Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. Osasin+resu+kiliä+jo+silloin+kun+sinä+vielä+bablasit+hiekkakakkuja+suuhusi+pienellä+muovilapiolla+jutilassa.+Kun+on+taitoa+ja+hyvä+ulko+näkö,+ei+tarvi+maksaa+siitä+mistä+rattajan+pojat+maksaa.+Kerran+näin+beads+roadilla+niin+pitkän+ruotsalaisen+naisen,+että+piti+käydä+ostamassa+keittiö+jakkara+että+pääsi+juttusille+ilmaiseksi.Sanoin+sille+thaimaan+enlanniksi+että+"du+ju+mii+du+juu+fain+thänks?"++Nainen+totesi+ruotsin+eglanniksi+että+"jes+hau+ju+mii+if+mai+duu+juu+ruum?"Rentona+kuin+Zeims+Diin+vinkkasin+hälle+silmämunaa+että+"ju+nou+ruum+if+juu+duu+mai+pen+rai?"Naista+nauratti+kovasti+ja+hän+alkoi+silmin+nähden+innostua+oikein+tosissaan+ja+etsi+minulle+käsilaukustaan+käynti+korttiaan.+Vahingossa+hän+löysi+sieltä+kuitenkin+pippuri+sumutteen+ja+veti+oikein+kunnon+mausteet+naamalleni+vahingossa+kun+peukalo+osui+napille+sokan+irrottamisen+jälkeen.+Yritin+hamuilla+tien+laitaa+käsilläni+että+löydän+sviittiini...+lavataksi+ajoi+sormieni+yli+ja+huusin+kuin+muuli+jolle+laitetaan+parrua+ahteriin...+ai+mistäkö+tiedän?+Yleistietoni+on+valtava.+Siitä+tiedän+asioita.+Aamulla+heräsin+keino+tekoisesta+koomasta+ja+oli+vähän+vaikeuksia+vastata+aimon+tekstareihin,+kun+jokainen+sormi+oli+omassa+kipsissään+ja+en+nähnyt+ku+toisella+öögalla+vähä..+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
  2. Olin+Moscovan+älympiäläisissä+katsomoilijan+roolissa.+Appi+ukko+osti+uuden+ladan+vaimolle+niin+sain+matka+liput+itelle.+Eihän+siinä+muuta+kuin+voi+leipää+reppuun+ja+rippi+koulu+puku+päälle.+Junan+makuu+vaunussa+joku+iso+karju+nusasi+mun+nahka+lippiksen+ja+minua.+Uhkasi+ruosteisella+puukolla+niin+pelkäsin+jäykkä+kouristusta+niin+etten+uskaltanut+antaa+hälle+elämäm+selkäsaunaa+karatella.+Kisoissa+näin+kuinka+ne+siellä+joiksi+ja+heitteli+esineitä,+en+vaan+tajua+miksi.+Ostin+appi+ukolle+hänen+pyytämät+aidot+Vladidas+lenkittely+tossut,+joissa+oli+haisuahmijat+sisäs.+Ne+oli+kolme+numeroa+pienemmät+ku+mitä+niissä+luki+ja+appiukko+ehti+kävellä+niillä+keittiöön+ni+ensi+hajos+toinen+ja+sitte+toisesta+irtos+pohja.En+enää+ikinä+ostanut+sen+jälkeen+aitoja+merkki+vaatteita.+Myös+ostamani+aidot+Sniken+verryttely+kokonaisuus+ratkesi+takaa+niin+että+hikiset+vitja+pallini+muljahti+esiin+Sofien+Valinnan+kassa+jonossa+Parkanossa.