Palstalla ei ole kiinnostavia henkilöitä

Anonyymi

En lähtis palstalaisen kanssa minnekkään baariin tai konserttiin. Enkä varsinkaan treffeille.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kutikuti kurnuttaja. :)

    • Anonyymi

      Minä
      Lähden heti huomenna 🍇 helatorstai treffit

      • Anonyymi

        Meillä on eväät ja tehdään kävelyretki luonnossa ;) siinä on se turvavälikin niin ei rikota lakeja :)


      • Anonyymi

        Tuutko huomenna varmasti????🤔🤔🃏🃏🃏🃏🃏🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko huomenna varmasti????🤔🤔🃏🃏🃏🃏🃏🃏

        Hiih...no tuun 😛😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on eväät ja tehdään kävelyretki luonnossa ;) siinä on se turvavälikin niin ei rikota lakeja :)

        Rikota lakeja? Voi elämän kevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikota lakeja? Voi elämän kevät.

        Ikä riittää ;)


    • Treffisivut onkin erikseen. Tää on keskustelusivusto.

      • Anonyymi

        Se unohtuu monilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se unohtuu monilta.

        Niinpä....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niinpä....

        Paitsi silloin kun joku haluaa treffeille tissipissin kanssa. :D

        Tosin sellainen skenaario on täysin mahdoton. Tissipissi on ollut ja on edelleen ikuinen kamupoika, joka kelpaa vaan kuskiksi ja maksajaksi. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi silloin kun joku haluaa treffeille tissipissin kanssa. :D

        Tosin sellainen skenaario on täysin mahdoton. Tissipissi on ollut ja on edelleen ikuinen kamupoika, joka kelpaa vaan kuskiksi ja maksajaksi. :D

        Elä nyt lannistu, voithan sinä treffailla rauhassa. En vie sinun naisia täältä. 😁


    • Palstalla on muutama henkilö, joilla ajatus toimii aivan hyvin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ;)


      • Kiitos. 😂😘🤗


      • Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

        Kiitos. 😂😘🤗

        Aiemminkin oon huomannut jascalin kiittelevän vaikka mistään ei näe ketä tarkoitetaan.
        :):):):):)

        Partakaveri teki joskus saman Virheen kun kuvitteli pönttiksen tarkoittavan häntä jutussaan.
        Liian kauan olleet erossa ihmisistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiemminkin oon huomannut jascalin kiittelevän vaikka mistään ei näe ketä tarkoitetaan.
        :):):):):)

        Partakaveri teki joskus saman Virheen kun kuvitteli pönttiksen tarkoittavan häntä jutussaan.
        Liian kauan olleet erossa ihmisistä?

        Huomasin itselläni ajatuksen toimivan aivan hyvin, muutamalla muullakin se toimii aivan hyvin, lopuilla erinomaisesti. Tuollaista palantiriä katselen ja sitä kautta palstalle keskustelen. 😘🤗

        Olen nyt ollut 11h erossa ihmisistä, eihän tämä ole liian pitkä aika? Ajattelin vielä olla erossa ihmisistä noin 23h. Eilen oli pikkuperjantai, tänään sunnuntai, huomenna on alkuun maanantai ja sitten perjantai. Helatorstai vaikutti ikävästi työviikkoon. 😘


    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      No eipä aloittajastakaan kovin mielenkiintoista kuvaa muodostunut.

    • Anonyymi

      Kiinnostavat henkilöt poistetaan viesteistä aika nopeasti :D

      • Anonyymi

        En tiedä, poistetaanko kiinnostavien ihmisten jutut, mutta kiinnostavien ihmisten juttuihin kommentoidaan paljon vähemmän kuin joihinkin yhdentekeviin lässytyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, poistetaanko kiinnostavien ihmisten jutut, mutta kiinnostavien ihmisten juttuihin kommentoidaan paljon vähemmän kuin joihinkin yhdentekeviin lässytyksiin.

        Lähdetään nyt kuitenkin siitä, ettei palstalla oikeastikaan ole mielenkiintoisia ihmisiä. No ok, minä olen, mutta minua ei lasketa. Olen anomuumi ja kirjoitan tänne muutenkin aika harvoin... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdetään nyt kuitenkin siitä, ettei palstalla oikeastikaan ole mielenkiintoisia ihmisiä. No ok, minä olen, mutta minua ei lasketa. Olen anomuumi ja kirjoitan tänne muutenkin aika harvoin... :)

        Mutta näettekö te esim minua. Olenko ruma vai kaunis. Tai tästä yhdestä viestistä päättelette olenko tylsä vai kiinnostava✋


    • Anonyymi

      Ei ole täällä eikä missään muuallakaan. Yksin oleminen on aina paljon mukavampaa.

    • Anonyymi

      Kun tätä trailerpark-foorumi on seurannut, niin kyllähän täällä jos minkälaista Tiger Kingiä aikaansa viettää.

    • Onhan täällä, mutta ei varmaan kaikille. :)

    • No ei oikein ole, kun minäkin vierailen täällä niin harvoin. :D

      • Anonyymi

        Minäkin. Nainen pohj savo.


    • Mjaa

      Tämä on tietenkin hieman suppea näkökulma, mutta minä olen mielestäni jopa erittäin kiinnostava ihminen, sillä viihdyn itseni seurassa erinomaisesti, sillä tästä viihdyttäjästäni tuntuu löytyvän jatkuvasti mittaamattomia ulottuvuuksia tien jo päätyttyä ja polun kadottua näkyvistä.

      (naurua)

      • Pitkällisen harkinnan jälkeen voisin mainita toiseksi kiinnostavimmaksi ihmiseksi tietenkin...

        ylläripylläri

        Timo Similän.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Pitkällisen harkinnan jälkeen voisin mainita toiseksi kiinnostavimmaksi ihmiseksi tietenkin...

        ylläripylläri

        Timo Similän.

        (reps)

        Ah, aamukahvia.

        Entä mikä tekee tästä lyyrisestä ja elämäniloisesta suhteestamme niin erikoisen on se että koen Timo Similän itseni täydelliseksi vastakohdaksi. Osoitetaan sormella mihin kohtaan tahansa Timo Similää, niin tätä ominaisuutta ei minussa tavata - ja päinvastoin. Tämä mittava erilaisuus korostaa meitä yksilöinä ja jakaa lähes kantokyvyn äärirajoilla kulkevan vastuun painon osaksemme ja taakaksemme ihmisyksilöinä. Me emme voi tukeutua toisiimme, vaan itseemme.

        ELi Timo Similä on kuljettanut minut (tukasta raahaten) minuuden lähteille ja näyttänyt kuvani sen pinnalta.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ah, aamukahvia.

        Entä mikä tekee tästä lyyrisestä ja elämäniloisesta suhteestamme niin erikoisen on se että koen Timo Similän itseni täydelliseksi vastakohdaksi. Osoitetaan sormella mihin kohtaan tahansa Timo Similää, niin tätä ominaisuutta ei minussa tavata - ja päinvastoin. Tämä mittava erilaisuus korostaa meitä yksilöinä ja jakaa lähes kantokyvyn äärirajoilla kulkevan vastuun painon osaksemme ja taakaksemme ihmisyksilöinä. Me emme voi tukeutua toisiimme, vaan itseemme.

        ELi Timo Similä on kuljettanut minut (tukasta raahaten) minuuden lähteille ja näyttänyt kuvani sen pinnalta.

        (hihitystä)

        Hurjimmissa kuvitelmissani ja unissani minä olen Timo Similä ja Timo Similä Donna Donatello.

        Olen tavannut syyksieni hirviön, ja Timo Similä sielunsa muusan.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Hurjimmissa kuvitelmissani ja unissani minä olen Timo Similä ja Timo Similä Donna Donatello.

        Olen tavannut syyksieni hirviön, ja Timo Similä sielunsa muusan.

        (reps)

        Periaatteessa voidaan sanoa että nämä kaksi olentoa ovat yksi ja sama persoona.

        (kikatusta)

        https://www.amazon.com/Beauty-Kaunotar-Alkuperäinen-Suomalainen-Soundtrack/dp/B06Y22WJC6


      • Funeau kirjoitti:

        Periaatteessa voidaan sanoa että nämä kaksi olentoa ovat yksi ja sama persoona.

        (kikatusta)

        https://www.amazon.com/Beauty-Kaunotar-Alkuperäinen-Suomalainen-Soundtrack/dp/B06Y22WJC6

        Hups

        Tuon mokan teki Donna, ei Timo.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Hups

        Tuon mokan teki Donna, ei Timo.

        (naurua)

        Fyysisesti ja henkisesti ajatellen kombo on mahdoton.

        Donna Donatello vuoteella anomassa Timo Similää sisäänsä voi tarkoittaa vain yhtä asiaa, mutta tämän ymmärtämiseksi on kuljettava syvemmälle itseensä ja oltava vaiti, sillä niitä on kaikkialla, jokaisen mustan puun oksalla ja pimeissä onkaloissa ja halkeamissa.

        Juuri niitä.

        (reps)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Ah, aamukahvia.

        Entä mikä tekee tästä lyyrisestä ja elämäniloisesta suhteestamme niin erikoisen on se että koen Timo Similän itseni täydelliseksi vastakohdaksi. Osoitetaan sormella mihin kohtaan tahansa Timo Similää, niin tätä ominaisuutta ei minussa tavata - ja päinvastoin. Tämä mittava erilaisuus korostaa meitä yksilöinä ja jakaa lähes kantokyvyn äärirajoilla kulkevan vastuun painon osaksemme ja taakaksemme ihmisyksilöinä. Me emme voi tukeutua toisiimme, vaan itseemme.

        ELi Timo Similä on kuljettanut minut (tukasta raahaten) minuuden lähteille ja näyttänyt kuvani sen pinnalta.

        (hihitystä)

        Minä jatkan unia. Myöhemmin aamukahvia🌞


      • Funeau kirjoitti:

        Fyysisesti ja henkisesti ajatellen kombo on mahdoton.

        Donna Donatello vuoteella anomassa Timo Similää sisäänsä voi tarkoittaa vain yhtä asiaa, mutta tämän ymmärtämiseksi on kuljettava syvemmälle itseensä ja oltava vaiti, sillä niitä on kaikkialla, jokaisen mustan puun oksalla ja pimeissä onkaloissa ja halkeamissa.

        Juuri niitä.

        (reps)

        Kokeillaan uusiksi, sillä Timo Similä minussa heräsi.

        (reps)

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaKoHnXQJjqOnm3F-4QRkgxHN_ewojvLAxxJoF_i1Z3RyDSt2m&usqp=CAU


      • Funeau kirjoitti:

        Kokeillaan uusiksi, sillä Timo Similä minussa heräsi.

        (reps)

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaKoHnXQJjqOnm3F-4QRkgxHN_ewojvLAxxJoF_i1Z3RyDSt2m&usqp=CAU

        Ihminen muuttuu alati, mutta miksi.

        Kahistellessani mekossani pitkin aamukasteista puutarhaa, minä odotan kädelleni laskeutuvan laululinnun. Minun ei tarvitse kuin ojentaa käsivarteni aamunkajon taivaalle ja avata kämmeneni, niin hän saapuu.

        Sitten puristan käteni nyrkkiin, ja hauraat luut paukahtavat.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ihminen muuttuu alati, mutta miksi.

        Kahistellessani mekossani pitkin aamukasteista puutarhaa, minä odotan kädelleni laskeutuvan laululinnun. Minun ei tarvitse kuin ojentaa käsivarteni aamunkajon taivaalle ja avata kämmeneni, niin hän saapuu.

        Sitten puristan käteni nyrkkiin, ja hauraat luut paukahtavat.

        (hihitystä)

        Tuon selvemmin en enää tilannetta voi kuvailla.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuon selvemmin en enää tilannetta voi kuvailla.

        (reps)

        Tässä vaiheessa tietenkin aletaan keskustella erilaisista terapioista tms. mutta tämä tällainen ei ole enää kuin rekvisiittaa, sillä olennainen on jo tapahtunut, ja tulee vielä tapahtumaan. Ja tämä olennainen on olennaisista olennaisin asia ymmärtää ja hyväksyä.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Hurjimmissa kuvitelmissani ja unissani minä olen Timo Similä ja Timo Similä Donna Donatello.

        Olen tavannut syyksieni hirviön, ja Timo Similä sielunsa muusan.

        (reps)

        Mikäs kuvitelma nyt tuo oli muka


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Facessa on paljon sinkkuryhmiä jossa ihmisten kuvat ja nimet on esillä. Siellä saa kiinnostavaa keskustelua aikaiseksi eikä tarvii esittää mitään. Olen ollut muutamilla treffeillä naisten kanssa ja yhden yön juttuja ollut myös. Ei tän palstan hullut uskalla tavata toisiaan kun ei tiedä mitä soopaa muuten puhuvat. Olisi parempi että kaikilla olis kuva ja nimi.

    • Anonyymi

      Elipä muuta lisättävää, hetken luin näitä sairaita juttuja täältä. Palsta täynnä terapiatta jääneitä narsisteja. Jotka useat vain vainoskelevat uusia uhreja. Suvaitsematonta käytöstä sinkuille suunnatulla palstalla. Ja muiden pitäisi näitä narsisteja ihailla.

      Liian monella käytössä ollut narsisti nyt vain on loppuunkulutettu. Ja häirikkö.

      • Anonyymi

        Jutut on mielenkiintoisia mutta ei se tarkoita että henkilö olis jotenkin mielenkiintoinen johon haluaa tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutut on mielenkiintoisia mutta ei se tarkoita että henkilö olis jotenkin mielenkiintoinen johon haluaa tutustua.

        Lähinnä jotain tunteista ja itsestä jauhamista, todella tylsiä juttuja. Sitten kun kirjoittaa jotain itsensä tuntemisesta niin jotkut on "ooh, olet niin fiksu". Huvittaa joka kerta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe