Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ateistien+jutut+nojaavat+valheeseen+nimeltä+ateismi."
Taaskin+valehtelet.+Ateistit+perustavat+kommenttinsa+faktoihin,+mutta+uskovaiset+satuihin.
21.04.2019 19:30
Jumala+on+olematon+kuten+järkesikin.+Olet+Piippolan+vaari.+Sinulla+on+talo,+joka+on+täynnä+homoja:+homoja+siellä,+homoja+tuolla,+joka+puolella+homo,+hiiala+hiiala+hei.+Tiirailet+vielä+naapuriinkin+kiikarilla,+jos+siellä+vilahtaisi+homon+pylly.+Homoudesta+on+tullut+sinulle+pakkomielle.+Leivot+kaikesta+homoa.+Sinäkin+olet+homo.+Olet+homo+sapiens,+mutta+mieluiten+tietenkin+haluaisit+olla+Equus+asinus+ja+vieläpä+puhuva+sellainen+Raamatun+mukaisesti.+Jumalaa+ei+ole.
21.04.2019 19:21
Juttusi+ovat+niin+pehmoisia,+että+potilashan+sinun+täytyy+olla.+Ei+muuta+selitystä+löydy.+Elä+sinä+siellä+kuvitelmiesi+kanssa,+mutta+säästä+hyvä+ihminen+muut+tuollaiselta+potaskalta.+Olemattomassa+Jumalassasi+ei+ole+hyvyyden+häivääkään.
21.04.2019 19:10
Totta.+Luulis,+että+heillä+riittäis+muutenkin+töitä+kuin+hyysätä+lähestulkoon+kasveja.
21.04.2019 07:51
Eutanasiaa+vastustavat+sellaiset,+jotka+haluavat+katsella+nautiskellen+toisen+kitumista+ja+tuskaa.+He+eivät+tajua,+että+sama+kohtalo+voi+olla+heillä+itselläänkin+edessä.
21.04.2019 05:24
Mielisairailla+on+omat+harhansa+ja+se+on+heille+ehdotonta+totta.+Vaikka+heille+sanoisi,+että+sinä+kuvittelet,+he+eivät+usko.+Todellisuudessa+heidän+harhansa+ovat+vain+kuviteltuja.+Minä+en+Jumalaa+koe.+Jos+sinä+koet,+se+on+minusta+sairasta.+Jumala+ei+minun+kanssani+keskustele+eikä+vastaile,+vaikka+esittäisin+hänelle+millaisen+kysymyksen+tahansa.+Jumala+ei+saa+teevettäni+kiehumaan,+vaikka+kuinka+rukoilisin.
"siksi+pitää+myöskin+jumalattomia+varoittaa"
Varoittaa+mistä?+Eikö+se+Jumala+olekaan+hyväntahtoinen?+Hän+on+heti+miettimässä+hirveyksiä,+jos+hänen+kanssaan+ei+mumise+yksinään+ja+sano+rakastavansa+häntä.+Sitä+paitsi+se+Herrahan+on+Herra.+Siis+mies!!!+Kuinka+saatatte+rakastaa+miestä,+vaikka+homous+on+aivan+kamala+asia?
21.04.2019 05:13
Taas+sanot+väärän+todistuksen+toisesta.+olet+vain+syntinen+saasta.+Minä+en+ole+ajanut+paskaa+koskaan.+Sinulla+tuntuu+olevan+kokemusta+asiasta,+koska+olet+edelleen+paskakuski+ja+valehtelet+eli+puhut+paskaa.+Sinähän+sitä+homoutta+täällä+lällätät+kaiken+aikaa.+Se+on+sinulle+kovasti+rakas+asia.+Haluaisit+itsekin+homoilla.+Oikein+toivot,+että+joku+mies+tulisi+ja+kosisi+sinua.+Itsekin+tiedät,+ettei+Jumalaa+ole,+mutta+haluaisit+niin+olevan.+Siksi+et+pysty+lopettamaan+tuota+iänikuista+Jumala+on+-jankkaamista,+vaikka+katkerana+tunnet+itsesi+kovin+yksinäiseksi.+Jumalaa+ei+ole.+Tuo+hänet+kommentoimaan+tänne,+jos+sinulla+on+parempaa+näyttöä.
21.04.2019 05:02
"Varmasti+olet+valehdellut."
Varmasti+en+ole,+mutta+kristittyjen+jutut+nojaavat+suureen+huijaukseen+nimeltään+kristinusko.+Hehän+väittävät+Raamattua+Jumalan+sanaksi,+vaikka+ko.+teoksen+ovat+kirjoittaneet+ihmiset.
"sinulla+on+hyvin+yksinkertainen+keino+päästä+helvetin+rangaistuksesta."
Minulla+on+hyvin+yksinkertainen+konsti+välttyä+helvetiltä:+en+usko+koko+humpuukiin.+Sen+sijaan+kristityt+eivät+saaneet+syntejään+anteeksi,+koska+Jeesus+ei+kuollutkaan.+Hän+vain+näytteli.+Siksi+olisin+teikäläisenä+hyvin+huolissani+helvetin+rangaistuksen+suhteen.+Elämänne+päättyy+pian+ja+teitä+kohtaa+ikuinen+kidutus.+Minä+vältyn+siltä+siksi,+etten+usko+moiseen+lapsellisuuteen.
21.04.2019 04:52
Osuvasti+sanottu!
21.04.2019 04:40
Minä+en+vain+saata+uskoa+ihmisten+keksimiä+tarinoita+faktoiksi,+en+sitten+millään.+Jutut+saatanoista+ja+enkeleistä+ovat+minulle+samaa+kamaa+kuin+Aku+Ankka+ja+Tiku+sekä+Taku.
Tarinan+mukaan+Jeesus+ei+tietenkään+voinut+olla+sairas,+koska+hänhän+ihmeparanteli+kaiken+ja+herätteli+jopa+kuolleet+eloon.+Siksi+siihen+aikaan+ei+tarvittu+terveyskeskuksia,+joista+Raamatussa+ei+syystä+mitään+mainitakaan.+Jos+Jesaja+olisi+ennustanut+tämänpäiväiset+oikeat+lottonumerot,+pitäisin+häntä+mestarina.+Tällä+hetkellä+pidän+häntä+keskinkertaisena+juoruakkana.
Jos+sinä+luulet+saavasi+omat+syntisi+anteeksi+toisen+tappamalla,+olet+sadistinen+narsisti.+Kärsi+kuule+ihan+itse+vaan+pahat+tekosi+tai+hommasi+menevät+munilleen!!!
20.04.2019 17:08
"No+eipähän+ihmiset+osaa+rakastaa+oikein,+vielä+tänä+päivänäkään"
No+eipä+tosiaan+osaa.+Etenkin+uskovaisilta+on+lähimmäisrakkaus+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+Jumalansakin.+Kumpaakaan+ei+ole.+Tuomitsemisvimma+teikäläisillä+sen+sijaan+on+erityisen+ponnekasta.
"saatte+tehdä+mitä+vaan+maailmassa,+koska+te+ette+usko"
Tuohan+on+aivan+posketon+väite.+Juuri+uskovaiset+saavat+tehdä+mitä+huvittaa,+koska+teidän+Jumalanne+antaa+anteeksi+ihan+kaiken,+mitä+te+teette.+Jeesushan+tapettiin+siksi,+ettei+teillä+ole+synnin+syntiä.+Tosi+kätevää+tappaa+toinen+siksi,+ettei+tarvitse+itse+kärsiä.+Siihen+pystyvät+vain+kristityt.
Asiallisesti+Jeesus+ei+pelasta+miltään.+Tiedät+oikein+hyvin+itsesi+kuolevaksi+ja+siten+turhaan+olemattoman+persiitä+nuolevaksi.
20.04.2019 16:50
Helvettiin+olet+menossa+sinä+ja+juuri+sinä,+koska+minä+en+usko+naiiveihin+juttuihin+helvetistä.+Notta+terve+menoa!
En+ymmärrä,+miksi+homoliitot+vaivaavat+sinua+niin+kovasti,+jos+et+itse+halua+homoliittoon.+Onko+joku+tunkemassa+kakkosnelosta+juuri+sinun+ahteriisi+vai+mikä+kiristää?+Itse+en+ole+homo,+mutta+asia+ei+minua+stressaa+pätkääkään,+koska+kukaan+homo+ei+tyrkytä+minulle+seksuaalisuuttaan.+Ilmeisesti+sinä+saat+kauniina+poikana+jatkuvasti+ehdotuksia+:D+KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄH+:D+Ehkäpä+vaimosikin+otti+ja+lähti,+koska+olet+oikeasti+homo+:D
Ole+sinä+hyväksymättä+yhtikäs+mitään.+Mitä+sitten?+No+eipä+sillä+ole+merkitystä+yhtään+mihinkään.+Mene+rupattelemaan+Jumalasi+kanssa+itseksesi+pehmopää.
20.04.2019 16:38
Jo+lähtökohtana+koko+pääsiäisen+idea+on+naurettava.+Jeesuksen+pitää+näytellä+kuollutta+lepytelläkseen+Jumalan+vihaa,+joka+on+syntynyt+siitä,+että+Jumala+itse+loihti+hedelmäpuun+paratiisin+keskelle+ja+varoitteli+syömästä++nimenomaan+juuri+tuosta+puusta.+Kaikkivoivana+ja+kaikkitietävänä+hän+olisi+pystynyt+estämään+tuon+tapahtuman,+mutta+ei,+hän+oikein+halusi+kiusata.+Pääsiäisenä+Jumala+siis+oli+tapattavinaan+poikansa+omaa+vihaansa+tyynnytelläkseen.
No+kaikkihan+me+tiedämme,+että+poika+vain+näytteli.+Hän+ansaitsisi+Oscar-palkinnon+roolisuorituksestaan.+Voitaisiinko+se+antaa+hänelle+postyymisti+ihan+pääsiäisen+kunniaksi?+
Toisaalta+en+ihmettele,+miksi+pääsiäisenä+syödään+niin+paljon+munia.+No+sehän+johtuu+tietenkin+siitä,+että+kristittyjen+idea+syntien+anteeksi+saamisesta+meni+munilleen+juuri+Jeesuksen+näyttelemisen+takia.+Syntejä+ei+saatukaan+anteeksi.+Kyllä+nyt+uskovaisia+harmittaa.
20.04.2019 16:26
Jumala+ei+tiedä+mitään.+Hän+on+ihmisten+luoma+sepitehahmo.+Teikäläiset+ovat+puhuvia+aaseja,+kuten+Raamattu+opettaa.
20.04.2019 12:48
Toki+työttömyys+on+iloinen+asia.+Silloin+riittää+tekopyhää+arkipyhää+:D
20.04.2019 12:46
Noitavainojen+aikaan+uskovaiset+puhalsivat+oikein+hyvin+yhteen+hiileen+ja+siinähän+sitä+paloi+ihmisiä+elävältä.+Hienoa+uskovaista+lähimmäisrakkautta+todella.+Jääkiekkopeli+on+hyvä+esimerkki+siitä,+että+rukoilemalla+ja+Raamattua+hinkkaamalla+ei+synny+maaleja.+Yhteiskunnassakin+asiat+hoituvat+paljon+paremmin,+jos+siellä+viljellään+vähemmän+uskonnollista+tuomitsemista+ja+sen+sijaan+hyväksytään+asioita!!!+Sinun+Jumalastasi+ei+ole+mitään+apua+yhtään+mihinkään+kuten+ei+sinustakaan.+Sinä+et+osaa+muuta+kuin+kommentoida+pehmoisia+ja+tuomita+ilman+syytä.
20.04.2019 12:42
"ilman+Jumalaa+ei+olisi+rakkautta"
Mitä+hemmetin+legendaa+yrität+taas+kerran+syöttää?+En+nyt+vaan+oikein+saata+tajuta,+miksi+ihminen+tarvitsee+mielikuvitusolennon+kaverikseen+ennen+kuin+kykenee+ilmaisemaan+tunteensa.+Monet+kansat+ovat+paritelleet+ja+eläneet+perheinä+ilman+Raamattua.+
Jos+Suomessa+ei+olisi+rikoslakia,+uskovaiset+polttaisivat+-+toki+suurta+rakkautta+tuntien+-+ateisteja+noitina+elävältä+roviolla.+Sellaista+se+teikäläisten+rakkaus+on.+Ja+pelkkää+toisten+tuomitsemista.+Yritähän+rukoilla+se+päävärkkisi+terveeksi.+Se+vasta+ihme+on,+jos+se+parantuu+sillä+konstia.
20.04.2019 12:34
Kuolemalta+ei+pelasta+mikään.
20.04.2019 08:39
"Jatkuva+valehtelu+kuuluu+ateistiseen+käytäntöön."
Tuollainen+vääristely+on+taas+sitä+uskovan+kuuluisaa+lähimmäisrakkautta.+Kristinusko+perustuu+pelkkään+satuun,+joten+se+on+itsessään+huijausta+eli+puppua.
20.04.2019 08:38
"Mutta+kun+ei+ole,+opiskele+biologiaa."
Opiskele+itse.+Oletko+katsonut+Jumalan+kaftaanin+alle,+jotta+voit+sanoa+ehdottoman+varmasti,+että+Jumala+on+Herra+eikä+Rouva?
"Jumala+ei+myöskään+koskaan+ilmoittanut+että+Hän+on+Rouva+Jumala."
Jumala+ei+ole+koskaan+ilmoittanut+mitään.+Kaikki+Raamatun+teksti+on+ihmisten+sepustamaa+potaskaa.
20.04.2019 08:34
204 / 205