- Lääkäriliitto muodostuu tietenkin lääkäreistä, ja jos liiton jäsenten enemmistö (tai edes merkittävä osa vähemmistöstä) olisi isosti eri mieltä liiton johdon kanssa, siitä nostettaisiin kyllä meteli.
Tietysti liittoon kuuluu myös päiviräsäsiä ja pellereinikaisia jotka ovat eri mieltä.
He ovat kuitenkin todella mitättömässä marginaalissa. - Kun joskus edes vastaisit kysymyksiin muullakin tavalla kuin väittämällä että olet monet kerrat jo vastannut.
- Ja se jatkuu. Kyseessä lienee pahemman luokan kroonikko.
Täytyy tosiaan yrittää ymmärtää.
21.9.2020 02.36
Niin, on se kummallista mikä r.unkkua vaivaa. Vai avohoitopotilas.. aika monta vuotta jo jatkunut. Ei ihme toisaalta että r.unkututtaa. - Kuitenkin maat, joissa tämä "sairas laki" on kutakuinkin sellaisena kuin Suomessa, ovat kaikin puolin kehittyneempiä ja huumanimpia kun maat, joissa on fanittamasi lainsäädäntö.
- Murhan kohteena on kuitenkin aina henkilö. Henkilö ei voi olla muuta kuin syntynyt ihminen.
- Niin muuten: en jaksanut maahan pudonneita omppujakaan kärrätä kompostiin vaan silppusin nekin. Kai se omppumehukin on hyvä lannoite.
- Olen kyllä silpunnut hirveitä vaahteranlehtikasojakin. Tietysti lehtien pitää silloin olla kuivia (kovin sateisena syksynä se ei aina ole mahdollista) ja hienosti ne hävisivät. Ensin oli maa jonkin aikaa ihan keltainen, mutta kummasti ne lehtimurut katosivat lähes täysin jo ennen lumen tuloa. Keväällä niistä ei tosiaan ollut jälkeäkään.
Vaahtera on hieno puu, mutta enää en sellaista omalle tontilleni haluaisi. Kauempaa katseltuna (tai naapurin tontilla;) se on muutenkin kaikkein kauneimmillaan. - Lopputulos on aivan sama; lasta ei koskaan syntynyt, eli mitään ihmistä ei tullut olemaan.
"Mitä ihmeen aborttööriuhreja?"
Itsehän juuri kirjoitit ketkä kaikki abortissa ovat uhreja. Mainitsit mm. äidit, isät lääkärit ja hoitajat. Se oli Sinun mielipiteesi, ei minun. - Ei tehnyt sitä yksin.
Mulla ei ole lupa laittaa sitä yleiseen levitykseen (koska narkomaanit kertovat siinä elämästään omalla naamallaan). Sosiaali- ja terveysministeriö tilasi siitä aika monta kopiota kouluissa näytettäväksi.
Mitään piilofaktoja siinä ei ole. Jopa sinä saataisit ymmärtää mistä siinä puhutaan. Ainakin peruskoululaiset ymmärsivät.
Hienoa kuitenkin, että tunnustit kirjoituksissani olevan faktoja, vaikka sinun onkin niitä vaikea löytää. Jälkimmäinen johtunee siitä, että Sinun on vaikea erottaa faktoja fiktiosta. - Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt lehtien keräämistä. Itse olen – silloin olen omakotiasukkina ollut – aina syksyllä lehdet vetänyt vaan silppuavalla ruohonleikkurilla murusiksi. Keväällä ei oo jälkeäkään lehdistä.
Kun keväällä lumi sulaa, lehdet ravinteineen imeytyvät maahan. Turhaahan se on nurtsilta ravinteita pois viedä. - Ups, en osannu laskea kahteenkymmeneen enkä huomannut että lista jatkui kuvan alla.
Lopussa oli tosiaan sellaisiakin kohtia joita en allekirjoita. - Täällä osuu ihan kaikki.
- Juu ei lue.
Lakikirjassakaan (Finlex) ei käytetä sanaa abortti, vaan raskaudenkeskeytys.
Huomionarvoista on, ettei raskaudenkeskeytyksen yhteydessä käytetä sanaa murha, eikä murhan yhteydessä sanaa raskaudenkeskeytys.
Kyse on siis kahdesta täysin eri asiasta. - Hups tarkoitin vuotta, mut toikin ois kyllä ihan hyvä idea nauttia elämästä.
Paskaaks sillä on väliä kauanko elää. Tärkeintä on miten ne elää. Tai elämöi. - "mies tarvii lisääntyäkseen orgasmin"
Tää ei kyllä tarkkaaottaen pidä paikkansa. Nimittäin miehellä orgasmi ja siemensyöksy ei ole ihan sama asia, vaikka yleensä ne tulevatkin yhdessä.
Nykyään voisi kai olla mahdollista ottaa myös siittiöitä suoraan kivespussista ja keinohedelmöittää niillä nainen. Onkohan joku tehnyt tällaista... - Mä vietän siks, et on taas yks päivä vähemmän elettävänä.
- Niin sitä aina sanotaan. Mut sit jos löytäisit sellasen miehen, niin takuulla ois jotaan muuta pielessä. Ja vaikkei oiskaan, ni et ois silti tyyväinen.
- Sekoitat nyt johonkin toiseen. Katsoin äsken logiani, ja tiistaista lähtien oon ollu täällä. Sitä ennen käväisin pikaisesti heinäkuussa, pikaisesti kesäkuussa ja aktiivisena toukokuussa.
- On mulla telkkari, mutta mun telkkarista ei koskaan tule urheilua.
Kaukosäätimestä on helppo vaihtaa kanavaa. - Mun telkkarista ei koskaan tuu tollasia ohjelmia.