Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maahanmuuttaja
profiilit
maahanmuuttaja
maahanmuuttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+ilmeistä,+että+olet+liian+tyhmä+ymmärtää+tekstin+pointti.+Lue+teksti+taas+ja+jos+se+vielä+provosoi+sua,+mä+en+pysty+vaan+nauraa+sulle+lol.
26.04.2019 13:30
Kaikki+baarit+ovat+suomalaiset+kun+olemme+SUOMESSA,+hölmö
26.04.2019 13:27
kuin+minun+äidinkieli*
26.04.2019 13:24
Mitä+helvettiä+sä+höpiset?+Asun+täällä+Suomessa+syyrialaisen+vaimoni+kanssa.+Mulla+on+BBA+tutkinto+ja+osaan+englantia+ihan+samalla+tasolla+kuin+minä+äidinkieli.+Olen+töissä+ja+haluan+vain+elää+rauhassa.+Ei+oo+relevantti+mitä+mun+uskonto+on.++Mä+en+tee+mitään+ongelmia+(ei+suomalaisille+eikä+kenellekään).+Ymmärrä+mitä+mä+sanon.++Missä+olemme?+Suomessa.+Miksi+mun+teksti+provosoi+sua+kun+mä+vain+haluan+että+minulle+puhutaan+suomeksi+SUOMESSA?+Mitä+mä+väärin+teen?
26.04.2019 13:23
Eli+mikä+sun+pointi+on?+Miks+haluat+minä+pois+Suomesta?+Mitä+mä+väärin+teen?++Missä+olemme?+Suomessa.+Miksi+mun+teksti+provosoi+sua+kun+mä+vain+haluan+että+minulle+puhutaan+suomeksi+SUOMESSA?
26.04.2019 13:17
riippumatta*
26.04.2019 13:14
Eli+mikä+sun+pointi+on?+Miks+kaikki+mitä+sä+sanoit+on+relevantti?+Missä+olemme?+Suomessa.+Miksi+mun+teksti+provosoi+sua+kun+mä+vain+haluan+että+minulle+puhutaan+suomeksi+SUOMESSA?
26.04.2019 13:12
Eli+mikä+sun+pointi+on?+Miks+kaikki+mitä+sä+sanoit+on+relevantti?+Missä+olemme?++Suomessa.+Miksi++mun+teksti+provosoi+sua+kun+mä+vain+haluan+että+minulle+puhutaan+suomeksi+SUOMESSA?
26.04.2019 13:11
häiriötä*
26.04.2019 03:04
Thanks.+You've+just+persuaded+me+to+continue+screwing+with+finns+in+public+(coffee+shops,+clothing+outlets....etc)+and+crush+their+self-spirit+just+because+I+can.++You+guys+are+so+pathetic+with+your+low+self+esteem.+I'd+like+to+see+you+try+saying+what+you+said+to+my+face.
26.04.2019 02:12
Kiitos.+Vihdoin+joku+ymmärtää+tekstin+pointi!
25.04.2019 22:10
Lue+taas+mitä+mä+sanoin.+Sanoin,+että+hän+haluaa+potkaista+mut+ulos+koska+haluan+puhua+suomea+Suomessa.+Missä+logiika+on?
25.04.2019 22:05
Well+good+lucl+luck+sustaining+that...
25.04.2019 22:03
Ymmärrän,+että+se+on+vitsi.+Mutta+vakavasti+puhuen,+pakolaisena+mun+ei+tarvitse+oppia+Ruotsia.+En+välitä+Ruotsista+joka+tapauksessa.+Päätin+lopuksi+tulla+Suomeen.+Valitettavasti+se+näyttää+siltä,(joidenkuiden+tässä+olevia+kommenttien+perusteella),+että+se+oli+virhe.
25.04.2019 21:45
And+where+do+you+draw+the+line+as+to+who's+a+pure+Finn+and+who+isn't?+You+do+realize+you+are+offending+about+half+the+country+(or+soon+to+be+half)+because+there+are+thousands+of+half+Finns.+Do+you+approve+of+those+or+not?+Take+another+look+at+your+IQ.
25.04.2019 20:05
Ja+miks+tä+on+relevantti?
"Kaikki+Suomen+kansalaiset+eivät+ole+suomalaisia."
Mun+neuvo+tarkoitetaan+suomalaisille.+
Etkö+ymmärrä+mun+pointia?+Mikä+sun+ÄO+on??+Lol
25.04.2019 19:34
Anteeks,+kommentti+keskeyttyi+virheellisesti.+Mitä+jos+maahanmuuttaja+jolle+puhut+ei+osaa+englantia?
25.04.2019 19:28
En+mä+sanele+mitään.+Mä+vain+annoin+neuvon+sulle,+joten+et+e+tule+hämmeentyneeks+sellaisessa+tilanteessa.++Mitä+jos+maahanmuuttaja
Ps
And+why+aee+you+ao+butt+hurt?++Lol+Don't+know+how+to+say+that+one+in+finnish.+Pardon+me.+I+am+white+btw+and+i+haven't+tested+my+IQ.+Doesn't+interest+me.+I+am+successful+in+life+and+doing+just+fine.+I+am+a+western-world+university+degree+holder+Syrian.+Thank+you+very+much.
25.04.2019 19:27
Anonyymi+käyttäjä,+joka+sanoi+"mene+kotimaahasi".+Eli,+sä+potkaiset+mut+ulos+koska+haluan+puhua+sun+äidinkieltä+kotimaassasi?+Mikä+logiikka+tä+on?+Olis+hyvä+katsoa+kun+sä+pakotetaan+poistua+kotimaastasi+ja+joudut+oppia+vierasta+kieltä+integroissasi+uuteen+yhteiskuntaan+ja+kulttuuriin,+ja+miten+silloin+hoidat+stressiä+kun+siitä+tulee+ylivoimaista.+Etkö+ajattele+ennen+kuin+puhut?
25.04.2019 19:16
Miks+sä+teet+asia+liian+kompleksisesksi?+Se+on+helppo+ja+tarka+pointi.+Me+ollaan+Suomessa.+Eli+puhu+sun+äidinkieli+riiriippumatta+siitä+onks+ihminen+jolle+puhut+maahanmuuttaja+vai+ei.+Tiedäks+sä,+että+suomalaiset+kuten+sä+ovat+syy+miks+maahanmuuttajat+ajattelevat+suomalaisista+negatiivisesti+ja+luulevat+että+ne+on+snobeja.
25.04.2019 18:56
1 / 2