Musiikkia Chiang Maissa.

Vietimme rauhaisaa perheiltaa täällä Thaimaan Chiang Maissa kun raitilta alkoi kuulumaan laatupyörien niin kaunista ääntä lähestyvän tätä kotiamme jossa saan silloin tällöin hoito ja jokunen sitä hoitokodiksi sen johdosta nimittää.
No peukoloa kaukosäätimelle ja sähköportti auki, että ryhmän nokkapyörät siitä pihalle.
Oli joukossa rintaliivittömiä ja myös rintaliivillisiä jälkimmäisenä mainitut kauniimpia.
Ovat musiikkimielellä, no mikäs siinä juhlat pystyyn, alkotarjoilua ja laatupyörien avaimet narikkaan.
Onneksi on tuo isompi kylmiö, joten pientä suuhunpantavaakin on.
Mutta asiaan:
Yksi erityisen hyvä munallinen henkilö lauloi Elviksen yhden hitin ja hän jopa soitti hanuria, sellaista kuin myös säkkijärven polkassa jolla häirittiin itänaapurin viestintää onlinena aikkoinaan.
Mikä on kappaleen nimi?

14

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heei. miks vitus ne proffa jengiläiset änkee häiritteen sun pikkupoikas unta keskel yötä?
      Valveutuneena ja vastuullisena isänä ja vanhempana, sinun pitäisi muistaa, että olet luonut itsellesi ravintolaketjun, jonka liiketiloissa voisitte juoda italialaista viiniä pikkusormi pystys, ja hakee tien toiselta puolelta oikeasta ravintolasta pientä " suuhun pantavaa?"

      Myös vuoristo kylpylä on käytössäsi?

      Miksi ihmeessä jyrinä Urpot singahtelevat kotiisi kutsumatta?? Ei ole thaimaalainen tapa tuollainen.

      • Anonyymi

        Vai oliko bileet jo vähän aiemmin...... Silloin kun sinä istuit komerossa ja kommentoit aktiivisesti täällä matkailupalstalla? Miksei sinua otettu mukaan juhliin? Voi toista, muija piti taas pileet ja kutsui kavereitaan.. ja sinä teit salaista työtäsi netissä sen ajan?


      • Anonyymi

        Iskä vei pojan iltapäivällä salaiselle moottoriradalle, poika piti siellä jababileet ja hinkkas orpotyttöjen reunaa?

        Osuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskä vei pojan iltapäivällä salaiselle moottoriradalle, poika piti siellä jababileet ja hinkkas orpotyttöjen reunaa?

        Osuko?

        Kuinka vastaohjaus toimi?


      • Anonyymi

        sulla on joo kaikenlaista senssu täällä suomikaksnelosella thaimaan suomen aikaa


      • Anonyymi

        21:18 ... 21:24 ... 2128 ... 21:33

        JA NYT VIELÄ ... 23:08 ... !!!

        Maltatko senssukka oraviesi kukkulalta nyt edes nukkumaan mennä?


      • Anonyymi

        Hyvää yötä 🐒

        T: Tytär, Kulosaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 🐒

        T: Tytär, Kulosaari.

        Niin ja Elviksen biisi on ... ? .... Aha .... Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Elviksen biisi on ... ? .... Aha .... Ok.

        I'm So Lonely I Coud Cry... osuko... Aha ... Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I'm So Lonely I Coud Cry... osuko... Aha ... Ok.

        Tuohan osuu senssu siulle kun nyrkki päähä. Tossahan laulaja kyselee, että "ootko yksin niin kuin minäkin"

        Saa nähä pääsetkö tänään ylös ennen klo 10 suomen aikaan? Eilen(kin) valvoit ihan aamuun saakka thaimaan ajassa. Olet sinä sekaisin, yli 50v äijä? Tainnu jäähä jonne vaihe päälle? Jutut ja haaveet on kun nuorella pojalla, jolla on kivekset juuri laskeutunu. Mutta ei se mitään, anna palaa, jos se auttaa sua kestämään paremmin sun elämääsi, ei se meiltä muilta pois ole, sun haaveesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan osuu senssu siulle kun nyrkki päähä. Tossahan laulaja kyselee, että "ootko yksin niin kuin minäkin"

        Saa nähä pääsetkö tänään ylös ennen klo 10 suomen aikaan? Eilen(kin) valvoit ihan aamuun saakka thaimaan ajassa. Olet sinä sekaisin, yli 50v äijä? Tainnu jäähä jonne vaihe päälle? Jutut ja haaveet on kun nuorella pojalla, jolla on kivekset juuri laskeutunu. Mutta ei se mitään, anna palaa, jos se auttaa sua kestämään paremmin sun elämääsi, ei se meiltä muilta pois ole, sun haaveesi.

        Miten olisi Wooden heart?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan osuu senssu siulle kun nyrkki päähä. Tossahan laulaja kyselee, että "ootko yksin niin kuin minäkin"

        Saa nähä pääsetkö tänään ylös ennen klo 10 suomen aikaan? Eilen(kin) valvoit ihan aamuun saakka thaimaan ajassa. Olet sinä sekaisin, yli 50v äijä? Tainnu jäähä jonne vaihe päälle? Jutut ja haaveet on kun nuorella pojalla, jolla on kivekset juuri laskeutunu. Mutta ei se mitään, anna palaa, jos se auttaa sua kestämään paremmin sun elämääsi, ei se meiltä muilta pois ole, sun haaveesi.

        Vai ei muka oo muilta pois resupetteri... kukaan ei bääse thaimaahan oon ottanut selvä ja voin vakuuttaa että itse oon jo Miljan palvelutalossa vanhan hesantien varressa ihan siinä tsiang main vieressä. Mun on suomen ainoo joko thai vaimo. tai oli. Muut voi vaan haaveilla ihokosketuksesta ku muilla ei oo elämän kogemus eksää. Nyt on kuitengi vapauden tuulet ja saan sontia housuuni ihan millon haluan eikä kukaan oo nalkuttamassa.


    • Anonyymi

      Kyllä skootterin pärinä ai Harrkikan jumputuksen voittaa.

    • Anonyymi

      Chiang Main musiikki soi Miljan Palvelutalossa vanhan helsingintien varressa. Näin on hoitajat kertoneet.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe