Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tainav
profiilit
tainav
tainav
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tai+jotain+kärsimyskukkauutetta?+jos+se+on+sama+asia+kuin+valeriaana?
01.08.2019 20:25
Olen+niin+harmissani+ja+pahoillani+sun+puolesta!Ei+välttämättä+mikään+auta,kun+ei+voi+kai+mitään+ujo-tekstiä+laittaaa+otsaan+tai+paitaan+tai,jos+laittais,niin+auttaisiko+se+muka?
Mumiseva+puhe+voi+herättää+agressioita+ihmisissä+ihan+missä+vaan+tilanteessa.Itselläni+oli+joskus+sairaalassa+tilanne,että+psykiatri+mumisi+ja+olin+itse+potilaana+alakynnessä+niin+siitä+repesin,että+jos+sä+edes+puhuisit+ääneen+ja+toisaalta+tuntuu,että+maksan+tästä+virheestä+vieläkin.
Sitä+vaan,että+niillä+on+paha+olo,ja+se+ei+ole+oikein,mutta+sulla+on+tulevaisuus,toivon+niinmjossain+paikassa,jossa+saat+olla+ja+toteuttaa+elämääsi.
Mulla+on+paikka+,jossa+psykiatri+pilkkaa+mua+ja+mietin+yhä+onko+se+mun+oma+syy??
Ei+niitä+kanssaopiskelijoita+välttämättä+pysty+ohjailemaan+,että+tulevaisuus+on+se+mihin+panostat,tsemppiä+sulle.Jos+susta+tulee+psykiatri,joka+mumisee,niin+anna+anteeksi+potilaalle+,joka+vahingossa+kuittailee,älä+kanna+kaunaa.
Me+ollaan+kaikki+vajanaisia,sinä+minä+ja+muutama+psykiatri+ja+tosi+moni+psykiatrinen+hoitaja.
04.05.2019 23:09
Onko+muilla+vastaavia?+Minulla+siis+johtuu+ilmeisesti+Ketipinorista.
30.04.2019 22:37
Siis+pilkkaa!Kysymyksesi+on+pilkkaa.
19.04.2019 21:52
Ihmetteletkö+tosiaan+miksi+äitisi+ei+vastaa+sinulle,kun+kysyt+että+miksi+hän+kokee+olevansa+niin+erityinen+henkilö+,että+koko+hoitohenkilistö+pyörisi+hänen+ympärillään+juonimassa+ja+muuttelemassa+kirjauksia?No+äitisi+ei+ehkä+vastaa,koska+kysymyksesi+on+pillaa+eikä+mitään+todellista+vuorovaikutusta.
Jos+äidilläsi+on+vaikea+psykoosisairaus(ehkä+aiheutettu+neurolepteillä!?)+,niin+varmaankaan+hän+ei+ole+vastaanottavainen+tuollaiselle+pilkalle.
Siis+sinä+kuvittelet+tuon+olevan+älykkyyttä?+Jos+minä+puhuisin+noin+nyt+sairaalassa+olevalle+ystävälleni+niin+varmasti+suuttuisi+.
Ja+tosiaankin+on+tullut+selväksi,että+muisti+pätkii+hoitohenkilökunnalla+ja+huolella.Potilaat+todellakin+vaan+"liukuvat+osastonne+läpi"+.Vaikka+sinä+et+välitäkään+niin+jokaiselle+ihmiselle+se+oma+itse+on+tärkeä+ja+omana+itsenämme+joudumme+elämään+ja+omasta+itsestä+huolehtimaan.
Hoitotyöhönkään+ei+ole+aikaa?+Kyllä+ne+hoitajat+psykiatrisella+ovat+yllättävän+kiireettömiä,mutta+jutella+potilaiden+kanssa+eivät+jouda.+Siis+ne+potilaat+jotka+nyt+haluvat+niiden+ihmisten+kanssa+edes+jutella.Meitä+on+niin+moneen+lähtöön...
19.04.2019 21:51
Potilasturvallisuuden+ylläpito+olisi+hyvä+asia.Mitään+salaliittoja+ei+kukaan+etsi+ja+jos+potilas+kuolee+väärään+lääkitykseen+niin+turha+on+avautua+mistään+salaliitoista.Kun+potilas+kärsii+,se+ei+ole+salaliitto+.+Kärsimys+on+todellista.Kuolema+myös.
Jos+lääkäri+määrää+lääkettä,hänellä+on+velvollisuus+tarkistaa+potilaan+lääkehistoria.
18.04.2019 21:02
Äidillesi+jaksamisia+ja+parempia+vointeja.
18.04.2019 20:58
Näen+erittäin+hvyin+väärinymmärrysten+ketjun+ja+näen+miksi+ihmiset+luovat+omia+agendoja+ja+näen+heidän+tarpeensa+pilkata+minua.Näen+,miksi+hoitaja+ja+lääkäri+nauroivat+yhdessä+minun+lääkitystäni.He+nyt+vaan+unohtivat+kysyä+miksi+juuri+se+lääkitys+on+sopinut+minulle+jo+16+vuoden+ajan.Nauravat,että+ei+tuo+lääkitys+auta.Siis+kyllä+auttaa,mutta+ymmärrän+,että+he+eivät+ymmärrä.Kysyivätkö+edes+miten+ja+milloin+otan+lääkkeeni+ja+miten+se+toimii?Ei+,eivät+kysyneet.Nauroivat+vaan,että+ei+tuo+lääkitys+auta.
Minulla+pienestä+asti+ollut+nukkumisen+ja+nukahtamisen+pekoa,tukehtumisen+tunnetta+jne.+paniikkikohtaukset+alkoivat+tokaluokalla,mutta+hoitoon+päädyin+vasta+19+vuotiaana+psykoosissa,kun+jätin+anoreksian+takia+syömättä+kokonaan+ja+nukkuminenkin+jäi.
Nukun+ottamalla+kello+22.00+Ketipinor+200+mg+ja+opamox+30+mg.+Luen+noin+2+tuntia+kirjaa+ja+yritän+rauhoittua+ja+hengitellä.Sitten+yritän+nukkua+parhaimman+kykyni+mukaan.+Minulla+on+myös+nukahtamislääkettä+jemmassa,jota+joskus+otan,myönnän.Mutta+lääkäri+nauraa+minua,että+opamox+ei+auta+nukkumisessa,vaikka+hän+ei+tiedä+mitään+minun+historiastani+ja+nukkumisvaikeuksistani.
Minulla+tämä+Ketipinor+200+mg+ja+opamox+30+mg+on+kuitenkin+toiminut+jo+16+vuotta.Niin+hänen+mielestään+se+on+vitsi.
Minulla+menee+vain+tämä+Ketipinor+200+mg+neuroleptinä+illalla+ja+koen,että+kun+Ketipnoria+menee+vain+200+mg+niin+pysyn+hyvin+järjissäni.Isompi+määrä+ei+sovi+minulle+vaan+tulee+väsymystä+ja+sekavuutta.
Nukkumiseen+tarvin+ketiapiinia.
Viimeisin+lääkärini+muuten+on+se,joka+tekstejäni+on+muutellut.Tämä+ei+ole+mikään+harha,eikä+mielestäni+ihmisten+kokemuksia+pitäisi+edes+käsitellä+mielisairautena.
Minä+ainakin+osaan+selittää+syy-seuraus-suhteet+asioille,että+mitä+tapahtui+ja+miksi+se+tapahtui.+
En+pysty+puolustamaan+itseäni+riittävästi+näissä+tilanteissa,joten+tilanne+jää+päälle.En+vaan+pysty+.Se+on+tosiaan+kuin+koulukiusaamista,että+vasta+jälkeen+päin+keksit+mitä+olisit+voinut+heille+vastata.
18.04.2019 20:27
Tavallaan+näen+miksi+kantelu+olisi+aiheellinen,mutta+näen+mun+väärinymmärrysten+ketjun,jossa+osallisena+oli+sekä+hyviä+tarkoittavia+että+inhottavia+ihmisiä.+Osa+purki+pahaa+oloaan+minuun+ja+osa+vaan+ymmärsi+väärin.
Ne+kerrat,kun+minut+ymmärrettiin+oikein+jäivät+ikään+kuin+pimentoon,kaiken+sen+väärinymmärryksen+alle.
Uskon+yhä,että+minulle+olisi+tärkeää++viedä+loppuun+tämä+asia.
Kiitos+kannustuksesta.
18.04.2019 20:10
1 / 1