Siitä puhe mistä puute

Anonyymi-ap

Ateisteilla ei ole uskoa mihinkään jumalaan. Niinpä he puhuvat puhumasta päästyään Jumalasta ja jumalista. Siitä puhe mistä puute.

Kannattaisi uskoa Jumalaan, niin ei tarvitsisi koko ajan hänestä puhua. Kristityt elävät elämäänsä rauhassa ja ovat hiljaa Jumalasta. Ateistit eivät voi niin tehdä.

Ateistit ovat tehokkaampia evankeliumin levittäjiä kuin kristityt!

18

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Kristityt elävät elämäänsä rauhassa ja ovat hiljaa Jumalasta."

      Kunpa tekisivätkin niin. Sen lisäksi että on pakko maksaa veroa hihhulointien kustantamiseen niin ei ole harvinaista että jeesus hihhuleita on julistamassa sanaa yleisillä paikoilla joskus ihan megafonin avustuksella.

      • Anonyymi

        Olen kuullut kahden evankelistan julistavan sanomaa kannettavan kaiuttimen kautta. Saavat häiriköidä julkisella paikalla ilman, että poliisi tulee häätämään heitä pois. Miksi näin?

        Miten kävisi, jos ateistit jalkautuisivat kaduille julistamaan ateismia kaiuttimista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut kahden evankelistan julistavan sanomaa kannettavan kaiuttimen kautta. Saavat häiriköidä julkisella paikalla ilman, että poliisi tulee häätämään heitä pois. Miksi näin?

        Miten kävisi, jos ateistit jalkautuisivat kaduille julistamaan ateismia kaiuttimista?

        Samaa, kun elokapinalliset julistivat kadulla istuessaan sanomaansa ja välissä soi marssimusiikkia Youtubesta: juuri myös kannettavan kaiuttimends kautta -
        jonka kesketty kovalla äänellä kuuluva

        HESBURGERIN NAUDANLIHA-HAMPURILAISEN MAINOS
        - olivat kaikki vähänaikaa hiljaa..

        Kun ihmiset luulivat tätäkin elokapinan sanomasta :Syö lihaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut kahden evankelistan julistavan sanomaa kannettavan kaiuttimen kautta. Saavat häiriköidä julkisella paikalla ilman, että poliisi tulee häätämään heitä pois. Miksi näin?

        Miten kävisi, jos ateistit jalkautuisivat kaduille julistamaan ateismia kaiuttimista?

        Koska se on hulluutta!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      ateismini ei näy mitenkään elämässäni ! aina kun kohtaan valehtelevan uskovaisen niin palaa hihat

      • Anonyymi

        Sähköä ei ole olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköä ei ole olemassa!

        tiedätkö henkilöllisyyteni laita viittaus tähän niin minäkin tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköä ei ole olemassa!

        Istu hyvä ihminen sähkötuoliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istu hyvä ihminen sähkötuoliin!

        Ajattelin samaa! Sähködenialisti voisi kokeilla sähkötuolia ja sitten kertoa, miltä se tuntui omassa persiissä ja näin niinku "omalla kohalla"...


    • Anonyymi

      " jumalaan."c Niinpä he Jumalat puhuvat puhumasta päästyään Jumalasta ja jumalista. Siitä puhe mistä puute. Jumala kun puhuu JUMALASTA, NIIN siksi, miksi emme me silti näe edes sitä yhtä JUMALAA

      Avaaja lisää

      • Anonyymi

        Kun puhutaan alati ilmasta millainen se on huomenna.
        Mikä ihmeen ilma, en näe sitä missään!


    • Anonyymi

      "Siitä puhe mistä puute"

      Uskovaisilla on siis puute homoista?

    • Anonyymi

      Minusta ateistit puhuvat enemmänkin kiihkouskovaisista ja heidän typeryyksistään.

      Ei olemattomasta jumalasta ole niin paljon puhumista.

      • Anonyymi

        Kaasua ei ole olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasua ei ole olemassa!

        Taatusti on ilmavaivoja tuollaisella rääpäleellä!


    • Anonyymi

      Ateisteilla ei voi olla puutetta sellaisesta, jota ei ole olemassakaan. Sillä jumala on vain uskovan pään sisäistä liikettä, ei mitään muuta.

    • Jumalasta on tosiaan puute. Sitä ei ole missään.
      Onneksi Raamatut sentään tekevät kauppansa.
      Rahastettavia riittää reippaasti rikastumiseen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe