Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala on johdettu sanasta kamala (eri asia kuin Kamala Harris). Juuri siksi kyseinen sarjakuvahahmo on niin hirveä (eri asia kuin hirvi). Samasta syystä kyseinen keksitty hahmo on kateissa (eri asia kuin kissa) ja lisäksi hukassa (eri asia kuin susi). Kamaluutensa ja hirveytensä takia kyseinen hahmo täytyy hävittää piilevänä (eri asia kuin piilevä).
09.02.2024 06:31
Terve menoa hautaan sinäkin ja ilman liputusta!!!
09.02.2024 06:19
Raamattu on pyh (siis todella PYH), pyhempi ja pyhin kirja.
Raamattu on hirveää energian ja selluloosan haaskausta.
Ihmisten on jo aika tulla järkiinsä ja lopettaa aikansa
tuhlaaminen mokoman roskatuotteen kanssa.
09.02.2024 06:16
Myöhemmin on odotetusti todettu, että Jumalaa todellisena pitävät OVAT oikeasti hulluja!!! Aivan kaistapäitä!!!
09.02.2024 06:09
Sama kohtalo se sullakin! Taikauskosi ei sinua pelasta!
09.02.2024 06:05
Olet siis Svanslös :D
Hauska tutustua!
08.02.2024 18:46
Mutta ei sentään ihmisen keksimän satuhahmon loihtimana tyhjästä
HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
08.02.2024 18:45
Raamattu on muinaisten satusetien sanaa, johon uskominen edellyttää hulluutta. Uskonsa takia päänsä pehmittäneet uskovaiset kuluttavat hirmuisella tavalla yhteiskunnan varoja ylikuormittamalla mielisairaalat tukkoon ja turmelemalla siten yhteiskuntaa epäterveeseen suuntaan! Tärkeämpääkin tekemistä ihmisillä olisi kuin hoopottaa itseään ja muita kivikautisilla kertomuksilla!
08.02.2024 18:42
Vaikuttaa toimivalta selitykseltä. Vakavasta vammastahan tietenkin on kyse.
08.02.2024 18:37
Loisi se teidän jumala ensteks itsensä!
Hulluutta uskoa mokomaan olemattomuuteen!
Hakeudu hoitoon potilas!
08.02.2024 18:17
Jumalatonta juhlapäivää voi viettää joka päivä. Niinhän uskovaisetkin tekevät, koska heilläkään ei aikuisten oikeasti ole sitä jumalaa, minkä he voisivat rehelliseksi ryhtyessään vilpittömästi myöntää.
08.02.2024 16:33
Varmuuteni perustuu siihen, että
elävää kuollutta hihhulia en ole nähnyt.
08.02.2024 16:29
Aloittajalta jälleen hyvää ja osuvaa pohdiskelua. Kiitos siitä!
Ainoan todellisen helvetin kokevat tosiaan vain uskovaiset. Ja senkin vain eläessään. Muulloinhan ei sitten enää voi mitään kokeakaan.
08.02.2024 06:32
Paska loppu sullakin on!
Sille et mahda mitään!
07.02.2024 06:40
Keksittyä hahmoa ei kauhistuta mikään. Ei edes sinä!
07.02.2024 06:39
"muistuttavat hyvin paljon Nooan ja Lootin aikaisia yhteiskuntia"
Ajatella, että jo siihen aikaan oli nettiyhteydet ja autot. Sosiaaliturva elätteli köyhät uskovaiset, jotta heillä riitti energiaa kirjoitella päättömyyksiä suomi24:ään. Laivatkin olivat rautaa hiiohoi.
07.02.2024 06:31
Ei heille sais vissiin sanoa sellaista, mikä on totta :)
07.02.2024 06:20
Hauskasti väännetty nuo kertomukset uuteen uskoon :D
Paljastaa tarinoiden tahattoman koomisuuden armotta.
06.02.2024 16:51
Et ymmärtänyt relatiivilauseen rajoittavaa merkitystä: "lapsia, jotka..."
06.02.2024 07:19
Olet harhassa, jos luulet minun elävän harhassa!
06.02.2024 07:01
22 / 230