Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinkuin+numba+sanoi+2010+on+jauhanut+tapansa+mukaan+paskaa+minäkin+muistan+tv-ohjelman+missä+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista,
Katsos+meillä+joilla+on+luki+ja+tai+Asperger+on+yleensä+äärettömän+hyvä+muisti,+tosin+mulla+alkaa+olla+ikää+ja+muistikuvat+voi+mennä+sekaisin.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+ettei+Leino+levyjen+menestys+ollut+itsestään+selvyys+mutta+jakelun+hoiti+kyllä+Vexi+Salmi+yhtiönsä+kautta+tai+voi+olla+ettei+hoitanut.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+mutta+olen+jo+niin+vanha+että+en+muista.+levyjen+tuottaminen+oli+maksanut+todella+paljon,+mutta+kuitenkin+selvittiin+siitä.
ps.+saatan+muistaa+väärin+mutta+yleensä+en+muista.++vaan+todennut+Speden+tuottaneen+Leino+1+ja+2+levyt.+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista+tai+sitten+ei+kertonut.
By+NumBall+HHN+61v.+Loppujen+lopuksi+muistelen+itse+olevani+Spede+mutta+en+ole+ihan+varma+asiasta...
15.05.2022 16:17
resupetteri..+olen+hyvinkin+liikunnaillinen.+Kun+oli+puolustus+voimaen+reservaatin+henrikki,+niin+meidät+laitettiin+sellaiseen+jossa+piti+edetä+ilman+honda+wavea+puru+radalla+mahdollisimman+pitkään+tietyssä+ajan+kulussa.+Etsintä+partio+löysi+minut+aamuyöllä+värjöttelemästä+muurahais+keon+vierestä+kylmissään....+Yli+kenraali+sanoi+minulle+että+tein+uuden+ennätyksen,+sillä+kukaan+ei+ollut+vielä+eksynyt+aidatulle+kasarmi+alueelle+aiemmin.+Varuskunta+sairaalassa+totesivat+minun+olevan+jo+aamulla+kovassa+kunnossa+ja+palauttivat+viesti+pataljoonan+polku+pyörä+korjaamolle+rasvaamaan+kedjuja.
Sen+jälkeen+ei+ole+tarvinnu+treenada+enää+kun+huomasivat+että+sota+poika+on+luonnostaan+kovassa+kunnossa+muutenkin.+Varus+mies+palvelukseni+kesti+yhteensä+melkein+neljä+viikkoa.+Sanoivat+sitten+että+olen+valmis+kuin+melperi+sotaan+ja+siirryin+siviiliin.+Isä+ukko+kyseli+mitä+teen+kotona+jo+nyt+ni+sanoin+että+lahjattomat+sinne+vielä+jäi.+Siinä+oli+sitten+13+vuoden+työttömyys+jakso+sen+jälkeen+ennen+kuin+pääsin+sairas+eläkkeellee....+oli+kovia+aikoja+välillä+kun+eivät+uskoneet+sairaalassa+että+olen+välillä+veikeä+orava+ja+välillä+hilpeä+kani....+sitten+uskoivat+kun+olin+yöllä+järsinyt+sairaalan+puiston+istutuksista+varret...
S
14.05.2022 13:49
Kerran+otin+vaimon+veljen+siskojen+hevosille+kenkä+vakuutukset+ja+voin+vakuuttaa+että+nyt+tulee+kenkää+jos+vanha+putoaa.+Se+on+aivan+varmaa.+Kun+mua+potkaisi+polle+päähän,+voin+vakuuttaa+että+meinasin+tulle+hulluksi...+Kun+heräsin+Jorvista+niin+päässäni+soi+Kaija+Koon+tyttö+tina+kenkäinen...+se+lähti+pois+se+korva+mato+yhdistelmä+lääkkeillä...
12.05.2022 11:22
resupetteri...+meillä+täällä+thaimaassa+vaihdetaan+mies+puoleiset+kanat+mummon+kanssa+päikseen,+kuten+on+tapana....+niitä+on+hauska+katsella+kolmannen+kerroksen+ikkunasta+ja+aina+kun+mulla+on+hauskaa+niin+mua+hymyilyttää....
10.05.2022 07:52
Meillä+sai+kuntoutus+osaston+keittiössä+tehdä+koti+talous+tunnilla+omasta+päästä+ihan+mitä+vaan.+Minä+tein+niki+laudan.+Marinoin+ja+suolasin+naaman+hyvin,+kirveli+silmiä+ihan+hulluna,+korviin+porkkanat+ja+nenään+herneet,+säädin+uunin+300+asteeseen+ja+esi+lämmitin+päätä+puoli+tuntia.+Lopuksi+voitelin+sen+hunajalla,+ripottelin+päälle+marsipaania+ja+nalle+karkkeja+ja+liekitin+toholla+siihen+kauniin+pinnan.+Opettaja+järkyttyi+ja+otti+loppu+tilin....+olin+teholla+kolme+kuukautta+rinnakkain+sauna+timpan+kanssa+ja+sitten+bsykiatrisella+8+vuott....+lienee+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
10.05.2022 07:42
Kerran+aloitin+harrastuksen+aivan+intoa+täynnä.+Lähdin+bussilla+keskustaan+mutta+kun+pääsin+perille,+unohdin+mikä+se+harrastus+oli+ja+kävelin+takaisin+kotio+maate.+Lienee+aika+selvää+kaikille+että+meinasin+tulla+hulluksi.
08.05.2022 17:47
reesupetteri...+kerran+meni+nenä+karvat+syödessä+väärään+kurkkuun...+lienee+sanomatta+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi,+mutta+ensi+hoitaja+veti+ne+sitten+pois+kun+aimoni+oli+ollut+ilman+happea+jo+25+minuuttia...+olin+nimittäin+kuristanut+aimoa+tukehtumisen+yhteydessä+kouristuksen+omaisesti...+palo+kunta+sai+irroitettua+käteni+sen+olutputkesta...
08.05.2022 12:57
en+oo+vielä+käynyt+pattayalla,+mutta+savon+linnassa+näin+kerran+sellaisen+naisen+että+meinasin+tulla+hulluksi...+tuli+koti+ovelleni,+äiti+avasi+oven+ja+pian+minua+kutsuttiin+nimellä...+"Jorma+Anneli...+Sua+kysytään..."+huusi+äitee.+Naisella+oli+tukka+ja+kaikki...hän+oli+kaunis+kuin+kukkanen...+muistutti+aika+paljon+esa+pakarista.+Nainen+kysyi+olenko+Jorma+Anneli?+Oonhan+miä,+vastasin+reippaasti+pierua+pidätellen.+Nainen+kertoi+nimensä+se+oli+jokin+Etelä-Savon+Kreetta+Oinas+tai+jokin+sellainen...+se+nainen+pyysi+allekirjoituksen...+en+ollut+pysyä+pöksyissäni+ja+pieru+ei+sitten+pysynytkään...+Se+nainen+lähti+elämästäni+mutta+jätti+kirjeen.+Äiti+on+meistä+se+joka+osaa+lukia.+Sanoi+että+tässä+puhutaan+kirjastosta+ja+kirjoista....+Odottelin+kirjastolla+sitä+naista+puoli+vuotta+joka+päivä+rippi+puvussa+ja+pesin+hampaatkin.+Molemmat.
Ei+näkynny....+Lienee+selvä+että+meinasin+tulla+hulluksi....
06.05.2022 18:05
Olen+usean+danin+miljonääri+sensei+ja+jos+et+usko+niin+tulee+elämäm+sauna+selkään.+Kun+muistutat+ähtärin+pandaa+jolla+on+kuhmuja,+niin+loppuu+se+irviminen+siitä+ettenkö+olisi+ostanut+viittä+toista+oma+koti+taloa+tarjoilijoille+jotka+on+nyt+jalo+puu+pää+seppiä.
06.05.2022 15:22
Eilen+kunnan+työväentalon+pajalla+toiminnasta+vastaava+terapeutti+sanoi+että+saatte+tehdä+omasta+päästä+ihan+mitä+vaan.+Minä+työnsin+pääni+vannesahaan+ja+olin+kiinnittämässä+sitä+sorviin+kun+vetäjä+juoksi+hädissään+paikalle+että+mitä+oikein+yritän+tehdä?+Sanoin+että+olen+aina+halunnut+tehdä+nukkekodin,+jossa+pikku-ukot+elää+poika+porukalla+keskenään+onnellisina+ja+niillä+on+kellohameet+ja+tuuheat+tukat.+Pääsin+just+Jorvista+teholta+psykiatrisen+vuodeosastolle.+412+tikkiä+ja+jotakin+ruuveja+laittovat.
04.05.2022 11:06
Nuorena+kun+vielä+jöpötti+niin+isot+pojat+kysyi+mikä+on+paras+asento+rakastella+lammasta.+Mun+mielestä+suurlähetystön+saarnaaja,+kun+siinä+voi+suudella+samalla.
01.05.2022 10:12
Minäkin+olen+isi+saanen+muistuttaa,+yksin+kertainen+isi+vain,+mutta+oiva+lasten+kasvattaja.
Minun+ja+thaiaimon+rakkaus+syttyi+nopeasti+ja+poikamme+syntyi+jo+kaksi+viikkoa+ensitapaamisen+jälkeen.+Lapsi+kasvatetaan+isoksi+hillo+paahto+leivällä+ja+nuudelilla,+jos+lapsen+ketsupissa+ei+ole+ranskalaisia,+niin+lapsella+tulee+väärä+asenne+ja+sääret.+Läheisyys+on+tärkeää+ja+lapsi+voi+nukkua+isin+ja+äidin+välissä+vielä+kolme+kymppisenä,+kun+vaan+muistaa+ajaa+parran,+ettei+se+kutita+kenenkään+selkää+kesken+uniapnean.+
Tänään+kerroin+tosi+vapputarinan+pojalle+iltasaduksi.+Hän+on+nykyään+viiskymppinen.+Tosi+tarinassa+kerroin+kun+kohtasin+vappuna+1954+vuonna+meri+tutkimus+aluksella+hirmuisen+suo+hain,+jolla+oli+näin+pitkät+tora+hampaat.+Poika+sanoi+väsyneellä+äänellä+että+"elä+kehtoo+puhhuu+tuas+paskoo+isä+ukko,+hyvvee+yötä"
30.04.2022 22:52
Itaran+valinta+on+vuokra+Vitara.+Ei+vienyt+paljon+mitään+ja+äiti+osti+bensat.+Se+oli+halpaa+silloin+2008.+Huusin+äitille+että+älä+tuhlaa+kaikkia+rahoja+pensaan+kun+Jorma+haluu+jätskiä+Jolma+haluu+jätskiä.+En+osannut+ärrää+vielä+sillon,+olin+vasta+49+vuotias.+Kävittiin+kattomassa+käärmeitä+ja+nähtiin+ronsuja.+Oli+mieletön+shou+eikä+mikään+illuusio+kyseessä.+Hihkuin+ilosta+kun+äiti+anto+mulle+nipun+panaaneja+joita+sitten+syötin+suoraan+norun+kärsään.
Pysähdyttiin+riisipellon+laitaan+kun+minua+kovin+pissatti+ja+huusin+pissataukoa+132+kertaa+peräkkäin+niin+äiti+pysäytti+vitaran.+Olin+pissalla+niin+äiti+oli+sillä+aikaa+jutellut+keski-ikäiselle+rammalle+naiselle+jolla+oli+kaihi,+kihti+ja+kuppa.+Sopivat+että+jos+nainen+tulee+suomeen+niin+saa+kelalta+ilmaiset+hoidot+ja+lääkkeet+ja+vielä+palkkaa+omais+hoitajan+duunicta.+Muilutettiin+se+vosu+marjan+poimijan+papereilla+suomeen+ja+rakastuin+tosi+pahasti+jo+siinä+pellon+laidalla+ennen+kun+sain+pitkät+alushousut+ja+hameen+takaisin+jalkaan.
30.04.2022 20:13
resupetteri...+entä+jos+menee+tyttöjen+vessaan+muina+miehinä....+apina.....
28.04.2022 16:47
Minä+en+lähde+näihin+vedonlyönteihisi+mukaan+ennenkuin+räps+räps...+sitten+olet+tervetullut+bandoitumaan+tänne+pohjoiseen+ennenkuin+alkaa+itkettämään..+olen+ollut+jo+kauan+täällä+ja+nähnyt+myös+sen+ruusun+punaisen+puolen+tästä+parasiitista...
22.04.2022 09:20
Kerran+kun+oltiin+speden+keikalla+harvard+areenalla+niin+pellehyppääjä+solmu+salminen+vaihtoi+pari+sanaa+kahviossa.+Sanoi+että+spede+tuotti+myös+ne+pauligin+kahvit+areenalle+peter+frykmanin+kanssa.+Oli+upea+keikka.+Siellä+oli+mestarit+lavalla.+Harmitti+kun+en+nähnyt+toista+puoli+aikaa+kun+seisoin+lakritsi+pisteen+jonossa+pasilassa+koko+sen+ajan.
En+muistanut+minne+parkkeerasin+auton+niin+menin+bussilla+kotiin+ja+siellähän+se+ladakin+oli+pihassa.+Olin+mennyt+bussilla+myös+toiseen+suuntaan+finbandia+talolle+vahingossa.+Aimo+hyppäsi+keikan+jälkeen+tornista+taitavia+pellehyppyjä+nepparit+näpäkkänä.+Järvi+oli+jäässä+ja+meinattiin+tulla+hulluksi,+se+on+sanomattakin+selvää.
22.04.2022 09:09
Resupetterit+eivät+muista+mitään+musiigin+historiasta...+Spede+on+säveltänyt+taiskan+mompasan+ja+sen+laulun+missä+lauletaan+duidu+du+duidu+du+duidu+du+duudu,+lai+la+la+lai+la+la+lai+la+la+laa+laala,+duidu+du+duidu+du+duudu+ja+sitten+tulee+kirkkoon+peltsa+ruotsin+maan+joka+sallan+aikoi+voittaa.
Liikuttava+laulu+ja+spede+laulaa+siinäkin+taustoja+ja+antoi+taiskalle+rahaa+keikan+jälkeen+riitta+väisäsen+käsi+laukusta.
Spede+on+mukana+myös+labin+kesässä.+Kun+simo+salminen+laulaa+siinä+että+"on+vastaus+vain+yksi+labin+suvi",+niin+Spede+laulaa+siihen+perään+"suvi+suvi+suvi"+ja+kun+simo+laulaa+että+"sit+aatellessa+mieli+apeutuu"+niin+Spede+katsoo+kameraan+haikeasti+ja+sanoo+"tuu+tuu+tuu".
Keikan+jälkeen+he+pohtivat+yhdessä+Nanna+Abreun+ja+Antti+Tuiskun+kanssa+Speden+tulevaisuutta+ja+sitten+Spede+antaa+niille+rahaa.+Numba+muistanee+varmaan+myös+hyvin+kun+alku+peräisessä+levyn+kannessa+on+Pasasen+takana+Loiri,+Eikka+ja+keskikokoinen+hirvi.
22.04.2022 08:50
Pöljä...+me+oltiin+molemmat+vaan+sattumalta+vuorilla...
16.04.2022 15:15
Kerran+venäytin+boriin,+aimo+sousi+ja+minä+pidin+aimon+perää.+Saitiin+kolme+tosi+isoa+lohta+mutta+kaksi+niistä+lipesi+reposalmen+sillalla+aimon+housun+taskusta+mereen.+Kolmannesta+keitettiin+rapuja+iso+äidin+vanhalla+resebtillä.
16.04.2022 15:12
Kerran+olin+Ile+Kallion+kanssa+verestämässä+punakuono+meri+ahven+kalaa+joka+oli+ruotoinen.+Söin+kalan+kokonaisena+yhdellä+haukulla+ni+siihen+oli+unohtunut+rapalan+hauki+viehe,+joka+pisti+kurkkuun+ilkeästi.+Yritettiin+onkia+se+ahven+vieheellä+pois+ni+se+jäi+sekin+sinne+kurkkuun.+Lopulta+siellä+kurkussa+oli+pakillinen+vieheitä+ja+haavi,+kumi+hanskat+ja+kala+pihdit.+Meinasin+tulla+hulluksi+se+lienee+sanomattakin+selvää...
16.04.2022 14:42
19 / 72