Ei havaintoja, ei todisteita

Anonyymi

Jumalista ei ole tehty yhtään havaintoa eikä niistä ole yhtään todistetta, joten antaapa vain tulla todisteita, niin minäkin uskon heti jumaliin!

Todisteeksi kelpaa esimerkiksi se, että Jumala esiintyy julkisesti suurimmilla TV-kanavilla maailmanlaajuisesti.

Tai se, että taikoo Atlantin valtameren vereksi tai viiniksi: mieluummin viiniksi.

Tai jos nou temput ovat liian vaikeita, niin herättäköön näin aluksi kuolleista muutaman vainajan, jotka ovat alkaneet jo mädäntyä!

51

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi poistaa yhteiskunnasta tällaiset uskonnolliset ihmiset.
      Niiden pelastusten hedelmiä näkyy katukuvassa liikaakin.
      Sakkoja jumaluuden levittäjille niin homma loppuu.

• Ei vaan pitäisi kieltää lailla kristinusko ja sen harjoittaminen!

Juopottelu, huumeiden käyttö, varkaudet, väkivalta, murhat, aviorikokset ja homoseksuaalisuus vähenisivät heti kerralla yli 90 %.

Onhan tunnettua, että vain kristityt uskovaiset tekevät tuollaisia tekoja, mutta ei yksikään ateisti!

• Anonyymi

Toinen tappaa toisen, mutta kumpi kuolee.

Veikkaan ateistin puolesta, että uskovaiselle käy huonosti.

• Anonyymi

Tekstejä ei poisteta tai piip.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstejä ei poisteta tai piip.

Trollin ja noidan ero on trolleja ei polteta roviolla sanoi jeesus, kun
        kamelin pissaa litki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin ja noidan ero on trolleja ei polteta roviolla sanoi jeesus, kun
        kamelin pissaa litki.

Torsoksi leikattu elää loppuelämänsä lusikka ruokinnassa.
        50.000e silmän puhkaisusta niin ei jumalia näe julistaa.
        Tosin en ole tavannut ihmistä, jota ei voisi käännyttää.

JUMALIA EI OLE MENIKÖ JAKELUUN

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Ei vaan pitäisi kieltää lailla kristinusko ja sen harjoittaminen!

Juopottelu, huumeiden käyttö, varkaudet, väkivalta, murhat, aviorikokset ja homoseksuaalisuus vähenisivät heti kerralla yli 90 %.

Onhan tunnettua, että vain kristityt uskovaiset tekevät tuollaisia tekoja, mutta ei yksikään ateisti!

"Ei vaan pitäisi kieltää lailla kristinusko ja sen harjoittaminen"!

Ei vaan sitä pitäisi lisätä joka paikkaan, koska te tulette itse näkemään sen mihinkä ajatte Suomen ilman Jeesukseen Kristukseen uskovia. Suomessa oli enen eu:ta kaikki hyvin, nyt kohta tässä maassa ei ole mitään hyvää, kaikki murenee pikkuhiljalleen.

"Juopottelu, huumeiden käyttö, varkaudet, väkivalta, murhat, aviorikokset ja homoseksuaalisuus vähenisivät heti kerralla yli 90 %".

Ei vaan kaikki Jumalan sanan vastaisuus tulee vaan lisääntymään, koska ihmiset luopuvat uskosta Jeesukseen Kristukseen.

"Onhan tunnettua, että vain kristityt uskovaiset tekevät tuollaisia tekoja, mutta ei yksikään ateisti!"

Kaikki ovat ateisteja, jotka ovat lusimassa, koska Jeesukseen Kristukseen uskovienhan pitää tehdä elämässään parannus, muuten Jeesukseen uskosta, ei ole mitään hyötyä. Jeesus tuli sitä varten maailmaan, että tuli ottamaan pahaa pois, eikä lisäämään sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torsoksi leikattu elää loppuelämänsä lusikka ruokinnassa.
        50.000e silmän puhkaisusta niin ei jumalia näe julistaa.
        Tosin en ole tavannut ihmistä, jota ei voisi käännyttää.

JUMALIA EI OLE MENIKÖ JAKELUUN

Jumala on olemassa, sille ei yksin ateisti mahda mitaan, tulette sen myoskin huomaamaan ennemmin tai myohemmin.

• Anonyymi

>>>>Sakkoja jumaluuden levittäjille niin homma loppuu.<<<<

Ei lopu !

Neuvostoliitossa ateisti-kommunistit vainosivat uskovaisia. Kerran ateisti-kommunistit olivat vakoilleet, kun kristittyjä oli ollut menossa kokoontumaan johonkin tilaan.
        Ateisti-kommunistit olivat tivanneet heiltä, että mihin he olivat menossa.

Kristityt olivat kuitanneet kyselyn sanomalla:

"Olemme menossa tutkimaan vanhimman veljemme testamenttia".
        (Uutta Testamenttia)

Kun Herra Jeesus avaa, niin ateistit ja kommunistit eivät sulje - ja kun Herra Jeesus sulkee, niin ateistit ja kommunistit eivät avaa.

Ilmestyskirja 3:7-8
        "Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
        Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt."

• Anonyymi

Olen saanut todisteen Jumalalta itseltään tai näin luulin kun olin vielä uskossa. Elämä alkoi suistua raiteiltaan, nyt olen takaisin terveellä tiellä. Usko saattaa olla poissa, en tiedä jäänkö kaipaamaan...... lopulta.

• Anonyymi

"Jumalista ei ole tehty yhtään havaintoa eikä niistä ole yhtään todistetta, joten antaapa vain tulla todisteita, niin minäkin uskon heti jumaliin!"

Niin jumalattomille, jumala on olematon, mutta minä voin todistaa sen, että Jumala on valo ja rakkaus. jumalattomat saavat todistuksensa Jumalasta sitten, kun sen aika on, ja Jumala suo sen heille. Eli jumalatomalla, vaikka ei Jumalaa olisikaan olemassa, se ei tarkoita sitä, että Jumalaa ei olisi olemassa. jumalaton voi nähdä Jumalan teot maailmassa, ihmisten hyvinä tekoina, mikäli ei olisi hyviä tekoja ihmisillä, ei silloin olisi Jumalakaan, koska Jumala on rakkaus. Eikä jumalatonta olisi, mikäli ei olisi Jumalaa.

• Anonyymi

hahahahahahahahahaha

Näen kyllä ihmisten hyviä tekoja ja myös pahoja, mutta en jumalaa tai jumalia!

hahahahahaha

Vai että ihmisten hyvät teot olisivat todiste jumalasta ja pahat teot todiste saatanasta: sitähän yritit älykääpiö väittää!

hahahahaha

• "Niin jumalattomille, jumala on olematon, mutta minä voin todistaa sen, että Jumala on valo ja rakkaus. jumalattomat saavat todistuksensa Jumalasta sitten, kun sen aika on"

Juuri sinä olet jumalaton. Jos et ole, todista se ja tuo jumalasi näytille.
        Vai pidätkö taskulamppuasi jumalana? Rakastat taskulamppusi valoa?

Milloin aiot todistaa jotakin? Edes hivenen rakkaudestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahahahahahahahahaha

Näen kyllä ihmisten hyviä tekoja ja myös pahoja, mutta en jumalaa tai jumalia!

hahahahahaha

Vai että ihmisten hyvät teot olisivat todiste jumalasta ja pahat teot todiste saatanasta: sitähän yritit älykääpiö väittää!

hahahahaha

"Vai että ihmisten hyvät teot olisivat todiste jumalasta ja pahat teot todiste saatanasta: sitähän yritit älykääpiö väittää!"

Kyllä se vaan näin menee, koska ihmisen täytyy pystyä tekemään parannus, Jeesuksen Kristuksen kautta. Jumala kun on rakkaus, eikä rakkaus tee lähimmäiselle mitään pahaa. Eli ihminen kun tekee lähimmäistä kohtaan vääryyttä, se tekee myöskin silloin Jumalaa kohtaan vääryyttä.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

"Niin jumalattomille, jumala on olematon, mutta minä voin todistaa sen, että Jumala on valo ja rakkaus. jumalattomat saavat todistuksensa Jumalasta sitten, kun sen aika on"

Juuri sinä olet jumalaton. Jos et ole, todista se ja tuo jumalasi näytille.
        Vai pidätkö taskulamppuasi jumalana? Rakastat taskulamppusi valoa?

Milloin aiot todistaa jotakin? Edes hivenen rakkaudestasi?

"Juuri sinä olet jumalaton. Jos et ole, todista se ja tuo jumalasi näytille".

Ensinnäkään minä en kiellä, Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloa, jumalaton kieltää molemmat. jumjala todistaa itsestänsä kun sen aika on.

"Vai pidätkö taskulamppuasi jumalana? Rakastat taskulamppusi valoa?"

Taskulamppu on kuin jumalaton sen valo ei pala ikuisesti, Jumala on ikuinen.

"Milloin aiot todistaa jotakin? Edes hivenen rakkaudestasi?"

Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja. EVAN.JOH.Mukaan.1:(1-13)

• Anonyymi kirjoitti:

"Juuri sinä olet jumalaton. Jos et ole, todista se ja tuo jumalasi näytille".

Ensinnäkään minä en kiellä, Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloa, jumalaton kieltää molemmat. jumjala todistaa itsestänsä kun sen aika on.

"Vai pidätkö taskulamppuasi jumalana? Rakastat taskulamppusi valoa?"

Taskulamppu on kuin jumalaton sen valo ei pala ikuisesti, Jumala on ikuinen.

"Milloin aiot todistaa jotakin? Edes hivenen rakkaudestasi?"

Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja. EVAN.JOH.Mukaan.1:(1-13)

"Ensinnäkään minä en kiellä, Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloa, jumalaton kieltää molemmat. jumjala todistaa itsestänsä kun sen aika on."

Sinun olemattomuutesi ei todista ikinä mitään. Sitä paitsi sinä olet menossa helvettiin, koska uskot väärään jumalaan. Vain Semos pelastaa. Niin kauan kuin et usko Semokseen, olet jumalaton.

"Taskulamppu on kuin jumalaton sen valo ei pala ikuisesti, Jumala on ikuinen."

Jumala on ikuinen vale. Enkä minä voi sille mitään, että rakastat aina vaan itseäsi ja taskulamppuasi.

"Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja."

Sinä et todista yhtään mitään. Sinä intät kuin pieni lapsi. Korkeintaan todistat pääsi pimeyttä.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

"Ensinnäkään minä en kiellä, Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloa, jumalaton kieltää molemmat. jumjala todistaa itsestänsä kun sen aika on."

Sinun olemattomuutesi ei todista ikinä mitään. Sitä paitsi sinä olet menossa helvettiin, koska uskot väärään jumalaan. Vain Semos pelastaa. Niin kauan kuin et usko Semokseen, olet jumalaton.

"Taskulamppu on kuin jumalaton sen valo ei pala ikuisesti, Jumala on ikuinen."

Jumala on ikuinen vale. Enkä minä voi sille mitään, että rakastat aina vaan itseäsi ja taskulamppuasi.

"Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja."

Sinä et todista yhtään mitään. Sinä intät kuin pieni lapsi. Korkeintaan todistat pääsi pimeyttä.

"Jumala on ikuinen vale. Enkä minä voi sille mitään, että rakastat aina vaan itseäsi ja taskulamppuasi."

Saat kertoa aivan henkilökohtaisesti Jumalalle, että hän on valhe, mikäli saat siihen mahdollisuuden.

""Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja."
        Sinä et todista yhtään mitään. Sinä intät kuin pieni lapsi. Korkeintaan todistat pääsi pimeyttä".

Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus, todistukset tulevat sitten, mihin aikaan tulee, tulkoon ne jumalattomalle vaikka kuinka pahaan aikaan ja käyköön jumalattomalle, sit ihan miten vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jumala on ikuinen vale. Enkä minä voi sille mitään, että rakastat aina vaan itseäsi ja taskulamppuasi."

Saat kertoa aivan henkilökohtaisesti Jumalalle, että hän on valhe, mikäli saat siihen mahdollisuuden.

""Minä en itse ole valo, vaan valon todistaja."
        Sinä et todista yhtään mitään. Sinä intät kuin pieni lapsi. Korkeintaan todistat pääsi pimeyttä".

Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus, todistukset tulevat sitten, mihin aikaan tulee, tulkoon ne jumalattomalle vaikka kuinka pahaan aikaan ja käyköön jumalattomalle, sit ihan miten vaan.

"Saat kertoa aivan henkilökohtaisesti Jumalalle, että hän on valhe"

Valitettavasti sellaista tilaisuutta ei tule kenellekään juuri siksi, että se sinun jumalasi on pelkkää pötyä ja lapsellista jankutusta.

"Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus"

Olematon ei valaise eikä rakasta. Sinä et pysty todistamaan mitään, koska sinulla ei ole muuta kuin lapselliset väitteesi.

"todistukset tulevat sitten, mihin aikaan tulee"

Jos niitä todistuksia ei ole nyt, niitä ei tule ikinä missään eikä koskaan.

" tulkoon ne jumalattomalle vaikka kuinka pahaan aikaan ja käyköön jumalattomalle, sit ihan miten vaan."

Juuri sinä olet jumalaton paskanjauhaja. Et mitään muuta. Ja sinun käy vielä huonosti, vaikka rakastaisit itseäsi niin että täriset.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

Valitettavasti sellaista tilaisuutta ei tule kenellekään juuri siksi, että se sinun jumalasi on pelkkää pötyä ja lapsellista jankutusta.

"Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus"

Olematon ei valaise eikä rakasta. Sinä et pysty todistamaan mitään, koska sinulla ei ole muuta kuin lapselliset väitteesi.

"todistukset tulevat sitten, mihin aikaan tulee"

Jos niitä todistuksia ei ole nyt, niitä ei tule ikinä missään eikä koskaan.

" tulkoon ne jumalattomalle vaikka kuinka pahaan aikaan ja käyköön jumalattomalle, sit ihan miten vaan."

Juuri sinä olet jumalaton paskanjauhaja. Et mitään muuta. Ja sinun käy vielä huonosti, vaikka rakastaisit itseäsi niin että täriset.

"Valitettavasti sellaista tilaisuutta ei tule kenellekään juuri siksi, että se sinun jumalasi on pelkkää pötyä ja lapsellista jankutusta."

Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä. Saattaahan se olla, että Jumala, ei jumalattomaan puutu, vaikka iänkaikkinen elämä olisikin olemassa.

""Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus"
        "Olematon ei valaise eikä rakasta. Sinä et pysty todistamaan mitään, koska sinulla ei ole muuta kuin lapselliset väitteesi".

Minun ei tarvitse todistaa, tulkoon se todistus Jumalalta milloin vaan jumalattomalle, maanpäällisessä elämässä tai sen jälkeen tai olkoon tulematta.

"Jos niitä todistuksia ei ole nyt, niitä ei tule ikinä missään eikä koskaan."

Ne todistukset voi tulla milloin vaan jumalattomalle, mikäli vaan Jumala tahtoo, ne voi tulla enen kuolemaa, tai sit ei ollenkaan. Ne voi tulla myöskin silloin, kun vähiten jumalaton toivoo, silloin kun ei voi muuttaa enää elämässään mitään tai ei kerkeä.

"Juuri sinä olet jumalaton paskanjauhaja. Et mitään muuta. Ja sinun käy vielä huonosti, vaikka rakastaisit itseäsi niin että täriset".

En minä mahda sille mitään, mikäli joku kieltää Jeesuksen Kristuksen olemassa olon, kuka kieltää Jeesuksen, Jeesus on kieltävä hänet isänsä edessä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Valitettavasti sellaista tilaisuutta ei tule kenellekään juuri siksi, että se sinun jumalasi on pelkkää pötyä ja lapsellista jankutusta."

Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä. Saattaahan se olla, että Jumala, ei jumalattomaan puutu, vaikka iänkaikkinen elämä olisikin olemassa.

""Minulle ei kuulu todistaa Jumalasta mitään muuta kuin, Jumala on valo ja rakkaus"
        "Olematon ei valaise eikä rakasta. Sinä et pysty todistamaan mitään, koska sinulla ei ole muuta kuin lapselliset väitteesi".

Minun ei tarvitse todistaa, tulkoon se todistus Jumalalta milloin vaan jumalattomalle, maanpäällisessä elämässä tai sen jälkeen tai olkoon tulematta.

"Jos niitä todistuksia ei ole nyt, niitä ei tule ikinä missään eikä koskaan."

Ne todistukset voi tulla milloin vaan jumalattomalle, mikäli vaan Jumala tahtoo, ne voi tulla enen kuolemaa, tai sit ei ollenkaan. Ne voi tulla myöskin silloin, kun vähiten jumalaton toivoo, silloin kun ei voi muuttaa enää elämässään mitään tai ei kerkeä.

"Juuri sinä olet jumalaton paskanjauhaja. Et mitään muuta. Ja sinun käy vielä huonosti, vaikka rakastaisit itseäsi niin että täriset".

En minä mahda sille mitään, mikäli joku kieltää Jeesuksen Kristuksen olemassa olon, kuka kieltää Jeesuksen, Jeesus on kieltävä hänet isänsä edessä.

"Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä."

Et näytä olevan tietoinen, että olet pehmeitä puhuva pöllöpää. Siintä sen tietää kerta.

"Minun ei tarvitse todistaa"

Niin, sinun tarvitsee vain puhua pehmeitä pöllöpää.

"Ne todistukset voi tulla milloin vaan"

Eivät tule. Väitteesi ovat lapsellista jargonia. Miten jaksat aikuisena jauhaa tuota naurettavaa sontaa aina vaan. Kuole jo ja mene sinne pilveesi.

"En minä mahda sille mitään, mikäli joku kieltää Jeesuksen Kristuksen olemassa olon"

Jeesus on satua. Et mahda sille mitään.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

"Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä."

Et näytä olevan tietoinen, että olet pehmeitä puhuva pöllöpää. Siintä sen tietää kerta.

"Minun ei tarvitse todistaa"

Niin, sinun tarvitsee vain puhua pehmeitä pöllöpää.

"Ne todistukset voi tulla milloin vaan"

Eivät tule. Väitteesi ovat lapsellista jargonia. Miten jaksat aikuisena jauhaa tuota naurettavaa sontaa aina vaan. Kuole jo ja mene sinne pilveesi.

"En minä mahda sille mitään, mikäli joku kieltää Jeesuksen Kristuksen olemassa olon"

Jeesus on satua. Et mahda sille mitään.

""Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä."
        "Et näytä olevan tietoinen, että olet pehmeitä puhuva pöllöpää. Siintä sen tietää kerta".

No sekin tullaan näkemään, kuka on oikeassa, miksi et hyväksy asiaa ja käykäämme siis odottelemaan.

""Ne todistukset voi tulla milloin vaan"
        "Eivät tule. Väitteesi ovat lapsellista jargonia. Miten jaksat aikuisena jauhaa tuota naurettavaa sontaa aina vaan. Kuole jo ja mene sinne pilveesi."

Et sinä voi totuutta tietää, kerta et tiedä sitäkään, onko Jumalaa olemassa vai ei.

"Jeesus on satua. Et mahda sille mitään".

Sekin on sinun asiasi, että pidät Jeesusta satuna, mutta et sinä voi kieltää toisilta uskomasta Jeesukseen Kristukseen, mikäli he tietävät ja ovat kokeneet elämässään, Jeesuksen.

• siino
        Anonyymi kirjoitti:

""Joo, mutta oletko tietoinen siintä, että olet väärässä."
        "Et näytä olevan tietoinen, että olet pehmeitä puhuva pöllöpää. Siintä sen tietää kerta".

No sekin tullaan näkemään, kuka on oikeassa, miksi et hyväksy asiaa ja käykäämme siis odottelemaan.

""Ne todistukset voi tulla milloin vaan"
        "Eivät tule. Väitteesi ovat lapsellista jargonia. Miten jaksat aikuisena jauhaa tuota naurettavaa sontaa aina vaan. Kuole jo ja mene sinne pilveesi."

Et sinä voi totuutta tietää, kerta et tiedä sitäkään, onko Jumalaa olemassa vai ei.

"Jeesus on satua. Et mahda sille mitään".

Sekin on sinun asiasi, että pidät Jeesusta satuna, mutta et sinä voi kieltää toisilta uskomasta Jeesukseen Kristukseen, mikäli he tietävät ja ovat kokeneet elämässään, Jeesuksen.

"No sekin tullaan näkemään, kuka on oikeassa, miksi et hyväksy asiaa ja käykäämme siis odottelemaan."

Miksi et hyväksy, että sinä kuolet. Sen jälkeen et näe yhtään mitään. Odotellaan siis kuolemaasi.

"Et sinä voi totuutta tietää, kerta et tiedä sitäkään, onko Jumalaa olemassa vai ei."

Koska Jumalaa ei ole, sitä ei ole. Siintä sen tietää kerta nääs. Sinä et pysty muuta todistamaan, huijari.

Pidä sinä reesus kirstuksesi ja rumalasi, mutta lopeta mokoman sonnan tyrkyttäminen minulle.

• Anonyymi

Lupaan syödä hattuni ja vaikkapa kengällisen paskaa, jos esität yhdenkin tieteellisen todisteen jumalista!

Ei taida onnistua?

• Anonyymi

"Lupaan syödä hattuni ja vaikkapa kengällisen paskaa, jos esität yhdenkin tieteellisen todisteen jumalista!"

No sen pääset tekemään ennemmin tai myöhemmin, eli syömään hattusi tai kengällisen paskaa. Mikään ei voi syntyä, tyhjästä ensinnäkään, kaikessa on myöskin vastakohta, eli päivä ja yö ja hyvä ja paha, miksi siis olisi pelkästään jumalaton, siis silloin on myöskin Jumala. Sekin todistaa kun Raamatussa sanotaan, että maailma vihaa, Jeesuksen omia. Todisteita on, vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lupaan syödä hattuni ja vaikkapa kengällisen paskaa, jos esität yhdenkin tieteellisen todisteen jumalista!"

No sen pääset tekemään ennemmin tai myöhemmin, eli syömään hattusi tai kengällisen paskaa. Mikään ei voi syntyä, tyhjästä ensinnäkään, kaikessa on myöskin vastakohta, eli päivä ja yö ja hyvä ja paha, miksi siis olisi pelkästään jumalaton, siis silloin on myöskin Jumala. Sekin todistaa kun Raamatussa sanotaan, että maailma vihaa, Jeesuksen omia. Todisteita on, vaikka kuinka paljon.

jumalattoman vastakohta ei ole "hän, jolla on Jumala", sillä sana "jumalaton" tarkoittaa alkukielestä suomeksi käännettynä epähurskasta, pahaa ja muuta sellaista huonotapaisesti käyttäytyvää meininkiä.

https://www.blueletterbible.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=H7563&t=KJV

rasha רָשָׁע

englanniksi: wicked (249x), ungodly (8x), wicked man (3x), miscellaneous (3x).

kreikankielen asebēs ἀσεβής viittaa tosin jumalan säätämän lain ja moraalin vastaiseen käytökseen sekä epähurskauteen pahuuden eri muotoina, mutta hepreankielessä jumalattomalla tarkoitetaan yleisessä merkityksessä pahoja ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä.

• Anonyymi

Aatami ja Eeva uskoivat paholaista ja hylkäsivät Jumalan käskyn. Nyt joudumme otsa hiessä taistelemaan leivästämme,täällä näkymättömän ja ovelan paholaisen kurimuksessa.Kuten näemme näilläkin palstoilla vaikuttaa monta paholaisen työtoveria, jotka omien haavojensa ja tapahtumiensa satuttamana itkien huutaa kostoa Jumalalle. Mutta Jumalalla on hyvä tahto sinuakin kohtaan, tiedostamattasi itkevä lapsi. Kun lopulta väsyt turhaan taisteluun Maailmankaikkeuden Luojaa vastaan , tarjoaa Jumala sinulle kättään. Tartu siihen. Tunnusta Jeesus herraksesi ja syntiesi sovittajaksi. Matkasi on pitkä, koska olet kovin paatunut,mutta Jumalamme rakastaa sinuakin ja tietää vammasi laadun.

• Anonyymi

Olenko minä se paholaisenne ja miksi normaalit ihmiset selviävät paremmin
        elämästään yltäkylläisyydessä, kun hiekkakansasi.

Olin ilmeisesti ajatustesi edellä, ei paholaisia ole olemassa.
        Ateistit ja normaalit ihmiset pärjää ihan hyvin, toisin on teidän anteeksiantamat.

Minä juuri googletin erään keksimäni sanan ja olen huutanut ainakin 2015
        lähtien ja aion lopettaa tämän sitten kun kuolen, eli luultavasti kymmeniä vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä se paholaisenne ja miksi normaalit ihmiset selviävät paremmin
        elämästään yltäkylläisyydessä, kun hiekkakansasi.

Olin ilmeisesti ajatustesi edellä, ei paholaisia ole olemassa.
        Ateistit ja normaalit ihmiset pärjää ihan hyvin, toisin on teidän anteeksiantamat.

Minä juuri googletin erään keksimäni sanan ja olen huutanut ainakin 2015
        lähtien ja aion lopettaa tämän sitten kun kuolen, eli luultavasti kymmeniä vuosia.

"Olenko minä se paholaisenne ja miksi normaalit ihmiset selviävät paremmin
        elämästään yltäkylläisyydessä, kun hiekkakansasi".

Vaikka me täällä selvittäisiin paremmin kuin muualla, se ei auta loppujen lopuksi yhtään mitään, koska se kaikki on pelastumisen kannalata turhaa, mikäli Jeesuksen Kristuksen kautta, ainoastaan pelastutaan.

"Olin ilmeisesti ajatustesi edellä, ei paholaisia ole olemassa.
        Ateistit ja normaalit ihmiset pärjää ihan hyvin, toisin on teidän anteeksiantamat."

Täällä saa ihminen pärjätä vaikka kuinka hyvin, se kaikki on turhaa ja katoavaa.

• Anonyymi

> Jumalista ei ole tehty yhtään havaintoa

Raamatun mukaan Jumala on rakkaus.

"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

Ymmärrän kyllä, jos ateistit eivät tunne tai havaitse rakkautta.

• Anonyymi

Raamatun mukaan tämä jumalaolento käski repiä elävältä linnulta pään irti ja tuhria alttari verellä

15 Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen.

Tällaisen eläinuhreja vaatineen jumalaolennon keksi ihminen. Tämä on päivänselvää jokaiselle, joka edes vähän yrittää ajatella omilla aivoillaan :)

• "Ymmärrän kyllä, jos ateistit eivät tunne tai havaitse rakkautta."

Sinun rakkautesi on yhtä kadoksissa kuin jumalasikin. Niitä ei ole.
        Todista muuta, jos kykenet.

• Anonyymi

<< Ymmärrän kyllä, jos ateistit eivät tunne tai havaitse rakkautta. >>

Tuntee kyllä.

Mikähän saa Sinut omimaan rakkauden joksikin kristilliseksi käsitteeksi ? Oma ylivertaisuuden kuvitelmako ?

• Anonyymi

Esimerkkejä raamatun jumalan rakkaudesta:

Ja Herra sanoi hänelle:
        "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”

»Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.» Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: »Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan, ja siksi te saatte tänään siunauksen.»

Olen todella iloinen että en tunne tuollaista rakkautta, jossa omien poikiensa ja omien veljiensä tappamisesta saa oikein siunauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan tämä jumalaolento käski repiä elävältä linnulta pään irti ja tuhria alttari verellä

15 Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen.

Tällaisen eläinuhreja vaatineen jumalaolennon keksi ihminen. Tämä on päivänselvää jokaiselle, joka edes vähän yrittää ajatella omilla aivoillaan :)

Sitä varten tulikin Jeesus Kristus, joka on tie, totuus ja elämä. Se ei auta sinua yhtään, olkoon Jumala sit millainen tahansa, kun hän on kaiken luonut. Minusta tuntuu, että jokainen kuitenkin haluaa ennemmin pelastuksen, kuin joutuu helvettiin. Lihalla ei kuitenkaan mennä mihinkään, maapallo ei ole ikuinen, eli siihen ei jää muuta ihmiselle pelastumiselle, kuin henki ja sielu.

• Anonyymi

"Ei havaintoja, ei todisteita"

Mitä sinä näillä havainnoilla ja todisteilla tekisit, jos niitä sinulle annettaisiin.

• Anonyymi

Henkilökohtaisesti on täysin käsittämätöntä uskoa maailmankaikkeuteen ilman Jumalan vaikutusta. Kuitenkin hyväksytään kaikki ajatukset ja ateisteja ei voi sanoa vajakeiksi. Kaikkien kanssa pärjätään, eikä olla yläpuolella.

• Anonyymi

Halutaan uskoa että maailmankaikkeudessa näkyy jokin vaikutus. Mikä se sitten on? Kylmä, raaka ja lopulta kuolemaan johtava. Ainoa lämpö ja rakkaus tulee ihmisistä, jotka eivät tuomitse toisia.

• Anonyymi

Koko luomakunta todistaa Luojastaan, joten ateisteilla ei ole mitään, millä itseään puolustaa. Ateistin ylpeys ja koppavuus loppuu siihen, kun he vetävät viimeisen henkäyksensä. Siitä alkaa kärsimys helvetissä. Ei pisaraakaan vettä, ei koskaan enää unta, ei rauhaa, ei yksityisyyttä. Koko ajan valtava kipu, häpeä, voimattomuus, karvas katumus, kauhu, epätoivo.

Jo yksinkertaisin atomi on Jumalan ihme. Mikä pitää elektronin kiertämässä protonia, millä energialla se toimii? Ei ole tainnut kukaan ihminen vielä edes siihen osata vastata.

• Anonyymi

<< Koko luomakunta todistaa Luojastaan, joten ateisteilla ei ole mitään, millä itseään puolustaa. >>

Tämän väitteen ongelma on vaan se, että ensin oletat, että tämä on luotu, joka sitten "todistuu" oletuksella itsellään. Filosofiassa tämä on ensimmäisen kertaluokan virhepäätelmä, nimeltään kehäpäätelmä. Saunan olemassa olo ei todista saunatonttua, vaikka väitettäisiin, että jokaisessa saunassa on saunatonttu. "Logiikkasi" on nyt sama.

<< Ateistin ylpeys ja koppavuus loppuu siihen, kun he vetävät viimeisen henkäyksensä. >>

Niin loppuu uskovankin kuvitelmat ja luulot omasta erinomaisuudestaan.

<< Siitä alkaa kärsimys helvetissä. >>

Sellaiset helvetit ja taivaat on aikuisten satuja. Älä nyt hölmö parka sellaisiin usko.

<< Mikä pitää elektronin kiertämässä protonia, millä energialla se toimii? Ei ole tainnut kukaan ihminen vielä edes siihen osata vastata. >>

Eiköhän Shrödinger vastaa siihen oikein yksiselitteisesti. Sinänsähän seisova aaltoliike ei tarvitse mitään energiaa, joten se elektroni kulkee atomin muodostumisen energialla.

<< Jo yksinkertaisin atomi on Jumalan ihme. >>

Ei. Kyllä se menee ihan luonnonlakien välttämättömyydellä. Tuollaiset hassut kuvitelmat jostain jumalista on herkkäuskoisille ja vähän tietäville oleva aikuisten satu, oma pumpuliunelma.

• Anonyymi

>>>>>Jumalista ei ole tehty yhtään havaintoa eikä niistä ole yhtään todistetta, joten antaapa vain tulla todisteita, niin minäkin uskon heti jumaliin!<<<<<
      ___

Uskot heti Jumaliin!
      Mutta mitä hyötyä sinulle tästä uskostasi olisi.

Jos sinulle tulisi varma todiste, että tämä Raamatun Jumala, Israelin Jumala - (Isä. Poika (Jeesus) ja Pyhä Henki) - on olemassa, niin mitä sinä tällä tiedolla tekisit. Mitä hyötyä sinulle siitä olisi.
      Ottaisitko Raamatun käteen ja alkaisit selvittää miten tähän Jumalaan saa yhteyden, miten tätä Jumalaa pitäisi palvella. Mitä sinun olisi tehtävä, että Ilmestyskirjan rajuissa melskeissä sinulle kävisi hyvin ja perisit paikan taivasten valtakunnassa ja saisit iankaikkisen elämän. Ottaisitko selvän pesäeron syntiin..... et cetera....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihminen voi uskoa mihin tahansa, usko eroaa tiedosta, usko ei tarvitse todisteita, tieto tarvitsee todisteet.

• Anonyymi

Omituista, että joku uskoo jumalaa, vaikka hyvin tietää, että jumalasta ei ole mitään tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista, että joku uskoo jumalaa, vaikka hyvin tietää, että jumalasta ei ole mitään tietoa.

Jumala lahjoittaa pelastavan uskon, eli sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi - ei aivouskolla.

Roomalaiskirje 10:10
        "...sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan"

Efesolaiskirje 2:8-9
        "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Herätyskristillisyyden parissa uskoon tullut kristitty ajattelee tietävänsä sen, että Jumala on olemassa. Hän on joko itse kuullut Jumalan äänen (puheen) tai nähnyt enkelin tai Jeesuksen tai ilmestyksen tai näyn tai unen, joka on hänen mielestään kokemukseen perustuva havainto yliluonnollisesta ja kelpaa siten todisteeksi Jumalan olemassa olosta tai hän on saanut yliluonnollisen rukousvastauksen tai kokenut ihmeellistä johdatusta tai jo pelkästään syntien anteeksisaamisen kokemus ja sitä seurannut rauha ja mielenmuutos koetaan todisteeksi, jonka perusteella voidaan sanoa: Tiedän, että Jumala on olemassa, koska hän on ilmoittanut itsensä minulle.

Kovinpa olet huonosti perillä kristinuskosta, jos et tällaisia asioita tiedä. Joillekin hihhuleille todisteena käyvät myös ns. armolahjat, joista yleisin on kielilläpuhuminen (siansaksaa) ja muita ovat mm. kielten selittämisen lahja (tulkitaan siansaksaa sen sijaan, että käännettäisiin todellista kieltä kuulijoiden äidinkielelle), profetoiminen, tiedon ja viisauden sanojen saaminen, parantamisen ja terveeksitekemisen armolahjat, rakkaus ja hmmm. uskokin mainitaan Paavalin listassa (liekö sitten viittaus kykyyn tehdä voimallisia tekoja tai ihmeitä uskon kautta).

Vähintä, mitä jokainen uskovainen kristitty uskoo, on se, että profeetat, Jeesus ja apostolit ovat joko nähneet Jumalan tai hänen enkelinsä ja kuulleet hänen äänensä (puheensa) ja ovat puhuneet Jumalan nimessä ja edustajina ja sanansaattajina ja lähetteinä Jumalan sanaa, niin että näillä "todistajilla" on tieto Jumalasta ja nämä nykyajan uskovaiset pitävät sitten totena sen tiedon, joka näillä Jumalan ilmestymisen kokeneilla Jumalasta on aiemmin ollut.

Osa uskovista luulee edelleen kuulevansa tuon tuostakin Jumalan äänen ja he välittävät sanomaa Jumalalta seurakunnalle tai muille ihmisille tai saarnaavat Jumalalta saamaansa sanomaa kokouksissa sen uskon mukaan, joka heillä on. Tämäkin perustuu heidän luulojensa mukaan tietoon eikä uskoon, mutta toki he silti tunnustavat uskovansa ja pitävät uskoa välttämättömänä sielun pelastumiselle myös totena pitämisen muodossa, vaikka se tuntuu jotenkin hölmöltä niiden kohdalla, joiden ei tarvitse uskoa pitääkseen totena, koska heillä on omakohtaisia kokemuksia ja tietoa siitä, mitä todeksi väittävät.

Esimerkiksi profeettojen, Jeesuksen ja apostolien ei tarvinnut uskoa Jumalan olemassa oloon, koska Jumala ilmestyi heille joko suoraan tai enkelin kautta ja puhui heille selviä sanoja, jotka nämä sitten välittivät muille ihmisille, Jumalan kansalle tai seurakunnalle. Apostolien ei tarvinnut uskoa siihen, että Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista, koska he näkivät hänet kuolleista nousemisen jälkeen yhdessä noin 500 muun todistajan kanssa (Ut:n mukaan). He eivät itse asiassa pitäneet totena jeesuksen kuolleista heräämistä ennen kuin näkivät hänen ylösnousemuksen jälkeen. He eivät siis uskoneet, mutta vaativat seuraajiiltaan tämän asian uskomista eli totena pitämistä.

Reilua? Ei tietenkään. Toinen ei usko, mutta saa kokemuksen ja havaintojen kautta tietää niin että pelastuu, mutta jos toinen ei usko eli pidä totena tämän ensimmäisen todistusta eli sanoja, niin sitten joutuu kadotukseen. Pelastumiselle ei ole siis asetettu samoja perusteita kaikille ihmisille... ja kuka nyt ylipäätään pelastusta tarvitsee ja mistä? Jos uskonnoilta ja uskolta pelastuu, niin se on hyvä (ateistitkin uskovat, joten ihminen tarvitsee pelastusta myös ateistiselta uskolta).

• Anonyymi

Ja höpön höpöä edelleen. Miten kukaan voi kokea ja havaita jumalan joka on henki,siis korkeintaan ajatus tai tunne, ei mitään ulkopuolista. ja automaattisesti joka ei usko, joutuu kadotukseeen. Tämähän on siis uskovaisen näkemys, ja se näyttää tuottavan mielihyvää uskovalle, koska sitä loputtomasti toistellaan. Voin sanoa että ateistin näkemys on aivan toinen, enkä rupea tässä sitä avaamaan, sillä tyhminkin uskova kyllä tietää mitä tarkoitan. Jos omistaa aivot.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja höpön höpöä edelleen. Miten kukaan voi kokea ja havaita jumalan joka on henki,siis korkeintaan ajatus tai tunne, ei mitään ulkopuolista. ja automaattisesti joka ei usko, joutuu kadotukseeen. Tämähän on siis uskovaisen näkemys, ja se näyttää tuottavan mielihyvää uskovalle, koska sitä loputtomasti toistellaan. Voin sanoa että ateistin näkemys on aivan toinen, enkä rupea tässä sitä avaamaan, sillä tyhminkin uskova kyllä tietää mitä tarkoitan. Jos omistaa aivot.

Raamatun mukaan valitut ihmiset ovat nähneet Jumalan tai hänen lähettämänsä enkelin joko valveilla ollessaan tai unessa, näkynä tai ilmestyksenä.

Vaikka jumala on näkymätön henki, niin hän voi uskovaisten mukaan näyttäytyä ruumiillisena olentona ilmestyksenä tai näkynä eikä se ole vastoin sitä, mitä Raamattu sanoo: Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.

On myös hengellisin silmin näkemistä, jolla tarkoitetaan sitä, että Jumala ikään kuin nähdään: opitaan tuntemaan hänen luontoaan ja tahtoaan, jota pidetään ikään kuin näkemisenä. Eiväthän sokeatkaan näe ketään, mutta voivat tuntea monia ihmisiä ja siten ikään kuin näkevät sen, millaisia he ovat (toki tuntoaistin ja kuulemisen avulla on myös mahdollista oppia tuntemaan toisia)!

Raamatussa kuvataan usein Herran enkelin ilmestyminen ja puhe tms. Monet sanovat nähneensä Jeesuksen vielä nykyisenä aikana puhumattakaan siitä, että näkivät Raamatussa ja vieläpä hänen taivaaseen nousemisen jälkeen. Nämä ovat ruumiin ulkopuolella olevia todellisuuksia ja havaintoja sellaisesta, mikäli ei voida osoittaa kyseessä olleen hallusinaatio tms.

Ei tietenkään voida todistaa... jäljelle jää siis vain se, miten havaintoja ja kokemuksia tulkitaan. Ateistien mielestä niiden täytyy olla hallusinaatiota tai mielisairaudesta johtuvaa tai valehtelua, mutta uskovien mielestä ne ovat todellisuutta. Kukaan ei voi todistaa heitä vastaan sitä, että se ei voisi olla todellisuutta, mutta ateistit väittävät vuorenvarmasti, että se ei ole todellisuutta, koska ateistit uskovat, että sellaisia havaintoja ja todisteita yliluonnollisesta (jumalasta) ei voida koskaan esittää eikä ole esitetty.

Hyi vittu miten minua inhottaa ateistien uskovaisuus... yök! En tosin pidä uskontojen kannattajienkaan uskosta, mutta ateistien usko on kuvottavinta mitä tiedän: se on röyhkeintä, lujinta ja typerintä, jonka tiedän! Tämä riippumatta siitä, onko yksikään uskovien kokemus tai havainto todiste yliluonnollisesta ja todella elävästä olennosta (enkeli, Jeesus, Jumala, tms.) vai ei. Se on kuitenkin mahdollista ja sen mahdottomana pitäminen on typerää uskoa, jota en voi ikinä hyväksyä.

Uskoa ei pitäisi vastustaa yhtä typerällä tavalla kuin sitä puolustetaan: uskolla ilman tietoa ja kykyä todistaa tieto todeksi. Nyt ateistit toimivat siten, että perustelevat väitteensä omalla uskollaan, mutta heillä ei ole yhtä ainoaa todistetta tai näyttöä väitteidenstä tueksi: he eivät voi todistaa uskomustaan totuudeksi. Säälittävää ja typerää etenkin sen vuoksi, että he väittävät oman näkemyksensä (maailmankuva ja ateistinen uskomus) tietoon perustuvaksi, niin että eivät usko mitään.

Höpö höpö reppanat atteuskikset ja kretupellet!

• Anonyymi

Höpö höpö edelleen....vaikka kirjoittaisit tänne sivukaupalla tekstiä, ei se muuta asiaa. Olemattomuudesta kun ei voi esittää todisteita...edelleenkään. Raamatussa olevat todisteet ovat yhtä tyhjän kanssa. Hallusinaatioita on olemassa, jotka uskova helposti tulkitseejumalan näyksi. tämä ympärillä oleva maailma jon todellinen, kaikkine asioineen, ja se on vankkaa todellisuutta, joka on olemassa. Säälittävää tässä on vain sinun yritykseni tehdä olemattomasta olevainen.

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Herätyskristillisyyden parissa uskoon tullut kristitty ajattelee tietävänsä sen, että Jumala on olemassa. Hän on joko itse kuullut Jumalan äänen (puheen) tai nähnyt enkelin tai Jeesuksen tai ilmestyksen tai näyn tai unen, joka on hänen mielestään kokemukseen perustuva havainto yliluonnollisesta ja kelpaa siten todisteeksi Jumalan olemassa olosta tai hän on saanut yliluonnollisen rukousvastauksen tai kokenut ihmeellistä johdatusta tai jo pelkästään syntien anteeksisaamisen kokemus ja sitä seurannut rauha ja mielenmuutos koetaan todisteeksi, jonka perusteella voidaan sanoa: Tiedän, että Jumala on olemassa, koska hän on ilmoittanut itsensä minulle.

Kovinpa olet huonosti perillä kristinuskosta, jos et tällaisia asioita tiedä. Joillekin hihhuleille todisteena käyvät myös ns. armolahjat, joista yleisin on kielilläpuhuminen (siansaksaa) ja muita ovat mm. kielten selittämisen lahja (tulkitaan siansaksaa sen sijaan, että käännettäisiin todellista kieltä kuulijoiden äidinkielelle), profetoiminen, tiedon ja viisauden sanojen saaminen, parantamisen ja terveeksitekemisen armolahjat, rakkaus ja hmmm. uskokin mainitaan Paavalin listassa (liekö sitten viittaus kykyyn tehdä voimallisia tekoja tai ihmeitä uskon kautta).

Vähintä, mitä jokainen uskovainen kristitty uskoo, on se, että profeetat, Jeesus ja apostolit ovat joko nähneet Jumalan tai hänen enkelinsä ja kuulleet hänen äänensä (puheensa) ja ovat puhuneet Jumalan nimessä ja edustajina ja sanansaattajina ja lähetteinä Jumalan sanaa, niin että näillä "todistajilla" on tieto Jumalasta ja nämä nykyajan uskovaiset pitävät sitten totena sen tiedon, joka näillä Jumalan ilmestymisen kokeneilla Jumalasta on aiemmin ollut.

Osa uskovista luulee edelleen kuulevansa tuon tuostakin Jumalan äänen ja he välittävät sanomaa Jumalalta seurakunnalle tai muille ihmisille tai saarnaavat Jumalalta saamaansa sanomaa kokouksissa sen uskon mukaan, joka heillä on. Tämäkin perustuu heidän luulojensa mukaan tietoon eikä uskoon, mutta toki he silti tunnustavat uskovansa ja pitävät uskoa välttämättömänä sielun pelastumiselle myös totena pitämisen muodossa, vaikka se tuntuu jotenkin hölmöltä niiden kohdalla, joiden ei tarvitse uskoa pitääkseen totena, koska heillä on omakohtaisia kokemuksia ja tietoa siitä, mitä todeksi väittävät.

Esimerkiksi profeettojen, Jeesuksen ja apostolien ei tarvinnut uskoa Jumalan olemassa oloon, koska Jumala ilmestyi heille joko suoraan tai enkelin kautta ja puhui heille selviä sanoja, jotka nämä sitten välittivät muille ihmisille, Jumalan kansalle tai seurakunnalle. Apostolien ei tarvinnut uskoa siihen, että Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista, koska he näkivät hänet kuolleista nousemisen jälkeen yhdessä noin 500 muun todistajan kanssa (Ut:n mukaan). He eivät itse asiassa pitäneet totena jeesuksen kuolleista heräämistä ennen kuin näkivät hänen ylösnousemuksen jälkeen. He eivät siis uskoneet, mutta vaativat seuraajiiltaan tämän asian uskomista eli totena pitämistä.

Reilua? Ei tietenkään. Toinen ei usko, mutta saa kokemuksen ja havaintojen kautta tietää niin että pelastuu, mutta jos toinen ei usko eli pidä totena tämän ensimmäisen todistusta eli sanoja, niin sitten joutuu kadotukseen. Pelastumiselle ei ole siis asetettu samoja perusteita kaikille ihmisille... ja kuka nyt ylipäätään pelastusta tarvitsee ja mistä? Jos uskonnoilta ja uskolta pelastuu, niin se on hyvä (ateistitkin uskovat, joten ihminen tarvitsee pelastusta myös ateistiselta uskolta).

>>>> ja kuka nyt ylipäätään pelastusta tarvitsee ja mistä?<<<<

Synnistä ja synnin vallasta tietenkin !

Jos en olisi tullut uskoon - ellei Jeesus Kristus olisi pelastanut minua,
        antanut syntejäni anteeksi - niin syntini vetäisivät minut helvettiin niin että heilahtaa.

https://docplayer.fi/6227163-Jumala-rakastaa-sinua-nelja-tosiasiaa.html

• Anonyymi

Kuolleeksi todettu Eila Kärki ei nyt ollut alkanut vielä mädäntyä – mutta kylmä ja kalpea jo oli, kuten vainaja on. Nyt kymmenisen kuukautta tapahtuman jälkeen Eila on toipunut hämmästyttävän hyvin. Neurologian ja teho-osaston lääkärit eivät osanneet selittää asiaa muutoin kuin ”ihmeenä” – sillä olihan aivoissa silloin tapahtunut ns. pysyviä, rakenteellisia vahinkoja. Nyt osa niistäkin oli poissa – mikä on verrattavissa luomisihmeeseen: http://www.thepukki.fi/blog/post/kuolleista-herannyt

Tuossa Eilan ja miehensä Paulin 45min haastattelu: https://www.youtube.com/watch?v=cRF1LU_AKS4

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3442
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2091
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      69
      1941
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe