Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"sinulle+joka+olet+rikkonut+Jumalan+käskyjä+vastaan."
En+minä+ole+rikkonut+mitään+rumalan+käskyjä,+vaikka+sinä+oletkin.
Se+on+muuten+Seemos,+joka+pelastaa.+Reesus+on+humpuukia.
Taitaa+olla+sukua+reesus-apinalle,+koska+nimikin+on+vähän+samantapainen.
20.07.2019 05:08
"No+se+on+sinun+mielipiteesi,+että+Jumalaa+ei+ole"
Ei+se+ole+mielipide+vaan+fakta,+tosiasia.
"Jumala+on+näyttänyt,+myöskin+olemassa+olonsa+ihmisille."
Ja+taas+tuota+lapsellista+paskaa.+Itse+olet+väittänyt,+että+se+sinun+rumalasi+on+salattu.+Ei+sellainen+näytä+siihen+uskoville+muuta+kuin+pitkän+nenän.+Ja+juuri+sitä+näyttöä+olen+sinulta+kaivannut.+Yhtäkään+todistetta+et+ole+esittänyt,+mutta+lapsellista+vänkäämistä+on+riittänyt.
Vaikka+kuvittelet+eläväsi+ikuisesti,+aikuisten+oikeasti+et+elä.
Tyhjäpäiset+juttusi+ovat+todella+naiiveja.+Sopisit+hyvin+stand+up+-koomikoksi,+koska+väität+jonkin+hengen+loihtineen+tyhjästä+kaiken.+Voi+kuinka+naurettavaa+:D
Narsistina+kuvittelet,+että+sinulla+on+oikeus+elää+ikuisesti.+Usko+vaan+huviksesi,+ettei+tuollaista+jaksa+kukaan+loputtomiin+katsella.+Muijasikin+kyllästyi+hetkessä.
Rumalan+tahdon+mukaan+on+lapsekasta+mennä,+koska+kyseinen+hahmo+on+satuolento.+Menisit+mieluummin+oman+pääsi+mukaan.+Ai+niin,+mutta+sinä+oletkin+vain+tyhjä+pää.
Tuomitseminen+ei+todellakaan+kuulu+sinulle,+joten+lopeta+se+heti!!!+Rumala+ei+olemattomana+tuomitse+ketään.
20.07.2019 04:51
Painu+sitten+muualle!
20.07.2019 04:31
"Jeesus+rakastaa+minua+niin+suunnattomasti"
Homorakkautesi+ei+siis+tiedä,+missä+on+pohjoinen,+itä,+etelä+ja+länsi.
19.07.2019 05:06
"Jumala+on+salattu"
Pakkohan+sen+on+olla,+koska+sitä+ei+ole.
Sinun+reesuksesi+ei+pelasta+ketään.+Kuolema+tappaa+sinut.+Et+voi+sille+mitään,+vaikka+kuolemanpelossasi+kuvittelisit,+että+juuri+narsistisella+sinulla+olisi+oikeus+elää+ikuisesti.
"Tyhjästä+on+paha+nyhjästä."
Tyhjästä+päästäsi+kärsii+koko+kroppasi.+Ja+vähän+muutkin.
"Mistä+sinä+voit+tietää,+et+mistään,+että+mitä+tulee+tapahtumaan.
Eikä+tämä+ole+uhkailua,+vaan+totuuden+sanomista."
Tiedän+sen+muiden+kuolleiden+hihhuleiden+kohtalosta.+Eikä+tämä+ole+satua.+Totuudesta+sinä+et+tiedä+mitään,+tollo+uhkailija.
En+hyväksy+hihhuleiden+tuomitsevaa+käytöstä+leikkiä+muita+parempaa,+vaikka+heillä+ei+ole+siihen+mitään+edellytyksiä.
Suutasi+osaat+soittaa+ja+tuomita+toiset+täysin+aiheettomasti,+mutta+anteeksi+et+osaa+pyytää.+Juuri+kaltaistesi+tollojen+ansiosta+uskovaisuus+vähenee+vähenemistään.
19.07.2019 04:46
"Ei+tarvitse+tuoda+esille"
Tuo+on+juuri+sitä+jumalattoman+puhetta.
"Se+on+sinun+mielipide."
Tuo+on+sinun+mielipuolipiteesi.
Sinun+reesuksesi+ei+pelasta+ketään.
"kun+tulee+totuuden+päivä,+niin+se+ei+olekkaan+enää+jumalattoman,+mielestä+humpuukkia."
Sinun+totuuden+päiväsi+on+se,+kun+kuolet.+Siihen+loppuu+satuilusi+ja+lapsellinen+uhoamisesi,+rumalaton+valepukki.
"mielipiteesi+tulee+vielä+muuttumaan,+kun+koittaa+totuuden+päivä."
Mielipiteeni+ei+muutu+lapsellisten+uhkailujesi+takia,+mutta+kuolema+tappaa+sinut+ja+naiivit+juttusi.
"Eihän+siinä+mitään,+sinä+saat+hyväksyä+kaikki+pahat+teot+joita+paholainen+ihmisille+teettää."
Paholainen+on+satuolento.+Eihän+se+sinullekaan+mitään+teetä+vaan+sinä+olet+paha+ihan+omasta+tahdostasi.
"Sitä+paitsi+narsisti+on+juuri+sellainen,+joka+ei+pyydä+koskaan+tekojaan+anteeksi"
Totta.+Juuri+sellainen+sinä+olet.+Tuomitseva+paskiainen,+joka+leikkii+muita+parempaa+täysin+aiheettomasti.+Kertaakaan+et+ole+anteeksi+pyytänyt+pahuuttasi,+paholaisen+kätyri!!!
18.07.2019 17:50
"Ei+tarvitse+tuoda+esille"
Tuo+on+juuri+sitä+jumalattoman+puhetta.
"Se+on+sinun+mielipide."
Tuo+on+sinun+mielipuolipiteesi.
Sinun+reesuksesi+ei+pelasta+ketään.
"kun+tulee+totuuden+päivä,+niin+se+ei+olekkaan+enää+jumalattoman,+mielestä+humpuukkia."
Sinun+totuuden+päiväsi+on+se,+kun+kuolet.+Siihen+loppuu+satuilusi+ja+lapsellinen+uhoamisesi,+rumalaton+valepukki.
"mielipiteesi+tulee+vielä+muuttumaan,+kun+koittaa+totuuden+päivä."
Mielipiteeni+ei+muutu+lapsellisten+uhkailujesi+takia,+mutta+kuolema+tappaa+sinut+ja+naiivit+juttusi.
"Eihän+siinä+mitään,+sinä+saat+hyväksyä+kaikki+pahat+teot+joita+paholainen+ihmisille+teettää."
Paholainen+on+satuolento.+Eihän+se+sinullekaan+mitään+teetä+vaan+sinä+olet+paha+ihan+omasta+tahdostasi.
"Sitä+paitsi+narsisti+on+juuri+sellainen,+joka+ei+pyydä+koskaan+tekojaan+anteeksi"
Totta.+Juuri+sellainen+sinä+olet.+Tuomitseva+paskiainen,+joka+leikkii+muita+parempaa+täysin+aiheettomasti.+Kertaakaan+et+ole+anteeksi+pyytänyt+pahuuttasi,+paholaisen+kätyri!!!
18.07.2019 17:50
"En+minä+ole+kieltänyt+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+oloa"
Oletpas,+koska+et+tuo+heitä+esiin.+
"Jumala+pitää+omistansa+huolen"
Ei+näytä+pitävän.
"Sinullakin+on+vaikea+ymmärtää,+että+te+tulette+näkemään+sen,+kun+Suomesta+vähenee+Jeesukseen+uskovat"
Ei+minulla+ole+ollenkaan+vaikea+ymmärtää,+että+ihmisten+järki+kasvaa+ja+he+lakkaavat+uskomasta+olemattomiin+satuolentoihin.
"en+minä+ole+haukkunut+sinua+yhtään"
Et+vai!+Väitteesi+on+kovin+typerä+ja+vähälahjainen.
"+enkä+ole+valittanut,+"
Nimenomaan+et+ole+muuta+tehnyt+kuin+valittanut.+Tuossa+edelläkin+juuri+valitit,+että+minä+ja+muut+ateistit+olemme+saaneet+rumalattomuudella+aikaan+jotakin.+Se+on+lapsellista+valittamista,+tollo!+Te+itse+saatte+aikaan,+ettei+kukaan+halua+uskoa+tuollaiseen+teidän+levittämäänne+humpuukiin.+Menkää+itseenne+ja+miettikää+hiukan,+mitä+teette!!!+
"olen+kertonut+totuuden+asiasta."
Sinä+et+ole+kertonut+muuta+kuin+paskaa,+valittanut+ja+levittänyt+valheita.+Se+on+totuus+ja+totuuden+saa+sanoa.
"Sen+takia+minun+ei+tarvitse+myöskään+hyväksyä,+jumalattomien+tekoja+ja+tapoja."
Sinä+et+hyväksy+muuta+kuin+narsistisen+itsesi++ja+naurettavan+naamasi.+Se+on+totuus+ja+totuuden+saa+sanoa.
18.07.2019 12:33
"Niin+jumalattoman+mielestä."
Juuri+sinä+olet+jumalaton.+Vai+onko+sitä+rumalaa+näyttää?
"Jumala+kyllä+tulee+todistamaan+itsestänsä"
Ei+tule.
"Jumalat+ovat+vain+ihmisten+keksimiä+mielikuvitusolentoja,+valitan".
Se+on+muuten+totta.
"valitan."
Ethän+sinä+muuta+ole+koko+aikana+tehnytkään+kuin+valittanut.+Totuudella+ja+sinulla+ei+ole+mitään+tekemistä+keskenään.
17.07.2019 18:04
Erinomaisesti+analysoitu.+Delirium+tremens+on+juuri+paras+konsti+saada+jumalat+näkyviin,+koska+niitä+pikku-ukon+näköisiä+henkiä+alkaa+hyppiä+solkenaan+syliin.+Voisi+sanoa,+että+silloin+ei+ole+kyse+humalahakuisesta+vaan+jumalahakuisesta+juomisesta.
17.07.2019 08:03
"Jumalaa+ei+suoraan+voituoda+näkyviin,+koska+kukaan+ei+voi+nähdä+häntä."
Onneksi+hänet+voi+saada+kuuluviin+helposti:
https://www.youtube.com/watch?v=eb1tDCKjLVo
Raamattu+on+edelleen+ihmisten+keksimää+liirumlaarumia.
17.07.2019 05:19
"Jeesus+parantaa+siitäkin...+"
Ei+paranna.+Uskovaisuus+on+vain+addikti+addiktien+joukossa.
17.07.2019 05:11
Kaikkea+sitä+syntyykin,+kun+laittaa+mielikuvituksen+toimimaan,+kuten+kuvitellut+kestitkin.
"Pappa+osoitti,+että+vielä+lähtee,+kun+oikein+yrittää!"
Ejakulointi+on+tärkeää,+jotta+eturauhanen+pysyy+kunnossa.
16.07.2019 06:21
Kaikkea+sitä+syntyykin,+kun+laittaa+mielikuvituksen+toimimaan,+kuten+kuvitellut+kestitkin.
"Pappa+osoitti,+että+vielä+lähtee,+kun+oikein+yrittää!"
Ejakulointi+on+tärkeää,+jotta+eturauhanen+pysyy+kunnossa.
16.07.2019 06:21
Niin,+se+on+kyllä+kumma+juttu,+vaikka+ateistit+eivät+helvettiin+edes+usko+vaan+nuo+saatananpalvojat.
15.07.2019 18:21
Jokainen+vilpitön+ja+rehellinen+ihminen+on+uskomaton.+Hihhulit+nimittelevät+ateisteja+jumalattomiksi,+mutta+sellaisiahan+he+itsekin+ovat.+Ei+heillä+ole+mitään+jumalaa+kiikuttaa+todisteeksi.+Silti+he+uskovat+olemattomiin.+He+ovat+jumalattomia+uskovia.
Parhaille+paras+nimitys+on+siis+uskomaton.
15.07.2019 14:11
Ne+raamatun+sodatkin+ovat+satutaisteluista.+Joku+sadisti+on+keksinyt+ne+sairaassa+päässään.
15.07.2019 08:30
Pelastusrengaskin+pelastaa+enemmän+ja+paremmin+kuin+sinun+mielikuvitusolentosi.+Kokeile+vaikka.+Paremmin+hukkuu+jeesuksella.
15.07.2019 08:27
"No+siino,+olematon+oskari+eit+todellakaan+ketään+armahda,+mutta+vitsi+on+siinä,+että+Jeesus+ei+ole+mikään+olematon+oskari!"
Vitsi+se+sinun+reesuksesi+onkin+ja+lisäksi+aivan+täysin+ja+kertakaikkiaan+olematon+oskari!!!
"Jeesus+on+luonut+jopa+sinutkin"
Todista+se!+Muutenhan+olet+olet+pelkkä+stand+up+-koomikko+:D
"Tämä+samainen+Jeesus+on+jopa+puhunutkin+minulla+muutaman+kerran"
Uskon,+että+olet+harhainen.+Mene+lääkäriin.
"Kaikkein+parhaiten+Jeesus+puhuu+meille+Raamatussa"
Raamatussa+puhuu++jopa+palavat+pensaat,+lisäksi+käärmeet+ja+aasitkin+puhuvat+siellä+kuin+eläimet+Aku+Ankka+-lehdessä+konsanaan.+Ja+kas+kummaa+Aku+Ankan+tapaan+myös+Raamattu+on+ihmisten+sepittämää+fiktiota.+On+sairasta+ottaa+sadut+noin+vakavasti+kuin+sinä+teet.
15.07.2019 05:48
"Todisteet+tulee+silloin,+kun..."
Naurettavaa+liirumlaarumia.+Sinähän+olet+jo+nyt+kuollut,+jos+pystyt+tuollaista+sopertamaan.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään.
"Ei+minulla+tarvitse+olla+mitään+Jumalaa+näytille"
Lopeta+sitten+valehtelu,+huijari!!!
"vai+onko+sinulla+omia+kokemuksia+siintä,+että+mies+tulee+raskaaksi."
Siintä+en+tiedä+mitään+kerta.+Mutta+ainahan+sinä+voit+rukoilla+rumalaltasi+ihmettä+ja+hankkiutua+paksuksi.+Se+todistaisi+samalla+rumalan+olemasaolon.+Olisi+se+sellainen+ihme+kerta+siintä+sitten.
"En+ihmettele+yhtään,+mikäli+sinulla+olisi+taipumusta+homouteen,+kerta+hyväksyt+heidän+homoutensa+ja+tapansa."
En+ihmettele+yhtään,+että+olet+homo,+koska+rakastelet+herraa.+Ja+sinulla+ne+homot+aina+mielessä+onkin.+Se+todistaa,+että+homous+on+lähellä+sydäntäsi.
15.07.2019 05:35
175 / 205