Thaimaan kansalliskukka

Anonyymi

Mikä mahtanee ollen?

21

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko olla🌹 tai🌺 entä🌻 tämä🌼?
      Kläppi vastaa aikanaan aloitukseensa.

    • Anonyymi

      Golden Shower Tree taitaapi nimeltään olla?

      Nopeasti kuten aina muutama (2kpl) henkilöä tämän aloituksen luki.

      Bing!

      Joku ehkä Hua Hinistä väittänee, että täältä ei ole jaettavaksi Ratchapruekin tippaakaan Pattayan poisseille tai osto vosuilleen.
      Joku Chiang Maista sallivampi ollen?

      Kolmannesta - änkyrästä - jos pitäisi valita, niin...
      CANADA.

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä 🚜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä 🚜

        Jaa että traktori!
        Että sie kehtoot?
        Miulle jo amatöörinä annettiin lemmittelynimi BobCatti. Arvanneetko miksi, olinhan vain 175 cm lyhyt. Yhrelle vastuuttaatelijalleni annettiin - ihan turhaan, täysin väärin - haukkumanimi mikä tarkoitti tuulessa liian pitkään heilunutta maissin tähkää.
        Minun ja hänen mielestään matsi meni tasan.
        Meillä oli kymmenisin vuotta sitten tarkoitus ottaa "tosimielessä" uusintamatsi Thaimaassa Pattayalla.
        Hmm... jäi ottamatta. Hän ehti kuolla - hyvä vitsi? -maksasyöpään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä 🚜

        Tuliko nyt ihan varmasti.
        Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.

        Owethu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko nyt ihan varmasti.
        Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.

        Owethu

        Multa tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.

        Ettei vaan etninen ?


    • Anonyymi

      Kansalliskukka näyttää siltä kuin hämähäkki olisi kuvattu väärinpäin. Kukan nimeä en tiedä. Auttakaa vähän kukan nimeämisessä.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta onko taas junttilassa alkanut uusi matkailupäivä Pattayan rakkailla?


      • Anonyymi

        Eikös näitä kukkia kasva paljon Pattyan Walking streetillä?


      • Anonyymi

        Kun tämä kansalliskukka on kukoistuksessaan niin sitä pääsee katsomaan ainoastaan suurella rahalla. Ei persaukinaisille.


    • Anonyymi

      Päätellen siitä, että julkisissa rakennuksissa on paljon orkideoita, voisi olettaa sen orkidean olevan kansalliskukka.

      • Anonyymi

        Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.

        Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.

        resupetteri pesaisin tossa toukokuussa vappusatasta ootellessa kellohametta nostaen rensselini ja kibbasin ne vedet epähuomiossa ikkunasta suoraan kukka puskaan. Kukkien tilalla siinä on nyt keltavihreä palanut maa vaan. Ei se mitään ku ei sitä vappusatastakaan tullu ni en päässy kylille tuulettamaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Veikkaisin että jasmiinin kukka

      • Anonyymi

        Ei tarvitse veikata kun se on Golden shower flower
        (Cassia fistula Linn.)


    • Anonyymi

      Thaimaan kansalliskukka kasvoi Suomessa huomattavan suureksi ja ylipainoiseksi kukkaseksi. Kukkii kelapäivinä kerran kuussa ja lakastuu mentäessä kohti kuun loppua. Nykyään tuo vanha horsma löytyy vanhasta rintamamiestalosta suomalaisesta havumetsästä. Hänen nimensä on amalia. Sika-Amalia.

      • Anonyymi

        Yksi ruusu on kasvanut hiekkaharjussa, jakaen auliisti tavaraa. Yksi kulkijapoika on nähnyt sen, eikä voi sitä unhoittaa. Yksi kulkija kiljupäissään näki sen, eikä voi sitä unhoittaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe