Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aurinkokuningas
profiilit
Aurinkokuningas
Aurinkokuningas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
267
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikka+kaikki+ajaisi+lakien+mukaan+niin+se+aiheuttaa+kuitenkin+ärsytystä.+Otetaan+tämä+perinteinen+moottoritien+ohitus+esimerkki+vaikka.+Joku+ajaa+omasta+tahdostaan+100kmh+ja++lähtee+ohittamaan+vaikka+rekkaa.+Vilkku+päälle+ja+ohituskaistalle,+koska+siellä+120kmh+ajavat+autot+ovat+pitäneet+kunnon+turvavälit.+Ohituskaistan+kuljettajat+joutuvat+jarruttamaan+ja+tästä+aiheutuu+ketjureaktio+taaksepäin.
Ärsytyksen+aiheuttaa+yleisestä+normista/tavasta/käytännöstä+poikkeaminen,+joka+aiheuttaa+ongelmia/vaaratilanteita+muille.
20.08.2019 20:48
Jos+on+kokemusta+enemmän+ajamisesta+niin+voi+todeta,+että+on+mahdotonta+täysin+ennakoida+mitään.+Itse+asiassa+käytännössä+(mun+mielipide)+on+vaikeampi+ennakoida+tasan+sallittua+nopeutta+ajavaa+kuin+hiukan+yli.+Miksikö?+Tasan+sallittua+ajaa+todennäköisesti+juuri+kortin+saanut+nuori,+tai+eläkeläinen.+Molemmissa+tapauksissa+ajamisessa+on+epävarmuutta+ja+saattavat+tehdä+yllättäviä+liikkeitä+kokemattomuuttaan+tai+arviointikyky+heikentyneenä.
19.08.2019 07:38
Tarkoitin+normaalituloisilla+heitä,+joiden+täytyy+vielä+yleensä+miettiä+rahankäyttöään.
18.08.2019 13:41
Enpä+tiedä+onko+saituudella+asian+kanssa+mitään+tekemistä.+Jossakin+vaiheessa+mies+tulee+ikään,+jolloin+autolla+ei+tarvitse+enää+buustata+egoa+ja+korostaa+ns.+elintasoa,+näin+siis+pitäisi+käytännössä+tapahtua.+Tuolloin+auton+hankkii+käyttötarpeen+mukaan,+jos+siis+olet+ns.+normaalituloinen.+Kun+tarve+tiedossa+tulee+mukaan+mielikuvat+eri+merkeistä.+Ne+istuvat+vankasti+ihmisissä.
18.08.2019 12:52
Öö,+sinähän+sen+jarruttamistarpeen+siinä+aiheutat+jos+pilkkua+viilataan.+Mutta+joo,+jos+väliä+on+tarpeeksi++ei+pitäisi+olla+tarvetta+jarruttaa,+jos+väliintulija+ajaa+suurinta+sallittua+nopeutta+ja+palaa+omalle+kaistalleen+välittömästi+ohituksen+jälkeen.
18.08.2019 11:29
Toki+lainkuuliaisena+varmistat,+että+ohituskaistalla+tilaa,+etkä+aiheuta+vaaratilannetta+muille+autoilijoille.+Tuo+kuvailemasi+tilanne+on+niin+kovin+tuttu+ja+sen+pystyisi+hoitamaan+tarpeeksi+pitkillä+turvaväleillä+ohituskaistoilla,+jotta+oikealta+kaistaa+vaihtavat+mahtuvat+turvallisesti+väleihin+ohittamaan+myös.+Käytännössähän+tämä+menee+v..ksi+aina.+Turvavälit+liian+pienet,+oikealta+vaihtavat+tulevat+väleihin+liian+aikaisin+ja+liian+pienillä+nopeuksilla.
18.08.2019 09:21
Haastatteluissa+kansa+ei+ole+ollut+halukas+poistamaan+autoverotusta+ja+siirtämään+verotusta+käytön+suuntaan,+eli+polttoaineeseen.+Valtion+kassa+ei+kestä+autoverotulojen+poistamista,+vaan+vastaavat+verorahat+pitää+kerätä+tavalla+tai+toisella.+Henkilökohtaisesti,+johtuen+asuinpaikasta+ja+elämäntilanteesta,+pidän+omistamisesta+verottamista+vääränä+ja+haluaisin+kohdistaa+verotuksen+käyttöön.
16.08.2019 08:12
Ärsyttävä+mikromanageeraus+on+yleinen+ongelma+liiketoimintasta+riippumatta,+vaikuttaa+enemmän+liittyvän+yrityksien+henkilöstön+ikärakenteisiin.+Pahimpia+ovat+30-45+vuotiaat+itselleen+ns.+uraa+rakentavat+nousukkaat.
On+erittäin++yleinen+käytäntö,+että+yritykset+ulkoistavat+ydintoimintojensa+ulkopuolisia+toimintoja+enemmän+tai+vähemmän+mahdollistaakseen+nopean+ja+kivuttoman+reagoimisen+erilaisiin+taloustilanteisiin.+Se+ei+tee+yrityksestä+huonoa.
Summa+summarium.+Nyt+kun+tätä+keskustelun+kulkua+seuraa,++niin+syy+miksi+mollaat+Norwegiania,+on+se,+että+he+käyttävät+AirProta,+joka+tarjoaa+työntekijöillensä+alan+huonointa+työtä/työsopimuksia,+ja+pomot+pikku-+Napoleoneja.+Lisäksi+Norwegian+käyttää+vuokratyövoimaa,+joilla+huonot+edut.
Miten+tämä+koskettaa+minua+loppukäyttäjänä?+Lentoni+lähteneet+ajallaan,+ruumalaukut+tulleet+perille+ja+palvelut+toiminut+hyvin+koneessa.+Olen+lentänyt+nyt+vuoden+sisään+12+lentoa+Norwegianilla+ja+lisää+tulee+ennen+kuin+vuosi+päättyy,+joten+voisi+sanoa+kokemusta+löytyvän.+Toki+tullut+lentoja+myös+muilla+yrityksillä,+myös+Finnairilla,+eikä+siinäkään+palvelussa+valittamista+ollut.+Ainoastaan+juomien+pienempi+koko+aiheutti+kummastusta+kun+hinta+sama+kuin+muilla+maksullisten+juomien+lennoilla.
Huomasitko,+käytin+yritysten+oikeita+nimiä.+Btw.+mollaatko+esim+S-ryhmän+tai+Keskon+vähittäiskauppoja,+koska+ne+myös+ovat+ulkoistaneet+kaiken+mahdollisen+ja+kyykyttävät+tuottajia+pillinsä+mukaan?
16.08.2019 08:02
Maailma+jaksaa+aina+yllättää.+Rouva+on+hyvä.
15.08.2019 08:27
Tässä+meillä+on+sitten+herra+asiallinen,+joka+moukaksi+toisia+kutsuu.+Katkeruus+paistaa+läpi+kirjoituksistasi.+
Termit+finski+tai+esim.+kelmi+olivat+jo+80-luvulla+käytössä+lentokentällä+kun+kesätöissä+siellä+olin.
14.08.2019 20:37
Jos+jakamasi+tieto+ei+ole+väärää,+niin+mitä+se+on,+koska+paikkaansa+se+ei+pidä.+Jaat+omia+mielipiteitäsi+faktana.
Ja+voi+herran+jestas+jos+termi+"paskan+puhuminen"+on+sinun+mielestä+asiatonta.+Missä+herran+kukkarossa+sut+on+kasvatettu.+Finski+on+yleinen+kutsumanimi+niiden+keskuudessa,+jotka+lentävät+paljon.+Mitä+tekemistä+norskilla+on+AirPro:n+työehtosopimuksen+kanssa?+Ja+kyllä,+asun+Helsingin+ydinkeskustassa+"lähiössä".
14.08.2019 17:50
Hyvä+että+tunnetaan+jo,+joten+ihan+turha+jauhaa+paskaa+täällä.+Jos+puhut+paskaa+finskistä+tai+jostain+muusta+yhtiöstä+ja+tiedän+palturiksi,+korjaan+senkin.+Kerrotko+vielä+motivaatiosi+väärän+tiedon+levittämiseen?
14.08.2019 06:22
Ja+fani+vastaa+kyllä.+Ymmärsitkö+noita+linkkeja+ollenkaan?+Miten+on+Norwegianin+syy+jos+sen+käyttämästä+koneesta+hajoaa+moottori?+Yleensä+sormi+osoittaa+koneen+valmistajaa,+ei+käyttäjää.+Sama+tilanne+kuin+MAX+8+tapauksessa,+onko+tämäkin+Norwegianin+syy?+Onko+mun+syy+jos+mun+autosta+hajoaa+moottori?
Toinen+linkkisi.+Kone+työnnettiin+perä+edellä+aitaa+vasten.+Taas+Norwegianin+syy?
Miksi+mollaat+norskia?+Toisin+kuin+finski+sillä+on+modernit+koneet,+joiden+co2+päästöt+jotain+ihan+muuta+kuin+finskillä+ja+hinnoittelu+kohdallaan.+Tosin+voisivat+nostaa+hintoja+siten+että+saavat+operatiivisen+toiminnan+voitolliseksi.
13.08.2019 21:06
Myös+K+Auton+tekemät+yritysostot+ovat+aiheuttaneet+päällekkäisyyksiä,+jotka+poistetaan+normaalisti+yt+avulla.+Mutta+faktahan+se+on,+myynti+tökkii+pahasti.
13.08.2019 20:24
En+myöskään+pitänyt+kaupungista+mutta+syynä+ei+ollut+kulkukoirat+tai+rikolliset.+Mua+ahdisti+se+liikenne,+siinä+ei+ole+mitään+järkeä.+Suojateillä+tai+liikennevaloilla+ei+ole+mitään+merkitystä+tuolla.+Pizza+oli+kuten+kerrottu+aivan+loistavaa,+siinä+pohjassa+on+jokin+erikoinen+maku,+mitä+en+ole+missään+muualla+maistanut.+Sama+oli+Vesuviuksen+rinteillä+kasvatetuista+rypäleistä+tehty+punaviini,+tykkäsin+kovasti.+Vesuvius+ja+Pompei+paikkoina+ehdottomasti+nähtävä.
13.08.2019 07:21
Madeira+on+todella+upea+luonnon+puolesta,+mutta+ei+auringonpalvojan+paikka.+Sinne+on+yllättävän+kallista+tehdä+oma+reissu,+menopaluu+lennot+alkaen+550€+ja+siihen+hotelli+50€/yö.
13.08.2019 07:13
Voisi+kuvitella+ettei+ECU+anna+syöttää+enempää+polttoainetta+jos+vastapaine+(pakopuoli)+kinnaa.+Sitten+kun+pakopuolelle+kertyy+tarpeeksi+painetta+ja+kaasut+pääsee+läpi+niin+polttoainepumppu+herää+täysillä+ja+aiheuttaa+piikin+syötössä.
12.08.2019 07:59
Kohtalaista+polttoaine+taloudellisuutta+ja+vakautta+moottoritienopeuksilla.+Lisäksi+olen+aina+pitänyt+tietynlaisesta+yksilöllisyydestä,+joko+itse+tuunattuna+tai+kuten+nyt+alla+VW+Beetlen+Fender+erikoisversio.
10.08.2019 20:25
Ethän+ole+näitä,+jotka+kiilaavat+sitten+eteen+motarilla+100kmh+nopeudella+kun+rekkaa+lähdet+ohittamaan?+Sitten+ryömit+sen+rekan+ohi+tuolla+nopeudella+aiheuttaen+kaaoksen+takanasi,+jono+rekan+takana+ja+ohituskaistalla.+Tämän+tyylin+seuraukset+tuntuvat+muille+vielä+kilometrin+takanasi.+Toki+sinulla+on+oikeus+ja+laki+turvanasi+toimia+näin,+mutta+pitäisikö+ajatella+muitakin?
10.08.2019 10:16
Mahdollista+100kmh,+mutta+ei+todellakaan+120kmh+nopeudessa.+Hybridi+Yaris+vei+n.+5l+100kmh+ja+6++120kmh.+Enemmän+kuormaa+ja+vastatuuli+niin+oltiin++jo+yli+7+lukemissa.+120kmh.
10.08.2019 10:08
7 / 14