tykännyt oikeasti :|
- 9373627949
Tinderissä positiivista on se, että siellä on naisia tosi paljon. Aivan toisin kuin jollain muulla deittisivustolla. Mutta miehiä löytyy silti varmasti enemmän.
En tiedä, miten tinderissä saa naisilta vastakaikua. Itse liityin pari vuotta sitten ja näyttänyt vihreää ehkä 5000-10 000 naiselle. Mätsejä tullut vain parikymmentä, mutta yhdenkään naisen kanssa ei saa mitään järkevää viestintää/keskustelua aikaiseksi. Ei siis puhettakaan treffeille pääsystä.
Mutta samat naamathan siellä tulee vastaan vähän väliä. Naiset nyt vaan eivät osaa käyttää sitä...
En suosittele. - vaikkasamapatuo
Tinder on varmaan ihan hyvä sovellus mutta ihmiset ovat mitä ovat. Eivät naiset sielläkään yritä löytää seuraa tositarkoituksella, mikä tarkoittaisi valitettavasti myös realismia ja järjen käyttöä. Pelaavat vain jotain peliä jossa tarkoitus on surkean miesaineksen seasta bongata komea yksilö ja sitten pyyhkäistä nopeasti oikealle, ihan kuin siitä saisi jonkin palkinnon.
Mä ihmettelen joskus sitä logiikkaa, että miten houkutaan Tinderia ja muitaki treffisivustoja. Esimerkiks juuri see että on nii pinnalista siellä, ei tule matcheja, naiset eivät vasta jne. Mikä ero on tosielämässä siihen verratuna, onhan ne ihmiset siis tosielämässä ihan saman pinnalisia, kuitenkin jokaisella on oma maku kumppanin löydämiseen ja ei se muuttu jotekin maagisesti online-is erilaiseks. Miksi ette ole kaikki valittajat löydäneet kumppanin tosielämästä, vaikka sieltä kassajonosta jos tää on niin paljon helpompi? Näköjään ei tuu mistäkään muualta naista jos pitä mennä Tinderiin itsensä tarjoamaan ja lisäksi tule valituksia että ei löydy sieltäki, onpas paska tää online juttu. Naisena mä voin sanoa, että totta kai on ihan kiva vaihdoehdo löydä joku niin että näkee sen heti millainen kuitenkin on ihmisena ja ei kuvissa. Että vaan klikka niin ja siinä se on. On mulla kyll tullut vastaan miehiä jotka valitettavasti on ollut varattuja ja kaikenlaisia muita syita ollut tosielämässä vaikka olis ollut ihan mahtava ja symppis mies. Ja toinen juttuki , omien kokemuksien perusteella voin sanoa että kyllä ihan saman verran miehiä etsi baareista ja festareilta ja missä vaan paikasta seksiä kun Tinderissäki ja rakkaus on aika samalla lailla mahdollinen löydä netistä kun se on muuallaki. Ne ketä isketään tosielämässä, isketään myös Tinderis.
Onhan se ollut ladattuna jo pidemmän aikaa. Viikottain joku match on osunut kohdalleen mutta usein avaukseen ei tule vastausta tai keskustelu kuolee muutaman viestin jälkeen. Parit treffit on sieltä kautta tullut mutta niistäkään ei tullut kahvitteluja kummempaa. Molemmat naiset kyllä sanoivat olevansa pidempiaikaista parisuhdetta vailla kuten minäkin.
Tuo nyt vähän riippuu minkä ikäinen olet ja mistä päin. Tänne pohjoisemmas tultaessa alkaa olla tilanne että yhtä naista kohden taitaa olla satakunta miestä joten siinä mielessä ei olla ihan tasapainoisessa tilassa.- Naisasialooser11
Tinderistä panojen saaminen on myytti. Sieltä ei tavallinen eikä tavallista komeampi mies saa panon panoa ellei laske rimaansa pohjalle asti, itse olisin yhden panon saanut ,mutta jätin panematta koska nainen oli läski. Vain top 5% mies voi sieltä saada panoja.
- mies_86__
Ainakin yksi kaverini on Tinderin kautta löytänyt itselleen kumppanin. Tämän kohdalla johti nyt jo pitkäaikaiseen suhteeseen. Eräs toinen kaverini löysi naisen jonka kanssa oli käsittääkseni enemmänkin panosuhde mutta jonka seurauksena, no, noille kahdelle myöhemmin syntyi lapsi. Eivät kuitenkaan asu yhdessä eivätkä käsittääkseen ainakaan rakasta toisiansa.
Itse olen kerran saanut osuman. Liityin joskus joulukuussa. Ei kuitenkaan sytyttänyt niin paljon että saman tien olisin vaivautunut laittamaan viestiä. Seuraavana päivänä osuma oli jo kadonnut. En oikein itsekään oikein tunnu tietävän mitä koko sovelluksesta edes haen. Epämääräiset kuvaukset henkilön profiilissa ovat pidemmän päälle ärsyttäviä. Kuvia itsestä pitäisi kuulemma olla enemmän kuin yksi, mutta harvemminpa minä niissä onnistun. - Munaotus
Monet ei tajua että tinderistä ei saa elämänkumppania vaan panoseuraa. Tee profiilistäsi sellainen että joku näkee ettet etsi naista joka tekee lapsia kanssasi. Etsi panoseuraa suoraan ja tee suoria ehdotuksia naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623