Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

1413

1. Kerran+pelasin+itseni+kanssa+pasi+anssia+Jorma-vainaan+työeläke+korteilla,+kuksa+oli+maalina+ja+mulla+oli+oma+tekoinen+tohtori+outo+lintu+hattu+päässä+kun+huoneeseen+asteli+numba+suoraan+toiletista+ja+sillä+roikkui+vessapaperia+pitkä+pätkä+jalkojen+välissä...+irtosin+ruumiistani+ja+luulin+olevani+muumi+peikko.+Mutta+kun+katsoin+sängylle+ni+siinä+se+oli+se+ruotsin+laivalta+ostettu+muumari+muina+muumeina.+Tajusin+että+mä+en+oo+se+mutta+en+tiennyt+kuka+toi+on+ku+sen+piti+olla+mä+mutta+sitte+se+sano+möreesti+jotakin+öfkjh+klöö+klöö+kub+zzunh+glkrr+glkrr...+se+nukahti+seisaalleen+ku+sillä+on+kovakunto+mutta+uniheprea+niminen+tauti+missä+nukuttaa+tosi+paljon...Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
  2. Kerran+olin+niin+pitkällä+matkalla+netissä+että+unohdin+kolmeen+päivään+syödä+mitään....+Aloin+nähdä+kaikenlaisia+ukkeleita+jotka+jutteli+mulle+Espanjan+pää+kaupungissa+saigonissa....+Sitten+luulin+olevani+leikkisä+ja+veikeä+paviaani...+uskokaan+tai+älkään+uskoko+mutta+hoitaja+löysi+minut+roikkumasta+kattorappauksesta+pelkillä+varpaan+kynsillä....+Meinasin+tulla+hulluksi....S