Tämä on varma tieto

Anonyymi-ap

Nimimerkki Varma.Tieto on sama kuin G4G. Tämä on varma tieto, koska Moses_Zuckerkandl on sen sanonut. Hän ei erehdy koskaan.

Samalla paljastui se, että nimimerkki Varma.Tieto on tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta, joka on kirjoittanut parikin omakustanteista hihhulikirjaa (tieteellisiä tosin). ;:)

32

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös G4G ollut täällä yli 10 vuotta sitten
      Olette syvästi traumoja saaneet hänen vierailustaan. Ei hän enää tule ilmatorjuntaa parannettava

    • Anonyymi

      Matti ja varmatieto 77veekasi lootalla eli mukava ateisti

    • Anonyymi

      Asiallisesti kyseinen nimimerkki on Varma.Kakki, koska hän kommentoi niin uskomatonta shaibaa.

      • Anonyymi

        Juu niin oli. Kaikki viestit olivat Wikipediasta lainattuja copy paste.
        Täyttä shaibaa kuten Wikipedia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin oli. Kaikki viestit olivat Wikipediasta lainattuja copy paste.
        Täyttä shaibaa kuten Wikipedia on.

        Kyllä näin on. En koskaan lue Wikipediaa siellä asuu valhe
        Raamatussa löytyy totuus
        Wikipedia on ateistien kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on. En koskaan lue Wikipediaa siellä asuu valhe
        Raamatussa löytyy totuus
        Wikipedia on ateistien kirjoittama.

        "Raamatussa löytyy totuus"

        Pamautin Raamatun naulapyssyllä seinään. Tuon naulan kohdalla löytyi totuus naulan kantaan. Jeesus ilmestyi ja tokaisi minulle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle. Olisipa minutkin naulattu aikoinaan ristiin rastiin samanlaisella vekottimella!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatussa löytyy totuus"

        Pamautin Raamatun naulapyssyllä seinään. Tuon naulan kohdalla löytyi totuus naulan kantaan. Jeesus ilmestyi ja tokaisi minulle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle. Olisipa minutkin naulattu aikoinaan ristiin rastiin samanlaisella vekottimella!"

        Kokeile samaa Wikipedialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile samaa Wikipedialla

        Wikipedia on netissä. Kerro, miten netin voi naulata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia on netissä. Kerro, miten netin voi naulata.

        Tulosta paperille ja naulaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulosta paperille ja naulaa

        En viitsi, koska Raamattuja on jo maailma täynnä ihan ilmaiseksi. Niitä on hauska naulailla.


    • Anonyymi

      Saattaa olla että joku tekee pilaa ateismista
      Ateismin pilkkaa ei saa anteeksi

    • Anonyymi

      Ateismi ajaa Jeesusken edellä, mopolla jo 2000 vuotta
      kaksitahti eli ylämäki alamäki ja hiljaa ojaan.
      Jeesus poimii aasinsa selkään ojanpenkat täynnä ateisteja
      mutta 5000 mahtuu kerralla ja tukka hulmuaa kuin ravihevosella

      • Anonyymi

        Ateismi on vanhempi kuin Jeesus vanhimmat ateismin löydökset noin vuonna 600 eaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on vanhempi kuin Jeesus vanhimmat ateismin löydökset noin vuonna 600 eaa

        Jo ennen Jumalaa uskottiin jumaliin. Eikä kukaan siltikään pelastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo ennen Jumalaa uskottiin jumaliin. Eikä kukaan siltikään pelastunut.

        Tuo vanhin löydös ateismista on Intiasta on siis hindujen juttuja heillä ei taida olla pelastusta vaan karma ja sielunvaellus.


    • Anonyymi

      "Nimimerkki Varma.Tieto on sama kuin G4G."

      Sinähän olet G4G. Todennäköisesti Varma.Tieto oli sinun sivunikki. Sinun modus operandi on esittää ateistia ja räävittömällä käytöksellä ja valehtelulla saattaa ateistit huonoon valoon. Varma.Tieto oli hieman hienovaraisempi. 77 -vuotias arvostettu DI ja ateisti toisessa polvessa. Uskonto ei merkitse hänelle mitään...mitä nyt sillon tällöin tyhjänpäiväisen jaarittelun lomassa väheksyy muita palstan ateisteja ja jostain kumman syystä intoutuu puolustelemaan kuitenkin kristinuskoa ja sen Jumalaa.

      Jännästi Varma.Tieto vaikeni ja sinä aktivoiduit. Jos nimimerkin Varma.Tieto takana olisi eri henkilö, hän olisi tullut jo tähän ketjuun jaarittelemaan kuinka on 77 -vuotias DI ja ei ole koskaan kuullut G4G:stä ja Hahhahhhaasta ja Trööttanista.

      • Anonyymi

        Aukoton todistus mutta mihin sitä tarvitsemme ?


      • Anonyymi

        Pää menee sekaisin. Ihanan himmeitä vajakkeja koko ryhmä täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää menee sekaisin. Ihanan himmeitä vajakkeja koko ryhmä täynnä

        Etenkin sinä olet tosi himmeä. Halleluja!


    • Anonyymi

      Tarvitaan vahva tunnistautuminen kuten pankkiin

    • Anonyymi

      Oli vähän tylsää huvittelin ateisteja kiusaamalla kuten 10 vuotta sitten
      Olin silloin nikillä AimoMatinpoika samaan aikaan oli G4G Hahahaa jamuita
      Aiheutin silloinkin hellari hälytyksen

      Oikeasti olen 77 vuotias toisen polven ateisti DI

      Varma Tieto

      • Anonyymi

        Olet siis aimosukua Matille ja Tepolle ja laulelet: "Mä joka päivä töitä teen!"
        Mitä toisessa polvessasi on, jos toisessa on uskomaton DI? Tekeekö se kipeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aimosukua Matille ja Tepolle ja laulelet: "Mä joka päivä töitä teen!"
        Mitä toisessa polvessasi on, jos toisessa on uskomaton DI? Tekeekö se kipeää

        Aika hyvä kommentti vahvaa ateismi laatua. Vasemmassa polvessa on Bakerin kysta on kipeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä kommentti vahvaa ateismi laatua. Vasemmassa polvessa on Bakerin kysta on kipeä.

        Kauanko Bakeria pitää keittää, jotta se on kysta kyllin? Onko tarjoiluehdotuksia?
        Monet uskovaiset ovat saaneet Bakerin päähänsä ja siitä on kehittynyt heille kusta kullin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kauanko Bakeria pitää keittää, jotta se on kysta kyllin? Onko tarjoiluehdotuksia?
        Monet uskovaiset ovat saaneet Bakerin päähänsä ja siitä on kehittynyt heille kusta kullin.

        Et taida olla lääkäri kun et tunne Bakerin kystaa katso Wikipediasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla lääkäri kun et tunne Bakerin kystaa katso Wikipediasta

        Olen lääkäri. Mene lääkäriin!


    • Anonyymi

      Kun ensimmäisen kerran kirjoitin HaHaHaaa väitti tarkistavansa yliopistossa väitöskirjoja

      • Anonyymi

        Moses tunnetaan nikeillä Heh ja Heh hah eikä ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moses tunnetaan nikeillä Heh ja Heh hah eikä ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.

        Osaako hän lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako hän lukea?

        Kaipa joku hänen sivupersoonistaan lukea osaa, kun osaa kirjoittaakin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa joku hänen sivupersoonistaan lukea osaa, kun osaa kirjoittaakin. :)

        Toinen juttu, ymmärtääkö sivupersoona lukemansa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe