Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. Olen+kehittänyt+uuden+version+keihäsmatkoista+jo+2015.+Kalervomatkat.+Kalervomatkoilla+katsotaan+facesta+huahinissa+asuvan+kaverin+profiilista+miten+sillä+menee+ja+sitten+leikin+olevani+se.+Hän+on+sen+verran+harmaa+ja+tylsä+kaveri+että+olen+joutunut+keksimään+hälle+lisää+omaisuutta,+sotilasuran+ja+mahtavia+pisneksiä.+Päräytin+ostaa+tälle+hahmolleni+myös+Rolls+Roycen+ja+se+korjaa+Nasan+raketteja+vapaa-aikanaan+vaimon+hiuskihartimella.Kun+tämä+huahinin+hahmoni+alkoi+potea+yksinäisyyttä+ja+vaikuttamaan+köyhältä+mielenterveyskuntoutujalta,+niin+keksin+hälle+kaveriksi+tämän+oikean+liikemies+menestyjän+ja+kansainvälisen+karatemestarin+sensein.+Tällä+hahmolla+on+massia+ja+saavutuksia+niin+että+tuntuu+ja+näkyy,+paitsi+ei+näy,+koska+kamerani+ja+kuksani+on+vuosihuollossa.
  2. Sama.
  3. Resupetterit+tänään+kävin+Tabac+kukkulalla+vähän+ju+knou+fiu+fiu+ja+diu+diu?+https://www.youtube.com/watch?v=O8pSePDjqVY+Kun+on+laatua+ja+hyvä+näköinen+naama+niin+ei+tarvi+lombakkoa+esiin+kaivaa+saadaseen+ihoon+kosketusta,+niin+kuin+petterit.+Mulla+aika+hyvä+iho+kun+laitan+siihi+rasvoja+ja+talkkiva.+Kuopion+kemi+kaaliossa+oli+miranooli+talkki+puoleen+hindaan.