Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sellainenhan uskoo, että universumi syntyi olemattomuudesta.,, eikä näe tuonkaan uskon logiikassa mitään virhettä, sokea kun on."
Tietenkin vaatii valtavaa älyä nähdä, että ihmisten keksimä mikkihiiri loi kaiken tyhjästä. Muuta selitystähän ei voi olla.
22.11.2022 15:45
"se tarkoittaa, että olisit jo olemassa, joten et voisi luoda itseä, koska olet jo olemassa"
Uskovaiset väittävät, että Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Näin ollen hänelle ei olisi konsti eikä mikään olla aluksi täysin olemattomissa ja luoda vasta sitten itsensä. Toisaalta hän unohti kokonaan luoda itsensä, koska ei hän edelleenkään ole missään.
22.11.2022 15:43
Jumalat ovat aivan mahdottomia. Siis mahdottomia kooltaan. Sellaisten pitäisi yltää miljardien valovuosien päähän. Sellaiset olisivat mahdottoman suuria. Ei niin mahdottoman suuria voi ollakaan.
22.11.2022 15:38
Humalaa en olekaan ikinä juonut. Kerro, miltä se maistuu.
21.11.2022 06:07
Olemattoman uskomiset eivät haittaa. Tulkoon kommentoimaan ihan itse tänne jotain, jos on asiaa.
21.11.2022 06:04
"Jumala tarkoittaa.... sitä joka loi kaiken"
Ahaa. Jumala loi itse itsensä. Sitä ei mainita Raamatussa, mutta sinulla on asiasta parempaa sisäpiiritietoutta. Olisi luonut samalla itsestään sellaisen, että olisi oikeasti olemassa.
21.11.2022 06:02
Minulla oli kerran kaksi luomea poskessa. Leikkautin ne, koska niistä oli haittaa. Niin pääsin eroon luomista, ei ole huolena huomista, saattaa kantaa taxfrii tuomista ja voi jatkaa juomista, seuraa saa mukavista kuomista. Juutalaisten luoma Jumala saa haistaa kakan, jos hällä on koronan jäljiltä aistit tallella. Ai niin, sehän on vain sepite kuten luomiset pakkaavat olemaan.
20.11.2022 18:24
En usko. Uskovaisten jutut ovat niin uskomattomia.
Lisäksi kun mitään Jumalaa ei ole missään.
20.11.2022 17:40
En saata ymmärtää, että jotkut ihan oikeasti ottavat taikauskon noin todesta kuin sinä! Kuoltuasi sinä et enää elä. Tajuatko! No etpä tietenkään :(
20.11.2022 17:38
"Mitä mieltä olette palstan trollien, häiriköiden ja muiden hörhöjen mielenterveydestä?"
Tämä palsta on siis psykiatrien hoitama tarkkailuluokka! Pätevää diagnoosiahan eivät valelääkärit tai DI:t tai ateistiksi ryhtyneet pysty antamaan. Tietenkin kuka tahansa voi pilkata toista hulluksi, mutta se on vain väite.
Minäkin voin sanoa tämän avauksen tekijää psykopaatiksi. Se voi olla jopa totta! Mutta toista tarkemmin tutkimatta ja koulutusta kyseiseen hommaan saamatta lopputulos ei voi olla uskottava. Siis lopputulos olisi samanlainen kuin uskovaisten väitteet. Hekin vain väittävät ilman todisteen häivää.
Älkää ryhtykö uskovaisiksi tai valelääkäreiksi. Niissä saa pelkän huijarin maineen.
20.11.2022 17:34
"Muistan ajan kun teki mieli panna mitä tahansa naista tai miestä."
Hyvä, että muistisi toimii. Vielä.
Panitko heitä halvalla
20.11.2022 05:56
Joo, toi on hyvä selitys. Niin sen täytyy olla. Tarinat Kalevalan Seppo Ilmarisesta eivät lienekään mitään keksittyä perimätietoa.
20.11.2022 05:24
Jumala siis lepytti muinaisesta omenavarkaudesta syntyneen vihastumisensa uhraamalla osan itsestään itselleen. Eikä kuitenkaan uhrannut, koska kyseinen uhri ei lopulta uhraantunutkaan. Hassu tarina. Ei tuollaista voi kukaan muu keksiäkään kuin yksinkertaiset juutalaiset tollot.
20.11.2022 05:19
Näin on.
20.11.2022 05:12
Kyllä näin on. Olette oikeassa.
20.11.2022 05:12
Jumala varmasti palkkaa sinut tehtävään noilla argumenteilla.
Odottakaamme jännityksellä hänen yhteydenottoaan!
Erityisesti odotan jouluaattoa!
19.11.2022 19:22
"Miten voin tietää, että Jumalaa tai jumalia ei ole olemassa?"
Rukoilepa Jumalaa tuomaan jotain juuri tiettyä jutskaa sinulle joululahjaksi. Ei tuo. Mutta pyydäpä samaa Joulupukilta. Hän sen tuo!
Tämä todistaa, että Jumalaa ei ole, mutta Joulupukki on.
19.11.2022 18:02
Et ole tehnyt minulle älykkyystestiä, joten olet kehitysvammainen jehova.
19.11.2022 17:44
Joo, toi on muuten totta.
19.11.2022 17:42
Olen lääkäri. Mene lääkäriin!
19.11.2022 17:39
68 / 230