Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Niinkuin+numba+sanoi+2010+on+jauhanut+tapansa+mukaan+paskaa+minäkin+muistan+tv-ohjelman+missä+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista,Katsos+meillä+joilla+on+luki+ja+tai+Asperger+on+yleensä+äärettömän+hyvä+muisti,+tosin+mulla+alkaa+olla+ikää+ja+muistikuvat+voi+mennä+sekaisin.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+ettei+Leino+levyjen+menestys+ollut+itsestään+selvyys+mutta+jakelun+hoiti+kyllä+Vexi+Salmi+yhtiönsä+kautta+tai+voi+olla+ettei+hoitanut.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+mutta+olen+jo+niin+vanha+että+en+muista.+levyjen+tuottaminen+oli+maksanut+todella+paljon,+mutta+kuitenkin+selvittiin+siitä.ps.+saatan+muistaa+väärin+mutta+yleensä+en+muista.++vaan+todennut+Speden+tuottaneen+Leino+1+ja+2+levyt.+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista+tai+sitten+ei+kertonut.By+NumBall+HHN+61v.+Loppujen+lopuksi+muistelen+itse+olevani+Spede+mutta+en+ole+ihan+varma+asiasta...
  2. Resupetterit+eivät+muista+mitään+musiigin+historiasta...+Spede+on+säveltänyt+taiskan+mompasan+ja+sen+laulun+missä+lauletaan+duidu+du+duidu+du+duidu+du+duudu,+lai+la+la+lai+la+la+lai+la+la+laa+laala,+duidu+du+duidu+du+duudu+ja+sitten+tulee+kirkkoon+peltsa+ruotsin+maan+joka+sallan+aikoi+voittaa.Liikuttava+laulu+ja+spede+laulaa+siinäkin+taustoja+ja+antoi+taiskalle+rahaa+keikan+jälkeen+riitta+väisäsen+käsi+laukusta.Spede+on+mukana+myös+labin+kesässä.+Kun+simo+salminen+laulaa+siinä+että+"on+vastaus+vain+yksi+labin+suvi",+niin+Spede+laulaa+siihen+perään+"suvi+suvi+suvi"+ja+kun+simo+laulaa+että+"sit+aatellessa+mieli+apeutuu"+niin+Spede+katsoo+kameraan+haikeasti+ja+sanoo+"tuu+tuu+tuu".Keikan+jälkeen+he+pohtivat+yhdessä+Nanna+Abreun+ja+Antti+Tuiskun+kanssa+Speden+tulevaisuutta+ja+sitten+Spede+antaa+niille+rahaa.+Numba+muistanee+varmaan+myös+hyvin+kun+alku+peräisessä+levyn+kannessa+on+Pasasen+takana+Loiri,+Eikka+ja+keskikokoinen+hirvi.