Harkova muuttuu pölyksi. Venäjä valloittaa puskurivyöhykkeen valtioonsa liitettyjen alueiden puolustamiseksi. Ukraina häviää sodan.
Vieläkö ateistit nauravat Venäjän kyvylle voittaa sota?
Venäjä valmistelee suurhyökkäystä
18
259
Vastaukset
- Anonyymi
Kostuivatko pikkuhousut, kun haaveilet tuollaisia putinistisia fasistien unelmia?
- Anonyymi
Vladimir Putinille kysymys, niin onko se sinä vai minä? sivusta
- Anonyymi
Putin tai hänen jatkajansa ajetaan Eu-maaksi....nimittäin nyt on käymässä niin, että Venäjältä loppuu rahat, kun menee sotimiseen ja Putin pelkää, että tulee pidätetyksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tai hänen jatkajansa ajetaan Eu-maaksi....nimittäin nyt on käymässä niin, että Venäjältä loppuu rahat, kun menee sotimiseen ja Putin pelkää, että tulee pidätetyksi!
Kyllä näin tulee käymään Putinin jälkeen, ei ennen!
Venäjä = Vitsi, nimittäin Moskovitsi. Kyllä se naurattaa!
- Anonyymi
Moskvitsh on venäläinen auton tapainen ihmisenkuljetin. Mosse Elite oli aikanaan suosittu täällä Suomessakin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Moskvitš - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskvitsh on venäläinen auton tapainen ihmisenkuljetin. Mosse Elite oli aikanaan suosittu täällä Suomessakin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/MoskvitšMinulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
HP. 20.000 Eu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sellainen edelleen, ajettu vain 6300 km
HP. 20.000 EuNiin vm 1974
Anonyymi kirjoitti:
HP. 20.000 EuOho! Sehän on harvinaisuus! Itsellänikin oli vuonna jeesus Mosse. Se oli yksi kamalimmista autoista, joita minulla on ollut. Muistan sen ajan selviytymistaisteluna, toisin sanoen miten selviydyin kotiin sieltä, minne se rutku milloinkin jätti.
Mosse on todiste Jumalan olemattomuudesta. Jos Jumala olisi olemassa, hän olisi hyväntahtoisena estänyt Mossejen ilmestymisen maailmaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HP. 20.000 EuIhmeen paljon nuita km,onkohan mittaria rukattu ylöspäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeen paljon nuita km,onkohan mittaria rukattu ylöspäin?
Siis v 1974 ja ajettu vain 6 300 km.
Ollut minulla uudesta asti.
Auto käytetty vain kauppa autona mökillä.
Autosta on luvattu 15.000 eu mutta ei kannata myydä niin halvalla, 20.000 on edullinen hinta.
No ei se Mersua voita!
- Anonyymi
kyllä minä imbesilli olin tietoinen 60.000 T34 ww2
ja väitin tämän dombassin alueen olevan heidän päämääränsä , tekstit varmasti löytyy sodan alusta joltain sivulta - Anonyymi
Siinä mene samalla puolet Puolasta!
- Anonyymi
Kutakuinkin yhtä paljon kuin sinun kyvylle tuottaa järkevä avaus.
- Anonyymi
Aloitus on faktaa, sitä ei NATO estä
Bunkkerirotalla sotaväsymys painaa. Otetaan vielä Harkova ja sitten lopetetaan. No, eipä saa Harkovaa vaan romahdus ja vallankumous on kulman takana. Ennemmin Venäjä romahtaa kun Jeesus tulee.
Sisäpiirilähde: Vladimir Putin suunnittelee sodan lopettamista
https://www.verkkouutiset.fi/a/sisapiirilahde-vladimir-putin-suunnitelee-sodan-lopettamista/#4b248a64- Anonyymi
Jos Venäjä romahtaa, siinä romahtaa myös USA, joka tulee myös toteutumaan.
Sekin ennustettu joRaamatussa2000 v sitten Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä romahtaa, siinä romahtaa myös USA, joka tulee myös toteutumaan.
Sekin ennustettu joRaamatussa2000 v sittenVenäjä on jo romahtanut kerran ja Neuvostiliitto romahti kerran. Ei sillä ollut vaikutusta Yhdysvaltoihin. Eikä vuohipaimenmyytti mitään tällaista ennusta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822