Nimimerkki Varma.Tieto on sama kuin G4G. Tämä on varma tieto, koska Moses_Zuckerkandl on sen sanonut. Hän ei erehdy koskaan.
Samalla paljastui se, että nimimerkki Varma.Tieto on tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistosta, joka on kirjoittanut parikin omakustanteista hihhulikirjaa (tieteellisiä tosin). ;:)
Tämä on varma tieto
32
124
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös G4G ollut täällä yli 10 vuotta sitten
Olette syvästi traumoja saaneet hänen vierailustaan. Ei hän enää tule ilmatorjuntaa parannettava - Anonyymi
Matti ja varmatieto 77veekasi lootalla eli mukava ateisti
- Anonyymi
Asiallisesti kyseinen nimimerkki on Varma.Kakki, koska hän kommentoi niin uskomatonta shaibaa.
- Anonyymi
Juu niin oli. Kaikki viestit olivat Wikipediasta lainattuja copy paste.
Täyttä shaibaa kuten Wikipedia on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin oli. Kaikki viestit olivat Wikipediasta lainattuja copy paste.
Täyttä shaibaa kuten Wikipedia on.Kyllä näin on. En koskaan lue Wikipediaa siellä asuu valhe
Raamatussa löytyy totuus
Wikipedia on ateistien kirjoittama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on. En koskaan lue Wikipediaa siellä asuu valhe
Raamatussa löytyy totuus
Wikipedia on ateistien kirjoittama."Raamatussa löytyy totuus"
Pamautin Raamatun naulapyssyllä seinään. Tuon naulan kohdalla löytyi totuus naulan kantaan. Jeesus ilmestyi ja tokaisi minulle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle. Olisipa minutkin naulattu aikoinaan ristiin rastiin samanlaisella vekottimella!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Raamatussa löytyy totuus"
Pamautin Raamatun naulapyssyllä seinään. Tuon naulan kohdalla löytyi totuus naulan kantaan. Jeesus ilmestyi ja tokaisi minulle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle. Olisipa minutkin naulattu aikoinaan ristiin rastiin samanlaisella vekottimella!"Kokeile samaa Wikipedialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile samaa Wikipedialla
Wikipedia on netissä. Kerro, miten netin voi naulata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedia on netissä. Kerro, miten netin voi naulata.
Tulosta paperille ja naulaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulosta paperille ja naulaa
En viitsi, koska Raamattuja on jo maailma täynnä ihan ilmaiseksi. Niitä on hauska naulailla.
- Anonyymi
Saattaa olla että joku tekee pilaa ateismista
Ateismin pilkkaa ei saa anteeksi - Anonyymi
Ateismi ajaa Jeesusken edellä, mopolla jo 2000 vuotta
kaksitahti eli ylämäki alamäki ja hiljaa ojaan.
Jeesus poimii aasinsa selkään ojanpenkat täynnä ateisteja
mutta 5000 mahtuu kerralla ja tukka hulmuaa kuin ravihevosella- Anonyymi
Ateismi on vanhempi kuin Jeesus vanhimmat ateismin löydökset noin vuonna 600 eaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateismi on vanhempi kuin Jeesus vanhimmat ateismin löydökset noin vuonna 600 eaa
Jo ennen Jumalaa uskottiin jumaliin. Eikä kukaan siltikään pelastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo ennen Jumalaa uskottiin jumaliin. Eikä kukaan siltikään pelastunut.
Tuo vanhin löydös ateismista on Intiasta on siis hindujen juttuja heillä ei taida olla pelastusta vaan karma ja sielunvaellus.
- Anonyymi
"Nimimerkki Varma.Tieto on sama kuin G4G."
Sinähän olet G4G. Todennäköisesti Varma.Tieto oli sinun sivunikki. Sinun modus operandi on esittää ateistia ja räävittömällä käytöksellä ja valehtelulla saattaa ateistit huonoon valoon. Varma.Tieto oli hieman hienovaraisempi. 77 -vuotias arvostettu DI ja ateisti toisessa polvessa. Uskonto ei merkitse hänelle mitään...mitä nyt sillon tällöin tyhjänpäiväisen jaarittelun lomassa väheksyy muita palstan ateisteja ja jostain kumman syystä intoutuu puolustelemaan kuitenkin kristinuskoa ja sen Jumalaa.
Jännästi Varma.Tieto vaikeni ja sinä aktivoiduit. Jos nimimerkin Varma.Tieto takana olisi eri henkilö, hän olisi tullut jo tähän ketjuun jaarittelemaan kuinka on 77 -vuotias DI ja ei ole koskaan kuullut G4G:stä ja Hahhahhhaasta ja Trööttanista.- Anonyymi
Aukoton todistus mutta mihin sitä tarvitsemme ?
- Anonyymi
Pää menee sekaisin. Ihanan himmeitä vajakkeja koko ryhmä täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pää menee sekaisin. Ihanan himmeitä vajakkeja koko ryhmä täynnä
Etenkin sinä olet tosi himmeä. Halleluja!
- Anonyymi
Tarvitaan vahva tunnistautuminen kuten pankkiin
- Anonyymi
Oli vähän tylsää huvittelin ateisteja kiusaamalla kuten 10 vuotta sitten
Olin silloin nikillä AimoMatinpoika samaan aikaan oli G4G Hahahaa jamuita
Aiheutin silloinkin hellari hälytyksen
Oikeasti olen 77 vuotias toisen polven ateisti DI
Varma Tieto- Anonyymi
Olet siis aimosukua Matille ja Tepolle ja laulelet: "Mä joka päivä töitä teen!"
Mitä toisessa polvessasi on, jos toisessa on uskomaton DI? Tekeekö se kipeää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis aimosukua Matille ja Tepolle ja laulelet: "Mä joka päivä töitä teen!"
Mitä toisessa polvessasi on, jos toisessa on uskomaton DI? Tekeekö se kipeääAika hyvä kommentti vahvaa ateismi laatua. Vasemmassa polvessa on Bakerin kysta on kipeä.
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvä kommentti vahvaa ateismi laatua. Vasemmassa polvessa on Bakerin kysta on kipeä.
Kauanko Bakeria pitää keittää, jotta se on kysta kyllin? Onko tarjoiluehdotuksia?
Monet uskovaiset ovat saaneet Bakerin päähänsä ja siitä on kehittynyt heille kusta kullin.- Anonyymi
siino kirjoitti:
Kauanko Bakeria pitää keittää, jotta se on kysta kyllin? Onko tarjoiluehdotuksia?
Monet uskovaiset ovat saaneet Bakerin päähänsä ja siitä on kehittynyt heille kusta kullin.Et taida olla lääkäri kun et tunne Bakerin kystaa katso Wikipediasta
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla lääkäri kun et tunne Bakerin kystaa katso Wikipediasta
Olen lääkäri. Mene lääkäriin!
- Anonyymi
Kun ensimmäisen kerran kirjoitin HaHaHaaa väitti tarkistavansa yliopistossa väitöskirjoja
- Anonyymi
Moses tunnetaan nikeillä Heh ja Heh hah eikä ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moses tunnetaan nikeillä Heh ja Heh hah eikä ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.
Osaako hän lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako hän lukea?
Kaipa joku hänen sivupersoonistaan lukea osaa, kun osaa kirjoittaakin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa joku hänen sivupersoonistaan lukea osaa, kun osaa kirjoittaakin. :)
Toinen juttu, ymmärtääkö sivupersoona lukemansa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438