Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielå+pitkään+siis..+voi+ei.+Onneksi+olen+suur+lähettilään+hyvä+ystävä+ja+me+tanssittiin+2017+silloinkin+itsenäisyyttä+kun+tanssijaiset+oli+beruttu.+Me+dulemme+taas+putken+pätkäni+hoi,+laulu+virroilla+soi+ja+se+savossa+soi,+me+dulemme+taas+kaiku+viestitä+toi!+me+tuldemme+tulemme+taas!
27.05.2020 13:46
Mua+kerran+väitettiin+homoseksuaaliksi.+Näytin+kloakki+aukkoni+heille+ja+sanoin+että+kokeilkaapas+sormella+onko+se+kulunut+vai+ei.+Kukaan+ei+koskenut.+Päästin+piarun+ja+pidin+heille+masturpaatio+keikari+shown+joka+on+mun+pravuuri.+Pesismailalla.
Poika+kaveriani+nauratti+kovasti+hällä+hauskaa+ollen.+Aimon+kansa+sitte+mentii+kotiin+ilmaiseksi.
27.05.2020 13:31
Naisten+putkenpätkät+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+ja+en+ymmärrä+miksi+ne+kedään+miestä+kinostaa?+Sitten+rahaa+on+ja+nauretaan+mun+ladalle+samalla+kun+rahalla+luullaan+rakkaudesta+ollen+kyse.+Kun+tulette+minun+ikään+niin+tajuatte+miähiä+joita+ei+kiinnosta+mutta+puhuu+ranskää.
27.05.2020 13:16
Kerran+ohjasin+oikealle+mutta+Lada+meni+aina+vaan+vasemmalle.+Norra+poikki.+Auto+män+aksilaa+myöte+nevaan.+Zetorilla+se+sieltä+koitettii+kiskoa,+mutta+kettinkii+jäi+vain+vetokoukku+kiinni+ja+muta+paakkui.
27.05.2020 12:29
Kerran+tuli+niin+iso+paska+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Onnex+olin+lepo+siteissä+ni+en+päässyt+raapimaan+itteäni+ja+kynsimään+naamaani.
27.05.2020 12:25
Kotona+oon+sisä+siisti.+Lupasi+aimolle+että+ulos+teen+ulosteen.+Se+on+jämpti+pötkö+kuin+tuloste.
27.05.2020 11:57
Meidän+kukka+yhtiö+läisten+keski+ikä+alkaa+olla+yli+80.+Ollaan+aika+lihavia+ja+kutsumme+itsejämme+riski+ryhmäksi.+Rikoo+on+riskillä+ruma.+Kukka+yhtiömme+on+nykyään+kuka+yhtiö,+kun+meillä+on+kaikilla+alts+haimeri+ja+joudutaan+esittelemään+itsemme+joka+aamu+uudelleen+ku+ei+muisteta+enää+kuka+oli+kuka+ja+joku+tai+mikä+mutta+aamulla+saa+ite+sitten+päättää+täällä+Thaimaassa+meidän+kuka+yhtiössä+että+kuka+on+tänään+sensei+ja+kuka+numbapapa.
27.05.2020 11:55
Kerran+oldiin+pattajalla+ja+voin+vakuuttaa+että+uin+siellä+meressä+ulosteen+ja+vaipan+seassa.+Joku+huusi+rannalta+että+älä+nyt+jumankekka+sinne+mereen+ulosta+ja+tuot+sen+vaippas+kans+pois+sieltä+justiinsa+tai+kutsun+poliisin.+Heh,+se+olinkin+mä+itte+kelle+sattus+vahinko..
27.05.2020 11:49
Resupetteri+tässä..+mutta+missä+on+kuvat+sun+ostovaimosta?
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/30/17/2AF7B5C700000578-3180109-image-a-6_1438272684811.jpg
27.05.2020 11:44
Toiset+kundid+ei+saa+ilmaiseksi+koska+ne+on+rumanlaisen+näkösiä+naamoistaan.+Minulla+hyvä+ulko+näkö+naamassani+ja+saan+siksi+ilmaiseksi.+Sen+voin+vakuuttaa+täällä+Thaimaassa.+Tänää+ajattelin+jos+vaan+20+tuntia+olisin+tällä+palstalla+ilman+huomiota+ku+eillinen+wifi+elämä+vielä+väsyttää+silmä+luomea.
27.05.2020 11:12
Moi!+Olen+huomannut+että+moni+alakastilainen+hakee+huomiota+itselleen.+Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+se+huomio+ja+en+tarvi+siihen+suomi+kakkos+nelosia.
Toiset+kuntid+ei+saa+ilmaiseksi+koska+ne+on+rumia+näköisiä+naamoistaan.+Minulla+hyvä+näkö+naamassani+ja+saan+siksi+ilmaiseksi+maalla+merellä+ja+ilmassa.+Pitkä+jalkaisia+lentoemäntiä+puikotan+menemään+täysin+veloituksetta+ohjaamossa+ja+verhon+takana.
Sitten+vaimo+tekee+silmukan+ja+ostaa+saaren.+Tapa+nani+on+pitää+matalaa+brofiili+täysin+ilman+huomioda.
27.05.2020 11:09
Unohdin+sanoa+että+olen+hyvän+näköinen+täällä+Thaimaassa+ja+saan+siksi+ihan+ilmaiseksi+täällä+Thaimaassa+ja+saan+kyllä+Suomessakin+koska+ulko+näköni+on+hyvä+ja+elämän+nauta+on+minulle+ilmainen.
27.05.2020 11:03
Minä+olen+jo+täällä+Thaimaassa+ja+voin+vakuuttaa+että+en+hae+huomiota,+vaikka+90%+tämän+palstan+kaikista+kirjoituksista+on+minun+ja+aloituksista+92%+täällä+Thaimaassa.+Tämä+on+vaan+villalankaa+ja+porkkanaa+täällä+Thaimaassa+jossa+olen+jo+voin+vakuuttaa+tämän+täällä.
27.05.2020 11:01
Täällä+Thaimaassa+joo.+Ei+missään+junttilassa+Savossa+vaan+täällä+Thaimaassa.+Mulla+on+kamera+rikki+ollu+jo+viis+vuotta+mut+muuten+laittaisin+tosi+hienoja+kuvia+miljoona+vehkeistäni+täältä+Thaimaasta.
27.05.2020 10:58
Täällä+Thaimaassa+meidän+kukka+tarhan+käytössä+on+edelleen+se+ruosteen+esto+maalilla+maalattu+Vitara+resupetteri..+voin+vakuuttaa+sen+että+siinä+on+tosi+leuhka+navi+kaattori.
Juuri+tossa+sanoin+henkilö+kunnalle+että+pesee+sen+kukka+tarhan+vesi+letkulla.+Mummo+sanoi+että+joo+laitetaanko+vahat+pintaan+myös.+Nyökkäsin+että+joo+ja+sitten+menin+kouluttamaan+orpo+lapsia+peltiparketti+miehiksi+kun+tanko+tanssi+paikat+meidän+konsernissa+täällä+Thaimaassa+on+kiinni+vielä+mutta+salaa+heilutaan+kyllä+kello+hameissa+aina+kun+poliisi+bäällikön+silmä+välttää.+Täällä+Thaimaassa.
27.05.2020 09:06
Resupetteri+meinasin+hukkua+ku+uin+syvässä+päässä+käsi+pohjaa+ja+hammasjääkäri+hyppäsi+maha+paukulla+päälle+ku+oli+haukkomassa+happea+pinta+vedessä.+kopsahti+päät+yhteen+ja+keughoon+meni+krooli+vettä.
25.05.2020 15:56
Meillä+sen+kevät+juhlan+lopuksi+imettiin+toistemme+jäde+tigut+puhdaiksi.+Obe+sanoi+että+housut+takas+jalgaan+nyt+ja+kiroili+kovasti+thaimaan+kielellä+ด้านหลังของม้า
25.05.2020 15:48
Täällä+Thaimaassa+hommattiin+meidän+rouvalle+vähän+paremman+tason+thaimaalainen+laatu+hattu+ja+korona+huivi+kun+sattui+olemaan+taas+ylimääräistä+rahaa+tuki+päivänä+pateja.+riisiä+haittiin+kanssa+ja+hyvä+tekeväisyys+teki+eteerisenkin+onnelliseksi
https://kenervin50.files.wordpress.com/2018/04/betel-nut-teeth.jpg
25.05.2020 15:43
Meidän+konsernin+resupetteri+tarjoiliat+on+nyt+ammattimaisia+peltiparketti+puu+seppiä.+Yksi+teki+sellaiset+kuviot+että+obettajakin+sanoi+että+onpas+hiano.+Sitten+ope+antoi+meille+kaikille+sdipentit+ja+tiblomit+seinälle+laitettavaksi.+Oli+vielä+sitten+juhlalli+suuksissa+vähän+paremman+luokan+jäde+tuudit.+ville+vallattomat+oli+tai+esgimo+tuudit.+Söitiin+ne+täällä+thaimaassa.
25.05.2020 15:36
Resupetterit+se+on+Prasilia.+Mulla+on+jo+ihokosketus..+voin+vaguuttaa+tämän
25.05.2020 07:47
49 / 67