Höpsistäkeikkaa+resut..+kanan+munalla+on+täysin+mahdotonta+vedättää+mitään..+ette+taida+tietää+mitään+vedättämisestä+ettekä+kanan+munista+ainakaan+täällä+Thaimaassa.Kerran+kuningas+auto+lada+ei+lähtenyt+käymälään+ollenkaan..+Aimo+sano+että+ei+hätä+tämän+näkönen+ja+hyppäsi+trakdoriin+ja+kiinnitti+ketjun+ladan+etu+puskuriin..Minä+hyppäsin+rattiin+ja+aimo+veti+meitä+kirkolle+ja+takasin..+Auto+ei+sittenkään+lähtenyt+käyntiin.+Aimo+kysy+oliko+mikä+vaihde+silmässä?+Minä+siihe+että+en+mä+ala+vaihteita+silmään+laittamaan+ku+on+luomet+muutenkin+turvoksissa+kiljuttelusta..Aimo+näytti+miten+laitetaan+kakkos+vaihe+pääle+ja+meni+taas+vetämään.Pidin+varmuuven+vuoksi+jarrua+pohjassa+ettei+kiihy+liijan+nopeasti..+Etu+puskuri+kirposi+irti+ja+lensi+Aimoa+taka+raivoon+niin+että+toinen+korva+irtosi+ja+takatukka+lähti...+Aimo+vaan+totesi+että+onneks+osu+päähän+ettei+mennyt+työkyky.Se+ku+on+kunnan+puuhapajan+puusepän+verstaan+lintu+lauta+mestari+ja+tarvii+siinä+käsiään,+eikä+pläsiään.
Kerran+kävin+kouluja..+oli+niin+huonot+opettajat+ettei+mitään+rajaa,+eivät+osanneet+opettaa+mitään+kunnolla+enkä+oppinut+mitään.+Puhuivat+aivan+hepreaa+jotakin+alletiiveja+ja+illatiiveja,+alkepraa+ja+outoja+kieliä.+Silloin+lähdin+kotiin+kun+sanoivat+että+olen+apinan+jälkeläinen..+isä+kun+kuuli+niin+isä+poltti+sen+koulun.+Minut+siirrettiin+yli+älykkäiden+lasten+erikois+kouluun+josta+ei+päässyt+edes+kesälomaksi+kotiin..Yhden+aineen+nimi+oli+kynegeologia+ja+sitten+oli+jotaki+hissaa..+mua+nauratti+jo+se+aineen+nimi+niin+paljon+että+hekottelin+vaan+tunnilla+"hissaa+pissaa+liisa+hississä..."Opettajat+vihasi+älyäni+ja+siirsivät+käytävään+oma+toimiseen+opiskeluun.+Huomasivat+etten+tarvii+opetusta+koska+näkemykseni+on+paremmat+kuin+heillä.Lopulta+pääsin+sitten+kaupungin+virkaan+tuki+asujaksi+ja+sain+oman+tuki+henkilön,+aimon.+Alku+oli+hankalaa,+jännitin+pakaroita+liikaa.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....