Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

1413

1. Oli+ensi+treffit+Aimon+kanssa+ja+mua+jännitti+niin+ettei+piereskely+ottanut+loppuakseen.+Aimo+oli+ostanut+mulle+seksileluksi+ison+lildon+ja+tulppaanija.+Aimo+sanoi+viekottelevasti+että+eiköhän+siirrytä+vuodeosastolle+ja+muljautteli+silmiään.Minä+nappasin+lildon+ja+sanoin+Aimolle+että+mieluummin+vessassa+kun+mua+pierettää+ja+kakattaa.+Aimo+oli+tulossa+mukaan+mutta+mä+sanoin+että+naiset+ensin+ja+laitoin+huusin+oven+säppiin.+Tein+ensin+kakat+ja+vasta+sitten+laitoin+lildon+hanuriin.+Vielä+oli+yksi+pieru+jäljellä+joka+ampui+lildsukan+sontasaaviin+pystyyn+niin+että+patterikotelo+aukesi.+Tulin+vessasta+ja+sanoin+Aimolle+että+nyt+on+sun+vuoro+mennä+rakastelemaan.
  2. Kun+on+löytänyt+usean+danin+sisäisen+harmoonin+karatesta+kuten+minä,+niin+ei+ole+hätäpäivää+missään.+Asenne+ja+arvo+maailma+huokuu+ympärilleen+harmonikkaa,+aiheuttaen+köyhissä+maalaisissa+outoja+väristyksiä.+Vartaloni+aistikas+linjakkuus+ja+kissamainen+notkeus+herättää+huomiota+kenessä+vaan+ja+vähäsuolaisuuteni+näkyy+verevänä+elastisena+olemuksena,+jossa+yhdistyy+suomalaisen+mies+vartalon+kauneus+luontoon+luonnollisella+tavalla,+ilman+narsistista+liikuntaa+niinkuin+neiti+omanapanarssulla,+jolla+on+hienot+lenkki+kennät+ja+varmaan+leningitkin.Kerran+oltii+aimon+kanssa+hää+matkalla+Megsikon+Acapulcossa+ja+laulettiin+karaokessa+taiskaa+ja+tauskia.+Meitä+luultiin+matiksi+ja+tepoksi+mutta+sitä+en+sulattanut.+Karjaisin+mikrofööniin+paikallisella+kielellä+ränskäksi+että+minä+olen+tämän+kylän+uusi+Jefe+ja+nyt+kaikki+huumehörhöt+ulos+täältä+tai+tulee+tästä+ja+näytin+peukaloa+jossa+siisti+kynsivalli.+Aimo+seisoi+takanani+kiparatsissa+ja+sanoi+että+niin+tuleekin+ja+pikkusen+lirautti+puvun+housun+lahkeeseen.+Muutama+uskalias+huume+kauppias+tuli+siihen+konepistoolien+kanssa+kukkoilemaan.+Yli+puolet+niistä+ei+selvinnyt,+mutta+loput+on+tänä+päivänäkin+ähtärissä+pandoina.+Voin+vakuuttaa+tämän+ja+niin+voi+aimokin.+Pyydänkin+ottamaan+yhteyttä+jos+aimoa+näkyy.+Se+lähti+ostamaan+sätkäpuruja+torstaina,+20+päivä+helmikuuta+2020+mun+pankki+kortin+kanssa+eikä+oon+näkynynnä+sen+jälkeen.+Tuntomerkit+on+irwin+hattu,+verkka+takki+ja+tuuli+puvun+housut+vedettynä+verkka+takin+päälle+napaan+saakka.+Tennis+sukat+ja+krogsit.+Pikkuinen+pinkki+käsi+laukku+ja+kevyt+arki+meikki.+Toinen+korva+puuttuu.
  3. Kerron+teille+miten+tuollainen+laatu+ilta+hoidetaan+ilman+viinaa,+makkaraa+ja+savu+saunaa.+Tällaisen+illan+järjestin+eilen+illalla.Aina+aluksi+toivotan+arvoisan+juhla+väen+meille+illanviettoon!+Vieraille+tarjoiltiin+suolatikkuja+ja+suolaa.+Skoolattiin+alkoholittomalla+vissyllä.+Loposen+pariskunnalle,+Matti+ja+Hui,+laitoin+juustotikkuja+ja+suolaa+mukaan+ja+pistin+ne+pelaamaan+keskenään+sulkista+tuohon+meidän+kentälle.+Matti+on+aika+tukeva+ja+vaikutti+tympääntyneeltä.Virtaset,+Esko+ja+Pui,+laitoin+siitä+ajelemaan+laatupyörillä+ja+näytin+heille+kädellä+suunnan+että+tuolla+on+oikein+kaunista+kun+lähdette+tuonnepäin.+Eivät+olleet+ennen+ajaneet+mutta+sanoin+että+ykkönen+on+alhaalla+ja+loput+ylhäällä.+Pui+kaatui+jo+portin+pielessä+ja+siltä+irtosi+toinen+jalka.Azilla+lähti+Paanasen+perhe+eikä+ole+vieläkään+tulleet+takaisin.+Aikamoinen+myräkkä+tuolla+merellä.En+tiedä+kenen+lapsia+ne+oli+mutta+laitoin+ne+kurvailemaan+kauko-ohjattavilla+tuonne+talon+taakse.+Niemiset,+Ripa+ja+Puu+pistin+kumiveneeseen+ja+Niemisen+poika+meni+yksin+padeloimaan+kun+ei+mahdu+kyytiin.+Sanoin+sille+että+en+kehota+kahdesti.Tilasin+Jarmolle+ja+sen+luurankolumpulle+rotanhäntäveneen+joka+vie+heidät+romanttisesti+saarille.+Toloset,+Iiro+ja+Luu+lähti+plaanailemaan+autiorannalle.+Näytin+niille+kartasta+hyvät+autiorannat.Anopin+pistin+nukkumaan+vintille+kun+oli+niin+väsyneen+näköinen.+Annoin+kourallisen+beta+salpaajia+sille+ni+varmasti+nukuttaa.Muun+suku+puolinen+Juuso-Annikki+otti+kantosiipilaudan+ja+se+on+näköjään+edelleen+myynnissä+paikallisessa+torissa.+Ei+vastaa+puhelimeen+kun+olisin+pyytänyt+sitä+suolatikulle+ja+pikkusuolaiselle.Kitaristi+loi+thai+fiilis+tunnelmaa+ja+annoin+sille+suolatikkuja+ja+suola+silliä.+Sanoi+että+ihan+kamala+jano+mutta+sanoin+sille+että+meillä+ei+valitettavasti+juopotella.+Sanoi+hakevansa+autosta+toisen+kitaransa+mutta+ei+oo+tullut+vielä+takaisin.+Eihän+sillä+petterillä+ees+oo+autoa.Loppu+illasta+näin+kuina+aimo+paistoi+vapaa+muotoisesti+piffiä+ja+laittoi+siihen+reilusti+suolaa.+Savu+sauna+jäi+lämmittämättä.+Toinen+HD+tuli+juuri+Hiluxin+lavalla+takaisin.+Ilmeisesti+taso+risteys+onnettomuus.Laivaston+sukeltajat+etsineet+koko+päivän+Niemisiä.+Kumi+vene+löytyi+ylösalaisin+puolityhjänä+joltakin+karikolta+ja+räpylä+padelin+vierestä.+Jarmo+ja+luurankolumppu+oli+menneet+mäkkäriin+ja+sieltä+suoraan+himaan.Matti+ja+Hui+oli+tehneet+sulismailoista+makkaratikut+ja+menneet+naapuriin+katsomaan+telkkarista+jalka+palloa.+Kakarat+oli+pöllineet+ne+kauko+ohjattavat+ja+yksi+oli+rikottu+kivillä+tuusan+nuuskaksi.Jonkun+verran+jäi+vielä+suola+tikkuja+söimättä.+Näin+vietetään+kiva+ja+laadukas+ilta+yhdessä+hyvien+ystävien+kesken.+Siihen+ei+tarvita+viinaa+ja+makkaroita+niinkuin+resupekoilla+on+tapana+pattajalla.+Iirolta+ja+Luulta+tuli+viesti+että+plaanailu+vehkeet+on+noudettavissa+autio+rannalta+ja+siinä+luki+että+"haist+itte"..+mitä+se+sitten+meinaakaan.S
  4. Kerran+heräsin+aamulla+kamalassa+kohmelossa+jossakin+päin+Sipoota...+vieressä+makoili+terhakka+pallo+pylly..+katsoin+tarkemmin+silmä+lasien+kanssa+niin+muuten+hyvät+perät+mutta+aivan+helvetin+isot+vitja+pallit+roikkui+siellä+välissä...+oma+hanuri+oli+hellä+kuin+mimosan+hipiä+ja+keräsin+vaivihkaa+kellohameen+lattialta+ja+hiippailin+ulos+kyselemään+että+mis+mä+oon..+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+liftasin+aluksi+väärään+suuntaan..