Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jos+Jeesus+tulee+takaisin+maailmaan,+Hänet+uudestaan+vain+ristiinnaulittaisiin".
Se+olisikin+paikallaan,+koska+viimeksi+hän+ei+kuollutkaan+syntiemme+tähden+vaan+pomppasi+jo+kohta+taas+jaloilleen.+Näin+ollen+synnit+jäivät+saamatta+anteeksi.+Jos+hän+tulee+uudelleen,+kuten+on+uhkaillut,+hänet+pitää+sillä+kertaa+tappaa+oikein+kunnolla.+Ajamalla+esimerkiksi+katujyrällä+ylitse.++Olisi+se+varsinainen+ihme,+jos+siitä+vielä+lähtisi+kävelemään.+Tosin+sellaisen+littanan+voisi+helposti+lennättää+leijana+takaisin+taivaisiin.
10.07.2019 07:37
"Sadetakki+on+kielikuva+ja+viittaa+Kristuksen+vanhurskauteen."
Aivan.+Kirstuksella+oli+aikoinaan+ensimmäinen+Transit.+Siksi+hän+hurskasteli+vanillaan.+Toisin+sanoen+hän+oli+vanhurskas.+Pakettiautoissahan+on+katto,+joten+kirstus+ei+tarvinnut+sadetakkia.+Vanilla+hurskastelu+on+siis+merkki+uskovaisuudesta.
10.07.2019 04:59
"Vain+jumala+on+olemassa."
Harmi+kannaltasi+humoristi,+että+kyseinen+julli+on+pelkkä+vitsi
Muutenhan+toisit+hänet+esittelyyn.
10.07.2019 04:52
"Rakasta+Lähimmäistä+kuin+itseäsi”
Naurettava+määräys.+Kukaan+ei+pysty+siihen.+Jokainen+hihhuli+rakastaa+vain+itseään+eikä+ketään+muuta.+Todellisen+hädän+hetkellä+he+pelastavat+ainoastaan+oman+nahkansa+ja+muut+jäävät+oman+onnensa+nojaan.
10.07.2019 04:49
"Rakasta+Lähimmäistä+kuin+itseäsi”
Naurettava+määräys.+Kukaan+ei+pysty+siihen.+Jokainen+hihhuli+rakastaa+vain+itseään+eikä+ketään+muuta.+Todellisen+hädän+hetkellä+he+pelastavat+ainoastaan+oman+nahkansa+ja+muut+jäävät+oman+onnensa+nojaan.
10.07.2019 04:49
"Minulla+on+todisteet"
Eipä+vaan+näytä+olevan.+Lapsellista+vänkäystä+sen+sijaan+näkyy+jatkuvasti.
"Enhän+minä+ole+sitä+väittänytkään,+että+maanpäällinen+elämä+ei+loppuisi,+mutta+elämä+jatkuu"
Naurettava+vitsi+:D+Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.
"Ei+minulla+tarvitse+olla+todisteita"
Jos+väität+jotain,+sinulla+on+todistustaakka.+Ilman+todisteita+kerrot+vain+naiiveja+vitsejä,+humoristi.
Sinulla+ei+ole+ketään+puolustajaa.+Ainoastaan+sinä+kerrot+vitsejäsi.+Ainokainen+reesus-apinasi+on+aivan+hiljaa+ja+olemattomissa.
10.07.2019 04:43
"Minulla+on+todisteet"
"Enhän+minä+ole+sitä+väittänytkään,+että+maanpäällinen+elämä+ei+loppuisi,+mutta+elämä+jatkuu"
Jos+väität+jotain,+sinulla+on+todistustaakka.+Ilman+todisteita+kerrot+vain+naiiveja+vitsejä,+humoristi.
Sinulla+ei+ole+ketään+puolustajaa.+Ainoastaan+sinä+kerrot+vitsejäsi.+Ainokainen+reesus-apinasi+on+aivan+hiljaa+ja+olemattomissa.
"Minulla+on+todisteet"
Joo,+karitsan+liha+on+ihan+namia.+Ja+siihen+palanpainikkeeksi+tätä+Jeesuksen+verta:
https://pbs.twimg.com/media/Bmh50-VIgAAlpuS.jpg
10.07.2019 04:30
Lähimmäisrakkaus+se+se+on+kristitytltä+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+jumalansakin.+Niitä+ei+vaan+ole.
09.07.2019 20:49
Totta.+Rumalasta+liikkuu+vain+lapsellisia+väitteitä.
09.07.2019 19:03
Olen+aina+ollut+sitä+mieltä,+että+Rumalaa+pitää+sanoa+rouvaksi+eikä+herraksi.+Mutta+toisaalta+mites+hän+sitten+pystyi+tekemään+huorin+varatun+naisen+kanssa+ja+tekemään+äpärän,+jota+Jeesukseksi+sanotaan?+Niin+no+saduissahan+kaikki+on+mahdollista.
09.07.2019 18:55
"minulla+on+taas+omat+mielipiteet+ja+todisteet+asiasta"
Siinähän+se+juuri+on,+katsos+kun+sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta.+Sinulla+on+vain+lapselliset+väitteesi.+Ei+muuta.
"sekin+totuus+selviää+aikanaan"
Se+on+sikäli+harmillista,+että+kuoltuasi+et+enää+todistele+mitään.+Katsos+kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.
"tulette+totuuden+näkemään+kuitenkin+jossakin+vaiheessa"
Totuus+on+jo+nähty.+Sinulla+ei+ole+eikä+tule+todisteita.+Toistetaan+tuhannennen+kerran:+kuoltuasi+et+todista+enää+mitään.
"kun+tulee+se+viimeinen+päivä+täällä,+niin+asiat+muuttuu+ja+mitään+ei+voi+enää+muuttaa"
No+sehän+on+selvä,+että+kun+kuolet,+olet+kuollut+kuin+kivi.+Kyllä+se+minulle+on+ollut+selvää+kaiken+aikaa.+Turhaan+siinä+hoet+itsestään+selviä+asioita.
09.07.2019 18:48
"Jos+tahdot+auttaa+häntä,+niin+älä+vastaa+enää+mihinkään+hänen+kirjoittamiinsa+viesteihin"
Hän+tykkää+siitä,+että+saa+turpaansa.+Miksi+emme+auttaisi+häntä+siinä+asiassa?
09.07.2019 18:38
"Onko+Siino+itse+itsellensä+herra+ja+epäjumala."
En+tarvitse+mielikuvitusolentoja+elääkseni.
"Siino,+usko+Herraan+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut."
Miltä+sinä+luulet+pelastuvasi+uskoessasi+johonkin+ihmisten+keksimään+mikkihiireen?+Kuka+muka+haluaisi+katsella+juuri+sinua+ikuisesti?
09.07.2019 14:12
"Tulemme+näkemään+totuuden+Jumalan+olemassa+olosta."
Kuoltuasi+et+näe+muuta+kuin+ikiunia.+Unessa+tunnut+olevan+jo+nyt.
"Sitä+minä+en+todellakaan+toivo+kenellekkään,+mutta+kaikessa+mennään+Jumalan+tahdon+mukaan."
Jumalalla+ei+ole+tahtoa.
"No+sen+näkee+sit+mitä+tapahtuu"
Kuoleman+jälkeen+sinä+et+näe+enää+yhtään+mitään.+Jopa+harhasi+loppuvat.
"Sanon+vaan,+että+Jumalalle+on+kaikki+mahdollista+ja+ihmiselle+ei.+No+se+on+teidän+asianne,+mikäli+pidätte+Jumalaa+vitsinä."
Olemattomalle+ei+ole+mikään+muu+kuin+ikuinen+piilottelu+mahdollista.+On+humoristista+pitää+sellaista+todellisena.
09.07.2019 14:04
En+tiedä,+mutta+niin+ne+uskovaiset+väittävät.
09.07.2019 13:56
Raamattu+on+ihmisten+sepittämää+fiktiivistä+sontaa.
Siinä+ei+ole+sanaakaan+Jumalalta.+Katsos+olematon+ei+puhu.
09.07.2019 06:49
Nykyään+ei+mistään,+koska+heti+on+joku+vpk+paikalla,+jos+jumala+yrittää+puhua+mukavia+tuli+persiissä.
09.07.2019 06:46
Sinäkö+sitten+olet+muka+kiltti+ja+rakastava,+sinä+saatananpalvoja+:D
09.07.2019 06:43
177 / 205