Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kristityt+ovat+uskonsa+vankeja.+He+eivät+voi+olla+uskomatta+päättömyyksiä.
Sitten+he+väittävät+rakastavansa,+mutta+kuitenkin+vain+tuomitsevat.
Uskovaiset+ovat+ilkeitä+ja+pahoja+ihmisiä.
31.08.2019 07:50
Joo,+parempaakin+ajanvietettä+luulisi+olevan,+etenkin,+kun+sitä+joutuu+ikuisesti+harrastamaan.+Uskovaisethan+kuulemma+katselevat+hymyssä+suin,+kun+jotkut+grillaantuvat+tulessa+ikuisesti.+Melkoisia+sadisteja+siis.+Siitä+on+rakkaus+kaukana.
31.08.2019 07:29
Ahaa!+Olet+siis+jo+kuollut+ja+pystyt+sen+vuoksi+varmuudella+sanomaan+noin.+Ajatella,+että+kaltaisesi+zombitkin+pystyvät+kirjoittamaan.
Jumala+on+hyvä+vaan,+ja+tulee+itse+kommentoimaan+tänne,+kuten+olen+toivonut.+Saadaan+se+todiste+asioille+jo+nyt.
31.08.2019 07:20
Passia+ei+välttämättä+tarvita.+Henkilökortilla+voi+matkustaa+25+maahan.
31.08.2019 06:43
Kyllä.+Olen+syönyt+jogurttia.+Mutta+my+name++is+Siino,+James+Siino.+Se+uskotaan+jotenkin+helpommin+kuin+jos+sanoisin+olevani+muuan+kuuluisa+juutalainen.+Piruuttanikaan+en+lähtenyt+minnekään,+että+uskovaiset+voisivat+luulla+sukupolvesta+toiseen+olevansa+juuri+se+oikea+sukupolvi,+jonka+aikana+suuri+tempaus+tulisi.+No+eilenkin+tempaisin+salilla+50+kiloa.
31.08.2019 06:40
:D
31.08.2019 06:32
Kiitos+kommentoinnista!+Olen+aina+ollut+sitä+mieltä,+että+juuri+sinä+olet+Ylläh+ja+muut+jumalat+Allah.+Joitakin+on+siltä+Välilläh.
31.08.2019 06:25
"Raamatun+Jumala+ei+kyllä+Siinon+käskystä+tee+minkäänlaista+manifestaatiota+-+piru+saattaa+tehdä."
Minäkin+olen+havainnut+saman+asian,+että+sen+paremmin+Jumala+kuin+Pirukaan+eivät+ikinä+tee+yhtään+mitään.+Niiden+olemattomuus+varmaankin+haittaa+siinä+tehtävässä.+Ihmiset+joutuivat+kirjoittamaan+jumalansanankin+Jumalan+puolesta.+Nyt+Jumalalla+olisi+tilaisuus+sanoa+jotain+ihan+itse.
"Siinolta+on+jäänyt+sama+levy+päälle;+jankuttaa+samoja+asioita."
Uskonasioita+käsittelevällä+osastolla+ei+voi+oikein+muusta+kirjoitella+kuin+uskonasioista,+tollo.+Vai+onko+Jeesuksella+mahdollisesti+Plymouth+Christine?+https://www.allpar.com/photos/dodge/1960/christine.jpg+Puhutaanko+siitä?
"Mikä+miesta+harmittaa?"
Minua+harmittaa+uskovaisten+jankutus+rakkaudesta,+mutta+he+kuitenkin+osoittavat+vain+vihaa.+Siinä+sulle+tiedoksi,+amma.
31.08.2019 06:16
"Oletko+kokeillut+rukousta?"
No+enpäs+muuten+ole!+Kokeillaas+heti:+Hyvä+Jumala!+Ole+niin+kiltti+ja+tule+heittämään+muutama+kommentti+tänne+suomi24:n+ateismipalstalle.+Tuolla+ylempänä+joku+tekeytyi+sinuksi+ja+oli+heittävinään+sinuna+kommenttia,+mutta+jos+juuri+sinä+kommentoit,+sen+varmasti+erottaa+tavallisten+kommenttien+joukosta+heti.+Osaat+esimerkiksi+koristella+kommenttisi+kauniilla+enkelikuvilla,+joita+ei+suomi24:n+repertoaariin+kuulu+laisinkaan.+Nyt+Herra!+Täräytä+täysillä!!!
31.08.2019 06:00
Minä+uskon+Teutatekseen+ja+Semokseen.+Jouluisin+myös+Joulupukkiin.
31.08.2019 05:51
Olen+nähnyt+dokumentiohjelmia,+että+uskovaisuus+helpottaa+hengellisissä+asioissa:+https://www.youtube.com/watch?v=dtW5upD5oW4
31.08.2019 05:49
"Jumala+on+rakkaus.+Salattu."
Joo,+hyvin+on+salattu.+Eipä+ainakaan+uskovaisista+tuo+rakkaus+tule+ikinä+mitenkään+ilmi.+Niin+tehokkaasti+se+on+salattu.+Jumala+ja+rakkaus+on+kristityillä+olemattomissa.+Niitä+ei+vaan+ole.
31.08.2019 05:37
Olipas+niin+kristityn+rakastavasti+jälleen+kommentoitu.
Kristityn+rakkaus+ja+Jumala+ovat+yhtä+kadoksissa,+Niitä+ei+vaan+ole.
Kristinusko+on+täyttä+hulluutta.
31.08.2019 05:34
"Jos+Jumala+antaisi+itsensä+ilmi+julkisesti,+se+tietäisi+suurta+mullistusta....Vapaa+tahto+vaihtuisi+orjallisuuteen,+kyvyttömyyteen+tehdä+yhtään+mitään+kysymättä+ensin+Jumalalta+lupaa"
Toisin+sanoen+sellaiseksi+robottimaisuudeksi+elämä+muuttuu+siellä+taivaassa+sitten.+Ja+sellaista+se+on+ikuisesti.+Eipä+hyvältä+näytä+uskovaisten+tulevaisuus.
No+onneksi+se+on+vain+suurta+luuloa.
31.08.2019 05:32
No+sittenhän+mokomaa+mikkihiirtä+ei+ole+olemassakaan.++Tähän+mennessä+olen+onnistunut+keskustelemaan+kaikkien+olemassaolevien+kanssa+aivan+helposti+ja+sujuvasti.
Kuoltuasi+olet+kuollut.+Tiedä+se,+"lähimmäisrakas"+hihhuli!!!
30.08.2019 20:25
Kiitos+Herra+kommentistasi!+Juuri+sinun+sanaasi+olen+odottanut+noin+2000+vuotta,+halleluuja!!!!
30.08.2019 20:21
Jumala+se+on+sitten+vietävissä+miten+vaan,+halleluuja!!!
30.08.2019 20:19
Esinahat+nimenomaan+ovat+maailman+tärkeimpiä+juttuja,+halleluuja!+Miten+maailma+olisi+voinut+olla+tähän+mennessä+olemassakaan+ilman+esinahkoja,+halleluuja!
Ja+helppokos+se+on+maailman+pompata+palloksi+pannukakusta,+halleluuja!
30.08.2019 20:18
"Tällaista+ei+saisi+kirjoittaa.+Ilmoitin+ylläpidolle."
Valita+mieluummin+Jumalalle.+Vai+onko+ylläpito+Jumalaa+korkeaammalla?
30.08.2019 20:09
En+ole+ikinä+keskustellut+Jumalan+kanssa+sanaakaan.+Olkoon+hyvä+vaan+ja+tulee+tänne+vääntämään+jutun+juurta,+jos+on+olevinaan+ollakseen!!++Sellainen+ei+pitäisi+sentään+universumin+luoneelle+olla+temppu+eikä+mikään.
Turhaan+siinä+yrität+vähätellä+hänen+puolestaan.+Senkus+vaan+panee+tulemaan!!!
30.08.2019 19:57
160 / 205