Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

1459

1. Kerran+olittiin+uimassa+pattayan+jäte+vesissä+kun+hirmuinen+krotiili+parvi+lähti+tulemaan+kohti.+Olen+todella+nopea+uima+maisteri+ja+lähdin+uimaan+rantaan,+mutta+huomasin+että+aimo+jäi+krotiilien+piirittämäksi.+Pakkohan+se+oli+pelastaa+kun+sen+housun+taskussa+oli+meidän+mopon+avain+ja+olo+luvat.+Sain+revittyä+muutaman+viisi+metrisen+krotiilin+irti+aimosta+mutta+yksi+oli+tarttunut+jalkaani.+Päästin+kimeän+KHIAI+huudon+ja+tein+krotiilista+pandan.Se+haava+tulehtui+ja+sääreen+tuli+ranta+pallon+kokoisia+pilkkuja.+Kävittiin+sairaalassa+mutta+sairaalan+parkki+paikalla+sain+deegu+kuumeen+ja+scorpions+puri+minua,+jossa+soi+still+loving+you+kappale.+Sitten+iso+käärme+vei+aimon+mutta+mulla+oli+siinä+vaiheessa+jo+ne+mopon+avaimet.+Tästä+thaimaalaisesta+linkistä+voitte+tarkistaa+että+jokainen+sana+on+totta.+Ihan+totta+on+totta,+kaverini+saikin+jo+tämän+auki.https://www.Senssu.ChlangMai.Tarinat.ja.sotakertomukset/16-08-64/1.pdf
  2. jäi+singeeraus+pois...S
  3. Kaikki+viisas+appelsiini+kainalo+koettaa+selittää+että+henki+kulkee+paremmin+narsisteilla+jotka+ähisee+ja+pierenskelee+rauta+tankojen+kanssa....+hengitys+kyllä+toimii+ihan+hyvin+ilman+lihaksia+paino+voimaisesti.+Jos+ei+halua+olla+narsissi,+jolla+henki+kulkee+lihaksilla+eikä+keuhkolla,+niin+aina+voi+olla+hengitys+koneessa+ihan+luonnollisesti+täällä+thaimaassa.+Vierotus+oireisiin+voi+laittaa+Hofnar+laastareita+pakaraan,+mutta+niitä+ei+kannata+laittaa+talkin+päälle+tai+ne+ei+pysyä.+Voin+olla+vakuutus+meklarin+happi+laitteessa+vaikka+koko+loppu+ikäni+jos+haluan,+mutta+max+14+vuorokautta+sanoi+vakuutus+meklari.