- Tällä kertaa olet siis mies.
Joka tapauksessa: kaikilla miehillä ei todellakaan (onneksi) ole samanlaiset ajatukset kuin sinulla. Siksi on naurettavaa väittää tuntevansa toisen miehen ajatukset vain koska itsekin on mies.
Vai onko tuo "kaikilla miehillä on samanlaiset ajatukset" taas joku keksimäsi tieteellinen fakta? - Kyl jotkut naiset miehiäkin keräilee.
- Missä sä sit luulit et mä asun?
- Yheltä gimmalta sain kerran tollasen hauskan perikytsenttii korkean hirven. Sen nimi on Hirvonen.
Noi amppelit ja pari kukkapöytää on mun sisustuselementtejä, ja kirjahylly.
Sain kaverilta Intiantuliaisena vilkkuvilla ledeillä varustetun hakaristin, mut se on kaapissa. :D - Sillehän nyt ei mitään voi, jos tuhnu pääsee tuolleen painellessa, mutta yks mun exä teki ton nautinnollisesti aina ku mentiin illalla sänkyyn.
Voitte arvata miksei mulla aina iltaisin ollu seksihaluja.
Kamala valius, jos pyysin ettei ny oikein likistämällä aina sängyssä pierua päästelis. - Mulla ei taida olla mitään naisellisia elementtejä kotonani, jollei noita viherkasveja nyt lasketa sellaiseksi. Kissaakaan ei enää valitettavasti ole (enkä mä kyllä kissaa pidä "naisellisena elementtinä".
Ei mulla kyllä mitään äijämäisiä juttujakaan ole. - Uskotko tosissasi että sillä on jotain vaikutusta?
- Ja rekka parkissa pihalla?
- "Mutta varmaan sitten jossain perähikiällä näin."
Koitin googlata oman kotikuntani (HUS:n piiriin kuuluva, eli ei ihan perähikiällä) omalääkäriasioita, eikä tän kunnan terveydenhuollon yhteydessä mainittu sanallakaan omalääkäriä. Monissa muissa uudenmaan kunnissa omalääkäreitä kyllä on, mutta täällä ei näyttäisi olevan.
Lisäksi löysin jutun, jossa kerrottiin että Tampere luopuu omalääkäreistä. Onko Tampere mielestäsi perähikiä? - Juu:
"Murha on harkittu ja tahallinen ihmisen tappaminen tai kuoleman aiheuttaminen, rikollista mielenlaatua osoittaen." (Wiki)
"Erityisen törkeänä pidettävä (harkittu, julmuutta osoittava tms.) toisen henkilön surmaaminen." (Kielitoimisto)
"Henkilö: yksityinen ihminen, yksilö, persoona" (Kielitoimisto)
"MODERNEISSA kulttuureissa SYNTYNYTTÄ lasta pidetään henkilönä, ja sitä suojaavat kaikki samat lait kuin täysikasvuisiakin ihmisiä. Joidenkin maiden lait pitävät jo sikiötä henkilönä sen vielä ollessa naisen kohdun sisässä." (Wiki)
Koska koska alkiota tai sikiötä ei vielä lasketa ihmiseksi, niin siihen tuo sitten tyssäsikin.
Ja mitä ihmettä, onko kaikilla raskautensa tietoisesti keskeyttäneillä naisilla mielestäsi rikollinen mielenlaatu. - Tiedän eräänkin abortinvastustajan, joka oli heroiininkäyttäjä. Ensimäinen lapsi jo syntyi kaman takia vammaisena (tietenkin huostaanotettiin) ja kun hän heti perään tuli uudestaan raskaaksi, hän halusi synnyttää senkin koska ei hyväksynyt abottia. Tietenkin toinenkin syntyi vammaisena ja huostaanotettiin samantien.
Että kyllä naisissakin löytyy kaikenlaista, ihan joka lähtöön.
Sitä en sit tiedä oliko hän uskovaisesta perheestä. Veikkaisin että oli, mutta varmaksi en sano kun en kysynyt. Uskiskasvatus kyllä selittäisi tuon abortinvastaisen asenteen. - Kun+nainen+haluaa+ihan+itse+raskaudenkeskeytyksen,+mikä+tekee+siitä+naisiin+kohdistuvaa+väkivaltaa+ja+äitien+kyykyttämistä?
"+Aborttiasiamies+puolustelee+äitien+kyykyttämistä+mukavuusabortteihin+jopa+sillä,+että+Suonessa+"vain+puolet"+abortoiduista+on+tyttövauvoja..."
Ehhehee.+Tahallasiko+ymmärrät+väärin+vai+onko+sisälukutaidottomuutesi+synnynnäistä?+
Se+että+oman+väittämäsi+(!)+mukaan+50+%+abortoiduista+on+tyttöjä,+kertoo+siitä,+ettei+Suomessa+abortoida+sukupuolen+perusteella.+Nimenomaan+"tyttölasten+teilaamista"+kuitenkin+käytät+tärkeänä+argumenttinasi+aborttia+vastaan. - Ääriliikkeiden+edustajilla+on+tapana+huudella+suu+vaahdossa.+Kuitenkaan+feminismi+itsessään+ei+ole+mikään+ääriliike,+vaan+nämä+ääri-ihmiset+ovat+pieni+äänekäs+vähemmistö.
Voisin+vaikka+veikata,+että+n.+100+%+naisasialiikkeiden+edustajista+pitää+itseään+feministeinä. - Jos Suomessa olisi kovinkin yleistä sukupuolen perusteella tehtävä raskaudenkeskeytys, se näkyisi kyllä sukupuolijakaumassa.
- Mielestäni se on sitä, että ihan arkipäivässä huolehtii lapsistaan, olivat ne sitten biologisesti omia tai eivät.
Sperman ruikkaaminen ja syntyneen lapsen hylkääminen ei mielestäni ole oikeaa vanhemmuutta. - "Turha yrittää vääristellä taas. Jäät vain aina niin nolosti kiinni. Alkiosta saattaa tulla AIKUINEN. Eihän voi tulla sellaiseksi joka jo on."
Tämä olikin jo aivan uutta ja perustuu varmaan johonkin osoitettavissa ja löydettävissä olevaan faktaan. Ihmissalkio on siis mielestäsi jo aikuinen ihminen. - Tällaisissa tapauksissa Suomen laki kyllä suojelee naista naisen niin halutessa. Naisen tosin täytyy uskaltautua irtisanoutumaan siitä väkivaltaisesta suhteesta.
- En minä tietysti millään tavalla puolusta lasten hyväksikäyttäjiä, mutta selventäisitkö mitä tarkoitit sillä, että "niiden oikeudet on paremmin turvattu kuin tavallisten ihmisten"?
Mitkä oikeudet heillä on paremmin turvattu kuin esimerkiksi sinulla? - Mulle henkilökohtaisesti ihan sama, minä kun en osta mitään mainosten perusteella.
Koskaan en myöskään ole pelannut nettirahapelejä, enkä kolikkopelejäkään liki 30 vuoteen. (Kolikkopeleissä jäin muuten kokonaisuudessaan voitolle, mutta siihen aikaan kun nuornamiehenä joskus harvoin niitä koitin, ei Suomessa ollut muita kuin ruletti, pajazzo ja hedelmäpeli. Ruletissa osasin tosi hyvin laskea milloin kannattaa laittaa 0:an, muulloin pelasin värejä).
Olen toki minäkin addikti, mutta en tosiaan mainosten perusteella. Nimittäin tupakkaa ja alkoholiahan ei Suomessa saa edes mainostaa. - Miten niin vauvakuume on luonnotonta?