Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
1413
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerran+pelasin+itseni+kanssa+pasi+anssia+Jorma-vainaan+työeläke+korteilla,+kuksa+oli+maalina+ja+mulla+oli+oma+tekoinen+tohtori+outo+lintu+hattu+päässä+kun+huoneeseen+asteli+numba+suoraan+toiletista+ja+sillä+roikkui+vessapaperia+pitkä+pätkä+jalkojen+välissä...+irtosin+ruumiistani+ja+luulin+olevani+muumi+peikko.+Mutta+kun+katsoin+sängylle+ni+siinä+se+oli+se+ruotsin+laivalta+ostettu+muumari+muina+muumeina.+Tajusin+että+mä+en+oo+se+mutta+en+tiennyt+kuka+toi+on+ku+sen+piti+olla+mä+mutta+sitte+se+sano+möreesti+jotakin+öfkjh+klöö+klöö+kub+zzunh+glkrr+glkrr...+se+nukahti+seisaalleen+ku+sillä+on+kovakunto+mutta+uniheprea+niminen+tauti+missä+nukuttaa+tosi+paljon...
Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
05.04.2022 18:38
Kerran+kun+olin+thaimaassa,+meinasin+tulla+hulluksi.
30.03.2022 21:02
Palvelukoti+kurjalan+muIkunmutkassa+meillä+menee+kiitos+kysymästä+oikein+mellevästi.+On+rikkautta+ja+rakkautta.+Aloitin+katsomaan+aulassa+vhs+kasetilta+dallasia.+Meillä+on+täällä+viimeisen+päälle+vehkeet+kasteluun.+Aamuisin+aina+jännittää+kumpi+tulee+ensin,+kakka+vai+aamuherätys.+Inhottaa+kun+ryntäävät+sinne+toiset+viemään+leikkeleet+kun+minulle+vielä+laitetaan+uusia+housuvaippoja.+Ei+kuulema+saa+osallistua+aamiaiselle+paskakat+pömppähousussa.+Joskus+oon+päässy+livahtamaan+sinne+mutta+jäljet+on+aina+johtaneet+syltty+tehtaalle+ja+sitten+tulee+penaltii.
28.03.2022 17:06
Aina+sanotaan+että+en+matkaile+ja+en+käy+ulkona+ja+en+tee+mitään...+voi+mummottomat+pojat+teidän+hedelmäkainalojen+kanssa+kun+minä+se+poika+vasta+matkailenkin+ja+silloin+sattuu+aina+kaiken+laista!+Kerran+kesällä+olin+rabies+lääkityksessä+kun+kreisi+kissa+puri+minua+reiteen+samalla+kun+dengue+hyttynen+pisti,+olin+silloin+myös+seitsemättä+kertaa+koronassa,+mutta+minulla+oli+hopsitalista+madrock+rusketus+saatu+neljä+kertaa+niin+ei+se+niin+paha+ollut.+Siinä+kuitenkin+suoli+tulehtui+ja+minulta+jouduttiin+poistamaan+sisä+elimet.+Painoin+silloin+vain+157+kiloa+ja+tunnettu+jääkäri+sanoi+että+se+on+pelkkää+kovaa+lihasta.+Massakauteni+oli+jatkunut+jo+58+vuotta+ja+kohta+olisin+kilpaa+kisoissa.
Juuri+silloin+iski+kaikki+nämä+bangdeerit+ja+virukset.+Ajattelin+pulahtaa+uima+altaaseen+virkistymään+niin+vedin+ameeban+nenään+ja+meduusa+poltti+naamaani+kuin+olisi+pää+ollut+rasvakeittimessä.+Kerran+olikin+kun+aimo+pyysi+maistamaan+on+ranskikset+valmiit+ja+mulla+oli+molemmat+kädet+täynnä+niin+vaan+naama+oli+vapaana.
Meinasin+tulla+hulluksi+ihonsiirroissa+eikä+ne+ranskalaiset+ees+olleet+kyspiä.
26.03.2022 10:35
Resupensseli+täältä+pesee+kuvia+heti+kun+räps+räps+vaan+ja+vetomiehet+on+sanan+takana+hesassa.+Laitan+pienen+otoksen+malliksi+maailman+parhaalla+kameralla+otettu+maailman+hienoimmalla+uima+paikalla+meidän+perhe+katselee+kun+aidot+thaimaalaiset+polskii+https://aijaa.com/qAc0sk+ja+meidän+kansain+välinen+seurue+nauraa+pattayan+pojille+kun+ne+on+aina+vaan+savonlinnassa+tai+kuopijoella.+Lopuksi+itketän+ja+pandatan+sinua+kunhan+tulet+tähän+ikään+niin+tajuat+maalimaa+ihan+erilaisella+harmoonilla+etkä+sgruudaa+bablaa.
26.03.2022 09:11
Siihen+aikaan+kun+mummo+vielä+pyöri+rekoissa,+se+voitti+lähiö+baarin+bingossa+kinkun.+Mummu+sanoi+että+volvo+miehillä+on+massia+mutta+scania+miehillä+on+kahvinkeitin+rekassa.+Sisu+miehillä+on+kuulemma+niin+iso+että+tekee+kipiää+kakkos+vaidetta+laittaessa+päälle.+Mummu+sanoi+että+paras+paratiisi+rekka+bändäreille+on+kouvolan+kohdalla+levähys+alueella.+Siellä+on+levännyt+ja+levinnyt+kuulemma+muutakin+kuin+rekkamies+jokisen+eväät.
20.03.2022 13:13
Kerran+olin+niin+kamalassa+butaani+horkassa+että+luulin+olevani+villi+hevonen...+iihaha+haa+iihaha+haa+iihaha+hahaa...+iihaha+haa+iihaha+haa+iihaha+hahaa...+iihaha+haa+iihaha+haa+iihaha+hahaa...
Hoitaja+tuli+ja+sanoi+että+koni+laukkaa+takatak+ja+pitää+hevosenturpansa+kiinni...+Hirnahdin+vielä+pari+kertaa+ja+menin+sitten+syömään+rehua+kaukalosta.+Meinasin+tulla+hulluksi...
19.03.2022 07:42
Kerran+kirjoitin+todella+hienon+matkailu+kirjoituksen.+Annoin+itselleni+siitä+mitalin+joka+oli+isän+vanha+hiihto+lusikka.+Sitten+annoin+itselleni+ja+numballe+kuusi+pistettä+ja+resuille+nolla+pisettä.+Olin+thaimaan+tietämyksen+huippu+tasolla+ja+aivan+ässä+punomaan+villa+narua.+Siitä+saitte+mitä+tilailisitte.+Sitten+heräsi+aamulla+tyhjä+tenttu+pullo+kädessä+ja+ryntäsin+koneelle+katsomaan+kommentteja+ja+oiko+lukemaan+kirjoitukseni....+en+saanut+mitään+selvää+mitä+olin+yöllä+kirjottanut+se+oli+ihan+kamalaa+paskaa....+riivin+palkintolusikan+sairaalapusakan+rinnasta+niin+että+siihen+tuli+reikä....+meinasin+tulla+hulluksi!+Näin+unia+alastomista+miehistä+joilla+oli+otsaläskiä+tosi+älyttömästi.
19.03.2022 07:36
Nuddhlaisuus+on+ollut+aina+lähellä+mun+sydäntä.+Joskus+hiljennyn+pariksikin+minuutiksi+syventyen+omaan+sieluuni.+Uniapnea+mittarin+mukaan+näitä+syventymisiä+tulee+kymmenenkin+yhdessä+yössä.+Olen+sen+aikana+niin+syvällä+pedikyyrissä,+etten+hengitä+ollenkaan.+Siitä+tietää+aamulla+että+on+valaistunut,+kun+päässä+ei+liiku+mitään.+On+vain+minä+ja+tyhjyys.+Oikein+kun+irtoaa+ruumiistaan+niin+saattaa+palata+siihen+ihan+minä+sattuu.+Viime+viikon+torstaina+olin+paula+vesala.
21.02.2022 18:38
Kerran+söitiin+aimon+kanssa+just+sitä+tomppeli+ruokaa.+aimo+pätki+nakit+ja+minä+liimasin+ne+pätkät+eldorado+puikkojen+päälle.+Aimolla+oli+kaamea+terva+yskä+siinä+ja+sittin+karisteltii+hoffnarrin+murusia+koko+komeuden+päälle+ja+kaikki+helkama+uuniin.
Ihana+sikarin+ja+nakin+sekainen+tuoksu+levisi+pirttiin+ja+pahvin+välistä+ujeltava+tuuli+loi+romanttisen+tunnelman+joka+sai+kellohameeni+nousemaan+napaan+saakka+saaden+aimon+kasvoille+intensiivisen+katseen...+tuli+vitsaputken+tulehus+ja+aimon+piti+kolmasti+päivässä+hieroa+kasseihini+mobilaattia.
21.02.2022 18:18
Rottia+ja+rabbi+koiria.+Jos+sulla+on+rahaa+suomessa+31+euroa,+saat+sillä+lidlistä+kaksi+kassia+ruokia+mutta+et+saa+ollenkaan+iho+kosketusta+ja+pilluva.+Mutta+jos+menet+Seutulan+kautta+pattayalle,+niin+saat+sillä+31+eurolla+pilluva+ja+kepapin.+Ei+sinne+muuten+köyhät+menisi.+Siksi+menen+itse+mieluummin+Prasiliaan+ja+Kuuppaan.
12.02.2022 18:11
Kerran+oltiin+numban+kanssa+pattajalla+kun+yhtä+aikaa+kimppuumme+tuli+rabies+koira,+palmu+rotta,+krotiili,+sporkioni,+kiristäjä+käärme+ja+myrkky+gäärme.+Meinattiin+tulla+hulluiksi....+Onneksi+ne+kai+alkoi+riitelemään+keskenään+ja+deegue-hyttysten+kanssa+niin+että+unohtivat+meidän+olevan+olemassa.+Me+taas+unohdettiin+että+ollaan+tsunami+rannalla.+Sieltä+tuli+kauhea+iso+aalto+jätevettä+meidän+päälle,+paettiin+kaupungille+mutta+siellä+itsariukkoja+satoi+niskaan.+Vain+numban+tosi+kova+kunto+pelasti+meidät+ja+sitte+me+oltiin+molemmat+ylikunnossa+ennenkuin+hölkättiin+pois+kaupungilta+brostituoituneiden+ajaessa+meitä+takaa+kun+näkivät+ettei+olla+mitään+luotto+kortti+miehiä+vaan+kahisevan+käteisen+miehisä.
12.02.2022 18:05
Katselin+että+tänään+thaimaassa+3+ketjua+on+kateltu+949+eri+ip+osoitteesta....+siinä+on+neidillä+ollu+hommaa+kun+vaihtaa+ip+osoitettaan+VNB+palvelulla+melkein+tuhat+kertaa+vain+esittääkseen+tuhatta+eri+hengilöä....+illuusio+perhettäkin+jo+naurattaa+sellainen+ja+mullakin+hauskaa!+Tulkinnan+johtaja+ilmoitti+että+pattayn+pojat+on+näpistelijöitä+ja+että+neidillä+oli+kala+hatussa+savon+koo+marketin+kylmäosastolla.+Jäi+kiinni+kun+sulan+kalan+suomut+valui+naamalle+kassa+jonossa.+Häntä+pidätettiin+heti+ja+huomattiin+että+myös+alv+verot+oli+maksamatta.+Silloin+neiti+pakeni+thaimaahan+ja+ei+vielä+tänä+päivänäkään+tajua+miten+joku+huomasi+sen+kalan+hatussa.
12.02.2022 17:56
Minä+olen+sitä+mieltä+että+maatalous+tuet+ja+tilat+voidaan+lakkauttaa.+Tulkoot+juntit+omillaan+toimeen+junttilassa.+En+osta+koskaan+leipää+maajussilta,+vaan+lähi+kaupasta.+En+tarvi+kalastajiltakaan+mitään,+koska+torilta+löytyy+ne+samat+kalat+ilman+paketointia.+Tonni+kala+kasvaa+erilaisissa+purkeissa,+on+harmaita+purkkeja+ja+vaalean+vihreitä+purkkeja.+Osa+kaloista+on+ihan+silppuna,+jäänyt+kauppiaan+veneen+potkuriin+ennen+purgittamista.+Lohi+säilyy+parhaiten+ilman+pakkausta+siinä+siivumakkaroiden+vieressä+ennen+juustoja.
Usein+kun+teen+susia,+käytän+siihen+vain+parhaita+nakki+makkaroita+ja+sinappia.+Ripottelen+lopuksi+siihen+palaneita+eloveena+hiutaleita.+Tulee+rapsakka+tunnelma.
12.02.2022 17:44
Kerran+olittiin+uimassa+pattayan+jäte+vesissä+kun+hirmuinen+krotiili+parvi+lähti+tulemaan+kohti.+Olen+todella+nopea+uima+maisteri+ja+lähdin+uimaan+rantaan,+mutta+huomasin+että+aimo+jäi+krotiilien+piirittämäksi.+Pakkohan+se+oli+pelastaa+kun+sen+housun+taskussa+oli+meidän+mopon+avain+ja+olo+luvat.+Sain+revittyä+muutaman+viisi+metrisen+krotiilin+irti+aimosta+mutta+yksi+oli+tarttunut+jalkaani.+Päästin+kimeän+KHIAI+huudon+ja+tein+krotiilista+pandan.
Se+haava+tulehtui+ja+sääreen+tuli+ranta+pallon+kokoisia+pilkkuja.+Kävittiin+sairaalassa+mutta+sairaalan+parkki+paikalla+sain+deegu+kuumeen+ja+scorpions+puri+minua,+jossa+soi+still+loving+you+kappale.+Sitten+iso+käärme+vei+aimon+mutta+mulla+oli+siinä+vaiheessa+jo+ne+mopon+avaimet.+Tästä+thaimaalaisesta+linkistä+voitte+tarkistaa+että+jokainen+sana+on+totta.+Ihan+totta+on+totta,+kaverini+saikin+jo+tämän+auki.
https://www.Senssu.ChlangMai.Tarinat.ja.sotakertomukset/16-08-64/1.pdf
11.02.2022 16:03
No+money+no+honey.+Uutta+omaishoitajaa+ei+saa+Suomeen+ilman+rahaa.+Äitee+auttoi+edellisen+kanssa+mutta+nyt+äitee+on+siirtynyt+ajasta+ikuisuuteen.+Monta+tonnia+pitäis+olla+ja+en+pääse+pelipaikoille+hymylläkään+hurmaamaan+kun+pitäis+olla+rokotukset,+lennot+maksaa+ja+on+huonot+hampaat.
04.02.2022 09:14
Kerran+olin+niin+pitkällä+matkalla+netissä+että+unohdin+kolmeen+päivään+syödä+mitään....+Aloin+nähdä+kaikenlaisia+ukkeleita+jotka+jutteli+mulle+Espanjan+pää+kaupungissa+saigonissa....+Sitten+luulin+olevani+leikkisä+ja+veikeä+paviaani...+uskokaan+tai+älkään+uskoko+mutta+hoitaja+löysi+minut+roikkumasta+kattorappauksesta+pelkillä+varpaan+kynsillä....+Meinasin+tulla+hulluksi....
S
29.01.2022 21:17
Voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+monta+kertaa+vastaavilla+lomilla.....+viimeksi+dabu+papissa+ja+kammoodiassa.....+sain+passiin+netissä+pitkän+piisamin+eikä+tarvinnu+jonottaa,+koska+olen+VIB+kansalainen+staduksella....
28.01.2022 22:05
Rakas+päivä+kirjani...+tänään+vahdin+öljyt+kohtuumiljoona+jahtiin+ja+pistin+tuuli+lasiin+pesu+aineeksi+fairia.+Sitten+palstaystäväni+numba+pieraisi+naamalleni+kun+ryömiittiin+sängyn+alla+olevasta+sala+luukusta+tarkistamaan+seuraavan+kiljusetin+tilanne...+Pakko+jemmata+nuo+tiinut+kun+sosiaalihuollon+akat+ramppaa+ihan+millon+sattuu+pisto+käynnille+kun+aimo+on+ehon+alasessa...+Huomenna+kovasen+taksilla+jorviin+tarkistamaan+aimon+maksa+arvo+että+se+sais+ajokoiran+takaisin...+viimeksi+lääkäri+katsoi+tuloksia+ja+totesi+sala+peräisesti+että+arvon+mekin+ansaitsemme+ja+pyysi+seuraavan+sisään...+aimo+meinasi+tulla+hulluksi+ja+mäkin+meinasin+tulla+hulluksi...
25.01.2022 20:31
Rasvaton+palstaystäväni+Numba++tuolla+toisaalla+oli+kommentoinut+otsikon+asiaaan+sopivaa,+joten+ajattelin+sen+johdosta+tehdä+tämän+aloituksen+kahdesta+eri+syystä.
Ensimmäinen+joka+minua+kiinnostaa,+voisiko+olla+ensimmäinen+aloitus+tällä+palstalla+jossa+ei+kirjaannu+piruiluja.
Toinen+mielenkiintoinen+näkökantani,+saisiko+lukea+aivan+rehellisiä+kommentteja+asianosaisten+osalta+ja+seuraavassa+omani,+jossa+joka+sana+on+totta.
Kerran+ajettiin+numban+rolls+roisilla+pitkin+Chiang+Hinin+keskus+raittia,+kun+kuninnas+tuli+vastaa+peiken+värisellä+omalla+rolls+roisillaan,+jossa+oli+bromi+puskurit+ja+pöly+kabselit.+Kuninnas+yllättäen+vilkutti+meille+ja+sitten+me+älyttiin+että+ollaan+kaikki+rolls+roisi+miehiä+joilla+kaikilla+kova+kunto.+Illalla+satuttiin+samaan+kalja+baariin+sitten+ja+vertailtiin+parkki+paikalla+kellä+suurin+moottori...+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+kuninnaalla+oli+kullitetut+tulban+hatut+ja+meillä+vaan+kumiseiset...
23.01.2022 22:17
19 / 71