Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Tulette+erehtymään+pahemman+kerran."Emme+pety.+Juttusi+ovat+lapsellista+paskaa.+Yrittäisit+aikuistua."Mites+mikäli+asiat+ovatkin+toisin+päin,+eli+sinulla+tulee+kakka+housuun."Sinulla+on+kakka+jo+päässäsi."netti+on+sitä+paitsi+oikein+hyvä+keskustella+ja+kertoa+jumalattomille,+totuus."Mutta+sinähän+olet+itse+jumalaton,+koska+se+jumala+on+vain+sinun+satukertomuksissasi.+Se+on+totuus.+"Ei+pidä+paikkaansa."Ja+jälleen+valehtelit."Oleppa+sinä+sitä+mieltä+sitten,+ehkä+ne+eivät+sit+sinulle+tulekkaan."Eivät+tule+sinullekaan+muuta+kuin+lapsellisissa+kuvitelmissasi."Ootko+ajatellut+yhtään,+mikäli+syy+onkin+sinussa+itsessäsi,+mikäli+Jumalaa+ei+sinulla+ole?+Miten+minusta+tuntuu,+että+sinä+et+tiedä+edes,+mitä+on+oikeasti+olla+jumalaton?"Ootko+ajatellut+yhtään,+että+minä+olen+terve+ja+sinä+pehmeäpäinen+potilas?+Sinä+itse+et+tajua+olevasi+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+aikuisten+oikeasti+yhtään+missään."Se+on+sinun+mielipiteesi."Ei,+vaan+se+oli+totuus."Isän+rakkaudella+ei+ole+sijaa,+mikäli+maailmaa+rakastaa."Sinä+rakastat+homona+vain+itseäsi."Mitä+enempi+rakastatte+maailmaa+ja+sen+pahuutta,+sitä+enempi+vaan+maailma+muuttuu+pahemmaksi+ja+murenee."Lapsellista+lässytystä.+Uskovaiset+eivät+ole+ikinä+saaneet+muuta+kuin+tuhoa+aikaan,+uskonsodista+alkaen+kaiken+maailman+vainoihin.+Edelleenkin+Uskontojen+uhrit+ry:llä+riittää+töitä.+On+siinä+varsinainen+rakkauden+uskonto.+Sinäkään+et+muuta+kuin+vihaa+puhkut."En+valehtele,+Jumala+ja+Jeesus+molemmat+ovat+olemassa.+Mikäli+niitä+ei+olisi+maailmassa,+ei+olisi+mitään+hyvää,+vaan+täällä+olisi+pelkästään+paholainen."Teikäläiset+ne+niitä+paholaisia+juuri+olette.++Rakkaudesta+ei+tietoakaan,+mutta+vihaa+riittää+jakoon."Edelleenkään+sinä+et+tunne+minua+yhtään,+mikäli+sinä+tuntisit+minut,+tuntisit+myöskin+isäni,+mutta+sinä+et+tunne."Kommenttiesi+perusteella+tunnen+sinut+oikein+hyvin,+ristiriitainen+paholainen."Kyllä+nyt+on+vielä+paremmin,+mutta+kuinka+kauan,+koska+jumalattomuus+lisääntyy+koko+ajan+ja+se+tuhoaa+kaiken."Sinä+se+jaksat+vainoharhaisten+paholaisjuttujesi+kanssa,+paholainen."Kuuleppas+viisastelija,+joka+ilta+rukoilen,+että+Jumala+pitäisi+meistä+ihmisistä+huolen"Kuulehan+paholainen,+eipä+tunnu+kaikkivoiva+saavan+mitään+aikaan.+Olisikohan+hänen+olemattomuudestaan+jotain+haittaa+toiveiden+toteuttamisessa?+Uskovaisetkaan+eivät+halua+muuta+kuin+uhkua+vihaa+netissä.+Muuhun+teikäläisistä+ei+ole+nyt,+kun+niitä+noitarovioitakaan+ei+enää+passaa+sytytellä.+Eikä+se+rakkauden+perikuva+näytä+järjestävän+mitään+kivaa+vedenpaisumusta+tai+sodomaa+ja+gomorraa+ihan+vain+hyväntahtoisten+uskovaisten+mieliksi.+Harmillista+kyllä.
  2. "totuus+voittaa+aina."Onneksi+niin+käy.+Silloin+sinäkin+huomaat+vain+kuvittelevasi."Kyllä+tulee,+silloin+myöskin+tulet+tietämään,+kuka+on+oikeassa."Olematon+ei+tule+mihinkään.+Korkeintaan+sinulla+tulee+kakka+housuun."Ei+se+välttämättä,+ole+kuvitelmaa."Kyllä+se+vältämättä+on+kuvitelmaa."Raha+on+tehty+monelle+ihmiselle+tuhoksi."Rikashan+sinäkin+olet+kuin+piru.+Tietokoneet+ja+nettiyhteydet+pelkkää+paskankirjoittelua+varten!!!+Se+on+tuohoisaa."Empäs+ole+valehdellut+yhtään"Taaskin+valehtelit."Minä+en+olisi+sinuna+niinkään+varma,+koska+kaikki+on+mahdollista.+Ne+tulee,+sit+kun+tulee,+jos+tulee."Naurettavaa+:D+Ei+tule."Niin,+ehkä+se+on+Jumala+on+sinulle+olematon,+kun+pidät+sitä+olemattomana."Pitäisin+Jumalaa+olevana,+jos+sellainen+olisi."Ei+kuulu+tuomitseminen+minulle,+vaan+Jumalalle."Kaiken+aikaa+tuomitset+muut+paitsi+itsesi.Jumala+ei+tuomitse+ketään."Kyllä+lihallisesti,+mutta+henkisyys+ja+sielu,+ovatkin+eri+asia."Sinun+"sielusi"+on+täysin+kuollut+kuoltuasi,+vaikka+uskottelisit+itsellesi+mitä+tahansa+satua."Miksi+minun+pitäisi+maailmaa+ja+maailman+mielisiä+ja+maailman+pahuutta+rakastaa?"No+niin.+Taas+päästiin+siihen+tuomitsemisvaiheeseen.+Jos+väität+uskontoasi+rakkaususkonnoksi,+valehtelet,+koska+se+on+pelkkää+vihauskontoa.+Kas+kun+noitaroviot+eivät+jo+loimua."Tulet+huomaamaan+sen+itsekkin,+että+minkä+takia+Kristinuskovaiset+eivät+hyväksy"Olen+jo+huomannut,+että+uskontonne+on+kaiken+tuomitsevaa+vihauskontoa.+Sen+sijaan+itseäsi+et+kritisoi,+vaikka+juuri+siihen+on+erityisesti+aihetta.+Suuntaa+vihasi+välillä+itseesi,+moukka."Silloin+valehtelisin,+mikäli+kieltäisin+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+olon."Juuri+niitähän+ei+ole,+joten+valehtelet."rakastan+kaikkia+lähimmäisiäni"HAH+HAH+HAAAA!+Täyttä+kukkua+:D+Sinä+rakastat+vain+itseäsi,+narsisti."Mutta+se+on+myöskin+hälyttävä+merkki+myöskin+siintä,+että+yhteiskunnassa+mättää+jokin+kun+ihmiset+eivät+pysty+huolehtimaan+perheistänsä+ja+lähimmäisistään."Paremmin+asiat+ovat+kuitenkin+nyt+kuin+sisällissodan+aikaan.+Tai+nälkävuosien+aikaan.+Nyt+sentään+joku+huolehtii.+Sinä+soitat+vain+poskeasi,+surkimus."kaikki+voi+kaatua+jumalattomuuden+myötä,+eli+kaikille+ei+riitä+apu,+vaikka+tarvitsivat+sitä."Rukoile+sitten+siltä+Jumalaltasi+ihmeapua,+Vai+eikö+se+olemattomuus+pysty+auttamaan?+Ai+niin,+sinä+rukoilet+apua+vain+itsellesi,+jotta+pukamasi+parantuisivat.+On+sitten+helpompi+istua+sontaa+suoltamassa+nettiin.
  3. "Toisilla+vaan+sattuu+olemaan+sellaista+tietoa,+mitä+jumalattomalla+ei+ole."Kuvitelmissasi+sattuu+olemaan,+jumalaton."Tulee+Jumala+tulee+todistamaan+itsestänsä."Ei+tule."Mitäs+jos,+Jeesukseen+uskovilla+ei+ole+kuolemaa,+kuin+lihallinen,+mitäs+siihen+sanot?"Se+on+sinun+lapsellisia+kuvitelmiasi+se."Tarkoitan+lähinnä+sitä,+että+moni+kun+syntyy+on+rikkaudet+heti+nenän+edessä,+voi+vaan+kuvitella+kun+rikas+tulee+köyhäksi,+miten+vaikea+sillä+on+elää.+Myöskin+ihmisen+on+vaikea+luopua+kaikesta."Helpompi+on+rikkaan+kamelin+päästä+taivaaseen+kuin+jumalattoman+köyhän+uskovaisen."En+valehtele+mitään,+koska+ei+minulla+ole+mitään+syytä+valehdella."Taaskin+valehtelit."No,+ei+muuta+kuin+otat+mustanaamion+sit+herrakses."Oikeasti+Semos+on+Herrani."No+se+tullaan+näkemään,+että+kuka+kirjoittaa+paskaa+ja+kuka+ei"Se+on+kyllä+naurettava+piirre+tuossa+uskovaisuudessa,+että+todisteiden+pitäisi+tulla+vasta+kuoleman+jälkeen.+Eivät+ne+silloin+enää+voi+tulla."En+minä+pidä+Jumalaa+salattuna,+vaan+Jumala+pitää+itse+itsensä+salattuna."Turhaan+salailee,++jos+se+pelastaminen+on+hänelle+niin+prrrkeleen+tärkeää.+Tulisi+rohkeasti+vain+esiin.+Ai+niin,+eihän+olematon+pysty."En+minä+tuomitse"Ja+kuitenkin+tuomitset."Jeesukseen+Kristukseen+uskovien+ei+tarvitse+ottaa+eutanasiaa"Joo,+näyttävät+he+kuolevan+muutenkin."Kyllä+olet+oikeassa,+Jumala+ottaa+omansa+pois,+ketkä+hänelle+kuuluu."Jumala+on+tie,+joka+hautaan+vie.Semos+pelastaa."En+ole+valinnut+väärin"Pääsisit+paljon+helpommalla,+jos+rakastaisit,+etkä+vihaisi."Tuskimpa+aidosti.+Tulette+sen+myöskin+ennemmin+tai+myöhemmin+huomaamaan+itsekkin."Olen+jo+huomannut,+että+sinä+vain+vihaat+ja+tuomitset.+Eipä+ole+hääppöistä+tuo+kristinusko."Ei+aidosti+Jeesukseen+uskovan+tarvitse+valehdella"Ja+kuitenkin+valehtelet."Ihminen+joka+ei+osaa+rakastaa+itseänsä,+se+ei+osaa+rakastaa+lähimmäisiäkään."Sinä+rakastat+pelkästään+itseäsi."Suomessa+se+lähimmäisen+rakkauden+puute,+näkyy+sosiaalimenojen+ja+huostaanottojen+määrien+kasvuna."Huolehtiminen+on+merkki+rakkaudesta+ja+välittämisestä.+Sinä+haluat+jättää+avuntarvitsijat+oman+onnensa+nojaan+ja+kirjoitella+sillä+välin+nettiin+paskaa.
  4. "Kyllä+lihallisesti+olen+kuollut"Niin+olet.+Olet+kertakaikkiaan+kuollut.+Taidat+olla+kuollut+jo+nyt,+koska+"tiedät"+niin+hyvin+kuolemanjälkeisestä+tilanteestasi."Tulee,+sitä+on+sinun+aivan+turha+luulla,+että+ei+tulisi."Ei+tule."ihminen+ei+kestä,+koettelemuksia+ilman+Jeesusta+Kristusta"Ihmiset+tulevat+hulluiksi+hokiessaan+päivät+pääksytysten+jeesus+jeesus.+Sitten+he+tappavat+itsensä."Elämä+on+sellainen,+että+sekin+myöskin+opettaa,+varsinkin+kun+on+ollut+omat+lapset,+ja+ei+ole+elämässä+sattunut+syntymään+kultalusikka+suussa."Sinua+elämä+ei+ole+opettanut+muuta+kuin+sekopääksi.+Olisi+kyllä+kamalaa+syntyä+lusikka+suussa.+Tiedä+mitä+töhnää+olisi+mennyt+kohdussa+suuhun+mokomassa+tilanteessa."Minulla+ei+ole+mitään+syytä,+valehdella."Miksi+sitten+valehtelet?"Sinähän+tässä+kiellät+Jumalan+ja+Jeesuksen+Kristuksen+olemassa+olon,+enkä+minä."Sinähän+sitä+salattuna+pidät+enkä+minä."+minä+tiedän+totuuden+Jumalan+olemassa+olosta,+mitä+sinä+et+tiedä."Minä+tiedän,+että+sinä+puhut+paskaa."Ei+ohjaa."Jeesus+ohjaa+ojasta+allikkoon.+Mustanaamio+ohjaa+rehellisyyden+raiteille."En+tuominnut,+vaan+sanoin+totuuden."Sanon+totuuden+sinusta:+sinä+tuomitset!!!"Pidä+sinä+vaan+semoksestas+kiinni"Niin+pidänkin.+Sinunkin+kannattaisi+ottaa+oman+kuolemanjälkeisen+tilanteesi+takia+Semos+jumalaksesi.+Muuten+et+pelastu."Ei+ole+syytä+tilata+eutanasiaa"Kyllä+sinun+kannattaisi.+Sen+verran+kipeä+tapaus+tunnut+olevan."Jumala+pitää+omistansa+huolen+omalla+tavalla."Niin,+Jumala+tappaa."Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."Onko+hän+moottoritie+vai+ihan+vain+kyläraitti?"Täyttä+paskaa!!!"Semos+on+ainoa+oikea+jumala."En+todellakaan+osallistu,+en+ikinä!!!!+Olen+puoleni+valinnut."Niin+olet.+Olet+valinnut+vihapuolen.+Rakkauspuolella+sen+sijaan+rakastetaan.+Hihhulit+ovat+valehtelevia+tuomitsijoita,+jotka+rakastavat+vain+itseään.
  5. "Kyllä+lihallisesti+olen+kuollut"Niin+olet.+Olet+kertakaikkiaan+kuollut.+Taidat+olla+kuollut+jo+nyt,+koska+"tiedät"+niin+hyvin+kuolemanjälkeisestä+tilanteestasi."Tulee,+sitä+on+sinun+aivan+turha+luulla,+että+ei+tulisi."Ei+tule."ihminen+ei+kestä,+koettelemuksia+ilman+Jeesusta+Kristusta"Ihmiset+tulevat+hulluiksi+hokiessaan+päivät+pääksytysten+jeesus+jeesus.+Sitten+he+tappavat+itsensä."Elämä+on+sellainen,+että+sekin+myöskin+opettaa,+varsinkin+kun+on+ollut+omat+lapset,+ja+ei+ole+elämässä+sattunut+syntymään+kultalusikka+suussa."Sinua+elämä+ei+ole+opettanut+muuta+kuin+sekopääksi.+Olisi+kyllä+kamalaa+syntyä+lusikka+suussa.+Tiedä+mitä+töhnää+olisi+mennyt+kohdussa+suuhun+mokomassa+tilanteessa."Minulla+ei+ole+mitään+syytä,+valehdella."Miksi+sitten+valehtelet?"Sinähän+tässä+kiellät+Jumalan+ja+Jeesuksen+Kristuksen+olemassa+olon,+enkä+minä."Sinähän+sitä+salattuna+pidät+enkä+minä."+minä+tiedän+totuuden+Jumalan+olemassa+olosta,+mitä+sinä+et+tiedä."Minä+tiedän,+että+sinä+puhut+paskaa."Ei+ohjaa."Jeesus+ohjaa+ojasta+allikkoon.+Mustanaamio+ohjaa+rehellisyyden+raiteille."En+tuominnut,+vaan+sanoin+totuuden."Sanon+totuuden+sinusta:+sinä+tuomitset!!!"Pidä+sinä+vaan+semoksestas+kiinni"Niin+pidänkin.+Sinunkin+kannattaisi+ottaa+oman+kuolemanjälkeisen+tilanteesi+takia+Semos+jumalaksesi.+Muuten+et+pelastu."Ei+ole+syytä+tilata+eutanasiaa"Kyllä+sinun+kannattaisi.+Sen+verran+kipeä+tapaus+tunnut+olevan."Jumala+pitää+omistansa+huolen+omalla+tavalla."Niin,+Jumala+tappaa."Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."Onko+hän+moottoritie+vai+ihan+vain+kyläraitti?"Täyttä+paskaa!!!"Semos+on+ainoa+oikea+jumala."En+todellakaan+osallistu,+en+ikinä!!!!+Olen+puoleni+valinnut."Niin+olet.+Olet+valinnut+vihapuolen.+Rakkauspuolella+sen+sijaan+rakastetaan.+Hihhulit+ovat+valehtelevia+tuomitsijoita,+jotka+rakastavat+vain+itseään.