Singnaaleja matkailemattomuudesta Pattayan Savossa.

Anonyymi

Olitpa sitten millainen ihmistyyppi tahansa, jos vietät pitkän aikaa ilman seksuaalista kanssakäymistä, voivat halusi näyttäytyä entistä selkeämmin tiettyjen käyttäytymismallien ja signaalien kautta.

12

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nuoren thaitytön vastapesty pannu tuoksuu erinomaisen hyvälle

      • Anonyymi

        Pojun pannut saavuttamattomissa, joten tuoksutteleppa nyt vain niitä junttilan tuoksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojun pannut saavuttamattomissa, joten tuoksutteleppa nyt vain niitä junttilan tuoksuja.

        Kylläpä se thai pannu täälläkin tuoksahtaa, eikä kovin tarvi edes asian eteen työskennellä. Sen kun kävelee liikkeeseen ja lyö setelin pöytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä se thai pannu täälläkin tuoksahtaa, eikä kovin tarvi edes asian eteen työskennellä. Sen kun kävelee liikkeeseen ja lyö setelin pöytää.

        Puhtonen thai pannu maistuu Aina,aina,aina. Maisteli sitä sitten thaikuissa tai täällä suomessa. Sen takii ei ole tarvine thaikkulaan mennä enään pariinkymmeneen vuoteen. Täällä suomes on se hyväpuoli, että tänne jonkun tuomat pannut ovat yleensä varusteltu chiligoni kubeilla, näin vuositulot nousevat heillä selkeästi. Eli hyvät pannut ja kohtalaiset kannut. Ei koronat estä hauskan pitoa tuolla osastolla. Kivoja ilmoja ja puhtaita rantoja ja....... ja sitä fidun kolffia joskus kaipaan, ihokosketusta löytyy aina kun haluaa ja vaikka eri ihmiseltä joka kerta. Niissä hommissa on valinnanvaraa täällä suomessakin, vaikka olisi sitoutunut pelkkiin thaikkuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä se thai pannu täälläkin tuoksahtaa, eikä kovin tarvi edes asian eteen työskennellä. Sen kun kävelee liikkeeseen ja lyö setelin pöytää.

        Sitä pannua on tuoksutellut muutama muukin varmaan, joten hyvä että kaltaisillesi löytyy rahalla tuoksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pannua on tuoksutellut muutama muukin varmaan, joten hyvä että kaltaisillesi löytyy rahalla tuoksuja.

        Eli, siis oikein mukavaa, että pannu maistuu muillekkin, ei mikään turha pannu.

        Vai yritätkö sössöttää, että sinun kumppanisi pannua ei ole sekoitellut muut kun sinä? Se on kyllä meleko harvinaista, eikö? Silloinhan objekti ei tiedä kiihkeästä ja tyydyttävästä seksistä mitään, jos sinä olet ainua kokemus tuolta saralta? Tämän kaltaiset naiset harvoin nauttivat seksistä, heille se on rutiinia, joka on pakko hoitaa, että perunanenä pysyy anteliaana finanssi puolella.


    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu kokemuksen äänellä.

      • Anonyymi

        Hyvä että edes yksi Pattayan rakas puhuu kokemuksensa äänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että edes yksi Pattayan rakas puhuu kokemuksensa äänellä.

        Vakuukuutteletko nyt että Amalia, Numpalli ja Senssukka ovat tämä yksi ja sama kokenut Pattayan rakas... vai mitä ihmettä koetat taputella?


    • Anonyymi

      Ei ole käyvän kiljusaavin hajun voittanutta.

      • resupetteri veikkapoika söi kilju tuskassa puu tulpan kilju tiinusta koska se haisi kuulemma niin hyvältä. Ei keksitty nyt muuta pohja roppua siihi ku etusormi. Vuorotellen ollaan oltu siinä tulppana ja palkinnoksi sitten saa imeskellä sitä makiaa sormea vuoron vaihtuessa. Veikkapoika oli vissiin käyttänny vessana sitä tiinua ku oli aikasen vahva magu tänä aamuna sormessa.


    • Anonyymi

      Sing naali lienee laulava naali.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe