Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
127
Kommenttia
4521
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Himokristittyjen kannattaisi lähteä esimerkiksi Marsiin käännyttämään vääräuskoisia, koska täällä maan päällä he eivät ole oikein hommassaan onnistuneet.
20.03.2024 06:50
Lapset uskovat satuihin. Ateistit eivät usko.
19.03.2024 20:25
Nooa voisi auttaa. Hänellä väitetään olevan yksi arkki. Tosin se on aika käytetty, koska siihen ovat sontineet mm. norsut.
19.03.2024 06:22
Ei ainakaan Jumala, koska Jumala tarvitsi luojakseen ihmisen.
18.03.2024 17:44
Mutta Rintintinin omistajilla vasta vaikeaa oli, koska sen vanhempien nimet olivat Emätintin ja Siitintin.
18.03.2024 17:43
Jumala ei ole sanonut sanaakaan. Kysy vaikka siltä.
18.03.2024 17:39
Olet oikeassa. Jumala on tyhmempi kuin saapas. Tarinoiden mukaan Jumala loi Helvetistä kuuman, kun taas Taivas on kultainen kaupunki. Helvetissä siis lämpöä riittää, mutta kulta taas on erinomainen johde, joten avaruuden kylmyys väkisinkin kulkeutuu kultaiseen kaupunkiin ja sinne päätyneet ressukat jäätyvät sinne.
Aurinko ei ole pahemmin päässyt Taivasta lämmittämään, koska se sijaitsee jossain huitsin nevadassa. Tästä syystä Jeesuksen lupaama paluumuutto ei ole voinut toteutua, sillä Jeesus on jäätynyt persiistään kiinni kultaiseen penkkiin.
18.03.2024 17:35
"Keskity louselämiseen"
Louselämiseen? Kenties talouselämiseen? Kyllä minun talouteni on kunnossa: velaton talo, auto ja moottoripyörä. Käy varmasti kateeksi tuollaiselle loiselle kuin sinä.
11.03.2024 05:08
En ole vaan sinä senkin sontapää!
Tuollaisia ei olekaan monta nääs!
10.03.2024 18:06
Lapsellista valehtelua. En ole ikinä ollut juoppo, jonka on pakosta ollut tultava raittiiksi. Syyt kerroin edellä, mutta sinulla on näemmä luetun ymmärtämisen vaikeuksia, mikä johtuu tyhmyydestäsi, ja siksi et kykene tajuamaan, mitä sinulle vastataan. Olet itse juoppo ja aivosi ovat syystä pehmenneet. Toisaalta pehmiävät ne ilmeisesti myös Raamattua lukemalla.
10.03.2024 14:26
Tšingis oli sentään kaani, mutta pesuvatikaanin saa huuhtoa viemäristä alas.
10.03.2024 05:43
Jumala on niin suurta kakkaa,
ettei sitä tartte todistakkaa.
10.03.2024 05:35
Ateisti ei ota pataansa, koska kuoleman jälkeen ei ole enää yhtään mitään. Jos olisi, se olisi jo ajat sitten tullut ilmi tavalla tai toisella, esimerkiksi ankarana kirkumisena krematoriossa.
09.03.2024 18:59
Eipä sinullakaan muuta vaihtoehtoa ole!
09.03.2024 18:12
Perussuomalaiset ovat hylänneet Jeesuksen luvan paluuseen, koska hän olisi maahanmuuttaja. Rajat kiinni!
09.03.2024 18:11
Niin no joo. Tuo uskovaisten risominen tietty vois olla yksi syy ruveta ryyppäämään, mutta kun sitten taas tulee tilalle jotain muuta ikävää kuten rahanmeno, kompuroiminen kännissä, krapula, vatsa sekaisin, tyhjien pullojen kuskaaminen automaatille ja sitten se humala vielä rajoittaa esimerkiksi autoilua (eli menetän myös siten liikuntakykyni). Ei innosta pelkän uskovaisten risomisen takia. Sitä paitsi heitähän risoo ateistit joka tapauksessa, koska ressukat itse joutuvat uskomaan lapselliseen taikauskoonsa ja tervejärkiset ateistit säilyttävät järkensä.
09.03.2024 14:49
Toisessa avauksessa jo kommentoinkin asiasta kirjautumattomana, mutta sanotaan se tässä uudelleen: Olen viettänyt tipatonta tammikuuta, helmikuuta ja maaliskuuta. Jos minun tulee jano, juon vettä, koska se sammuttaa janoni. Viinasta menetän vain rahani ja liikuntakykyni. En tarvitse Jeesusta ollakseni juomatta alkoholia. Alan juoda viinaa heti, kun keksin, miksi minun pitäisi sitä juoda. Toistaiseksi en tiedä yhtäkään syytä juomisen aloittamiseen. Repikää siitä!
09.03.2024 13:40
Raamattu ei ole satukirja vähimmässä määrin vaan aivan kokonaan.
Outoa, että ihmisen pitää rakentaa elämänsä sepitysten varaan.
01.03.2024 06:22
Ihmisen on hyvin haasteellista saada selville, miten kaikki on syntynyt, koska ihminen on ollut olemasssa vain niin lyhyen aikaa. Mutta ihmisen keksimä satuhahmo ei sitä ainakaan ole saanut aikaan tyhjästä taikatempulla.
Jos Jumala olisi olemassa, hän olisi.
01.03.2024 06:19
Kerron vain faktat. Raamattu ei opeta mitään vaan kertoo satusetien tarinoita.
01.03.2024 06:15
17 / 227