Venäjä valmistelee suurhyökkäystä

Anonyymi-ap

Harkova muuttuu pölyksi. Venäjä valloittaa puskurivyöhykkeen valtioonsa liitettyjen alueiden puolustamiseksi. Ukraina häviää sodan.

Vieläkö ateistit nauravat Venäjän kyvylle voittaa sota?

18

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kostuivatko pikkuhousut, kun haaveilet tuollaisia putinistisia fasistien unelmia?

    • Anonyymi

      Vladimir Putinille kysymys, niin onko se sinä vai minä? sivusta

      • Anonyymi

        Putin tai hänen jatkajansa ajetaan Eu-maaksi....nimittäin nyt on käymässä niin, että Venäjältä loppuu rahat, kun menee sotimiseen ja Putin pelkää, että tulee pidätetyksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin tai hänen jatkajansa ajetaan Eu-maaksi....nimittäin nyt on käymässä niin, että Venäjältä loppuu rahat, kun menee sotimiseen ja Putin pelkää, että tulee pidätetyksi!

        Kyllä näin tulee käymään Putinin jälkeen, ei ennen!


    • Venäjä = Vitsi, nimittäin Moskovitsi. Kyllä se naurattaa!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moskvitsh on venäläinen auton tapainen ihmisenkuljetin. Mosse Elite oli aikanaan suosittu täällä Suomessakin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Moskvitš

        Minulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
        HP. 20.000 Eu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
        HP. 20.000 Eu

        Niin vm 1974


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
        HP. 20.000 Eu

        Oho! Sehän on harvinaisuus! Itsellänikin oli vuonna jeesus Mosse. Se oli yksi kamalimmista autoista, joita minulla on ollut. Muistan sen ajan selviytymistaisteluna, toisin sanoen miten selviydyin kotiin sieltä, minne se rutku milloinkin jätti.

        Mosse on todiste Jumalan olemattomuudesta. Jos Jumala olisi olemassa, hän olisi hyväntahtoisena estänyt Mossejen ilmestymisen maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
        HP. 20.000 Eu

        Ihmeen paljon nuita km,onkohan mittaria rukattu ylöspäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeen paljon nuita km,onkohan mittaria rukattu ylöspäin?

        Siis v 1974 ja ajettu vain 6 300 km.
        Ollut minulla uudesta asti.
        Auto käytetty vain kauppa autona mökillä.
        Autosta on luvattu 15.000 eu mutta ei kannata myydä niin halvalla, 20.000 on edullinen hinta.
        No ei se Mersua voita!


    • Anonyymi

      kyllä minä imbesilli olin tietoinen 60.000 T34 ww2
      ja väitin tämän dombassin alueen olevan heidän päämääränsä , tekstit varmasti löytyy sodan alusta joltain sivulta

    • Anonyymi

      Siinä mene samalla puolet Puolasta!

    • Anonyymi

      Kutakuinkin yhtä paljon kuin sinun kyvylle tuottaa järkevä avaus.

      • Anonyymi

        Aloitus on faktaa, sitä ei NATO estä


      • Anonyymi

        Jos Venäjä romahtaa, siinä romahtaa myös USA, joka tulee myös toteutumaan.
        Sekin ennustettu joRaamatussa2000 v sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Venäjä romahtaa, siinä romahtaa myös USA, joka tulee myös toteutumaan.
        Sekin ennustettu joRaamatussa2000 v sitten

        Venäjä on jo romahtanut kerran ja Neuvostiliitto romahti kerran. Ei sillä ollut vaikutusta Yhdysvaltoihin. Eikä vuohipaimenmyytti mitään tällaista ennusta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe