Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+jo+sellainen+muikku..+voin+vakuuttaa+tämän.+se+ei+ole+kovin+iso+eikä+jäykkä,+mutta+sillä+on+punanen+silmä+kuin+särjellä.+tulehus+nääs.+eksä+kutsui+sitä+lerpaksi+mutta+nyt+se+resu+lähti+kotiin+muiden+köyhien+ja+kouluttamattomien+akkojen+luo+siitäs+sai+heheh+tein+kelaan+ilmotuksen+että+se+myy+siellä+ihtiään+varmaan+ni+lakkauttavat+sen+sairaaseläkkeen+heheh!+Olen+katsokaas+vittumainen+mies!+heheh
16.02.2020 18:22
minua+ei+naisten+rintarauhaset+ja+putkenpätkät+kiinnosta+senki+kiimaiset+petterit..+resut..+mulla+on+jo+pallo+maha..+ja+läheis+kasvatus+menetelmä..+poika+lähti+salaa+sala+radalle+salasella+sala+motskarilla+jossa+on+salainen+määrä+salaisia+hevos+voimia.+vaimo+laitto+kuitin+kotoa+samppoosta.+tai+siis+eks+vaimo.+s
laitoin+sille+viestiä+että+on+ikävä.+se+laitto+takas+että+hänellä+on+sama+tilanne+kuin+mullakin.+kysyin+että+ai+onko+sullakin+ikävä?+se+sano+että+ei+mutta+munat+jalkojen+välissä.
16.02.2020 14:01
mää+narrasin+kalaa..+eldorado+kalapuikolle+lupasin+etten+syö+sitä.+heti+sen+jälkeen+päästin+röhöpierun+ja+naurun+ja+tuuppasin+sen+myrkky+hampaitteni+väliin+ja+rouskautin.+kaksi+etuhammasta+meni.+unohin+lämmittää+sen+pakaste+puikon+mikrossa.
13.02.2020 22:55
petterit+huomenna+heti+aamu+puuron+jälkeen+aion+puhua+teille+jahti+ja+sipuliteemakkaroista+jotka+on+hyväksi+aivolle.+sitten+teen+teidät+katteelliseksi+liplattelemalla+pitkin+saimaan+pukettia+just+ostetulla+venholla.+amexilla+ostin+ne+lähetti+sen+mulle+samalla+amerikasta+ku+siwaan+ykkös+poonus+kortin.+huomisiin+siis+tulee+tosi+hauskaa+ja+huvittaavaa+nauran+kippuranaurua+teille+jo+etukäteen+savua+saunassa.+tai+vissii+vaa+henki+höyryää+ku+kiuas+ei+syttynny.+märkiä+risuja+ja+haisee+ihan+sille+ku+joku+ois+kussu+mun+sauna+puihi.
13.02.2020 20:44
kuules..+mulla+on+jo+ja+voin+vakuuttaa+sen.+En+vaan+voi+kuvata+sitä+nyt+kun..+kun..+tota..+kun..+en+nyt+voi..+tota..+resupetteri+mulla+on+kameranlinssit+pesukoneessa+ja+enkä+tarvi+sun+tonnias.+tonnit+on+mulle+pikkurahoja+ja+sulle+ne+on+tonneja.
13.02.2020 17:16
Minä+ajoin,+vaimo+tulitti,+vaimo+ajoi,+minä+tulin..
Saaliiksemme+metsästys+reissulla+saimme+safarinorsun,+matkaoppaan,+korealaisen+turistipariskunnan,+Bangkokin+tieviitan,+liikennevalot,+2009+mallisen+Toyotan+lava-auton+ja+kookospalmun.+Vaimolla+jäi+rillit+kotiin+ja+sen+linssivahvuus+on+opaskoira.
On+aika+peto+tuommone+kiinanpojan+sota-aikainen+rynkky+rumpulippaalla.+Hirveä+tinnitus+vieläkin.
12.02.2020 18:18
Röh+röh+joo+Suurlähettiläs+lähetti+alueen+suomalaiselle+upseeristolle+kutsukirjeen+hua+hinissa+pidettävään+hätäkokoukseen+jossa+käsiteltiin+pattajan+pojissa+asuvaa+viinapirua+550+metrin+säteellä+kävelykadusta.+Suurlähettiläs+oli+itse+käynyt+laskemassa+viinan+viemät+paikan+päällä+ja+kertoi+nämä+factat+mulle+hin+lek+fain+kukkulalla.+oli+huolissaan+pattajan+tilanteesta.+mulla+oli+pikkuinen+ruotsin+lippu+mukana+jota+huiskutin+ja+huusin+ruostalaisia+isku+lauseita+kuten+"saabien+valmistus+saatava+suomeen".+
Hua+hinissa+kaikki+on+rakennukset+on+puuta+ja+kaikki+muukin.+Loirin+vesku+on+hyvä+kaverini+ja+asuu+hua+hinissa.+Hän+teki+hua+hiniin+rakastuneena+laulun+"niin+hyvää+puuta"
ohoh+sori+unohin+olla+pohjoisen+mies+ja+musta+tulikin+hua+hinin+lentävä+kroisos..
12.02.2020 09:37
voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+paino+kone.+Aito+Kanoni+A4+neljä+paperille.+Tulostus+laatu+kansainvälistä+huippu+luokkaa+ja+tasoa.+Kone+joka+on+omassa+kastissaan.+Ennen+mulla+oli+sangsom,+semmonen+kansan+malli.+ruttasi+paperit+ja+ei+ollut+montaa+dbi+pistettä.+mulla+on+myös+Koneen+rakentama+henkilövaaka+aamupunnitusta+varten.+
Kun+tulette+tähän+ikään+niin+voin+vakuuttaa+että+teillä+ei+ole+ja+alkaa+olla+kela+teillekin+tärkeä.+lääkkeet+annostellaan+painon+mukaan.+voin+vakuuttaa+että+on+enemmän+kuin+teillä+siellä+kuopiossa.+Mä+olen+jo+täällä,+oon+ollut+jo+kauan+ja+tykkään+maleksia+kotona.
11.02.2020 16:33
Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+kampissa+apteekissa+ja+paateroita+riittää.+Koetin+ostaa+paateroilla+metrimakkaraa+töölön+torilta+mutta+paaterot+ei+siellä+kelvanneet.+tein+sinne+kostoksi+temput+ja+päästin+muikean+sahtipierun+makkarasaaviin!+Nyt+olen+aivan+pandana+mutta+voin+vakuuttaa+että+mulla+pierua+piisaa+kyllä+jatkossakin,+jos+joku+haastaa+taistoon.
Kurkipotku-asennossa+irtoaa+parhaat.+Umpisuoli+on+silloin+oikeassa+kulmassa+ponnistusvaiheessa.+kerran+murjaisin+sellaisen+resupetterin+stokkan+eteen+että+jouduin+kysymään+onko+lapsi+minun.+ihan+saman+näköinen+ainakin+ja+hajunen.+voin+vakuuttaa+että+irtoaa+kyllä+koska+mä+olen+jo+täällä+kampissa.+terveisiä+kupioon+vaan+petterimatkaajille
11.02.2020 07:12
resupetteri+me+mentiin+muijan+kanssa+lamalle+loppiin+ja+me+ollaan+jo+täällä+sen+voin+vakuuttaa+että+paaterot+riittää+nettiin+ja+muija+juo+vettä+ruuan+kanssa+paitsi+että+se+ei+vissiin+tule+enään+Suomeen...
10.02.2020 15:07
patonki+piitsillä+puketissa+on+meidän+ranta+huvila+ja+savu+sauna.+terassilla+ku+poltan+sikareita+niin+tulee+savua.+sähkö+kiuas+siellä+on+ja+kylmää+taltioiva+löylykuuppa+joka+on+hyvä+kaveri+kuksani+kanssa+laadukkaasti+omalla+tasolla
10.02.2020 07:05
öö+petteri+nanananalla+on+latuviihdettä+mikä+ei+ole+tehty+petonista..+itse+asiassa+koko+hua+hinissa+ei+ole+petoniviihdettä.+juna+talokin+on+tehty+puusta+ja+yks+pudha+messingistä.+ei+ole+halpaa+petonkia.
10.02.2020 07:02
resupetteri..+mulla+on+jo+silli+vika..
09.02.2020 11:14
ei+kerta+homogksi+tee+eikä+tuhadkaan
08.02.2020 21:34
olen+piikkeillyt+jo+vuosikymmeniä..+diapetes+ja+rasva+maksa..
08.02.2020 21:14
Kusellus+on+mun+juttu+ja+etu+rauhasen
08.02.2020 20:17
mulla+ei+ole+petteri..+tapani+kansaa+kyllä+kuuntelen.+Rakas+ollen+suosikkibiisini.+putkenpätkät+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+resu..+Kerran+mulla+oli+kyllä+plikka+matkassa+mukana.+Siskonlikka.+Mentiin+junalla+jorviin+ja+se+lähti+saattamaan+kun+en+oikein+nähnyt+ite+mitään..+ostamani+pontikka+olikin+jotakin+auton+kiillotusainetta..
06.02.2020 18:22
säsä+alpottelija+valetaimaalainen+amadööri+bagkteeri+besä.
06.02.2020 00:17
Asian+on+niin+että+mulla+on+jo+jetset+amex+ja+en+epäile+käyttää+sitä.+Sen+voin+vaguuttaa+petterit.+Aina+kun+mä+menen+Pankogiin+niin+pistän+kortit+vinkumaan+nanalla+laatu+viihteen+parissa.+Dusinaviihde+ei+kiinnosta.+voi+viihdyä+tasokkaasti,+niin+kuin+kastilleni+on+tapana.+Laadukkaasti.+Tarkemmin+en+voi+kertoa+koska+en+arvosta+rusina+viihdettä.
05.02.2020 22:58
Eukko+lähti+kotiin+tsiangmaihan+en+tiiä+tuleeko+takas.+Oli+ostanu+samppoota.+Kyllä+se+tukka+lähtee+ilmankin+samppoota.+Tuhlaa+rahat+vaan+humpuukiin.+Mullakaan+ei+oo+enää+ku+korvien+päällä+tupsut+ja+niskassa+sänkikasvu.+Nyt+on+melkoiset+vapauden+tuulet+ku+kelasta+tuli+rahaa+ja+akka+on+matkoilla.+Tuulee+ikkunastakin+ja+lunta+tulee+tupaan+ku+heitin+houreissa+pikku+ukkoa+kauko+säätimellä.+Nyt+on+ikkuna+särki+ja+vasemman+jalan+varpaat+jäässä.+Pysyykö+paffi+teipillä+jäisessä+klasissa?
04.02.2020 16:59
56 / 67