makek88
![]()
Aloituksia
97
Kommenttia
228
Tuntemattomat nuoret vanhukset vastailevat kirja on etsittävissä jo!
Käy löytämässä omasi epähelvetistä! Ja ala sen sijaan etsimään seuraa Markolle! Nuoret kysyvät seura ei toteutunut. Jos3179runoilijan päärynä
Marko kokouksissa käynyt on vain , sieltä miljoona feikki ystävää sain, Jehovan maailman tuntemattomuus on kohta aivan -2177Kaikkein inottavin uskonto
on Jehovan Panettelijain tai Panettelijain Jehovan uskonto joka vain yrittää korjata maailman.! Varmasti tämäkin! perusk1176selvä kerron vitsin
Tiedättekö miten huono olin Valtakunnansalilla?! Olin niin huono! ettei elossa oleva äitimuorinikaan olisi tunnistanut m2175- 0173
juuri iltauutisissa kerrottiin adhd tetragrammihölmöilystä televisiossa!!!
nuoret (tai yksilöllisesti toisin sanoen lapset) syövät liikaa adhd lääkkeitä?!?! Unohti täysin mainita skitsoutoontumi0169Hupsis kupsis
Himmeli Vammeli, kohta seuraa saakin jo Anneli, aikuiset lapset jää venaa vaa, mistäpä täältä totuutta saa?!0168Herätkää lehdessä olisi pitänyt lukea:
"Herätkää! - lehti ei asetu minkään nimenomaisen Jehovan palvojien hoidon kannalle"... "mutta Marko K olisi jo aikoja si2163Daavid todella tekeytyi sydänvikaiseksi
eikä mielenvikaiseksi, kun sinä aikana tapettiin ihmisiä. Nykyään ihmisellä ei ole enää omantunnon vaivoja tuollaisesta1156Terve... ... ...
Mitä tehdä? jos tai kun Jehovan Palvoja onkin pahin vihamies ja koko maailma Valehtelee?...! ja Jeesus sanoi että tehdää0152Kun kuulet seuraavan kökköbändin soinnut ja saatanalliset viettelyksen sanat radiosta:
Muista kuinka epätäydellisen kökkö järjestelmä meillä olikaan ja tule rimpauttaa Markonkin todellista ovikelloa- jos nii0151Olisi ollut oikein pyytää
niin pyytää!!!! ensiksi!!! 15 vuotiaana sopivaa ja kunnioittavaa seuraa, että sitä olisi annettu, luterilaisuudessa se2145Mietintää...
1 Onko Jehovan todistajien hokeminen "totuus"? 2 Missä maailmassa pitäisi elää ja kuolla kun esim. Amerikka silloin täll5140Moi Sinkku!
Minulla on sellainen olo että olen ollut aina! kadonnut kuin Riina Mäkinen, voiko olla Totta?!?! Johtuuko se sisaren puu0137Ei otsikkoa.
Tarkoittaako sana luopio että ihminen on luotu?...! Vai onko luopio ja luopiot kehittyneitä?...! Vai onko heissä molemp0137- 1128
Kirjoitan otsikko
Mitkä ovat Jehovan Valehtelijoiden vuosisata ja tuhat vuotis suunnitelmat? Entä Jehovan Todistajien? Riittääkö heikkojen20128Tiivis otsikko
Mikä yksinkertaisuus on? Se että Jehova ja Jeesus kertovat Totuutta ihmisille? Se että Jehova ja Jeesus valehtelevat Sa0122Kuka teistä todella köyhistä on ...
: 1 ollut kerran rikas? 2 tehnyt työtä? 3 kerännyt pulloja ja tölkkejä tai roskia? 4 Uskonut järjestelmään? 5 kärsinyt?6116Mikä oli vikana
Jehovan Todistaja Valehteljoissa kun piti otaksua totuus ja olla 20 vuotta ilman oikeaa hyvää kiinnostaa seuraa?! Kuka h0114