- Voisiko johtua siitä kun se on Suomen yleisin merkki?
Mutta kysyppäs hinausauton kuljettajalta mitkä on yleisimmät merkit niiden kyydissä. VW ja Volvo että ,silleen.... - Lähi piirissäni on näitä aivopestyjä. Sääliksi käy! Uskonto on tavallan toinen psykiatri. Uskokoon ja kärsiköön kukin tavallaan.
- Toytota oli se toinen vaihtoehto juuri luotetavuutensa tähden. Niillä toimii takuut pitkään. Tykkään ajaa takavetoisella autolla jo ammattinikin puolesta. Ehkä seuraava on toyota.
- Noin 3 vuotta.
- THL: Ei pääse eroon omistaan kaavoistaan. Onneksi nykyään pääsee aika halvalla hivenaine tutkimuksiin. Sieltä se totuus paljastuu. Minulla on monta tuttua jotka ovat huomanneet eron entiseen, kun ovat alkaneet käyttämään d3 100mikrogramaa. Arvot ei todellakaan nouse tappiin edes 10 vuoden käytöllä. Eräs lääkäri kertoi itse syöneensä tuo annoksen 10 vuotta ja nyt on arvot puolessa välissä.
- Täysin samaa mieltä. Yleensä vastahankaa olevat ei ole itse kokoilleet kyseistä ruokavaliota. Omakohtainen kokemus osoitti niin empiirisesti kuin viralliseti tehtyjen kokeiden jälkeen aivan uskomattomat tuloksen.tosin yksi lääkäreistäni ei suostunut uskomaan ruokavalion merkitystä, vaan väitti useampaan kertaan alkaneeni urheilemaan. Nautin kivuttomasta olotilastani vaikka kuolisin 10 vuotta aikaisemmin. Minus ei vakuuta nuo THL :n nollatutkimukset. Kliiniset näytöt sen sijaan on vahvat.
- Juuri näin. Käykää hivenaine lääkärillä testeissä, niin ette syö lottoamalla niitä ihme aineita. Tosin oikea ruokavalio(ei THL:n suositus) auttaa varmasti.
- Moi, kokeile Terniax kapseleita 2-3 kpl aamusta tyhjään vatsaan ison vesilasin kera noin 20 min ennen aamupalaa. Itselläni oli 40c kuume ja keuhkoputken tulehdus monta kertaa peräkkäin. Ainakin minulla auttoi. Tosin syynä voi olla vatsahaava niin kuin itselläni. Molemmat hävisivät.
- Niin, unohdin kertoa sellaisen seikan että, olen eronnut kirkosta v. 1991
- Niin? Pyysin että, ymmärtäkää lukemanne. Uskonto ei kuulu tähän artikkeliin. Itselläni on useita terveysvystalon suorittamia testejä ja vakuutavampia ultralääkärin kuvaus. Oletko kokeillut?
- Siis l/100km
- Moi. Meillä on nyt ollut -08v bmw 320d.
Maahantuojan puolesta ilmaiseksi vaihdetttiin nokka-akselin ketjun kiristin ketjun tarkistuksen yhteydessä. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kulutus mitattuna auto aivan täyten lastattuna ja suksiboxi katolla aut.m. Vaihteistolla Lahdesta -vuokattiin 4,9