1 Apua perheeni hajosi kun olin 10v (Olin niin rohkea että kävin Mallorcalla 6 vuotiaana vielä kun perheeni oli yhdessä)
2 Apua menetin mahdollisuuteen ystävistä yläasteella, kävin koulun muualla loppuun.
3 Apua ,Serkut eivät ole läheisiä kaikki asuu kaukana, kukaan ei tiedä minusta mitään.
4 Apua, en saanut naapurustoista tarpeeksi ystävä harjoituksia,
5 Apua katsottiin oletettavasti salaa yläasteella ulkomaalaisen musiikin opettajana kanssa manaaja elokuva(oliko tässä jotain Hyvästä ,Viholaisesta HIVviläisestä vai paholaisesta?)
6 Apua, minut leimattiin sairaaksi ,minulla oli todellinen anemia muka kun en käynyt koulussa syömässä ,kotona riideltiin ja ei osattu viestiä, ja jätin koulukaverit itse syrjään. kun ne ei puhunut minun kanssa, yläasteella ne alkoi kokeilemaan tupakkaa ,minä en, jopa ne päihteet oli muka tärkeämpää kuin minun seura.
7 Apua kävin kuntouttavia juttuja liikaa, työntekijät millä tahansa suomen alalla voi olla valehtelua.
8 Apua Ala asteella yritin kai todistaa onko eläimet kehittyneitä vai luotuja kun katsottiin video pommisuojassa nauhoittamani luontodokumentti eläimistä.
9 "-" kaiversin männyn kuoreen pienen reijän ala asteella ja se on muisto puu minulle edelleen siitä että koulukiusaaja on tuntematon saatana itse ja Luoja ei näytä korjaavan asioita ns. tämän järjestelmän aikana, eikä pyydä tosi ystäviä.
10 "-" Kun muutin Vantaalta pois, tukikodissa(ei hihhuleita) opin tekee ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä, opin myös keskustelemaan ongelmista samanikäisten kanssa hieman
11 "-" Tutkin netistä vitamiineista ja ravitsemushoidoista joilla elimistö itse korjaa monenlaisia ongelmia, uskoin mielelläni siihen kun paransin oloani siitä ala asteen syömättömyydestä ja energia vajeesta ollakseni muka jotenkin sekaisin.
11 "-"Oli vaikea valita yksin vieraiden tuella ammattia, mutta vihdoin valitsin puutarha alan ja sain vasta myöhemmin tutkinnon. "Luonnollisuus" oli ominaisuus mikä jäi mieleen. se selittää monta nykyajan ihmisten ongelmia esim. ilmansaasteet ja teollisuus, stressi ,tulehdus jne. yms.
12 "-" Etsin netistä seuraa sähköpostilla ja tapasin jne. sain aikuisuuden kynnyksellä vähän seksi kokemuksia jotka auttoi, muuten täällä on ihan typerää epäsosiaalisen median valhetta vaan.
13 "-" Opin asuu vuokra asunnoissa ja sain tukirahaa, kaverit edelleen puuttuu, löydänkö niitä koskaan, ystävät meinaa olla vaan mielikuvitusta, pystyisin parempaan. Mutta etsin kai unelmaa. Eikä Jehova ja Saatana tiedä mitä haluan. välimies Jeesus ei osaa noin vain ohjata, Jeesuksen seuraajat siis vaikuttavaa silti olevan hukassa monessa asiassa. Se on sama millä syytätte minua, se näkyy joskus teidän kasvoilla, sekaisin olo ja kaikki tälläinen heijastaa vain tyydyttämätöntä ihmiskuntaa jotka juoruilee ja juonii ja raivoaa salassa ja saa siitä mielihyvää joka ei johda mihinkään.
14 "-" Kun JT iäkkäiden pulassa olevien kuvitelma nuortuvien vanhusten kanssa ei saa pyytää hyvää kiinnostavaa seuraa, kävin Mormoni kirkossa lautapeli ryhmässä ja siellä oli nuoria aikuisia kauniita ja rohkeita, mutta se oli vaan sitä, pitäisi kuulua seurakuntaan että oikeasti on seuraa. Ne jopa puhui nimestä Holy Ghost?!
15 "-" Monet näyttää olevan lavealla tiellä, ihmiset välittää kulkuneuvoistaan eikä muka ihmissuhteista, en ajattelisi näin. Nyt olen huonossa seurassa, koko Valtio on sitä täynnä. Vaikea löytää ihmisiä mistä oikeasti välittäisi. keinoälystä maksetaan joku lunastusuhrillinen hinta mutta entä sitten...
16 "-" Kaupungilla pitäisi olla sellaisia työntekijöitä mitkä pitää erossa huonoista aloista, mutta luotettavuus on karissut.
17 Vielä pitäisi olla mahdollisuus etsiä ja löytää nuorten ja nuorten aikuisten seuraa ja aloittaa alusta, sitä ei selkeästi ole jt valtakunnansalilla ,valtakunnansalin ihmiset ovat luopuneet yrityksistä unelmoida ja toteuttaa toiveitaan, ainakin ns. ikävän maailman tavalla...
Mikään ase mikä valmistetaan sinua vastaan- on seurustelemattomuus, ,välinpitämättömyys, lääkärin leikkiminen, tuhkatut vanhukset ja toisistaan irti revityt aikuiset, valtakunnansali polttotodistukset -että seurakunnan sisällä on vihaisia pettureita..
Siinä kai enimmät mitä nyt halusin kirjoittaa...
Voiko kunnioittava Jehova auttaa näissä:
6
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
En jaksanut lukea aloitusta loppuun, mutta mietin miten et ole oikeasti päätynyt avun piiriin?
Näitä jehovissa on enemmän kuin tarpeeksi. Myöskin ex-jehovissa tämän kaltaisia, joilla mielenterveys järkkynyt (esim. ei kyetä enää työelämään, ja kaikille uusille kumppaniehdokkaille jauhetaan entisestä sairaasta uskonyhteisöstä). Nämä sitten kuluttavat veronmaksajien rahoja. Miksi tuota kulttia ei panna vastuuseen lainsäädännöllä, sitä ihmettelen. Kysyisin myös jehovalta auttaisiko hän tekemään peräsuolen pallolaajennuksen? Sillä minua vähän hävettää seurassa, kun tulee ainaskiin omasta mielestä hieman vaisusti Peräilmaa. Peräsuolenlaajennus on kuulemma kyseiseen vaivaan oiva operaatio, jonka voi tehdä ihan paikallispuudutuksessa terveyskeskuksessa. Eikä maksakaan kuin 30 hopeateradrakmaa.
- Anonyymi00002UUSI
Henkilökohtaisesti minulle ei pallolaajennus auttanut, vaan piti suorittaa peräsuolen ohitusleikkaus. Lisäksi nyt minulla on peräsuolen tahdistin, joten Peräilmaa tulee reippaasti ja erittäin voimakkaalla äänellä.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Henkilökohtaisesti minulle ei pallolaajennus auttanut, vaan piti suorittaa peräsuolen ohitusleikkaus. Lisäksi nyt minulla on peräsuolen tahdistin, joten Peräilmaa tulee reippaasti ja erittäin voimakkaalla äänellä.
Loistavaa. Riemuitsen puolestasi.
- Anonyymi00003UUSI
Hei vaan Make!
Tuossa oli monta kohtaa joista tahtoisin jutella enemmän kanssasi mutta....
Pakko kysyä tosta 17. kohdasta, miksi noin?
Jos nimimerkin 88 viittaa syntymävuoteen,
niin eikö seuraa pitäisi miettiä aikuisista?
- yksinäinen nainen Ensimmäinen korjaus on tietysti rohkea askel todellisuuteen luopumalla epäjumalan palvonnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956564Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096300SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614611Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien893512Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963471Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en653323Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103172Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.02900Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31715Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema141297