niin pyytää!!!! ensiksi!!! 15 vuotiaana sopivaa ja kunnioittavaa seuraa, että sitä olisi annettu, luterilaisuudessa se oli mahdollista, kävin rippikoulun muttei tuottanut tulosta.,ehkäpä niin... Sen jälkeen masennus jota psykiatria ei oletettavasti ymmärtänyt. Jehovan Todistajiin luottamukseen hankkimiseen menee aikaa , mutta miten 20 vuotias tästä maailmasta nyt seuraa saisi pyytämällä, ihmiset ovat ryhmäytyneet jo, ovatko?!?!?! Serkkuperheet viidellä paikkakunnalla eivät ole vastaus, koska en pidä heihin yhteyttä. Enkä tiedä miten pitää sukulaisista liiallista huolta yksin...
Miten voi unelmoida kun on Totuutta?! Mikä on oikea todistus ja vastaus?!
Sääli ettei kolmiyhteisyyttä voinut ymmärtää, Jehovan täytyy harjoitella ymmärtää vaikkei koskaan opi tuntemaan minua, niinkö?! Nyt olen jo typerä 35 vuotias eikä kukaan nainen osoita kiinnostusta.
Aivan oleellisen valeellista!
Vanheneminen on niin väärin ja valhetta!!! Aivopestyt apinatkin odottaa että sinäkin vanhenet!!!
No onkos sinulle annettu Helsingistä seuraa?! Miksi kaikki tiet vievät Helsinkiin?!
Olisi ollut oikein pyytää
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kaikesta huolimatta tärkein asia on peräilman päästely säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869