Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+ei+anna+mitään.+Jeesus+vain+vie+rahat+(kirkollisverot+ja+ostetut+raamatut).
Jeesuksen+veri+(malaga-viini)+ja+öylätit+maksavat.+Joku+tekee+niillä+rahaa.
Jeesus+ei+maksanut+edes+ylinopeussakkoja,+jotka+hän+sai+kaahailtuaan+viritetyllä+aasilla+palmusunnuntaina+Jerusalemin+keskutassa.+Hän+otti+vain+pilvet+ja+häipyi+maisemista.
06.12.2020 08:29
Jumala+on+sataprosenttista+potaskaa+ja+sataprosenttista+höpinääsi.+Muuta+et+pysty+toteen+näyttämään.
Ihmisellä+ei+ole+sielua,+mutta+sinulla+on+nielu,+josta+pulppuaa+lapsellista+ja+harhaista+höpinää.
Totuudesta+et+tiedä+mitään,+koska+olet+vain+huijari+ja+paskanpuhuja.+Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Ongelmasi+on+se,+että+kuolemasi+jälkeen+valehtelusi+on+loppu.+Kuten+sinäkin.
06.12.2020 08:15
Totta.+Uskovaiset+uskovat+satuihin.+Heitä+ei+pelasta+mikään.
05.12.2020 14:40
"Minä+mikäli+teen+vääryyttä,+minulla+on+puolustaja,+joka+on+Jeesus+Kristus+ja+minä+myöskin+tunnen+milloin+olen+väärässä."
Sinulla+ei+ole+mitään+muuta+kuin+sairas+mielikuvitus.+Väärin+tehtyäsi+omatuntosi+lakkaa+soimasta+kuten+kaikilla+"rakastavilla"+uskovaisilla.
"En+uhottele,+vaan+kirjoitan+totuuden+siintä,+kuinka+sellaisen+ihmisen+kuuluisi+olla,+mikä+ei+tiedä+asiasta+mitään."
Miksi+sitten+kaiken+aikaa+uhoat?+Sinä+itse+et+tiedä+mistään+mitään.
"No+kerta+sinä+väität+harhoiksi,+niin+silloin+sinun+pitää+jaksaa+odottaa,+mutta+sitähän+odottamisen+lujuutta+ei+sinulla+näytä+olevan."
En+malta+odottaa,+kun+joudut+turhien+luulojesi+ja+harhojesi+kanssa+kuoleman+kitaan+:D
"Sitähän+sinä+et+päätä,+mitä+ihmiselle+tapahtuu+maanpäällisen+elämän+jälkeen"
Kuule,+kuolema+tappaa+sinut.+Sinä+et+sille+mitään+satukertomuksillasi+mahda.+Turhat+uhoamisesi+minulle+minun+kuolemani+jälkeen+ovat+lapsellista+horinaa.+Etkö+tosiaan+tajua,+miten+tollo+ole?
05.12.2020 14:16
Jeesus+kääntäisi+toisenkin+poskensa+ja+poskien+loputtua+hän+kääntäisi+persposkensa.+Lopulta+hakkaajat+olisivat+aivan+uupuneita+kuin+nyrkkeilypussia+taottuaan.+Sitten+tulisi+Mustanaamio,+joka+löisi+Jeesuksen+leukaan+pääkallomerkin+ja+toiselle+puolelle+hyvä-merkin.+Silloin+Jeesus+ei+tietäisi,+onko+hän+hyvä+vai+paha,+mutta+turpaansa+olisi+saanut.+Ja+alkuasukkaat+hurraisivat+taustalla+nähtyään+hyvän+matsin.
05.12.2020 07:40
"kaikki+mikä+ei+kuulu+aitoon+rakkauteen.+Silloin+ihminen+tekee+syntiä,+kun+se+tekee+lähimmäisiään+kohtaan+vääryyttä,"
Ethän+sinäkään+rakasta+muuta+kuin+itseäsi+ja+lapsellisia+juttujasi.+Vihapuhetta+suollat+kuin+pikku+prrrkele.
"Minun+ei+tarvitse+uhotella+yhtään"
Ja+kuitenkin+uhoat.+Olet+naurettava+pelle+:D
"+koska+minä+satun+tietämään+jotakin+sellaista,+jota+sinä+et+tiedä,+etkä+välttämättä+tule+maanpäällisessä+elämässä+sitä+tietoa+edes+saamaan"
Juu,+minulla+ei+tosiaankaan+ole+harhoja,+joita+taas+sinulla+näyttää+olevan.+Sinun+kannattaisi+olla+niistä+ihan+hiljaa,+pelle.
"Maanpäällisen+elämän+jälkeen,+saat+tulla+sanomaan+Jeesukseen+uskovia+valehtelijoiksi"
Maanpäällisen+elämän+jälkeen+valehtelusi+ja+uhoamisesi+on+loppu,+pelle.
05.12.2020 07:32
"Olen+ateisti+sen+vuoksi,+että+kaikkien+tunnettujen+uskontojen+jumalat+ovat+mielikuvituksen+tuotetta,+eivät+todellisia."
Sama+täällä.+En+pidä+myöskään+Joulupukkia+todellisena,+vaikka+jotkut+uskovat+siihenkin+niin,+että+laittavat+kaikki+rahansa+likoon+sen+vuoksi+näin+joulun+aikaan.
04.12.2020 05:53
Voisitko+kertoa,+mitä+syntiä+olet+tehnyt,+että+sinun+pitää+pyydellä+niitä+mielikuvitushahmoilta+anteeksi?+Ainakaan+minulla+ei+ole+rikosrekisteriä,+jonka+vuoksi+tarvitsisi+pyydellä+jeesuksilta+tai+mikkihiiriltä+armoa.
Kannattaa+sinunkin+muistaa,+että+kuollessasi+myös+sinä+kuolet,+joten+turha+uhoamisesi+on+lapsellista+aivopiereskelyä.+Sanoinko+aivo+:O+No+sinun+tapauksessasi+aivotonta.
04.12.2020 05:47
Ihmeet+keksi+juutalaiset+tarinankertojat,+koska+Jumalaa+ei+ole+niitä+tekemään.
Tollot+ottavat+nuo+sadut+tosissaan.
Jos+Jumala+olisi,+kuolleet+heräilisivät+eloon+edelleenkin.
04.12.2020 05:17
Lottovoiton+voit+saada,+mutta+Jeesus+pysyy+aina+vaan+samanlaisena+hahmona+kuin+Mustanaamio,+joka+hänkin+muuten+on+mies,+joka+ei+koskaan+kuole.
28.11.2020 06:38
Kaikki+johtuu+siitä,+että+heidän+Jumalansa+on+kakkaus+eli+täyttä+sontaa.+Hehän+uskovat+jopa+Saatanaan.+Kysyy+keneltä+heistä+tahansa,+he+myöntävät+uskovansa+paholaiseen.+Toisin+sanoen+he+ovat+saatananpalvojia.++Ei+liene+omituista,+että+sellaiseen+uskovat+ovat+itsekin+täysiä+piruja,+ja+sehän+näkyy++heidän+käytöksessään.
25.11.2020 06:32
Mahtoi+siellä+olla+lystiä+kamelinpaskaa+paahtaessa.
05.11.2020 06:02
Ja+niin+Jeesus+sanoi+apostoleille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+MAU!"
Silloin+apostolit+antoivat+Jeesukselle+silakoita,+jotka+Jeesus+siunasi+leiviksi.
05.11.2020 05:53
Jeesus+on+mauton,+eikä+sanonut+siksi+mau,+koska+hän+ei+ole+kissa,+vaikka+onkin+täysin+kateissa.
05.11.2020 05:49
Sori.+En+tiennyt+asiaa+tarkalleen,+koska+en+vielä+elänyt+siihen+aikaan.+Kuitenkin+he+laittoivat+tekijäksi+oman+miehensä,+mikä+lienee+siis+plagiaatti.
03.11.2020 06:14
Näin+on.+Ei+muuta+kuin+desinfiointiainetta+heille+suoneen+ja+katso!+ihmeparannus+koittaa.
03.11.2020 06:11
Oivallisesti+sivallettu.+Kiitos!
03.11.2020 06:08
"Ateistien+pitää+pelätä,+koska+ateitisuus+on+väärin+Jumalaa+kohtaan!"
Olematon+ei+pelota+ateistia+yhtään!
Pelkään+vain,+että+menetät+järkesi+lopullisesti.
02.11.2020 07:37
"twkee"+Haha!+Kyllä+sinä+ihan+itse+twekeet+itsestäsi+tollon+tuolla+kommentoinnilla.
Juutalaisten+satujutut+ovat+edelleen+diibadaabaa,+joihin+uskovat+vain+ja+ainoastaan+kaksinkertaiset+pöllöpäät+stereona.
02.11.2020 07:34
Jumalakin+loisi,+jos+olisi+jumala,+joka+loisi.
02.11.2020 07:28
104 / 230