Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+siinä+mun+neljän+kuukauden+rahat+jotka+jää+elämiseen+sairaseläkkeestä...
13.07.2021 08:29
Lisää+huonoja+uutisia,+vai+mitä+Numba?+Las+Vegas+on+kohta+toipunut+kokonaan.
Toukokuussa+vierailijoita+oli+enää+22+prosenttia+vähemmän+kuin+vuonna+2019.
Nyt+palataan+pandemiaa+edeltäviin+ennusteisiin+siitä,+että+lentoliikenne+kaksinkertaistuu+ja+päästöt+räjähtävät+käsiin,+kirjoittaa+Iltalehden+Elli+Harju.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c9f1214f-2e27-4c74-b08e-c5990553d2f1
Koronapandemia+olisi+voinut+hillitä+runsaan+lentomatkustelun+kulttuuria,+mutta+niin+ei+näytä+käyvän.+Moni+myös+ajattelee,+että+pitkän+tauon+jälkeen+on+oikeus+kaukolomalle.
Lentomatkailun+kasvavista+päästöistä+on+turha+syyttää+vaikkapa+Aasiaa.+Viime+vuosikymmeninä+suomalaisetkin+vaurastuivat,+lennot+halpenivat+ja+ihmiset+alkoivat+matkustaa+yhä+enemmän.
Lentäminen+ei+lopu.+Työelämä+on+kansainvälistä,+turismi+on+merkittävä+elinkeino+ja+perheenjäsenet+ja+ystävät+asuvat+eri+maissa.
Miten+me+Numba+voisimme+olla+samalla+kansainvälisiä+oikeita+liikemiehiä,+lennellä+Espanjan+huvilalle,+Chiang+Main+huvilalle+ja+olla+vastuullisia+samaan+aikaan+ilmastosta+ja+thaimaalaisten+elättämisestä?+Joudutaanko+me+kieltämään+matkailu+vain+itseltämme+vai+pelkästään+resupettereiltä+joilla+ei+ole+naista+koskettelemassa+ihoa+ja+peukaloita+kynsi+valleineen?
13.07.2021 08:27
Piti+vielä+sanoa+että+sitten+resupetteri+metsästäjä+ei+raaskinutkaan+surmata+Lumikkia...+kuningatar+sai+tästä+kuulla+ja+vei+myrkky+omenan+noidan+hahmossa.+Lumikki+nukkui+pitkään+mutta+sitten+tuli+brinssi+ja+työnsi+kielen+Lumikin+suuhun+ja+tämä+heräsi+sitten+iki+unestaan+ja+he+elivät+onnellisina+tsiangmaissa+elämänsä+loppuun+asti+resupetterit.....
12.07.2021 15:25
Istuin+kerran+Ladassa+liikennevaloissa+ja+rummuttelin+sormilla+nahkapäällysteistä+rattia.+Radiosta+ei+kuulunut+musaa+ku+se+oli+pöllitty.+Oli+kauhee+krapula+ja+maksa+läikkä+tulehdus+ja+tärinä+päällä.+Maksai+vinku+niin+pahasti+että+sokeet+lähti+kävelemään+tien+yli+ja+toinen+jäi+auton+alle.+Se+raahautu+tebskalle+saakka+perässä+ku+oli+tarttunut+veto+koukkuun.+Otin+sen+resupetterin+taskusta+parikymppiä,+kolikot+annoin+olla+ja+sanoin+sille+että+giip+thö+tseins.+Minähän+en+ilmaisia+kyytejä+tarjoile+kellekään.
Änkkäriin+oli+tullu+lommo.+Huomattiin+se+ku+hitsattiin+seuraavana+kesänä+kaljatölkeistä+paikkoja+putkeen.+Kuningasauto.+Lähti+melkein+aina+kammesta+käymään.
11.07.2021 19:28
Kerran+jouduin+sitten+lääkäriin+ja+se+tohtorimme+sanoi+niin,+on+tyh+mää+että+lähdettiin+savon+linnaan.+Siellä+lerppakin+kellastuu+ja+nyt+on+vasta+heinä+kuu,+syy+hofnar+sikari+on+ei+mikään+muu,+syömmessä+savon.++Apteekista+savon,+sain+sinisen+napin,+sinisen+napin,+apteekista+savon.
Jouduin+taas+sitten+lääkäriin,+se+muuten+veltto+ol+mut+kova+päästä+niin,+kusi+lens+minne+sattuu+niin,+syömmessä+savon.+Kusinen+paikka,+kusinen+paikka,+kusin+housuun+ja+odotus+aulaankin,+syömmessä+savon.+Reggae+pamppu,+reggae+pamppu,+ei+sitä+huoli+ees+rahalla+lumppu,+reggae+pamppu...
09.07.2021 21:49
Reppanat...+unohdin+kysyä+siltä+mummulta+missä+se+talo+on....+lappalainen+poromies+sattui+siihen+sitten+ja+sanoi+että+savon+linnasta+30+kilometriä+itään.
09.07.2021 13:11
...siinä+kävi+resupetterit+niin+että+laitoin+illalla+doppareille+9+kiloa+riisiä+ja+menin+nukkumaan.+Aamulla+kun+heräsin+niin+ne+oli+kiinan+palatsi+koiria+paitsi+yhden+oli+syönyt+käärme.+Silmä+lasi+ana+konda.+Menin+hakemaan+posti+laatikolta+savon+sanomia+ni+siihen+tuli+aito+thaimaalainen+mummo+joka+halusi+vaihtaa+talot+päikseen.+Kysyin+millanen+talo+sulla+on+thaimaaksi?+Hau+mats+piits+näkyä?+Mummo+sanoi+että+näkyy+kolmennen+kerroksen+ikkunasta+huahinin+piitsi+ja+minä+laitoin+Navaran+lavalle+koirat,+kasvitarhan,+ubuntut,+kiljutiinun,+vesisäiliöt,+aimon,+jippo+putken,+avustus+riisi+säkit+ja+moottori+pyörät.
09.07.2021 13:08
Tuttumies+täällä+thaimaassa+tuo+Holopaisen+John+Pleis.+Hoodee+miehiä.+Kerran+John+tuli+kun+olin+syömässä+ohra+puuroa+illalla+että+maistapas+tuosta+Tero-Orvokki+Kiuruveellä+tehtyä+makkarata!+Minähän+maistoin+ja+oli+niin+hyvää+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Niissä+oli+tsiliä.+Vielä+Siilinjärvellä+poltteli+suuta,+mahaa+ja+aimon+puuhamaata+kun+ajelin+dsekkiläisellä+eska-fillarilla+kotia+kohti.+Kymmenen+kilsoo+ennen+lapinlahtea+tuli+onneks+hoitajat+pakulla+vastaan+ja+sain+kyyvin+kottii.
05.07.2021 11:22
Resupetteri...+kerran+sain+niin+hyvää+duuneli+keittoa+bukkiksessa+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Latkin+sitä+lautaselta,+pöydältä,+lusikasta,+rinnuksilta,+kaverin+rinnuksilta,+lattialta,+kattilan+kannesta,+kattilan+kahvat+nuolin,+lippalakin+lipankin+imeskelin+vielä+pihalla+joka+oli+aivan+sopassa.+Sain+jonkun+pöpön+ja+yrjösin+veskissä+ni+kippasin+vielä+lavuaarin+haju+lukosta+duunelit+talteen+muovi+kassiin.
05.07.2021 09:47
Kerran+oli+joku+asia+mitä+en+tiennyt+niin+thai+aimo+ties+ku+siltä+kysyin.+Se+on+ollut+thaimaassa+jo+ihan+pienenä+asti+saakka.+Kysyin+kerran+aimolta+mikä+on+Poi+San+Long+juhla+maaliskuun+lopussa+-+huhtikuun+alussa+niin+aimo+kertoi+että+se+on+Pyhän+Piisamin+valo+tulijuhla.+
Tradio+on+saanut+alkunsa+kun+auto+onnettomuus+paikalle+tuli+iso+piisami+joka+möhrääntyi+autoista+valuvaan+bensaan+ja+joku+nakkas+vahingossa+siihen+Hofnar+sikari+tumpin+ja+se+sytty+tuleen+valaisten+koko+alueen+luoden+tunnelmaa+ja+metsäpalon.
Nykyään+piisameita+palaa+kaikkialla+Thaimaassa+sitten+ja+Hofnaria+menee+hullun+lailla+kaupaksi+kaikissa+lähi+kaupoissa.
04.07.2021 16:42
Koira+näyttelyn+jälkeen+otin+teron+pallin+suuhun+ja+se+maistui+aivan+paskalta.....+silloin+totesin+että+terosaatana+sä+olet+gei......
https://www.youtube.com/watch?v=8UvMUArtaEA
03.07.2021 20:24
Aimo+sanoi+mua+kullittomaksi+uneksijaksi+kun+sanoin+sille+suutus+päissään+ettei+sen+muutaman+sentin+suolen+pätkä+enää+kiinnosta+mua+tässä+iässä.+Sain+sellaisen+hebulin+että+löysäsin+sen+muna+mankelista+nokkapyörän+niin+että+se+irtiää+ku+se+laskee+harjulta+ostarille+pettämään+taas+urhon+kanssa....+oon+nähny....
03.07.2021 17:28
Se+on+kova+jätkä+se+Dalaaja+Laama.
03.07.2021 14:36
Mullakin+on+jo+lääkärien+mukaan+useita+komplekseja+vaikka+olen+jo+korkeassa+iässä,+enkä+mikää+rahalla+lumppujen+kanssa+luuhaava+pallo+maha.
Syön+sellaisissa+paikoissa+jotka+hyväilee+maku+nystyröitä+ja+excelissä+olevaa+ruoka+pudjettiani.+Erinomainen+yhdistelmä+ruoka+on+kun+spakettia+ja+nuudelia+keittää+ja+makkaraa.+Ketsuppia+paljon+ja+ranskalaisia.+Kelapäivänä+osterisoosia+lurautus.+Akka+juo+vettä+ja+maksan+kaiken+itse.
03.07.2021 13:57
Moi+numba!+Hyvän+näköinen+annos!+Laitoitko+joukkoon+vähän+katajaista?+Antaa+pirtsakan+kesäisen+aromin.+Eurooppa+keräyksestä+kun+hakee+vanhaa+leipää+ja+laittaa+sitä+tiinuun+niin+käyminen+kiihtyy+kuin+kemin+nälkä.+Rakkaat+ei+ymmärrä+näistä+laatu+juomista+mitään.+Pistä+lisää+kuvia+sieltä+Hua+Hinista+niin+hiljenee+kateuksissaan+noi+petterit+ja+neiti+isukkien+isukki....
02.07.2021 16:24
resupensseli+ihan+kohta+tulee+upeita+loma+kuvia+isolla+resuluutiolla+hai+deck+kameralla,+kunhan+neiti+ryhtyy+mieheksi+passin+kanssa+ja+askartelee+vähintään+yhtä+tasokkaat+sutatut+valokopiot+kuin+meidsi.+Yhdessä+kuvassa+aimo+polskii+solakkana+ei+oo+mikään+pesupallo+meiän+aimo+niinku+pattayan+rakkaat....
02.07.2021 15:05
Oli+tuossa+kaikkien+liike+toimien+keskellä+aikaa+niin+hommasin+Elviksen+entisen+Kadillakin+jossa+on+Purt+Lansesterin+laittamat+alu+vanteet.+Vaimo+anto+luvan+ja+hihkui+niin+että+nepparit+näkyi+paijan+lävi.+Seittemän+litran+tsipadui-tupla+durpo+moottori+ja+kanin+nahka+penkin+päälliset.+Pojat+sburgi+sen+baja+vajalla+ja+myin+siitä+syylärin...+kardaanista+tehtiin+pontikan+suodatin+ja+mummo+istutti+ohjaamoon+perunoita+niin+kuin+täällä+thaimaassa+on+päikseen+tapana.+Kohta+pitäis+olla+valmis+ja+pääsee+vappu+torille+viuhkomaan+ja+puhaltamaan+aimon+pilliin.
28.06.2021 15:26
Resupetteri..+minulla+on+erittäin+hyvä+auto+tietous+ja+mielen+hallinta..+aina+kun+mä+ostan+nosdalkisen+keräily+auton+projektiksi+niin+vuokraan+ilmatoidun+auto+tallin+jossa+on+valot+ja+pari+kaveria+2000b+pistää+sen+muutaman+tonnit+seitsemätn+tonnin+kahdeksan+tonnin+auton+aivan+palasiksi+ja+sitten+mä+myyn+siitä+keula+merkin+joka+pelasti+koko+homman+ja+lopuksi+asennan+siihen+kaasusäiliöt+perä+konttiin+mutta+ei+sillä+ajella+koska+se+on+muistoja+varten+vaan+eikä+sillä+voikaan+ajella+koska+se+on+seisonut+kolme+vuotta+palasina+valaistussa+ja+ilmastoidussa+thaimaalaisessa+auto+tallissa.+Olen+jo+vanha+ja+palasina+itsekin+että+antaa+autonkin+olla+palasina.
Oma+keulamerkkini+ei+enää+toimi.+Voin+vakuuttaa+ettei+ole+toiminut+vuosiin.
28.06.2021 09:58
Kerran+olin+prosentti+liivi+miesten+kanssa+illan+vietossa+jotka+ei+olleet+kuitenkaan+rikollisia+ja+jotka+ei+juoneet+olutta+laisinkaan+eikä+syöneet+ollenkaan+meidän+konsernin+pistrossa+koska+meillä+ei+ollut+keittiössä+kätilöä+ollenkaan+ja+ne+ei+voineetkaan+syödä.+Kuunneltiin+amerikka+musaa+tuubista+kun+liivi+johtaja+alkoi+sgruudaamaan+skeidaa.+Bablasin+sitä+korvan+taakse+peukalolla+ja+se+oli+aivan+bandana+sitten.
25.06.2021 18:21
Kerran+oltiin+hesan+korkea+saaressa+matkalla.+Hoitaja+osoitti+etu+sormella+jotakin.+Tuijotin+sitä+sormea+varmaan+minuutin+ja+kysyin+kynsivallista+kun+hoitaja+otti+lippa+lakkini+lipasta+kiinni+ja+käänsi+pääni+väkisten.+Siellä+näkyi+morsu!+Iso+kun+mikä+korvat+ja+sarvit.+Suuret+käpälät+ja+sellasta+ei+pettereiden+savossa+ole.
24.06.2021 08:25
32 / 72