Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja siihen päälle ruususjenkkaa.
30.03.2024 06:16
Rapeaksi paahdettu Jumala! Nam!
Varmasti yhtä namia kuin grillattu lohikäärme.
30.03.2024 06:14
Mielikuvitusolento Jumala on loppu jo nyt!Ei se edes elänyt!
29.03.2024 19:59
Munat ovat totta, mutta Jeesus vain hihuhörhöjen huuhaata!
29.03.2024 12:14
Jeesuksen olemattomuuden takia hihhuleiden pääsiäinen menee tosiaan munilleen, mutta onneksi niitä sentään on.
29.03.2024 06:53
Jumalasta on tosiaan puute. Sitä ei ole missään.
Onneksi Raamatut sentään tekevät kauppansa.
Rahastettavia riittää reippaasti rikastumiseen.
29.03.2024 06:51
En ole. Olen kuunnellut vaan poikien juttuja maitokaupassa.
28.03.2024 14:07
"Kannattaa toimia mieluummin oikein kuin katua!"
Kannattaa mieluummin käyttää katua kuin olla uskovaisten tapaan ojassa.
Sosiaaliseen toimintaa kuuluu paljon muuta kuin virsien jodlaus, siansaksan soperrus ja selällään sätkyttely.
28.03.2024 06:46
Oho! Sehän on harvinaisuus! Itsellänikin oli vuonna jeesus Mosse. Se oli yksi kamalimmista autoista, joita minulla on ollut. Muistan sen ajan selviytymistaisteluna, toisin sanoen miten selviydyin kotiin sieltä, minne se rutku milloinkin jätti.
Mosse on todiste Jumalan olemattomuudesta. Jos Jumala olisi olemassa, hän olisi hyväntahtoisena estänyt Mossejen ilmestymisen maailmaan.
28.03.2024 06:39
Venäjä = Vitsi, nimittäin Moskovitsi. Kyllä se naurattaa!
27.03.2024 19:47
Aivan! Sieltä voi kurkkia mörkö!
27.03.2024 17:13
Jumala unohti luoda itsensä. Se on paha virhe todellisen uskottavuuden kannalta.
27.03.2024 17:12
Olet ilmeisesti katsellut itseäsi peilistä, apina :D
27.03.2024 16:54
Kai ne sinne sukuhautaan, kuten hän toivoi. Voinhan tietysti heivata ne Riihimäen ongelmajätelaitoksellekin. Tuskin hän siitä pahastuisi.
27.03.2024 16:52
Ei sieltä ketään viedä minnekään. Varkaitahan ne olisivat!
27.03.2024 11:29
Itse olet huuhaata!
27.03.2024 11:28
Kiitos!
26.03.2024 18:18
En kuulu kirkkoon, enkä myöskään juur näy.
Hauralla tarttis käyrä, ku lumet sulaa, tunkemassa muorin tuhat multiin.
26.03.2024 16:55
Ateistisuus ei voi kaatua, koska jumalia ei ole.
Sen sijaan Putin on kohta kaPutin.
22.03.2024 06:03
Hyvin sanottu!
22.03.2024 05:30
17 / 230