Numballe tiedustelu.

Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. joka päivä ihan sarjassa ja aina kun joku jotain kirjoittaa tai aijaa, niin tämä tyyppi on kommentoimassa fanittaen tai vastahankakirjottelemassa alta aikayksikön, eikä yksikään Pattayan rakas oo moksiskaan ton tyypin aivottomista?

Ensinnäkään eihän tuohon aktiivisuuteen voi kuulua mitään mitä se niin kovasti arvostaa, kuten työ, kaverit ja jopa naiset, koska eihän silläkään oo kuin 24 h vuorokaudessa ja jokaisena tuntina se jotain päräjää kun on hereillä.

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti !

Aloituksen asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... onkohan jo julkisaatettu kuva kuksasta tämän Chiang Maissa ollen?

Eipä mulla nyt ja tähän muuta, moips.

• oot varmaa numba huomannut ettei me kestetä yhtää sitä ajatusta että suomi miehet matkustaa ja niil on rahaa? Mäkin oon huomannut niiku säkin oot huomannut.
      En ees pysty puhumaan asiasta ja sit ne kyselee mis mun kuksa.
      Just six oon kaivanut esiin vanhan kunnon onkopojan itsestäni joka vastaa kysymyksellä ja kysyy itseltään vastauksella. Se poika ei kadehdi ketään vaan nauraa kaikille joilla on rahaa ja sit se nauraa niille ketkä matkustelee. Ne ei kato osaa ne tekee kaiken ihan väärin. Eivät ymmärrä mitä on olla aidosti ilman rahaa ja ne joutuu olemaan eläkkeellä ilman vaipanvaihtajaa kun kunta ei tarjoa hoitsuja perusterveille.

• Anonyymi

Moi pohjoisen mies! Olipa hyvin letkautettu. Fase kaveri hua hinissa laitto oman kumikuksansa eilen vuokra huoneensa hyllyyn ja otti kuvan. Koitin hämätä näitä resupettereitä sillä ett ne luulis että se on se kuksa mitä sulta kysellään aina. älä vastaa niille kiusallaan äläkä laita kuksaa esille chiang main saaste sumussa. Antaa niitten kaivata kuksaa kun ne on siitä niin kateellisia.
        Latasin mun vanhaan pöytä tieto koneeseen ilmasen kuvan käsittely ohjelman. Nappaan sillä toisten kuvista osia ja esittelen niitä ominani tai yksityis kohtia muitten kuvista. Mulla hauskaa ollen! Meillä varmaan maailman paras elämä ja ilman rahaa kaiken lisäx. Täällä netissä ollen.

NumBaII, HHN Hiekkaharjun HajuNsyöjät

• Anonyymi

Melkoista yksin puhelua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe