Tein vaimostani ateistin hengellisellä työllä

Minulta pääsi pieru sukkaa pukiessani.
"Oliko ihan pakko?" kysyi vaimoni.
"Se oli vahinko", vastasin.
"En usko!" väitti vaimo.
"Ole sitten ateisti", tylytin.
Näin tein vaimostani ateistin hengellisellä työllä.

18

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit sanonut, että se oli Pyhä Henki niin te molemmat olisitte nyt uskovaisia.

      • Joo totta! Pitää kokeilla sitä esmes huomenna :)


      • Anonyymi

        Varo ettei suupieli nykäise liian vihaisesti samalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettei suupieli nykäise liian vihaisesti samalla.

        Ei pieru tule suusta (toim. huomautus)


    • Anonyymi

      Mutta todelliset vanhurskaat eivät piere!!!

      • Eivätpä tietenkään. Heidän ei tarvitse, koska he päästelevät jo suunsa kautta niin paljon paskaa, että sontavarastot hupenevat siinä.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Eivätpä tietenkään. Heidän ei tarvitse, koska he päästelevät jo suunsa kautta niin paljon paskaa, että sontavarastot hupenevat siinä.

        Siis kuka tekee noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka tekee noin?

        Etenkin vanhurskaat


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan ateismin arvoihin, sisältöihin ja elämänanteihin sopivalta. Pysyit hyvin uskomme ydinteeseissä.

      Huumoria ja itseironiaa ehkä vähän liikaa. Ei mielestäni sovi ateistille.

    • Pieruja on olemassa ei sovi ateismiin

      • Ateisti väittäisi ei ole syytä uskoa pieruihin


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Ateisti väittäisi ei ole syytä uskoa pieruihin

        Kyllä se aivan uskomaton paukku oli


      • siino kirjoitti:

        Kyllä se aivan uskomaton paukku oli

        Et ole ateisti jos et usko pieruihin.

        Sellaisessa miehessä joka pierua pidättää on muutakin kieroutta


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Et ole ateisti jos et usko pieruihin.

        Sellaisessa miehessä joka pierua pidättää on muutakin kieroutta

        Nyt vaimonikin uskoo suureen pierun henkeeni. Vai sanoisinko jopa valtavaan.


    • Ateistinen #siino-pieru# PRRRUUU....voi ottaa ilmoille kohotessaan sellaisia jumalattoman kovia kierroksia➰➰➰➰➰, että se voimistuu tuulen pyörteiden voimavaikutuksesta
      ateistiseksi pyörremyrskyksi, joka voi pistää Floridan ateistit kiroilemaan mammonallisia myrskyvahinkoja.

      • Nasevasti kommentoitu! Kiitos!


    • Anonyymi

      Viikossa pieraisin niin pahasti, että ymmärsin miten tehdä rahaa massiivisesti
      päivässä, pelkästään hiiren klikkauksella. Eli käyttää ammattilaisia.
      Verkostoituminen on se asia, mitä ei nyt oivalleta, koska kaikki tuuttaavat.
      Jos käytää kaikki piippaajia, niin rikastut päivässä.

      Meillä on Jeesus Kristus , joka antaa viisautta toimia kaikkien kanssa
      hyvässä yhteishengessä. Se toimii myös kaupallisessa elämässä.
      Loppujen lopuksi toinen auttaa aina toista. Käytetään hyväksi tätä
      ja muistetaan aina mainita asiasta. Kiitollisuutta.

      • Anonyymi

        Jeesus osallistuu bisnekseen vain raamattukaupan, kirkollisverojen ja huijaavien saarnaajien vedätyksen kautta. Siitä on viisaus kaukana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe