Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jaahas+resupetteri...+täällä+thaimaan+pratsup+kiri+kaanin+heinikkotien+hoivalähteellä+on+aika+paljon+taloja+joista+näkyy+vaikka+mitä.+Lyhyt+matka+koo+market+manteliin+ja+pilke+käpälämäen+pihalla+näkee+lapsia+jos+menee+ulos+kadulle+katselemaan.+Näin+eilen+tähtiäkin+keskellä+päivää.+Keittäjä+Ritu+meni+tupakalle+ni+syöksyin+lappamaan+possuvatkulia+suoraan+suurkeittiön+kattilasta+naamariin+omalla+lusikalla.+Yhtäkkiä+näin+iso+otavan+ja+pikku+otavan..+Ritu+oli+huitassut+melkein+metrisellä+rosterikuupalla+taka+raivoon.+117+tikkiä+ja+hirvee+tinnitus....
07.08.2021 16:13
Vaihdoin+kerran+talon+päissään+päikseen+tuntemattoman+mummon+kanssa+käymättä+edes+katsomassa+vaihdokkia.+Mummo+sanoi+että+on+tosi+hieno+talo+ja+näkyy+atlantti+ikkunasta.
Meinasin+tulla+hulluksi+kun+huomasin+että+se+talo+oli+Itä-Karttulan+ja+Liikkasten+välisessä+mehtässä+eikä+sinne+mennyt+ees+tietä.+Jouvuin+jättämmää+latan+Riuttalan+talon+poikais+museon+parkki+paekalle.
07.08.2021 10:51
Nyt+kaima+tempun+teit...+?+Numba+on+aina+sanonut+että+onkopoika+on+resuperseiden+mielikuvitusta+ja+nyt+sä+menit+jätkä+siniselläs+Senssuna+kirjoittamaan+Onkopojan+aloituksen....+voi+helvettiläinen?+Arvaa+saadaanko+enää+kunnioitusta+ja+uskottavuutta+63+vuotiaina+oikeina+liike+miehinä?+Liike+miehen+staduksen+sain+kun+vetelehdin+työ+maa+ruokalan+jonossa+kesä+töissä+1975+vuonna.+Haaveilin+silmät+kiinni+siinä+yhestä+moposta+ja+meinasin+tulla+hulluksi,+kun+takana+oleva+karpaasi+tönäs+mua+niin+kovaa+selkään+että+tuli+yrjöt+suuhun+ja+se+sano+LIIKETTÄ+MIES!+Siitä+lähtien+kaverit+sanoneet+mua+liike+mieheksi.
Oliko+alotus+vahinko+vai+jäitkö+sinisellä+tahallaan?+ootko+koettanut+jo+poistaa+monta+kertaa?
03.08.2021 09:17
"Yli+50+vuotiaan+jutut+on+kuin+alaikäisen+pennun"+
Hyvin+lohkaistu+numba!+Nämä+resupetterit+eivät+vaan+ymmärrä+meidän+varttuneempien+herras+miesten+sielun+kauneutta+ja+runoutta,+kuten+tässä+TUHANNENKYRVÄNHUORA+ketjussani,+jossa+olen+sekä+minä+että+sinä+ja+tekaisin+juuri+uuden+pallo+mahaketjunkin.+pippelin+mittaketjuni+oli+aikoinaan+suurmenestys+ja+11+tykkäsi+nuudeli+pussikuvastani.
Jahti+ja+mp+kuvistani+ei+ole+vielä+tykätty+mutta+se+johtuu+siitä+etten+ole+vielä+ottanut+niistä+kuvaa+koska+neiti.+Sairas+se+on.+Älä+säkään+ota+rollssista+kuvaa+äläkä+id+kortista+äkälä+talo+pabereista.+Älä+missään+nimessä+kuvaa+titaani+ameksia.+Se+saisi+neidissä+aikaan+hirmuisen+myrskyn.
03.08.2021 09:09
Toverini+numba...+eiköhän+pettereiden+luottamus+katoa+heti+kun+näkevät+pattajan+vajoavan+mereen+samalla+kun+taivas+iskee+tulta+ilmastonmuutoksen+kourissa.....
menee+dumppu+hommiksi
03.08.2021 09:00
Oon+aina+sanonut+että+Numba+on+paras+ennustaja.+Kuopio+rulez,+on+nimittäin+omena+lörtsy+ja+kahvi+nyt+torilla+2+euroa+persetti.
02.08.2021 11:05
Luulin+tulevani+hulluksi+kun+thai+aimo+kusetti+mua+suoraan+silmämunaan.
02.08.2021 10:20
Poju+olepas+hiljaa+kun+sinua+huomattavasti+vanhempi+arvostettu+sensei+puhuu+matka-asiaa,+eikä+ainaisia+rokote+uutisia+kurlaten.+Istuin+kerran+sikaroimassa+milöjoona+jahdin+kannella+kuksassa+hiivaista.+Ylä+osattomat+orvot+sukellus+valmentajat+olivat+siinä+opetuksessani+ja+minä+nauraa+hohotin+siinä+sikari+savu+pilvessä+hohhoh+hoh+hoh+hoh+hohhooh+heh.
Kuuntelin+yleis+radiosta+ulalla+ulapalla+taiskaa+ja+tauskia,+oli+romanssinen+olo+tila.+Sitten+kumi+veneellä+tuli+lauma+sopulipiraatteja+jotka+yritti+vallata+aluksen.
Otin+leveän+haara+pääsky+asennon+ja+päästin+kimeän+khiain.+Säikähtivät+nii+että+lähtivät+pakoon+mutta+vein+niiltä+perä+moottorin+rangais+tuksexi.+Siinähän+melaavat+rantaan+jonne+ei+ollut+kuin+6000+eri+penin+kulmaa+julmaa,+sillä+siellä+seudulla+vaanii+tiikeri+hait+ja+saimaan+norpat.
02.08.2021 10:09
Kerran+oli+sellainen+tilanne+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Lääkäri+vakuutti+että+olen+ollut+jo+kauan.+Vakuutus+yhtiön+kaveri+sanoi+etteivät+korvaa+kiljun+aiheuttamia+aivo+vaurioita.+
Pakko+paita+hiersi+ja+teki+mieli+raapia+kutittavaa+nenää+mutta+raavi+siinä+sitten+kun+siinä+perperissä+on+niin+tiukat+hihat+ettei+nenää+voi+raapia.+Ei+sitä+ole+sen+jälkeen+raapinut+kukaan+muukaan+kun+purin+Reettaa+naamaan+sen+tullessa+likille.+Siitäs+sai!+tosisensei+ei+lannistu+elämäm+vastoin+käymälässä+eikä+myötä+mäessä.
02.08.2021 09:35
Resupetteri+voin+vakuuttaa+että+olen+lahnakas+ennustaja+eukko+thaimaassa.+Vaimo+ja+ministeri+kertoo+minulle+tilanteen+ja+näänhän+mä+sen+ikkunastakin,+koska+olen+jo+täällä+itse+paikan+päällä.+Jouduin+paikkaamaan+sohvaan+sen+kohdan+vanhalla+tyyny+liinalla,+jossa+istun+guuglaamassa+24+tuntia+vuorokaudessa+piereskellen.+Se+on+aitoa+buu+villaa+ja+sen+paikan+päällä+on+kiva+istua+vaikka+paljaallakin+pypyllä.+Talkkia+menee+vähemmän+nyt+kuin+tuossa+helteillä+mutta+nuudelin+kulutus+on+karkaamassa+excel+taulukon+pudjetin+kriisi+rajoille.
Karmii+ihan+vitukseen+että+thaimaa+aukeaa.+Multa+kun+lähti+akka+ja+mistä+mä+sen+tiedän+menikö+se+pattajalle+etsimään+seuraavaa+suomi+karpaasia+jolla+on+puutunkin+kokoinen+lihanuija+lahkeessaan?
By+NumBaII,+60+vuotta+pettymyksestä+toiseen
02.08.2021 07:50
En+mä+katkera+ole+yhtään+enkä+kateellinen,+eikä+mua+kiinnosta+sen+mersut+eikä+lapset+mutta+laita+nyt+helvetti+ne+äpärät+autoon+ja+työnnä+se+paskahuusi+siihen+paskaiseen+altaaseen+vittupää!!!
31.07.2021 18:22
Olin+ennen+mersumies+tsiangmaista....+S+sarjalainen...+Paraisissa+mulla+on+V12+mersu+ja+V12+Jaguaari....+ylpeä+näistä+olin+ja+venttiilit+säädin..+porpelit+väännettiin+viimeisen+päälle..+harrastin+museo-autoja+ja+isoja+moottoreita...+Mutta+sitten+2010+osti+sellaisen+mersun+joka+maksaa+enemmän+kuin+kaikki+minun+elämäni+autot+yhteensä..+voivittumikäidiootti!+Palaisipa+sen+pää+auringossa+ja+tulis+melamoona...+aurinnon+pistos+ja+ihoon+syöpö!+Kuka+hullu+ostaa+niin+kalliin+auton???+Ladallakin+pääsee+perille+jos+on+sensein+kärsivällisyys+vittuidioottisaatana!!!+Tai+taxilla!!!+Miksi+pitää+ajaa+ilman+kattoa+ja+tukkaa???+Sairas+se+on.
31.07.2021 18:19
Noin+se+on,+numba.+Mullakaan+ei+ole+tilillä+koskaan+mitään.+Sijoitan+jahteihin+ja+moottoripyöriin+rahani.+Kuluja+tulee+myös+kun+elättää+toisten+ravintoloiden+työttömiä+tarjoilijoita+joille+olen+ostanut+talot,+mutta+se+on+varsin+fiksu+liiketoimi+koska+ne+lyhentää+niitä+taloja+mulle+multa+saaduilla+rahoilla.+Myin+yhen+veneenkin+sitä+varten+ja+kaminan.+Viime+talvena+paleli+ihan+perkeleesti+paraisissa+mutta+mulla+oli+hyvä+mieli+kun+ajattelin+että+orvoilla+tarjoilijoilla+on+lämmin+ja+hyvä+olla.+Pitää+mennä+tulee+yrjö.
31.07.2021 18:07
Kerran+olin+hesan+stadinissa+sgruudaamassa+skeidaa+samalla+reisulla+kun+mulle+vaihdettiin+jorvissa+munainen+ja+toinen+keuhko.+Polttelin+siinä+hofnaria+assalla+ku+siihe+tuli+bablaamaan+muutama+pallomahainen+pattajaboi.+Sanoin+niille+heti+että+jos+ei+asenne+muutu+ni+tulee+fyrkkaa.+Ne+vähän+säikähti+kun+otin+leveän+kiparats+asennon+ja+löin+tsukeja+sikarin+savurenkaiden+läpi.+Ääni+oli+tupakoinnista+vähän+kähee+ja+uusi+keuhko+ei+täysillä+vielä+toiminut+mutta+keskiterhakka+khiai+sieltä+lähti.
Samalla+tuli+jonkin+verran+ripuli+kakaskaa+sairaala+pöksyyn,+joka+karkotti+kaikkein+oksennus+herkimmät+kangsterit+pois.+Muutamalle+laitoin+pandat+ja+parille+kirsikkaa+sieraimiin.+Kaikki+tsiigas+mun+tiukkaa+ahterii+kireissä+nansoissa+kun+dallasin+skutsiin+savelle.+Siitä+sitten+menin+ja+laitoin+anakondaa+mekkoon.+Ala-Jorma+sanoi+että+älä+pyristele.
31.07.2021 17:57
Osaanpas.+Sata+jaettuna+kymmenellä+on+tuhat+toista+kymmeniä.+Hua+Hinin+mies+on+insinööri+ja+osaa+vielä+paremmin.+Hän+tietää+että+neliökilometrissä+on+1000+neliömetriä+ja+että+miljardi+paateroa+on+jotakin+26000+euroa.+Hänen+suolioperaatio+maksoi+3,1+miljardia+paateroa+mutta+hänellä+oli+niin+hyvät+vakuutukset+ettei+se+mitään.+Sveitsistä.+Omistaa+muutes+myös+8%+miljardin+arvoisen+yhtiön+osakkeista.+En+edes+ala+laskemaan+paljonko+se+tekee,+laskekoon+insinööri+ite.+Hua+Hinin+lentoinssillä+on+vakuutus+meklarilta+ostetut+vakuutukset+autoissa+ja+moottori+pyörissä.+Kymmenen+tuhatta+euroa.+Pelaa+Thaimaa+100.000+usd:n+golf+simulaattoreissa+golfia+kun+resupetterit+pelaa+ulkona+kun+ei+ole+rahaa+simulaattoriin.+Älä+tuu+epäilemään+mun+elämäm+matematiikkaa,+erotiikkaa+äläkäkä+romandiikkaa.
29.07.2021 18:39
Tiedättekö+resupetterit+mikä+on+kymmenen+kertaa+parempi+kuin+kympin+mersu??+No+meikäläisen+SATASEN+MERSU+chiang+maissa+tietenkin!!!+Aih+aih+aih...+eh+uuh+hih+hih+hoh+hoh+olipas+hyvin+lohkaistu+pohjoisen+mies!!!+Kiitos+kiitos+heh+heh+minuakin+naurattaa+ja+numbaakin+naurattaa+oijoi+uh+heh+heh!!!!+Kuka+petteri+ostaa+kympin+mersun??+Eihän+sillä+rahalla+saa+edes+kunnon+tenttupulloa....+aih+uuh+eh+eh...
29.07.2021 12:05
Pitää+paikkansa.+Satametrinen+Azi+kutistui+vedessä+40+metriseksi+josta+se+kutistui+40+jalkaiseksi+kun+annoimma+miehistölle+vapaapäivän.+Ajoin+sen+sitten+Siamin+lahden+Phukettiin+ja+sieltä+näppärästi+ajeltiin+se+hesaan+tyttärelle+sveitsuetsin+kanavan+kautta.+Siitä+sundomiin+tyttären+omistamalle+saarelle+josta+ajeltiin+hankoon+huoltoon+se+jahti+ja+sitten+mentiin+hesaan+toisella+jossa+tyttö+odotti+kolmannella.+
Se+Saimaan+Targa+myytiin+eräälle+firmalle+mökkeineen+päivineen.+
Sitten+vaimo+myi+hammasklinikan+miljoonilla+ja+sitten+me+myytiin+ravintolakonsernikin+kun+korona+isko.+Maksan+kyllä+niille+työttömille+tarjoilijoilla+palkkaa+edelleen+että+saavat+maksettua+heille+annetut+omakotitalot.+
Orvot+katosi+jonnekin,+en+tiedä+mihin.+Samaten+katosi+salainen+vuoristokylpylä,+kukkatarha+ja+salainen+tatuointistudio.+Kaikki+omissa+kiinteistöissään+kaikki+katosi.
Salaisella+moottori+radalla+on+korona+ja+se+on+ollut+suljettuna+karateteinissä.
En+tiedä+mikä+tässä+on+kun+kaikki+katoilee.+Phuketin+huvila+on+vuokrattu+viidelle+thaiperheelle+hyväntekeväisyytenä.+Memme+rokotuteta+ennenku+kaikki+thait+on+rokutututettu.+En+tiedä+myöskään+missä+on+T-Rod+jonka+ostin+Ruotsista?+Onks+kukaa+nähnyt?+Moparin+oon+unohtanut+kokonaan+tallin+perälle+kuten+myös+kolme+laatu+moottori+pyörää.+Ei+oo+vaimo+ajanut+polvi+maassa.
Paraisten+miljoonahuvila+ja+kohtuumiljoonasaari+odottelee+meitä+uimahyppytorneineen.+Jahdin+myin+sieltä+tappiolla+ja+annoin+rahat+huoril...+siis+tarjoilijoille.+Pitäis+käydä+ainakin+leikkaamassa+turmikko+ja+sitten+kiiruhdetaan+meidän+Espanjan+huvilalle+ennenkuin+passi+leimat+menee+vanhoiksi.+Kuksa+lentää+aina+VIP+luokassa+missä+on+vifi.
28.07.2021 23:04
Sbuget+siellä+huolissaan+kun+ei+voi+ryypätä+ja+sbugeilla+kavereiden+kanssa.
Mulla+ei+ole+tuota+ongelmaa,+voin+vakuuttaa+että+olen+juonut+jo+vuosia+yhden+miehen+ryhmissä+numban,+onkopojan,+hanuristin,+thaileidin,+teron,+zaphon+ja+amalian+kanssa.
28.07.2021 14:56
Se+on+sellaane+juttu+että+jos+paariin+menee+ni+on+heti+sbuge+pehmeällä+peellä.+
Meidän+ravintola+konsernissa+sen+sijaan+ei+käynyt+yhtään+spugea,+vaan+siellä+kävi+prosentti+liivi+jengiläisiä+harrikoilla+jotka+ei+juoneet+olutta+laisinkaan+eikä+syöneet+ruokia.+En+tiiä+tänä+päivänäkään+että+mitä+ne+sitten+siellä+oikein+teki,+mutta+kassa+lippaat+oli+täynnä+joka+yö+ja+sitten+ne+muuttui+euroiksi+ja+annoin+thai+tarjoilijoille+ne+eurot+joulu+lahjaksi.
26.07.2021 20:41
Mutta+saatko+ilmaiseksi?+Minä+olin+paraisilla+mummin+kanssa+kesä+mökillä+viime+kesänä.+oli+tosi+kivaa.+leikin+siinä+just+avaruus+lentäjää+portailla+tieto+koneen+näppiksellä+ja+vanhoilla+puu+kynillä,+pistin+niitä+vivuiksi+portaan+rakoon+joilla+säädetään+siivekkäitä+ja+porpeleja.
Mummi+vinkkasi+tuvan+oven+raosta+ovelan+näköisenä+että+tulepas+Lemu-Ossi+tänne+niin+isoäiti+opettaa+naimaan...!+Sanoin+sille+että+ei+tartte,+mä+osaan+jo!+Mummi+oli+että+mitä+hemmettiä...+kuka???+Vastasin+rehellisesti+että+isoisä.
26.07.2021 18:39
30 / 72