kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaveritosipiirin vähyyttä ja hylkäämistä!!!??? palstan vastailevat huonot mielikuvitus ystävät eivät ole aitoja, joten palstasta poikenneet todelliset uskolliset riistohuorat tänne vaan!! ?? Minä olen valmis tutustumaan...
Ei minun tarvitse käydä kaatopaikalla usein.
Jt seurakunta on surullisen kuuluisa karttamisesta ja viestinnästä ja avioliitto komplexin uusvanhoillisparantamisesta...
Olisi kiva kun kävisi parhain päin että olisi kiinnostavavartaloinen nainen, vaimo tai mikä lie, mutten usko että nykyjärjestelmä osaisi kasata sitä kokoon surkein perustein... Kaikkea korruptiota tosiaan...
Toivon että media,poliisi ,psykiatria,opettajat ja kaikki teidän hölmöläisten ja ääliöläisten riipaisevat ihmissuhteet,huvipuistot,kahvilat,kylpylät, Suomen Valtion kannattajat,YK ja Junttapurin Maharazad haistatte nyt mielenkiintoinen huilu ja vinoudutte entisestään kun ette halua vastata mitään todellisuuteen viittaavaa... " 2 moos 20:14"
Maailmaa ei paranneta korvamato lauluilla edes karaokesaastakäytöksellä!? Tosin ei kai sitten JT Valtakunnansalin yhtäläisen erotetuilla kappaleillakaan...
Salaseurat on valheellisuuden huipussaan kun vartiotorni lehmä lentää ja läski leidi laulaa.
Jehovan Todistaja ex seurakuntien
1
63
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493