Kunnon+muslimia+Jumalakin+rakastaa.+Miksi+niitä+muutoin+olisi+siunaantunut+niin+pirusti?
a)+Kuvaus+kokemuksesta/näystäb)+Kokijan+tulkinta+kokemuksen+tai+näyn+merkityksestäc)+Koska+näky+tapahtui+(ilta,+aamu)d)+Oliko+kokija+tapahtuma-aikana+yksin+vai+seurassa.e)+Mielentila+kokemuksen+aikana/ennen+(väsynyt,+juovuksissa,+...)f)+Mitä+uskontoa+kokija+edustaag)+Kokijan+koulutustaso+ja+ammatti+sekä+ikä+(5+vuoden+tarkkuudella)h)+Onko+kokijallalla+aikaisempia+terveydellisiä+ongelmia,+jotka+voivat+vaikuttaa+kokemukseen+(masennusta,+skitsofreniaa,+univaikeuksia+yms)f)+Onko+kokija,+joskus+käyttänyt+hallusionaatioita+aiheuttavia+aineita+kuten+esimerkiksi+LSD:tä.+Jos+on,+oliko+käyttö+runsasta+ja+koska+se+tapahtui.a)+minua+alkoi+pierettää+kuin+pastori+Tiltoniab)+arvelin+pieretyksen+johtuvan+Jumalan+tarpeesta+keskustella+kanssani.+Hän+ei+tietenkään+voinut+keskustella+suuni+kautta,+koska+silloinhan+olisin+puhunut+itsekseni,+mutta+prrsläven+kautta+on+toinen+juttu.c)+heti+aamutuimaan+herättyänid)+olin+muiden+kanssa+aamiaispöydässäe)+mielentila+oli+virkeäf)+edustan+Semos-uskovaisuuttag)+yliopistotutkinto,+kirjallisen+työn+tekijä,+keski-ikäinenh)+olen+terve+kuin+pukkif)+olen+raitis+kuin+pukki