Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauanko Bakeria pitää keittää, jotta se on kysta kyllin? Onko tarjoiluehdotuksia?
Monet uskovaiset ovat saaneet Bakerin päähänsä ja siitä on kehittynyt heille kusta kullin.
19.11.2022 06:04
Piispa Henrik sanoi Köyliön järven jäällä: "Tulin tänne järjestämään jeesushipat!"
Silloin Lalli kajautti kirveellä Henrikille jakauksen.
Mikä on tarinan opetus? Valehtelu ei kannata aina. Tuskin koskaan.
19.11.2022 05:43
Pohjois-Koreaa vaivaa kommunismi. Sitä ei johdeta ateismilla. Ateismi ja kommunismi ovat kaksi aivan eri asiaa. Täytyy olla järkeä, että tajuaa tämän.
Kommunismi saattaa johtaa myös ah niin ihanan lähimmäisrakkaat uskovaiset tällaiselle tielle: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansan_temppeli
19.11.2022 05:31
"Israelin jumala pitää omistaan huolen"
Pitää sanoa: Israelin jumala pitää lomistaan huolen. Hän on aina lomilla. Ei pahemmin huolta mistään kanna. Hänen olemattomuutensa haitannee hommien hoitoa.
19.11.2022 05:25
Kenellä on ne kuuluisat terveen paperit? Onko sinulla? Onko niitä edes psykiatrilla itsellään
19.11.2022 05:22
"Raamatun mukaan ikuinen elämä on luvattu vanhurskaille. "
Satukirjat lupailevat vaikka mitä. Vain hölmöt ottavat ne todesta.
Kukaan ei elä ikuisesti.
19.11.2022 05:18
Uskovaiset joutuvat etsimään ystäviä satukirjojen maailmasta. Siksi heitä potuttaa ja he ovat noin katkeria keksityissä kommenteissaan.
Pelkkä oma seurakin on parempi kuin uskovaisten valhemaailmaa tyrkyttävä tekopirteys.
19.11.2022 05:13
Minun niskani ei ole punainen. Eivät edes silmät. Sen sijaan uskovaiset toitottavat naiivia valhettaan naamat punaisina ja sitä pitäisi kuunnella hiljaa vaieten ja nyökytellä.
19.11.2022 05:05
Kansalaisilla on perustuslaillinen oikeus sananvapauteen, mutta vain sinunlaisillasi keskenkasvuisilla kommunisteilla on ainainen halu estää se. Sananvapaus on siis muillakin kuin pöljää sontaa toitottavilla uskovaisilla.
19.11.2022 05:02
Nyt vaimonikin uskoo suureen pierun henkeeni. Vai sanoisinko jopa valtavaan.
16.11.2022 11:57
Alatko uskoa Pyhään Lehmään, jos rupeat uskomaan?
Saisitko sitten enää juoda Pyhää Piimää?
16.11.2022 11:54
Kysymys onkin siitä, onko sinulla oikeasti rahaa maksaa kukkanen kallis vai väitätkö vain niin.
Uskovainen vaatii pankissa lainaa hakiessaan pankinjohtajaa todistamaan, etteikö hänellä olisi vakuuksia saada lainaa. Tilanne on siis nurinkurinen normaaliin käytäntöön verrattuna.
15.11.2022 11:23
Nasevasti kommentoitu! Kiitos!
15.11.2022 11:13
Kyllä se aivan uskomaton paukku oli
15.11.2022 11:11
Etenkin vanhurskaat
15.11.2022 11:10
Ei pieru tule suusta (toim. huomautus)
15.11.2022 11:09
Eivätpä tietenkään. Heidän ei tarvitse, koska he päästelevät jo suunsa kautta niin paljon paskaa, että sontavarastot hupenevat siinä.
15.11.2022 06:55
Uskon kyllä, että kun sinä menet kukkakauppaan ja huomaat lompsasi jääneen kotiin. Sanot kassalla: "Tämä ei kelpaa todisteeksi köyhyydestäni!"
Tähän kassaneiti: "No ei tietenkään! Minäkin uskon Herraan, vaikka sitä ei missään olekaan. Halleluja me rikkaat!"
Sitten pistä kassiin kukkanen kallis ja palaa mestaasi.
15.11.2022 06:51
Mutta hyvänen aika sentään! Ihmisethän ovat vain täyttäneet Jumalan vaatimusta: "Lisääntykää ja täyttäkää maa!" He ovat tehneet parhaansa. Fiilattu ja höylätty on vehkeet helliksi. Korkeampaa voimaa on kunnioitettu, paitsi tietenkin tuhkamunat, joista ei ole ollut mihinkään muuhun kuin leikkimään miestä. Heillä on jäänyt vajaaksi, mokomilla vajakeilla.
Nyt odotamme suuren voiman seuraavaa vaihetta. Kuten luonnon kiertokulussa on havaittavissa, ylisuuriksi kasvaneet populaatiot kokevat ennen pitkää rajun romahduksen. Syystä tai toisesta. Covid jo teki hyvän yrityksen.
15.11.2022 06:36
Joo totta! Pitää kokeilla sitä esmes huomenna :)
14.11.2022 20:21
69 / 230