Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän kohta tule sellainen perjantai että Rasmus onkin asemalla selvittämässä mahdollisesti ehkä sattunutta "liikennevahinkoa" ja pääsee vasta lauantaina ulos. Saa nähdä onko hänellä silloin tuuraaja.
27.01.2023 23:56
Ei kannata. Ennemmin soittelee yöllä kavereille.
27.01.2023 23:49
"Poliisi just selvensi: myös saman nimimerkin takaa tuleva jatkuva pienempikin halventaminen on jo rikos, vainoamista."
Jotenkin tuosta vaan tuli mieleen poliitikot ja politiikan toimittajat; alkavat olla heidänkin puheensa jo siinä rajoilla että hiukan voisi hillitä. Toisaalta taas ollaan sitä mieltä että julkisuuden henkilöiden kuten toimittajien ja poliitikkojen taas pitäisi kestää enemmän kritiikkiä.
27.01.2023 23:47
Ei minusta. Molemmat ovat käytännössä ilmoitusasioita.
27.01.2023 22:45
Aittakummun kanssa samoilla linjoilla. Uskonnon opetukseenkaan ei tarvi osallistua joten toivottavasti on korvaava vaihtoehto tarjolla.
Jos ko asiaa halutaan tuoda esiin niin meillä on opettajat sitä varten ja jos ei heidän osaaminen riitä niin sitten kouluttautumaan jotta sama tietämys on käytettävissä koko maassa.
En minä suoraan ulkopuolisija luennoitsijoita tyrmää sillä käyhän meillä, tosin ammattikoulussa, sekä ammattiliittojen että yrittäjien edustajia puhumassa työelämästä. Voi olla että jo käyvätkin mutta esim eri puolueiden edustajat voisivat kertoa työstään jne.
Ehkä setan asemasta kertoo jotakin että kouluissa joissa tuntuu olevan krooninen pula kaikesta saa haalittua 100te rahaa joka sitten ohjataan käytännössä setan tukemiseen. Olisi varmaan sitten kohtuullista että myös aito avioliitto-liikkeelle ohjataan sama summa jotta voivat kertoa miten heidän mielestään avioliitto muodostuu. Tietysti elokapinalle hieman enemmän kun tulevat kertomaan miten heidän mielestään ilmaston nykytilaan pitää reagoida.
27.01.2023 00:36
Ennen ei kannattanut sanoa vanhemmilleen vastaan sillä he saattoivat valita sinulle puolison.
26.01.2023 23:39
Onnittelut tunteesta, Itselle tulee vastaava tunne vaelluksella kun perille pääsy häämöttää. Toisaalta mielihyvän tunne mutta samalla hiukan tyhjä ja haikea olo kun kaikki lopulta konkretisoituu loppupisteeseen.
En nyt kyllä koe elämässäni mitenkään onnistuneeni. Pari liittoa perhe-elämisineen toki mutta olen ne myös jotenkin onnistunut tuhoamaankin eli aika neutraali lopputulos. Lapset olen kuulemma onnistunut hyvin kasvattamaan mutta luulen että se kommentointi tulee siitä kun olen isä. Ottaisin enemmän tosissani jos olisivat myös kehuneet niitä ympärillä olleita äitejä.
Ammattikoulupohjalta duunariksi ei nyt kyllä anna mitään onnistumisen tunteita, poislukien kyllä melko vahvan ammattiylpeyden ja taloudellista turvaa. Työsuojelupuolella joku sanoisi tuloksia onnistuneeksi mutta itse olen lähinnä ajatellut ne aina minimitasoksi.
Tällä hetkellä en oikein saa mielihyvää mistään. Elämä noin periaatteessa ihan ok mutta kuitenkin elän kuin olisi käsijarru päällä. Käyn töissä koska työvuorolistassa niin lukee, käyn salilla/hiihtämässä/avannossa koska liikuntasuunnitelmassa lukee niin. Kotityöt samoin koska olen niin kirjannut kalenteriin. Olen enemmänkin hengissä/toimintakykyinen kuin että tuntisin eläväni.
Hiukan kyyninen että elämästä enää ihanaa tulisi mutta toisaalta tässä vaiheessa elämää riittää että saisi nostettua tasolle tyydyttävä/välttävä ja ehkä jopa tasolle hyvä. Siihen ei nyt sitten kovin isoja tapahtumia tarvitse osua.
26.01.2023 23:37
Ihan tuon viimeisen kaavan kirjoittaisin -x-=0
Jos puhutaan emotionaalisesti etäisistä ihmisistä niin kyseiset ihmiset enemmänkin rakentavat suojamuureja kuin avautuvat tunteistaan. Toki jos suhde perustuu esim. materiaan tai taloudellisti järkevään yhteiseloon joka pitää sen pystyssä niin minusta se on yhdessä asumista eikä suhde.
Muuten hyvin hoksattu rinnastus.
26.01.2023 22:24
On kyllä näyttävä ja naisellinen nainen. Lähtisin kyllä treffeille jos kyselisi. Jos ei muuta juttua keksittäisi niin puhuttaisiin vaikka politiikkaa.
Jos 1300 tykkäystä tulee päivässä niin onhan siinä kermaa kuorittavaksi; jotenkin sellainen määrä ettei osaa edes miehenä hahmottaa mitä reaktioita tuollainen määrä aiheuttaisi.
Mulla taitaa olla nuo kolmiot ihan toisiinpäin. Nuorena oli vain muutama kaveri ja joka paikkaan piti keritä. Nyt työ-ja harrastuspiirien kautta on tullut enemmän kavereita ja ystäviä mutta oikeastaan mihinkään ei ole sellaista älytöntä hoppua.
Jos sellaisia vaatimuksia nyt on koskaan ollutkaan niin nyt niistä viimeisetkin versot on karisseet. Varmaan vaikuttaa se että nuorena mietti pidemmälle tulevaisuuteen kun nyt pelkkä treffikokemus kantaa pitkälle.
25.01.2023 21:07
Ainakin realisteja
25.01.2023 19:03
Voisit olla varhaiskasvatuksen opettaja!
Sinusta tulisi hyvä varhaiskasvatuksen opettaja. Olet sosiaalinen, vastuuntuntoinen ja helposti innostuva tyyppi. Ryhmätilanteissa otat luonnostasi johtajan roolin. Nautit, kun saat opastaa muita – ja sinulla on myös taito saada muut kuuntelemaan itseäsi. Olet hyvä improvisoimaan ja pidät haasteista sekä ihmisten auttamisesta. Sinusta löytyy myös sopivasti leikkimielisyyttä ja heittäytymiskykyä.
Muita mahdollisia ammatteja: varhaiskasvatuksen lastenhoitaja, opettaja, nuoriso-ohjaaja
Mitähän noista lapsukaisista versoisi kun minä siellä pessimismin sanomaa levittäisin.
24.01.2023 22:38
Vajavaisuus ei siis ongelmani vaan se että olen syntynyt väärään aikaan ja väärään paikkaan.
24.01.2023 22:22
Jos on tuollainen talo niin toki.
https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/537aa4ee-13f2-43cc-b9b8-1e00a06ae1d1
24.01.2023 22:11
Hienoa että kuitenkin jaksoit olla läsnä ja kuunnella.
"... korkeintaan lapsilla..." Tuntematta tapausta niin toivon että lasten asia oli jo käsitelty ennenkuin mentiin omaisuuden jakoon. Jos ei, niin ensin omaisuus sitten lapset tuntuu aika tylyltä järjestykseltä.
Jos nyt on mietinnässä verhojen ja astioiden arvo eikä pohdita miten lasten kautta saadaan toiseltä nyljettyä suurin taloudellinen hyöty ja hyvässä lykyssä myös käyttää lapsia koston välilappaleena niin silloin ehkä on toivoa tulevaisuudessa.
24.01.2023 21:54
Vaikka lauletaan että päivääkään en vaihtaisi pois niin kyllä haluaisin uudelleen elää sen illan kun nainen pyysi itsensä sitomaan. Silloin jänistin ja karkasin; nyt olisi käsikirjoitus toinen.
Veijareiden naismausta en tiedä mutta ainakin minusta jäi kuva hyvin määrätietoiseta ja henkisesti vahvasta naisesta joten jos sellaisesta pitävät niin sitten kyllä. Voisin kuvitella että ihminen joka antaa itseään piiskata tai pistää pakettiin on kyllä melko vahvatahtoinen tapaus. Noissa sessioissa se kuitenkin menee niin että rajat ja reunaehdot määrittää "alisteisessa" asemassa oleva.
Sama koskee sitä verbaalista ruoskintaa. Toisella saattaa olla sanoja joita hän ei hyväksy käytettävän vaikka nuoruuden huonojen kokemusten perusteella.
24.01.2023 00:49
Olisin ollut huomattavasti yllättyneempi jos tuolla formaatilla olisi tehty roolit toisiinpäin eli isät iskee toistensa tyttäriä.
Olisivat nyt kunnolla ravistelleet ja pistäneet sarjan jossa joka toisessa jaksossa äidit iskee toistensa tyttäriä ja isät toistensa poikia.
23.01.2023 22:57
Ihanan sarkastinen tuo viimeinen kappale; tykkäsin.
Valtiollakin taisi olla tilanne että tämän vuoden korotukset piti olla sovittuna viime vuoden lopussa.
23.01.2023 13:16
Eiköhän kauppoja jää auki ja hätätilassa huoltoasemillakin on valikoimaa. Kun akt-sulkee satamat niin saattaa vähän bvalikoima vähetä mutta jos akt-pistää totaalilakon niin sitten ollaan totisemman paikan edessä.
Mielenkiintoista tässä on se että julkisen sektorin seuraavat palkankorotukset on sidottu keskeisiin vientialoihin ja niitä pitäisi tarkastella jo helmikuun alussa. Saa nähdä onko noilla aloilla edes sopimusta silloin.
Jotenkin jopa huvittavaa että kun teollisuusliitto epävirallisesti on puhunut Saksan mallista eli 8% korotus ja 3te kertakorvauksista niin kunta-alan työantajat ovat kertoneet että yli 1,9% korotusta ei saa tulla koska sen yli menevä osuus tulee myös kuntasektorille ja meidän julkinen talous ei sitä kestä.
Saa nähdä miten valtakunnansovittelijan toimisto tämän sopan näkee.
23.01.2023 00:09
Onhan noista mieslapsista ollut kirjoittelua ja entisessä työpaikassakin naiset näitä juttuja nostivat esiin. Itselleni on jäänyt hieman epäselväksi miksi naiset kokee sen kotitöinä kun taas itse miellän ne ihan vaan arjen askareina.
Töistä kun tuli kotiin niin pisti potut kiehumaan samalla kun laittoi pesukoneen hommiin. Kahvitkin ehti juomaan siinä ohessa samalla kun kattoi pöydän.
Syödessä ehti jutella päivän kuulumiset jonka jälkeen tiskit koneeseen, Viiden jäljistä kaikki tehty. Nurmikon leikkuu ja lumen kolaus kävivät alkulämmöstä liikuntaharrastuksiin.
Tiski-ja pyykkikoneen tyhjennys ei paljoa vie aikaa ja jos kerran viikossa on perussiivous eli imuroinnin lisäksi pestään lattiat ja saniteettitilat niin toisella kertaa riittää imurointi.
Lisäksi meillä oli tapana sunnuntaisin iltapalalla perheenä jutella siitä mitä on tulossa tai mitä tarvitaan. Onko koulussa tulossa luistelua niin tiesi jo hakea luistimet valmiiksi jne eli mukavampi tehdä ennakoiden kuin viime hetken paniikissa.
Minun puolesta nainen voi vaikka kutoa sukkaa, pelata tietokoneella tai autotallissa korjata autoja samalla kun minä teen kodin askareet. Kunhan puhuu ja kuuntelee, on läsnä ja lähellä sekä rakastaa minua ja ottaa vastaan minun rakkauteni niin se riittää.
Ei meidän tarvi kotiaskareita jakaa, jaetaan iltakävelyt, sylikkäin istumiset, ehkä vaellukset tai matkat sekä sama vuode.
22.01.2023 17:49
Mahtoiko aloittaja viitata tähän
https://tieku.fi/kulttuuri/kayttaytyminen/nainen-voi-ryytya-mieslapseen
22.01.2023 16:50
25 / 180