Vapaa kuvaus

Aloituksia

100

Kommenttia

237

1. Kaikkein inottavin uskonto

on Jehovan Panettelijain tai Panettelijain Jehovan uskonto joka vain yrittää korjata maailman.! Varmasti tämäkin! perusk
    Jehovan todistajat
    0
    209
  2. Hupsis kupsis

Himmeli Vammeli, kohta seuraa saakin jo Anneli, aikuiset lapset jää venaa vaa, mistäpä täältä totuutta saa?!
    Jehovan todistajat
    0
    205
  3. Ja Koulumulkki tietää saa

kuka tuhmat ansaitsee...
    Jehovan todistajat
    0
    201
  4. Jehova ja Jeesus

Miksei psykiatria ymmärrä mistään mitään, voisin soittaa Poliisille joka päivä monta viikkoa ja pilkata ja sanoa kuinka
    Jehovan todistajat
    0
    198
  5. Martti Vahtisaaren tai Vartti Mahtisaaren Valtakunta ei menestynyt liikaa

Oikealla vai Väärällä Jeesuksella ei kahta varttia kestäisi ryhtyä antikristuksen pelastajaksi?!?!... Huoh! ja teidän Va
    Jehovan todistajat
    0
    198
  6. Terve... ... ...

Mitä tehdä? jos tai kun Jehovan Palvoja onkin pahin vihamies ja koko maailma Valehtelee?...! ja Jeesus sanoi että tehdää
    Jehovan todistajat
    0
    197
  7. Väitän kyllä

ettei Koko Maapallon Jehovan Todistajien Valtakunnansaleilta eli Saatanan Valehtelijoiden Kanslioista voi pyytää todell
    Jehovan todistajat
    0
    197
  8. selvä kerron vitsin

Tiedättekö miten huono olin Valtakunnansalilla?! Olin niin huono! ettei elossa oleva äitimuorinikaan olisi tunnistanut m
    Jehovan todistajat
    2
    187
  9. Kun kuulet seuraavan kökköbändin soinnut ja saatanalliset viettelyksen sanat radiosta:

Muista kuinka epätäydellisen kökkö järjestelmä meillä olikaan ja tule rimpauttaa Markonkin todellista ovikelloa- jos nii
    Jehovan todistajat
    0
    182
  10. juuri iltauutisissa kerrottiin adhd tetragrammihölmöilystä televisiossa!!!

nuoret (tai yksilöllisesti toisin sanoen lapset) syövät liikaa adhd lääkkeitä?!?! Unohti täysin mainita skitsoutoontumi
    Jehovan todistajat
    0
    175
  11. On mulla...

kaupunkilaisen ratkenneissa verkkareiden tauskuissa miljoona ystävää,- kukaan ei tiedä tarinaani vieläkään- saati nimelt
    Jehovan todistajat
    1
    172
  12. Herätkää lehdessä olisi pitänyt lukea:

"Herätkää! - lehti ei asetu minkään nimenomaisen Jehovan palvojien hoidon kannalle"... "mutta Marko K olisi jo aikoja si
    Jehovan todistajat
    1
    170
  13. Mikä oli vikana

Jehovan Todistaja Valehteljoissa kun piti otaksua totuus ja olla 20 vuotta ilman oikeaa hyvää kiinnostaa seuraa?! Kuka h
    Jehovan todistajat
    0
    170
  14. Daavid todella tekeytyi sydänvikaiseksi

eikä mielenvikaiseksi, kun sinä aikana tapettiin ihmisiä. Nykyään ihmisellä ei ole enää omantunnon vaivoja tuollaisesta
    Jehovan todistajat
    1
    163
  15. Jehovan nimi on

Tuntemattomassa* Todellisuudessa* GANDALF THE BEOWOLF!,GANDALF THE BEOWOLF!!,GANDALF THE BEOWOLF!!! Revi siitä, kiitos t
    Jehovan todistajat
    0
    163
  16. Olisi ollut oikein pyytää

niin pyytää!!!! ensiksi!!! 15 vuotiaana sopivaa ja kunnioittavaa seuraa, että sitä olisi annettu, luterilaisuudessa se
    Jehovan todistajat
    2
    159
  17. Moi Sinkku!

Minulla on sellainen olo että olen ollut aina! kadonnut kuin Riina Mäkinen, voiko olla Totta?!?! Johtuuko se sisaren puu
    Sinkut
    0
    156
  18. Mietintää...

1 Onko Jehovan todistajien hokeminen "totuus"? 2 Missä maailmassa pitäisi elää ja kuolla kun esim. Amerikka silloin täll
    Jehovan todistajat
    5
    148
  19. Jehovan todistajien ex seurakuntien

kiusallisen valheellinen, yhteiskunnallisen välinpitämätön yksinäisyys ei poista K18 vuotiaan heitteille jättöä ja kaver
    Jehovan todistajat
    2
    148
  20. Kirjoitan otsikko

Mitkä ovat Jehovan Valehtelijoiden vuosisata ja tuhat vuotis suunnitelmat? Entä Jehovan Todistajien? Riittääkö heikkojen
    Jehovan todistajat
    20
    146