- Tuulipukua ei ole, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan. Kyllä kunnon nahkarotsi tuulen pitää, ja näyttääkin paremmalta. On toki kalliimpikin, mutta onhan se pitkäikäinen.
- Fasessa joku mäntti oli heti tuosta murhayrityksestä kuultuaan varma siitä, että kyseessä oli vihervassarit. Haukku mut alimpaan maanrakoon, kun sanoin epäileväni sen olleen joku puoluetovereistaan.
- En kyllä voi väittää, että amerikkalaiset noin yleisesti ottaen pukeutuisivat kovinkaan hyvin.
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/6fafef774b4c414aa193b67a9ca8722b.jpg.webp - Solumöykystä puhuminen saattaa olla hieman provosoiva sanavalinta, mutta faktisesti ajatellen sitähän aitotumainen eliö kehityksensä varhaisimmassa vaiheessa on. Ei sen enempää.
Sen sijaan lapsen murhasta puhuminen alkionkehityksen keskeyttämisen yhteydessä on vilpillisesti esitettävä, totuudenvastainen ja perätön väittämä, suomeksi sanottuna valhe. - Minkä takia pitää sitten puhua lasten murhaamisesta?
- Meidän taloyhtiössä on muuten hauska kun lapset aina tervehtivät iloisesti. Nämä lapset ovat lähes poikkeuksetta ulkomaalaisia. En ole tällaista käytöstä lapsissa ennen huomannut.
- Tähän vois vaikka lainata Ultra Bran tekstiä:
»jos aina törmää samaan ihmiseen kadulla
alkaa ennen pitkää tervehtiä
vaikka ei tiedä tämän nimeä» - Progandaan?
Itse sanoit, että "syntymän jälkeen ihmisyksilön vaihetta kutsutaan lapseksi", joten turha väittää että Suomessa kovin montaa lasta tapettaisi vuodessa. Alkioita ja sikiöitä kun ei kukaan pidä lapsina, et sinäkään, jos omiin sanoihisi on luottamista. Mutta onko? - Olet jäänyt kommenteissasi niin monesti housut nilkoissa kiinni valehtelusta, että olet huomannut, että kun pitää anonyyminikkiä, voi aina kieltää sanoneensa mitään.
- Ja tuo Jari Perttula on itse noissa tappeluissa mukana. https://www.apu.fi/artikkelit/valkoinen-vaasa
- Ihan yhtälailla tauteja levittää ne miehet jotka tapailee kyseisiä naisia.
- Sekaannuksen välttämiseksi olisikin hyvä anonyymihuutelun sijaan käyttää aina samaa nimimerkkiä.
- Hyvä juttu. Enää et sitten ilmeisesti väitä, että abortissa tapetaan lapsia.
- Sitä ollaan nyt jostain syystä palauttamassa.
- Jos nyt välttämättä kaipaat ilmaiseen hotelliin, keksit varmasti keinon miten sinne pääset. Äitiä sulla voi kyllä tulla nopeasti ikävä, jopa Suomessa.
Ja naisia. Tosin ätmin naissuhteet ei eroa vankilassa ja siviilissä millään tavalla. - Siitä en tiedä miten hammashoito vankilassa sujuu, mutta siviilissä se ainakin on varattomalle ilmaista. Kuten sairaalakäynnit ja reseptilääkkeetkin.
Näin siis suomessa. - Kyl mä ymmärrän naisia joissain asioissa jopa paremmin kuin miehiä. En kuitenkaan (tietenkään) kaikissa asioissa, ja onhan naisia ja naisen ajatusmaailmoja niin moneen lähtöön.
- Mä en ymmärrä mitään muodin päälle, eikä kyllä kamalasti kiinnostakaan.
- "syntymän jälkeen ihmisyksilön vaihetta kutsutaan lapseksi"
Hienoa, olet oppinut jotain. Enää sinun pitäisi sisäistää tuo tieto. - Aborttiuskontoa ei ole olemassakaan, mutta lahkolaisuus on ehdottomasti rangaistususkonto.