Ruma näppylänaama huijaa meikeillä

Anonyymi

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pikkukikuli tilavilla housuilla. Oikeuteen!

      • Anonyymi

        Hyvä, että otit puheeksi, riipputissit huijaavat myös. Tissitön nainen ei voi huijata kuin yläkroppa on kuin pojalla.


    • Mulle ei kyl kelpais toi meikkiversiokaan yhtään paremmin.

      Mut jos ny aviomiehestä puhuit, niin ei mulla kyllä tulis mieleenkään mennä naimisiin sellaisen naisen kanssa, jota en ois nähnyt meikittömänä.

      • Anonyymi

        Sanos muuta!


      • Anonyymi

        Joku jenkkimies oli erehtynyt menemään ja kun näki naisen meikittä niin haastoi oikeuteen huijauksesta.


      • Anonyymi

        Laitappas pitkätukka kokovartalokuva tähän ja muutkin prioriteetit niin saadaan sanoa suorat sanat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitappas pitkätukka kokovartalokuva tähän ja muutkin prioriteetit niin saadaan sanoa suorat sanat.

        Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku jenkkimies oli erehtynyt menemään ja kun näki naisen meikittä niin haastoi oikeuteen huijauksesta.

        Sellasta se on Jenkeissä.

        Muistan joskus lukeneeni tuosta, mutten tiedä miten jutussa kävi.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miksi?

        No helppo on arvostella jotain joka rohkeasti itsensä likoon lyö kun nämä arvosteliat itse ei samaan pysty.Jos arvostelet ole valmis myös arvosteltavaksi. Kukaan ei voi syntymä ulkonäköä päättää mutta fiksuille se ei mitään merkitsekkään. Tiedätkin jo kumpaan kastiin kuulut🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No helppo on arvostella jotain joka rohkeasti itsensä likoon lyö kun nämä arvosteliat itse ei samaan pysty.Jos arvostelet ole valmis myös arvosteltavaksi. Kukaan ei voi syntymä ulkonäköä päättää mutta fiksuille se ei mitään merkitsekkään. Tiedätkin jo kumpaan kastiin kuulut🦋

        En mä tuota meikitöntä haukkunut. Tarkoitin vain ettei tuo meikillinenkään ole ollenkaan mulle sopivaa tyyliä. Enkä kyllä oikein usko, että mulla ja jollain teinisomevaikuttajalla olisi muutenkaan minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta.

        On toki ihan kunnioitettavaa, että laittoi rohkeasti itsensä likoon.


    • Anonyymi

      Eikö vain nuorten miesten pitänyt olla rumia finninaamoja sun mukaas?

      • Anonyymi

        Nuoret miehet eivät ole rumia vaan neitimäisiä ja epämiehekkäitä, nätimpiä kuin monet naiset.


      • Anonyymi

        Rohkea nainen. Kumarran!! Jos olisin mies niin naisin heti! Näyttäkää miehet itse teidän huonot puolet jos uskallatte🙈 Ootteko pelkureita .luusereita. rumia.läskejä. finninaamoja.kaljuuntuvia. Pikkukyrpäsiä.jne. tehkää perässä.. ette uskalla🤭🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret miehet eivät ole rumia vaan neitimäisiä ja epämiehekkäitä, nätimpiä kuin monet naiset.

        Ai ne finninaamat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rohkea nainen. Kumarran!! Jos olisin mies niin naisin heti! Näyttäkää miehet itse teidän huonot puolet jos uskallatte🙈 Ootteko pelkureita .luusereita. rumia.läskejä. finninaamoja.kaljuuntuvia. Pikkukyrpäsiä.jne. tehkää perässä.. ette uskalla🤭🦋

        Hei, aisetkin saa nykyään naida. :D


      • J-76 kirjoitti:

        Hei, aisetkin saa nykyään naida. :D

        Oho, naisetkin siis. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret miehet eivät ole rumia vaan neitimäisiä ja epämiehekkäitä, nätimpiä kuin monet naiset.

        Kyllä mun silmääni miellyttää enemmän aikuinen nätti nainen kuin yksikään nuorimies.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä mun silmääni miellyttää enemmän aikuinen nätti nainen kuin yksikään nuorimies.

        Haaahaaa


    • Pfff, mikä petos se on jos kehtaa paljastaa naamansa ilman meikkiäkin? :D

      • Anonyymi

        Sitähän tässä just. Ei se naista huononna.siis ulkonäkö. Ei miestäkään. Ei sekään mitä ns.alta paljastuu.ihme ulkonäkökeskeistä ja ikä rasistista porukkaa. Tekis mieli näyttää mun pärstä ja pyllistää. Ja aina voi käydä kirurgilla jos kovin ahdistaa. Siis itseä. Miesten vuoksi ei missään nimessä😄😄😄mua oikeesti luullaan kymmene vee nuoremmaksi kuin äitiäniki. Isä oli kymmene vuotta vanhempi äitiä. 🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä just. Ei se naista huononna.siis ulkonäkö. Ei miestäkään. Ei sekään mitä ns.alta paljastuu.ihme ulkonäkökeskeistä ja ikä rasistista porukkaa. Tekis mieli näyttää mun pärstä ja pyllistää. Ja aina voi käydä kirurgilla jos kovin ahdistaa. Siis itseä. Miesten vuoksi ei missään nimessä😄😄😄mua oikeesti luullaan kymmene vee nuoremmaksi kuin äitiäniki. Isä oli kymmene vuotta vanhempi äitiä. 🦋

        Yup. Minä en henkilökohtaisesti kaipaa yhdenkään naisen naamaan meikkiä, mutta toki oma on asiansa, jos tykkäävät tuhrata kemikaalia naamaansa. Minä en tuhraa, vaikka vaadittas, saa kelvata naama naturellina. Omasta mielestäni olen tarpeeksi sellaisena, kun olen. Muiden ongelma, jos se ei heille riitä. :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Yup. Minä en henkilökohtaisesti kaipaa yhdenkään naisen naamaan meikkiä, mutta toki oma on asiansa, jos tykkäävät tuhrata kemikaalia naamaansa. Minä en tuhraa, vaikka vaadittas, saa kelvata naama naturellina. Omasta mielestäni olen tarpeeksi sellaisena, kun olen. Muiden ongelma, jos se ei heille riitä. :D

        No joo mutta sinä oletki mies😄minä nainen🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta sinä oletki mies😄minä nainen🤷‍♀️

        Heh, niinpä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä just. Ei se naista huononna.siis ulkonäkö. Ei miestäkään. Ei sekään mitä ns.alta paljastuu.ihme ulkonäkökeskeistä ja ikä rasistista porukkaa. Tekis mieli näyttää mun pärstä ja pyllistää. Ja aina voi käydä kirurgilla jos kovin ahdistaa. Siis itseä. Miesten vuoksi ei missään nimessä😄😄😄mua oikeesti luullaan kymmene vee nuoremmaksi kuin äitiäniki. Isä oli kymmene vuotta vanhempi äitiä. 🦋

        Voi vee. Isä oli kymmenen vuotta nuorempi!!! äitiä. Isä on silti kuollut ja äiti vielä elää.🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä just. Ei se naista huononna.siis ulkonäkö. Ei miestäkään. Ei sekään mitä ns.alta paljastuu.ihme ulkonäkökeskeistä ja ikä rasistista porukkaa. Tekis mieli näyttää mun pärstä ja pyllistää. Ja aina voi käydä kirurgilla jos kovin ahdistaa. Siis itseä. Miesten vuoksi ei missään nimessä😄😄😄mua oikeesti luullaan kymmene vee nuoremmaksi kuin äitiäniki. Isä oli kymmene vuotta vanhempi äitiä. 🦋

        Sehän on hyvin kun näytät äitiäsi kymmenen vuotta nuoremmalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi vee. Isä oli kymmenen vuotta nuorempi!!! äitiä. Isä on silti kuollut ja äiti vielä elää.🦋

        Toiset on melodia, toiset biitti (beat). :)

        https://youtu.be/7c5S50Eh36k


    • Anonyymi

      Tuollaisia naiset on ja ne silti vaatii top 10 miestä eikä ruma mies kelpaa treffeille. Oon nähnyt tuollaisia näppy naamoja paljon eikä ne lähde treffeille tavis miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Mutta nalli se tykkää pappojen "näppylöistä".

    • Kuvan perusteella tuolla naisella näyttää olevan kasvoissa tulehdus. Sen pitäisi varata aika ihotautilääkärille. Luultavasti hän tarvitsee ensin antibioottikuurin, jonka jälkeen voi aloittaa hyvän hoidon, kunhan iho on ensin rauhoittunut.

      Mars, mars, lääkäriin!

      Tuo meikkikerros ei tee hyvää tulehtuneelle iholle. Muuten tuosta ulkonäöstä ei ole mitään mielipidettä.

      • Anonyymi

        Voi että. Luulet siis ettei tuo nainen ole tehnyt mitään asian hyväksi? Ettei ole käynyt lääkärissä tuon takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Luulet siis ettei tuo nainen ole tehnyt mitään asian hyväksi? Ettei ole käynyt lääkärissä tuon takia?

        En luule mitään. Totesin vain kuvien perusteella tilanteen.
        Joka tapauksessa, tuo meikkimäärä ei voi tehdä hyvää ihohuokosille, jotka ovat jo ennestään tulehtuneet ja kaipaavat hoitoa. Parantuakseen ihohuokosten pitää saada hengittää.


    • Anonyymi

      Noin naiset tekevät deittipalstoilla jatkuvasti filtteröintien lisäksi. Tavatessa et tunne naista vaikka kuvat nähnyt.

    • Anonyymi

      Aknen hoito kehittynyt paljon, isotretinoiini,antibiootit, paikallishoito voitein. Meneehän niihin varmaan rahaa, mutta eihän nuo pakkelitkaan oo ilmaisia. Tuo sininen hiusväri näyttää aika myrkylliseltä, noille herkistyy vähitellen. Sitte yhtenä värjäyspäivänä pää paisuu potkupalloksi, anafylaksinen reaktio.

    • Anonyymi

      Mitä veetua.minulla on kuulas lähes virheetön iho mutta silti näen tämän ns.näppynääman kauniina! Mitä muutamasta näpystä! Ja rohkea kaikista teistä arvostelijoista huolimatta. Ihana nainen! Wau! Eipä ole kuka tahansa!!!🦋

      • Anonyymi

        Mielistelysi ei nyt pure. Kaukana kauniista.


    • Anonyymi

      Onneks näitä palstoja lukemalla naiset tajuaa miten rumia ovat. Noh naisten pitää tajuta tutustua myö meihin rumiin miehiin, ei meillä ole finnejä.

    • Anonyymi

      Ei yllätä ettei iltalehden juttua voi ommentoidida. Jos kysees olis mies niin kommentti osio olis käytössä.

    • Anonyymi

      nuori hän on mutta ei hassumman näköinen meikittä no kulmakarvansa voisi olla värjäämättä mutta ei paha ja ikävää kun on akne mutta nuorilla on niin ihan normaali nuorinainen ja meikittä saa miehen kyllä omakseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      425
      9288
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2436
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      43
      1836
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1649
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1418
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1349
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      365
      1239
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      141
      1169
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1123
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1042
    Aihe