Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lavastettiin+kerran+aimon+kanssa+meikäläiselle+tanakka+seisokki.+Laitoi+tsigulin+jippo+kauko+putken+okulaarin+reijästä+sisään,+aimo+otti+linssin+pois+ja+imi+toisesta+päästä+kuin+teollisuus+pölyn+imuri.+Se+teki+höpötitiä.+Palomiehet+sai+velttovirtasen+(lempi+nimi)+irti+pienellä+sahalla+ja+voima+pihdeillä.+Aimo+sanoi+sitä+smurffiksi+viikon+ajan+ko+se+oli+ihan+sininen.
18.02.2021 16:12
nyt+näin+jälkikäteen+ajateltuna..+olishan+sen+kaminan+voinut+jättää+myymättäkin+marraskuussa..+mutta+silloin+arvelin+että+leuto+talvi+tulossa+ja+oli+kamala+jano...
17.02.2021 14:08
öö+sä+resupetteri+olet+sama+kuin+martta+ja+nasukuopio+ja+sit+olet+sopannut+kuvan+ja+olet+neiti+2010..+olen+nähnyt+tuon+kuvan+44+laittamana+vuonna+1974+vuonna+ja+voin+kertoa+tuon+kuvan+tarinan+ja+melkein+näkyy+kuvassa+likainen+peukalo+ja+sulla+on+sama+käsiala+kuin+laiffilalla+ja+kaikenlaista+samaa+kuin+asiantravelilla+varsinkin!+Kuopio+rules+vaan+ja+ihokosketusta+et+saa+ennen+vuotta+2025+ainakaan+se+on+ihan+varma+voin+vakuuttaa+koska+olen+ottanut+selvää+ja+selvä+aimo+on+ottanut+minua.+Aimo+suomensi+telkassa+ja+ministeripäällikkö+siellä+juuri+kertoi+että+tulee+todella+epänormaalin+kusiset+paikat+kaikille+farankeille+ja+pitää+olla+suolivakuutus+ja+erikois+kilpi+takana+ja+sellaista+ei+ole+yhdelläkään+tällä+pastalla!
15.02.2021 15:55
Nää+eilen+asennetut+koirien+tekohampaat+on+alkanu+ahistaa,+mutta+on+näissä+se+hyvä+buoli+että+suu+on+koko+ajan+auki+ni+ei+tuu+torkahdellessa+nii+helposti+uniabneaa.+Tekareiden+liima+oli+niin+kallista+ni+liimasin+kontakti+liimalla.+Nyt+nää+ei+lähe+suusta+ku+taltalla+ja+vasaralla..
14.02.2021 14:29
Hammas+lääkäri+kysyi+luulenks+mä+olevani+joku+ranskan+puldokki?+Mä+sanoin+en+mä+tiiä+mut+jotain+samaa+meis+on,+ää!+Hammas+lääkäri+sanoi+että+joo,+ali+purenta.
13.02.2021 16:37
Lerpan+syväanalyysit+suoraan+chiangmain+huahinin+hiekkaharjun+hammaslääkäristä.
13.02.2021 16:34
Onkos+teistä+resu+pettereistä+tehty+laulua..?+Minusta+on!
https://www.youtube.com/watch?v=bI4UoX7yzDc
13.02.2021 14:07
Arveli+kale+vielä+samassa+viestissään+että+uusilla+hampailla+tulee+melko+varmasti+piparia+ämpäri+tolkulla.
13.02.2021 13:58
Minuakin+naurattaa+tosi+usein+nämä.+Paksu+kalervo+kuuluu+riski+ryhmään,+mutta+nyt+oli+pakko+lähteä+mopodilla+hammas+lääkäriin+kun+hampaat+on+kuin+palaneita+tuli+tikun+pätkiä.
Bakteeri+kammon+vuoksi+kalella+oli+kaksi+maskia+päällekkäin+ja+käsi+desiä+hierottuna+nenään.+Sai+niin+huonosti+happea+että+tuupertui+klinikan+eessä+ja+meinas+jäädä+kevät+kääryle+kärryn+alle.+Saivat+elvytettyä+vaikka+huulet+oli+jo+ihan+sinisinä.+Otti+lähtiessään+mulle+valo+kuvan+kadulta.+Ei+ollu+varaa+kunnon+hampaisiin+niin+lääkäri+repi+vanhat+pois+ja+myi+sille+pilailu+puodista+ostetut+vamppyyrin+tekohampaat.+Niillä+menee+thaimaalainen+sbaketti+ja+nuudeli+helposti+kuulema+särki+syödessä,+silloin+kun+puree+oikeassa+kulmassa.
Vanhaa+mopoa+kadulla+katselemassa+olleet+lapset+oli+säikähtänyt+pahan+kerran+ku+se+oli+tullu+klinikan+ovesta+ja+hymyillyt+lapsille.
13.02.2021 13:56
Resupetterit+en+oo+testannu+leviääkö+Myanmariin..+mutta+voin+vakuuttaa+että+levisi+paraisten+teboilista+viis+kilsaa+hesaan+päin+tähän+tien+varteen..+en+tiiä+mitä+tapahtui,+hirvee+kilkatus+kuulu+ja+sinistä+savua+tuli+ladan+kajuuttaan..+just+vaihdoin+venttiilin+hatut+missä+on+ledi+valot.+Näyttää+hyvältä+kun+renkas+pyörii.+Sain+vaikutus+valtaa+ja+naisia,+mutta+nyt+on+puu+kuula+penkkikin+aivan+jäässä.+Pakko+mennä+heiluttamaan+karva+hattua+tohon+ajokaistalle+jos+joku+pysähtyis+hinaamaan.+Aimo+ei+kyllä+tykkää+että+vieraat+miehet+hinaa.
08.02.2021 20:59
Istuin+lempi+smuutie+paikassani+amerikassa+leimaamass+passia+ja+lukemassa+lehteä+henkilökohtaisista+syistä+tuprutellen+sikaria,+kun+kardashianin+kimi+tuli+siihen+ja+sanoi+minun+olevan+tasokkaan+ja+laadukkaan+näköinen.+Letkautin+hälle+että+taidetaan+kuulua+sitten+samaan+kastiin.+Häntä+nauratti+kovasti.+Suudellessa+unohdin+ottaa+sikarin+pois+suusta+mutta+häntä+vaan+nauratti+koko+ajan.
Nyt+me+mennään+naimisiin+viikon+päästä+lauantaina,+kun+hän+saa+Kani+Wesdin+pois+kämpästään+ja+sitte+me+ollaan+yhdessä+aina.+Tykkäs+kovasti+mun+Moparin+uudesta+imusarjasta+johon+letkautin+että+on+mulla+muutakin+imettävää.+Häntä+kovasti+taas+nauratti+ja+kinkkasi+mulle+silmään.
08.02.2021 17:01
Moi+pohjoisen+mies!+Mulla+kanssa+hauskaa+täällä+hua+hiinissa.+Ostin+rolls+royceen+talvikura+läpät+eteen+ja+taakse.+Venttiilien+säätö+on+vielä+vähän+kesken.+Koneena+iso+lohko+1200+S.+On+tärkeää+säätää+kaikki+venttiilit+ettei+nokkapyörän+porpeli+osu+niihin+kaarteissa+jolloin+vaarana+on+joutuminen+naurun+alaiseksi.+On+meinaa+raskas+työntää+tollasta+rollssia+mutta+ei+lähe+vesi+liirtoon+kovin+helposti+työntö+nopeuksissa.+Ohjauksen+kompostorissa+on+vielä+outo+floppi.+Eka+se+menee+oikealle+sitten+suoraan+ja+lopuksi+aina+vaan+vasemmalle.+Vissiin+styroxissa+väljää+tai+väärät+tulban+hatut.
06.02.2021 17:36
Terveisin+Jyväskylä,+SenssuChlangMai
02.02.2021 11:12
Minullakin+on+sellainen.+Numerosenseillä+ei+ole+enää.
02.02.2021 11:11
Numerosensein+vollotus+poistui+samantien+tästä+erinomaisesta+aloituksesta.+Thaimaalaiset+naiset+ovat+vaimoainesta+ja+siten+rakkauden+ammattilaisia!
02.02.2021 11:11
..jos+hoipun+himaan+aamuyöstä,+Aimo+tylysti+monottaa..+jos+kotiudun+suoraan+työstä..+saan+jonottaa..
02.02.2021 10:13
Katokku+mä+olen+jo+täällä+ja+voin+sen+helbosti+todentaa+ja+vaguuttaa.+Juuri+laitoin+thaimaalaisen+vaimon+kanssa+ka+labuikon+helkaman+uuniin+ja+pistin+intialaista+kurri+tsiliä+päälle.+Tule+vaan+tänne+niin+pandadadoidan+näppärästi+nabauttaen+peukadolla,+vai+mitä+numba+että+on+nää?
01.02.2021 13:14
Kuinka+sujuu+multa+lauantai?+No+samalla+tavalla+kuin+kaikki+muutkin+viikonpäivät.+Täällä.
Kuinka+kuluu+multa+lauantai
Ainoo+kaverikin+töitä+sai
Kuinka+kuluu+multa+lauantai..+lauantai?
Pienet+sievät+tyttäret+hienoissa+autoissaan,
minuun+eivät+tuhlaa+lämpimiä+tunteitaan
Kärryni+puhki+ruostuu,+en+heitä+kiinni+saa
Siis+tyydyn+jalan+matkaa+taittamaan.
En+kehtais+mennä+baariinkaan,+kepuu+latkimaan
Säästän+senkin+iltaan+että+yöllä+unen+saan
Nämä+naamat+turvonneet+minä+tunnen+tarkalleen
Se+masentaa.+Masentaa+kun+katsoo+kaltaistaan...+Jutelkaa+mulle+jooko?+Oon+oikeesti+tosi+mukava+kaveri+ja+oon+jo+täällä.+Kävin+jo+kaikissa+paikoissa+ja+nyt+oon+huoneessani.
30.01.2021 16:36
Kuinka+sujuu+multa+lauantai?+No+samalla+tavalla+kuin+kaikki+muutkin+viikonpäivät.+Täällä.
Kuinka+kuluu+multa+lauantai
Ainoo+kaverikin+töitä+sai
Kuinka+kuluu+multa+lauantai..+lauantai?
Pienet+sievät+tyttäret+hienoissa+autoissaan,
minuun+eivät+tuhlaa+lämpimiä+tunteitaan
Kärryni+puhki+ruostuu,+en+heitä+kiinni+saa
Siis+tyydyn+jalan+matkaa+taittamaan.
En+kehtaa+mennä+baariinkaan,+kepuu+latkimaan
Säästän+senkin+iltaan+että+yöllä+unen+saan
Ne+naamat+turvonneet+minä+tunnen+tarkalleen
Se+masentaa.+Masentaa+kun+katsoo+kaltaistaan.
30.01.2021 16:24
Lupasin+Aimolle+ilmaisen+rakkauden+alkumetreillä+rikkautta+ja+rakkautta,+muhkean+perinnön+myös.+Valehtelin+hälle+että+kohta+tulee+rahaa+kun+saan+kirjallisuus+palkinnon+tärkeästä+työstäni+s+kaksnelosella.+Aimo+uskoi.+Aimon+usko+rikkauteen+alkoi+horjua+kun+raahasin+hänet+hiekkaharjulaisesta+yksiöstä+peri+kunnan+rintama+mies+taloon.
Aimo+sai+minut+myös+kiinni+pitämästä+ruoka+päivä+kirjaa+exelillä,+johon+olin+merkannut+että+raha+riittää+jos+hän+juo+nuudelien+kanssa+vettä.+Aimo+sitten+eräänä+päivänä+sanoi+että+puhveli+on+sairastunut+ja+lähti+Thaimaahan.+Sanoi+ettei+se+tarkoita+eroa,+vaan+että+hän+kyllä+palaa.+Ei+ole+kohta+vuoteen+näkynyt+eikä+kuulunut.+Ei+vastaa+edes+viesteihin.+Petollisia+nuo+thai+aimot.+Pelkän+rahan+perässä.
30.01.2021 13:47
41 / 72