Numballe tiedustelu.

Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. joka päivä ihan sarjassa ja aina kun joku jotain kirjoittaa tai aijaa, niin tämä tyyppi on kommentoimassa fanittaen tai vastahankakirjottelemassa alta aikayksikön, eikä yksikään Pattayan rakas oo moksiskaan ton tyypin aivottomista?

Ensinnäkään eihän tuohon aktiivisuuteen voi kuulua mitään mitä se niin kovasti arvostaa, kuten työ, kaverit ja jopa naiset, koska eihän silläkään oo kuin 24 h vuorokaudessa ja jokaisena tuntina se jotain päräjää kun on hereillä.

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti !

Aloituksen asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... onkohan jo julkisaatettu kuva kuksasta tämän Chiang Maissa ollen?

Eipä mulla nyt ja tähän muuta, moips.

• oot varmaa numba huomannut ettei me kestetä yhtää sitä ajatusta että suomi miehet matkustaa ja niil on rahaa? Mäkin oon huomannut niiku säkin oot huomannut.
      En ees pysty puhumaan asiasta ja sit ne kyselee mis mun kuksa.
      Just six oon kaivanut esiin vanhan kunnon onkopojan itsestäni joka vastaa kysymyksellä ja kysyy itseltään vastauksella. Se poika ei kadehdi ketään vaan nauraa kaikille joilla on rahaa ja sit se nauraa niille ketkä matkustelee. Ne ei kato osaa ne tekee kaiken ihan väärin. Eivät ymmärrä mitä on olla aidosti ilman rahaa ja ne joutuu olemaan eläkkeellä ilman vaipanvaihtajaa kun kunta ei tarjoa hoitsuja perusterveille.

• Anonyymi

Moi pohjoisen mies! Olipa hyvin letkautettu. Fase kaveri hua hinissa laitto oman kumikuksansa eilen vuokra huoneensa hyllyyn ja otti kuvan. Koitin hämätä näitä resupettereitä sillä ett ne luulis että se on se kuksa mitä sulta kysellään aina. älä vastaa niille kiusallaan äläkä laita kuksaa esille chiang main saaste sumussa. Antaa niitten kaivata kuksaa kun ne on siitä niin kateellisia.
        Latasin mun vanhaan pöytä tieto koneeseen ilmasen kuvan käsittely ohjelman. Nappaan sillä toisten kuvista osia ja esittelen niitä ominani tai yksityis kohtia muitten kuvista. Mulla hauskaa ollen! Meillä varmaan maailman paras elämä ja ilman rahaa kaiken lisäx. Täällä netissä ollen.

NumBaII, HHN Hiekkaharjun HajuNsyöjät

• Anonyymi

Melkoista yksin puhelua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      895
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      46
      777
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe